Ogłoszenie nr 500265331-N-2018 z dnia 06-11-2018 r.
Dywity: budowa kanalizacji deszczowej w Dywitach w ramach zadania: Budowa odwodnienia i oświetlenia przy ul. Spółdzielczej, Wilczkowo.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 576855-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500174980-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy w Dywitach, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Olsztyńska
32,
11001
Dywity, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
895 120 160, e-mail
ug@dywity.nowoczesnagmina.pl, faks
895 120 124.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.ugdywity.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
budowa kanalizacji deszczowej w Dywitach w ramach zadania: Budowa odwodnienia i oświetlenia przy ul. Spółdzielczej, Wilczkowo.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.19.2018.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na realizacji zadania pod nazwą "Budowa kanalizacji deszczowej w Dywitach w ramach zadania: Budowa odwodnienia i oświetlenia przy ul. Spółdzielczej, Wilczkowo", w zakresie oznaczonym w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ) oraz w dokumentacji projektowej sporządzonej przez firmę ZMOB - KAN, ul. Świerkowa 29/2, 10-174 Olsztyn.
II.4) Główny kod CPV: 45.23.31.30 - Roboty budowlane zakresie dróg krajowych
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 23.07.2018 r . do 15.10.2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/10/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
dotyczy zmiany terminu zakończenia realizacji . Zmiana została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu i w SIWZ w postaci jednoznacznych postanowień umownych : paragraf 11 ust.2 pkt 1) lit. e) umowy Nr GK.272.5.2018 z dnia 23.07.2018 r. Zmianie ulega paragraf 2 ust.2 w/w umowy , który otrzymuje brzmienie : zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia : do 15.12.2018 r.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z wystąpieniem kolizji nowobudowanej kanalizacji deszczowej na odcinku od studni D 1.12 do studni D 1.14 z istniejącymi drzewami zaistniała konieczność korekty przebiegu kolektora. Strony umowy postanowiły przedłużyć termin zakończenia robót do dnia 15.12.2018r. podpisując aneks nr 1 do umowy .
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.