eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stegna › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pod nazwąBudowa dróg gminnych ul. Nowej i Wrzosowej w miejscowości Stegna. Zamawiający na powyższe

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-07

Ogłoszenie nr 500266106-N-2018 z dnia 07-11-2018 r.

Urząd Gminy w Stegnie: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pod nazwą: Budowa dróg gminnych ul. Nowej i Wrzosowej w miejscowości Stegna. Zamawiający na powyższe

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 613358-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy w Stegnie, Krajowy numer identyfikacyjny 54264600000, ul. ul. Gdańska 34, 82103 Stegna, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 552 478 171, e-mail stan121@op.pl, faks 552 478 395.
Adres strony internetowej (url): www.stegna.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pod nazwą: Budowa dróg gminnych ul. Nowej i Wrzosowej w miejscowości Stegna. Zamawiający na powyższe

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RII-INW.272.27.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pod nazwą: Budowa dróg gminnych ul. Nowej i Wrzosowej w miejscowości Stegna. 2. W ramach nadzoru Inspektor zobowiązuje się do: 1). Bieżącej koordynacji oraz udział w spotkaniach roboczych, jak również szczegółowa weryfikacja projektów; 2). Przekazanie placu budowy Wykonawcy robót budowlanych przy udziale Zamawiającego; 3). Przekazanie Wykonawcy robót budowlanych zarejestrowanego Dziennika Budowy wraz z wypełnioną kartą tytułową i wpisami o podjęciu funkcji Inspektora nadzoru; 4). Informowanie Zamawiającego o postępie prac; 5). Nadzór nad postępem Kontraktu na roboty pod względem technicznym, jakościowym finansowym, organizacyjnym, formalnym i terminowym; 6). Informowanie Zamawiającego o ewentualnych wadach dokumentacji projektowej w trakcie wykonywania Kontraktu na roboty budowlane w terminach umożliwiających ich usunięcie bez opóźnienia terminów zakończenia inwestycji; 7). Zatwierdzenie po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego stosownych materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń i dostaw przewidzianych przez Wykonawcę robót budowlanych do wbudowania, kontrola dokumentów jakości, deklaracji zgodności i certyfikatów; 8). Sprawdzanie zgodności dostaw materiałów i urządzeń z Kontraktem na roboty i sprawdzanie kompletności wymaganych atestów, aprobat i gwarancji na ww. urządzenia oraz ich świadectw pochodzenia; 9). Kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót; 10). Zatwierdzenie zmian osób wykonujących zamówienie oraz podwykonawców zaproponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych po uprzednim uzyskaniu akceptacji Zamawiającego; 11). Bezzwłoczne informowanie o występowaniu na terenie budowy podwykonawców bez wiedzy i zgody Zamawiającego; 12). Koordynacja robót w taki sposób, aby nie zakłócić pracy istniejących sieci i instalacji; 13). Dołożenie wszelkich starań w celu zapewnienia terminowego zakończenia realizacji Kontraktu na roboty przy minimalnym stopniu utrudnień dla mieszkańców, posiadaczy gruntów, na których prowadzone są roboty oraz posiadaczy nieruchomości przyległych; 14). Nadzór, aby roboty wykonywane były przy zachowaniu należytego poziomu ochrony zdrowia i bezpieczeństwa; 15). Monitorowanie zagrożeń dla środowiska w zakresie sposobu prowadzenia robót; 16). Sprawdzanie wykonania robót i powiadomienie Wykonawcy robót budowlanych o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalenie rodzaju i zakresu robót koniecznych do usunięcia wad; 17). Opracowanie skutecznego systemu identyfikacji i kontroli ryzyka, przygotowanie programów naprawczych w celu łagodzenia wszelkich niekorzystnych zmian dotyczących jakości, kosztów i terminów realizacji Kontraktów na Roboty; 18). Informowanie Zamawiającego o wszelkich występujących problemach oraz o problemach przewidywanych i podejmowanych działaniach zapobiegawczych lub/i naprawczych dla ich przezwyciężenia; 19). Przeprowadzanie z Wykonawcą robót budowlanych odbiorów robót ulegających zakryciu lub zanikających, niezbędnych przeglądów międzyoperacyjnych i odbiorów końcowych realizowanego zadania inwestycyjnego udziałem przedstawicieli Zamawiającego; 20). Ocena i weryfikacja propozycji robót zamiennych oraz zmian przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych w zakresie finansowym i rzeczowym, a także pod względem ich dopuszczalności przez obowiązujące przepisy prawa oraz przedłożenie tych ocen do decyzji Zamawiającego; 21). Sprawdzanie i akceptacja faktury VAT wystawianej przez Wykonawcę robót budowlanych do zapłaty przez Zamawiającego; 22). Dokumentowanie wszelkich postępów prac; 23). Prowadzenie dokumentacji fotograficznej z realizacji inwestycji w formie zdjęć cyfrowych. Zdjęcia powinny być opatrzone datą ich wykonania archiwizowane w formacie cyfrowym. 24). Organizowanie rad budowy min. raz na tydzień w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. 25). Organizowanie w razie potrzeb okresowych spotkań (innych niż rada budowy) w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, sporządzenie i uzgadnianie ze stronami protokołów z tych spotkań i przekazywanie ich wszystkim uczestnikom spotkania; 26). Udzielanie Wykonawcy robót budowlanych pomocy w zakresie uzyskiwania wszelkich koniecznych dokumentów i pozwoleń, tj. weryfikacji przygotowanych dokumentów, wniosków administracyjnych, sprawdzenia ich kompletności, bieżącego informowania Wykonawcy robót o obowiązujących przepisach i procedurach formalno-prawnych i administracyjnych; 27). Zapobieganie zdarzeniom mogącym prowadzić do powstania roszczeń Wykonawcy robót budowlanych w stosunku do Zamawiającego, w miarę możliwości doprowadzenie do polubownego rozwiązywania sporów z Wykonawcą robót budowlanych; 28). Udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wynikłych podczas realizacji Kontraktu na roboty budowlane; 29). Wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami Kontraktu na roboty budowlane; 30). Dopilnowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę robót placu budowy w przypadku wypowiedzenia Kontraktu na roboty budowlane; 31). Sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, jej zatwierdzenie a następnie dostarczenie jej Zamawiającemu w formie ustalonej z Zamawiającym; 32). Identyfikowanie ryzyka powstania roszczeń ze strony Wykonawcy robót Stron trzecich oraz zapobieganie zdarzeniom mogącym prowadzić do ich powstania; 33). Proponowanie metod zapobiegania tym roszczeniom, a w przypadku ich wystąpienia przedstawienie stanowiska w odniesieniu do zasadności tych roszczeń; 34). Sprawdzenie jakości wykonywanych robót powiadomienie Wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; 35). Stwierdzenie i poświadczenie usunięcia wad i usterek przez Wykonawcę robót; 36). Przygotowanie do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorach robót; 37). Przestrzeganie wykonawstwa robót oraz zakończenia ich w wyznaczonym terminie. 38). Rozliczenie robót budowlanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9990.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Nadzór Projekt Wykonawstwo
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Giermków17/15
Kod pocztowy: 82-300
Miejscowość: Elbląg
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9990.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9990.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14760.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.