eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Budowa placu zabaw na osiedlu przy ul. Pukowca, w dzielnicy Chwałowice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-05

Ogłoszenie nr 500263667-N-2018 z dnia 05-11-2018 r.

Miasto Rybnik: Budowa placu zabaw na osiedlu przy ul. Pukowca, w dzielnicy Chwałowice

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 611325-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500217318-N-2018; 500219649-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Rybnik, Krajowy numer identyfikacyjny 276255430, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48324392302, e-mail zam_pub@um.rybnik.pl, faks +48324224124.
Adres strony internetowej (url): www.rybnik.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa placu zabaw na osiedlu przy ul. Pukowca, w dzielnicy Chwałowice

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.123.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Budowa placu zabaw na osiedlu przy ul. Pukowca w Rybniku, w dzielnicy Chwałowice. Zamówienie obejmuje zakresem dostawę i montaż urządzeń i wyposażenia placu zabaw: 1) Zestawu zabawowego nr 1, o minimalnych wymaganiach funkcjonalnych: Dwie zadaszone wieże z pomostami o wysokości od 0,85 m do 0,95 m (wymiar dotyczy pomostu) połączone przejściami, w tym przynajmniej jednym ruchomym, z pomostem środkowym (pomost środkowy może być niezadaszony). Wejścia/zejścia na pomosty wież skrajnych w różnych formach, np. schody i pochylnia. Pomost środkowy nie musi mieć wejścia/zejścia. Dodatkowe wyposażenie minimalne zestawu to: - jedna zjeżdżalnia; - jedna gra interakcyjna (np. "kółko i krzyżyk", walce, układanki, itp.); - jedna atrakcja dodatkowa (dowolna). 2) Zestawu zabawowego nr 2, o minimalnych wymaganiach funkcjonalnych: - jedna zjeżdżalnia o minimalnej wysokości pomostu 1,35 m; - jedno wejście na zjeżdżalnie w formie: ścianki wspinaczkowej lub linowe lub podobne; - jedno dodatkowe wejście na zjeżdżalnie w innej formie jak zaoferowane powyżej lub gra interakcyjna (np. "kółko i krzyżyk", walce, układanki, itp.) - do wyboru. 3) Huśtawki podwójnej dla dzieci małych - siedziska w formie bezpiecznej (z asekuracją ze wszystkich stron w postaci szczebli, linek, itp.). 4) Huśtawki podwójnej dla dzieci starszych - siedziska bez zabezpieczeń, np. typu deska. 5) Urządzeń na sprężynach typu "kiwak" o 3 różnych motywach zwierzęcych albo roślinnych. 6) Zestawu 2-tablicowego o minimalnych wymiarach każdej z tablic 1,15 m x 0,70 m. 7) Zadaszenia dla istniejącej piaskownicy o średnicy 3,0 m. 8) Ławek. 9) Koszy na odpadki. Zamówienie obejmuje również wykonanie fundamentów i stref bezpiecznych dla oferowanych urządzeń oraz budowę ogrodzenia placu zabaw. Szczegółowy zakres zamówienia opisano w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do SIWZ wraz z dokumentacją fotograficzną istniejącego terenu oraz STWiOR. Wymagania materiałowe dla głównych konstrukcji urządzeń placu zabaw: drewno klejone lub stal ocynkowana, malowana proszkowo lub powlekana. Podstawowe wymagania: - należy zabudować urządzenia odporne na zewnętrzne warunki atmosferyczne; - zastosowane materiały muszą być odporne na promieniowanie UV; - urządzenia muszą posiadać certyfikaty dopuszczające je do użytkowania zgodnie - z obowiązującym prawem, - udzielenie minimum 24-miesięcznej gwarancja na wykonane roboty oraz zastosowane materiały i wyposażenie. Zasady realizacji: - w dniu zawarcia umowy Wykonawca przekazuje Zamawiającemu karty katalogowe i wytyczne techniczne urządzeń przeznaczonych do zabudowy na placu zabaw; - w ciągu 7 dni od zawarcia umowy Zamawiający opracuje projekt budowlany i wystąpi do organu administracji budowlanej ze zgłoszeniem wykonania robót budowlanych; - do budowy placu zabaw Wykonawca będzie mógł przystąpić 29 dnia od daty zawarcia umowy. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 24-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały i wyposażenie. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami "Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu", Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy, - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że realizacja przedmiotu zamówienia umożliwi korzystanie z obiektów przez wszystkich użytkowników, w tym niepełnosprawnych, z wyłączeniem osób o ograniczeniach ruchowych skutkujących poruszaniem się wyłącznie na wózku inwalidzkim. Dla tych osób zapewnia się jednak dostępność na zasadzie uczestnictwa biernego. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - prace budowlane ziemne, - prace związane z montażem urządzeń placów zabaw, W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 73150.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Kształtowania Terenów Zielonych Dol-ek Kazimierz Doleciński
Email wykonawcy: biuro@dol-ek.pl
Adres pocztowy: ul. Sióstr Służebniczek 17
Kod pocztowy: 33-100
Miejscowość: Tarnów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 84255.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 84255.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 135220.05
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.