eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suszec › Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów w granicach administracyjnych Gminy Suszec w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2020 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-05

Ogłoszenie nr 500263789-N-2018 z dnia 05-11-2018 r.

Gmina Suszec: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów w granicach administracyjnych Gminy Suszec w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2020 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 617234-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Suszec, z siedzibą przy: ul. Lipowa 1; 43-267 Suszec reprezentowanej przez: Mariana Pawlasa - Wójta Gminy Suszec
Gminny Ośrodek Kultury w Suszcu z siedzibą w Suszcu przy ul. Ogrodowej 22 NIP 651- 001-02-65 reprezentowanego przez: Panią Agatę Lisowicz - Walę - Dyrektora GOK w Suszcu
Gminny Zespół Usług Wspólnych w Suszcu przy ul. Wyzwolenia 2 NIP 638-149-86-77 reprezentowanego przez: Zbigniewa Łozę - Dyrektora GZUW w Suszcu
Gminny Ośrodek Sportu w Suszcu przy ul. Szkolnej 130A NIP: 638-181-88-63 reprezentowanego przez: Marka Kreta - Dyrektora GOS w Suszcu
Zespół Szkolno - Przedszkolny w Rudziczce przy ul. Woszczyckiej 20 NIP 638-172-78-99 reprezentowanego przez: Magdalenę Merkel - Dyrektora Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Rudziczce
Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Suszcu przy ul. Szkolnej 130 NIP 638-172-78-53 reprezentowana przez: Anetę Hanak - Dyrektora Szkoły Podstawowej w Suszcu
Przedszkole Publiczne w Suszcu przy ul. św. Jana 70 NIP 638-172-78-24 reprezentowanego przez: Różę Dubiel - Dyrektora Przedszkola Publicznego w Suszcu
Zespół Szkolno - Przedszkolny w Kryrach przy ul. Nierad 86 NIP 638-172-79-07 reprezentowanego przez: Annę Antończyk- Dyrektora Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Kryrach
Zespół Szkolno - Przedszkolny w Mizerowie przy ul. Nadrzecznej 31 NIP 638-172-78-82 reprezentowanego przez: Bogusławę Krutak - Gałuszkę - Dyrektora Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Mizerowie
Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Kobielicach przy ul. Topolowej 61 NIP 638-172-78-76 reprezentowanej przez: Renatę Sektę - Dyrektora Szkoły Podstawowej w Kobielicach
Zespół Szkolno - Przedszkolny w Radostowicach przy ul. Dworcowej 56 NIP: 638-172-78-47 reprezentowanego przez: Janinę Bartas - Dyrektora Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Radostowicach
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. przy ul. Ogrodowej 2 NIP 638-15-20-566 reprezentowane przez: Mieczysława Malcharka - Prezesa Przedsiębiorstwa


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Suszec, Krajowy numer identyfikacyjny 27625834500000, ul. ul. Lipowa 1, 43267 Suszec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 3 244 993 050, e-mail zam_publ.@suszec.pl, faks 324 493 051.
Adres strony internetowej (url): www.suszec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Gmina Suszec, z siedzibą: ul. Lipowa 1; 43-267 Suszec reprezentowana przez Wójta Gminy Suszec, została wyznaczona w trybie art. 16 ust. 1 ustawy, jako Zamawiający upoważniony do reprezentowania i przeprowadzenia niniejszego postępowania w imieniu i na rzecz wspólnych Zamawiających (podmiotów), wymienionych w pkt. I niniejszego ogłoszenia. Każdy ze wspólnych zamawiających, wymienionych w pkt. I niniejszego ogłoszenia zawiera odrębnie umowę na dostawę energii elektrycznej z wykonawcą wyłonionym w drodze w/w postępowania przetargowego, zgodnie z postanowieniami określonymi w pkt. 3 SIWZ. Zobowiązania Zamawiającego upoważnionego do przeprowadzenia niniejszego postępowania oraz zobowiązania pozostałych wspólnych Zamawiających (podmiotów) niniejszego postępowania w stosunku do wyłonionego w przetargu wykonawcy zamówienia, nie będą miały charakteru solidarnego i będą wyłącznie zobowiązaniami poszczególnych podmiotów niniejszego postępowania.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów w granicach administracyjnych Gminy Suszec w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2020 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPU.271.1.12.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST: ZGODNIE Z PKT. 3 SIWZ: 3. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST: "Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów w granicach administracyjnych Gminy Suszec w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2020 r.", zwana dalej zamówieniem. Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych - ustawa z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne oraz przepisami wykonawczymi, w szczególności Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 04 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego. 3.2. PODSTAWOWE INFORMACJE: 1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii ; 2) Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energią elektryczną: 136 3) Sumaryczna szacunkowa moc zamówieniowa: 1808,82 kW 4) Prognozowane szacunkowe zużycie energii w okresie realizacji zamówienia (24 miesiące): 3.368,88 MWh 5) Dane w rozbiciu na taryfy: L.p. TARYFA PROGNOZOWANE MAX. ZUŻYCIE ENERGII ELEKTRYCZNEJ [MWh] 1 C11 1 526,65 2 C21 750,10 3 B11 12,47 4 G11 1,48 5 C12b (dzienna) 374,50 6 C12b (nocna) 703,68 RAZEM: 3 368,88 6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zbiorcze zestawienie punktów poboru energii elektrycznej od nr 1.1 - 1.15, wykazane w jednym załączniku 1.A do SIWZ, gdzie: a. oświetlenie uliczne Gminy Suszec - zbiorcze zestawienie punktów poboru energii określa zał. nr 1.1 ZAMAWIAJĄCY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres został wskazany w pkt. 1.1) SIWZ. b. obiekty gminne - budynki - zbiorcze zestawienie punktów poboru energii określa zał. nr 1.2 ZAMAWIAJĄCY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres został wskazany w pkt. 1.1) SIWZ. . c. obiekty gminne - przepompownie - zbiorcze zestawienie punktów poboru energii określa zał. nr 1.3 ZAMAWIAJĄCY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres został wskazany w pkt. 1.1) SIWZ. d. obiekty gminne - obiekty straży pożarnej - zbiorcze zestawienie punktów poboru energii określa zał. nr 1.4 ZAMAWIAJĄCY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres został wskazany w pkt. 1.1) SIWZ. e. placówka Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Rudziczce - zbiorcze zestawienie punktów poboru energii określa zał. nr 1.5 ZAMAWIAJĄCY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres został wskazany w pkt. 1.2) SIWZ. f. placówka Szkoły Podstawowej w Suszcu - zbiorcze zestawienie punktów poboru energii określa zał. nr 1.6 ZAMAWIAJĄCY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres został wskazany w pkt. 1.3) SIWZ. g. placówka Przedszkola Publicznego w Suszcu - punkt poboru energii określa zał. nr 1.7 ZAMAWIAJĄCY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres został wskazany w pkt. 1.4) SIWZ. h. placówka Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Kryrach - zbiorcze zestawienie punktów poboru energii określa zał. nr 1.8 ZAMAWIAJĄCY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres został wskazany w pkt. 1.5) SIWZ. i. placówka Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Mizerowie - zbiorcze zestawienie punktów poboru energii określa zał. nr 1.9 ZAMAWIAJĄCY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres został wskazany w pkt. 1.6) SIWZ. j. placówka Szkoły Podstawowej w Kobielicach - zbiorcze zestawienie punktów poboru energii określa zał. nr 1.10 ZAMAWIAJĄCY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres został wskazany w pkt. 1.7) SIWZ. k. placówka Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Radostowicach - punkt poboru energii określa zał. nr 1.11) ZAMAWIAJĄCY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres został wskazany w pkt. 1.8) SIWZ. l. obiekty GOS Suszec (Gminnego Ośrodka Sportu) - zbiorcze zestawienie punktów poboru energii określa zał. nr 1.12 ZAMAWIAJĄCY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres został wskazany w pkt. 1.9) SIWZ. m. obiekty GZUW Suszec (Gminnego Zespołu Usług Wspólnych) - zbiorcze zestawienie punktów poboru energii określa zał. nr 1.13 ZAMAWIAJĄCY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres został wskazany w pkt. 1.10) SIWZ. n. obiekty GOK w Suszcu - zbiorcze zestawienie punktów poboru energii określa zał. nr 1.14 ZAMAWIAJĄCY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres został wskazany w pkt. 1.11) SIWZ. o. obiekty PGK Sp. z o.o. w Suszcu - zbiorcze zestawienie punktów poboru energii określa zał. nr 1.15 ZAMAWIAJĄCY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres został wskazany w pkt. 1.12) SIWZ. 7) Ilości MWh oraz moc, podane w niniejszej SIWZ, mają charakter orientacyjny. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru energii elektrycznej na poziomie (+/-)10%, w związku z czym: - prognozowane szacunkowe zużycie energii służy wyborowi najkorzystniejszej oferty i nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanych ilościach, - Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zużycia energii, bez konieczności zmiany warunków umowy oraz sporządzenia aneksu do umowy, - faktyczne zużycie energii (mniejsze lub większe od prognozy zużycia energii wskazanej w załącznikach nr 1.1 - 1.15 do SIWZ), uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z tym że niezależnie od wielkości zużycia Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w ofercie ceny energii, - na powyższe Wykonawca wyraża zgodę. 