To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-05
Ogłoszenie nr 500263667-N-2018 z dnia 05-11-2018 r.
Miasto Rybnik: Budowa placu zabaw na osiedlu przy ul. Pukowca, w dzielnicy Chwałowice
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 611325-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500217318-N-2018; 500219649-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Rybnik, Krajowy numer identyfikacyjny 276255430,
ul. Bolesława Chrobrego
2,
44-200
Rybnik, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48324392302, e-mail
zam_pub@um.rybnik.pl, faks
+48324224124.
Adres strony internetowej (url): www.rybnik.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa placu zabaw na osiedlu przy ul. Pukowca, w dzielnicy Chwałowice
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.123.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Budowa placu zabaw na osiedlu przy ul. Pukowca w Rybniku, w dzielnicy Chwałowice. Zamówienie obejmuje zakresem dostawę i montaż urządzeń i wyposażenia placu zabaw: 1) Zestawu zabawowego nr 1, o minimalnych wymaganiach funkcjonalnych: Dwie zadaszone wieże z pomostami o wysokości od 0,85 m do 0,95 m (wymiar dotyczy pomostu) połączone przejściami, w tym przynajmniej jednym ruchomym, z pomostem środkowym (pomost środkowy może być niezadaszony). Wejścia/zejścia na pomosty wież skrajnych w różnych formach, np. schody i pochylnia. Pomost środkowy nie musi mieć wejścia/zejścia. Dodatkowe wyposażenie minimalne zestawu to: - jedna zjeżdżalnia; - jedna gra interakcyjna (np. "kółko i krzyżyk", walce, układanki, itp.); - jedna atrakcja dodatkowa (dowolna). 2) Zestawu zabawowego nr 2, o minimalnych wymaganiach funkcjonalnych: - jedna zjeżdżalnia o minimalnej wysokości pomostu 1,35 m; - jedno wejście na zjeżdżalnie w formie: ścianki wspinaczkowej lub linowe lub podobne; - jedno dodatkowe wejście na zjeżdżalnie w innej formie jak zaoferowane powyżej lub gra interakcyjna (np. "kółko i krzyżyk", walce, układanki, itp.) - do wyboru. 3) Huśtawki podwójnej dla dzieci małych - siedziska w formie bezpiecznej (z asekuracją ze wszystkich stron w postaci szczebli, linek, itp.). 4) Huśtawki podwójnej dla dzieci starszych - siedziska bez zabezpieczeń, np. typu deska. 5) Urządzeń na sprężynach typu "kiwak" o 3 różnych motywach zwierzęcych albo roślinnych. 6) Zestawu 2-tablicowego o minimalnych wymiarach każdej z tablic 1,15 m x 0,70 m. 7) Zadaszenia dla istniejącej piaskownicy o średnicy 3,0 m. 8) Ławek. 9) Koszy na odpadki. Zamówienie obejmuje również wykonanie fundamentów i stref bezpiecznych dla oferowanych urządzeń oraz budowę ogrodzenia placu zabaw. Szczegółowy zakres zamówienia opisano w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do SIWZ wraz z dokumentacją fotograficzną istniejącego terenu oraz STWiOR. Wymagania materiałowe dla głównych konstrukcji urządzeń placu zabaw: drewno klejone lub stal ocynkowana, malowana proszkowo lub powlekana. Podstawowe wymagania: - należy zabudować urządzenia odporne na zewnętrzne warunki atmosferyczne; - zastosowane materiały muszą być odporne na promieniowanie UV; - urządzenia muszą posiadać certyfikaty dopuszczające je do użytkowania zgodnie - z obowiązującym prawem, - udzielenie minimum 24-miesięcznej gwarancja na wykonane roboty oraz zastosowane materiały i wyposażenie. Zasady realizacji: - w dniu zawarcia umowy Wykonawca przekazuje Zamawiającemu karty katalogowe i wytyczne techniczne urządzeń przeznaczonych do zabudowy na placu zabaw; - w ciągu 7 dni od zawarcia umowy Zamawiający opracuje projekt budowlany i wystąpi do organu administracji budowlanej ze zgłoszeniem wykonania robót budowlanych; - do budowy placu zabaw Wykonawca będzie mógł przystąpić 29 dnia od daty zawarcia umowy. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 24-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały i wyposażenie. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami "Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu", Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy, - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że realizacja przedmiotu zamówienia umożliwi korzystanie z obiektów przez wszystkich użytkowników, w tym niepełnosprawnych, z wyłączeniem osób o ograniczeniach ruchowych skutkujących poruszaniem się wyłącznie na wózku inwalidzkim. Dla tych osób zapewnia się jednak dostępność na zasadzie uczestnictwa biernego. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - prace budowlane ziemne, - prace związane z montażem urządzeń placów zabaw, W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
73150.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Kształtowania Terenów Zielonych Dol-ek Kazimierz Doleciński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
84255.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Poprawa błędnej geometrii działek ewidencyjnych składających się z rozłącznych wielokątów, poprzez nadanie im indywidualnych oznaczeń, obliczenie ich powierzchni i sporządzenie map do celów prawnych
- SP 21 dz. Niedobczyce - modernizacja sanitariatów realizowana na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego w systemie "zaprojektuj i wybuduj".
- Osuszenie piwnic budynku Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej Regionalnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli i Informacji Pedagogicznej "WOM" w Rybniku.
- Dostawa kruszarki szczękowej do gruzu betonowego
- Kierowca samochodu uprzywilejowanego
- Termomodernizacja budynku wraz ze zmianą sposobu ogrzewania przy ul. Plac Pokoju 3 w Rybniku
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- BUDOWA INFRASTRUKTURY REKREACYJNO- SPORTOWEJ W CENTRUM WSI W MIEJSCOWOŚCI BUKOWINA - OSIEDLE
- Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Kruszewie.
- Centrum Sportowe Dzieci i Młodzieży w Bytomiu Odrzańskim - etap II
- Zagospodarowanie wód opadowych na terenie obiektu Ośrodka Rataje w ramach zadania "Modernizacja Ośrodka Rataje", 61-155 Poznań, os. Piastowskie 106A
- Prace remontowe - zaplecze sportowe, wymiana nawierzchni boiska
więcej: Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.