Ogłoszenie nr 500266195-N-2018 z dnia 07-11-2018 r.
Warszawa: DOKOŃCZENIE ROBÓT BUDOWLANYCH W BUDYNKACH NR 1 ORAZ NR 5 WRAZ Z UZYSKANIEM POZWOLENIA NA UŻYTKOWANIE - Sprawa 4/2018
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 511286-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500260832-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500067420
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Stołeczny Zarząd Infrastruktury, Krajowy numer identyfikacyjny 013058050,
ul. Al. Jerozolimskie
97,
00-909
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48261846770, e-mail
szp.szi@ron.mil.pl, faks
+48261846704.
Adres strony internetowej (url): www.szi.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Organizacyjna MON
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOKOŃCZENIE ROBÓT BUDOWLANYCH W BUDYNKACH NR 1 ORAZ NR 5 WRAZ Z UZYSKANIEM POZWOLENIA NA UŻYTKOWANIE - Sprawa 4/2018
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):4/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia publicznego jest dokończenie robót budowlanych w budynkach nr 1 oraz nr 5 wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w ramach dwóch zadań. Zadanie nr I - Przebudowa budynku nr 5 wraz ze zmianą sposobu użytkowania z pomieszczeń stołówki na pomieszczenia szkoleniowo-socjalne, budowa niezbędnych obiektów budowlanych infrastruktury: sanitarnej, elektrycznej, gazowej i teletechnicznej oraz drogowej (parkingi, drogi manewrowe) na terenie kompleksu wojskowego w Sochaczewie (zadanie 01440). Zadanie nr II - Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku nr 1 - Kasyno wraz z towarzyszącymi urządzeniami budowlanymi dla potrzeb PŻK na terenie kompleksu wojskowego w Sochaczewie (zadanie 01441)
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7,
45442110-1,
45112330-7,
45314310-7,
45331210-1,
45232460-4,
45311200-2,
45312310-3,
45216200-6,
45332200-5,
45331000-6,
45315600-4,
32562000-0,
32570000-9,
35710000-4,
45223300-9,
45314310-7,
45312000-7,
45312310-3,
45231400-9,
45311200-2,
45232460-4,
45332200-5,
45331210-1,
45331000-6,
45315600-4,
45421145-2,
45421151-7,
45431000-7,
32562000-0,
32570000-9,
45311100-1,
45421131-1,
45311100-1,
45331000-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Pierwotny termin wykonania zamówienia - do dnia 05.09.2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
26/10/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Roboty budowlane nie objęte zamówieniem podstawowym.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Na podstawie Protokołów konieczności nr 03/2018 zatwierdzonego w dniu 28.09.2018 oraz na podstawie protokołu z przeprowadzonych negocjacji z dnia 15.10.2018 oraz 17.10.2018r., zatwierdzonego w dniu 19.10.2018 r. dotyczącego wykonania robót dodatkowych nie wchodzących w pierwotny zakres zadania na kwotę 115.839,74 występujących w branży budowlanej i teletechnicznej. Roboty dodatkowe nie przekraczają 50% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie oraz stały się niezbędne do zakończenia robót budowlanych i uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu.
Wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego w związku z powyższym zasadne jest udzielenie zamówienia temu samemu wykonawcy robót: firmie TYTAN Systemy Bezpieczeństwa Sp. z o.o., a zmiana Wykonawcy spowodowała by znaczne koszty oraz brak możliwości realizacji inwestycji w bieżącym roku rozliczeniowym.
Robót dodatkowych zamawiający nie mógł przewidzieć w podstawowym zamówieniu. W trakcie realizacji zamówienia podstawowego okazało się, że nie wykonanie robót dodatkowych będzie skutkowało brakiem możliwości wykonania zamówienia podstawowego, a tym samym brakiem możliwości uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. Wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego w związku z powyższym zasadne jest udzielenie zamówienia temu samemu Wykonawcy robót. Zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych jak i technicznych, oraz spowodowała by niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów zadania, gdyż realizowanie robót przez dwie firmy generowałoby kolizję podczas prac projektowych i konflikt interesów. Ponadto zachodzi pilna potrzeba oddania obiektu do użytkowania, a wybór następnego wykonawcy wiązał by się z wydłużeniem terminu realizacji robót.Wdrożenie przedmiotowych robót wiąże się z zmianą terminu realizacji przedmiotu umowy.
Roboty stanowiące przedmiot zamówienia są konieczne do wykonania, aby można było wykonać roboty budowlane zgodnie z projektami i warunkami pozwolenia na budowę oraz uzyskać pozwolenie na użytkowanie obiektu.
Kwota przeznaczona na przedmiotowe zamówienie stanowi 21,7 % wartości realizowanego zamówienia podstawowego i nie przekracza 50 % wartości zamówienia podstawowego.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 344/2024 Usługi w zakresie sprzątania terenów zielonych przy budynkach ul. Walcownicza 2, Powojowa 2,Błękitna 32 w Warszawie, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Dostęp online do systemu informacji prawnej
- Przeglądy techniczne i konserwacja sprzętu medycznego
- DZP.261.10.2024 Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.
- Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej pomieszczeń oraz ich wyposażenia w siedmiu budynkach Urzędu m.st. Warszawy (space plany)
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowych, w podziale na 5 (pięć) pakietów, w tym ustniki do spirometru, cewniki, pierścienie, papierki, strzykawki, igły, sztance, ostrza, igły medyczne
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Remont zewnętrznych elementów budynków 11A i B oraz wykończenie pomieszczeń na 1 i 2 piętrze budynku 11 B na potrzeby Kliniki Dermatologicznej SKDJ w Warszawie przy ul. Lindleya 4.
- Ochrona i udostępnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej- Etap II
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
więcej: Kable światłowodowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.