3.3. POZOSTAŁE ISTOTNE INFORMACJE DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1) Każde zbiorcze zestawienie punktów poboru energii elektrycznej, wymienione w pkt. 3.2.6) lit. a) - o), będzie realizowane na podstawie odrębnej umowy podpisanej z wykonawcą wyłonionym w drodze w/w postępowania przetargowego. Umowę dla danego zakresu punktów poboru energii będzie ze strony Zamawiającego podpisywał ten podmiot, który nimi zarządza. Reprezentacja poszczególnych wspólnych Zamawiających (podmiotów) została wskazana w każdym z w/w pppk. a) - o). Łącznie na realizację przedmiotu zamówienia zostanie podpisanych 15 umów. Faktury VAT będą wystawiane na poszczególnych płatników oddzielnie. Rozliczenie dostawy energii odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii wg cen i stawek opłat wynikających ze złożonej oferty. Wszystkie rozliczenia związane z realizacją w/w zamówienia publicznego, będą dokonywane w PLN. Zobowiązania Zamawiającego upoważnionego do przeprowadzenia niniejszego postępowania oraz zobowiązania pozostałych wspólnych Zamawiających (podmiotów) niniejszego postępowania w stosunku do wyłonionego w przetargu wykonawcy zamówienia, nie będą miały charakteru solidarnego i będą wyłącznie zobowiązaniami poszczególnych podmiotów niniejszego postępowania. 2) Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej. 3) Wykonawca musi mieć zawartą oraz obowiązującą umowę, tzw. Generalną Umowę Dystrybucyjną, z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (dalej zwanym: OSD) na podstawie której może prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do wszystkich obiektów Zamawiającego wskazanych w załącznikach nr 1.1 - 1.15 SIWZ. 4) Wykonawca będzie dostarczał energie elektryczną czynną zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w aktach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy - Prawo Energetyczne. 5) Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej w ramach przedmiotu zamówienia. 6) Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy dla wszystkich punktów wskazanych w zał. 1.1. - 1.15 odbywa się po raz kolejny. Wszystkie punkty z kolejną zmianą sprzedawcy posiadają rozdzielone umowy na sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej. Umowy na dystrybucję energii elektrycznej zawarte są na czas nieokreślony. Obecnym sprzedawcą jest dla tych punktów jest ELEKTRA S.A. WARSZAWA. Umowy sprzedaży zawarte są na czas określony do 31.12.2018 r., nie ma konieczności wypowiadania obecnych umów sprzedaży energii elektrycznej. 7) Wszystkie punkty poboru wskazane w zał. 1.1 - 1.15 SIWZ znajdują się na terenie OSD Tauron Dystrybucja S.A. 8) Stosowane dla poszczególnych punktów PPE okresy rozliczeniowe zostały wskazane w zał. 1.1- 1.15 SIWZ. 9) Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy energii elektrycznej oraz reprezentowanie Zamawiającego oraz pozostałych podmiotów wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem nowych umów sprzedaży energii elektrycznej. Pełnomocnictwo i jego zakres będzie integralną częścią umowy i stanowi do niej załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym, Zamawiającego oraz pozostałych podmiotów wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie, umów sprzedaży energii elektrycznej właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami. Uwaga: Wykonawca dokona zgłoszenia punktów poboru wyłącznie w oparciu o przekazane przez zamawiającego dane do zmiany sprzedawcy wg załączników 1.1 - 1.15 do SIWZ. 10) Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy, poza zmianami ogólnie obowiązujących przepisów prawa. 11) Zamawiający udostępni wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy w arkuszu Excel. 12) Zamawiający nie podpisywał aneksów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych. 13) W odniesieniu do wszystkich punktów poboru zamawiający posiada status odbiorcy, wobec czego przysługuje mu uprawnienie do zakupu energii od wybranego przez siebie sprzedawcy /art. 4j ust 1 ustawy prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r./. 14) Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy na w drodze wymiany korespondencji drogą poczty tradycyjnej lub kurierskiej. 3.4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie dla przedmiotu zamówienia na zasadach określonych w ISTOTNYCH POSTANOWIENIACH UMOWY stanowiących zał. 5 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09000000-3


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 859064.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELEKTRA S.A.
Email wykonawcy: BOK@MOJAELEKTRA.PL
Adres pocztowy: UL. SKIERNIEWICKA 10 A
Kod pocztowy: 01-230
Miejscowość: WARSZAWA
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1460620.71
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1460620.71
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1661632.68
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.