Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-02
Ogłoszenie nr 500263512-N-2018 z dnia 02-11-2018 r.
Powiat Puck: Zakup oraz wykonanie i montaż mebli oraz urządzeń/materiałów pod zabudowę: dla zadania Przebudowa 10 sal dydaktycznych w budynku Internatu ZSP Kłanino w ramach projektu "Dobra szkoła. Dobry zawód. Dobra przyszłość. Modernizacja infrastruktury i wyposażenia szkół zawodowych powiatu puckiego" w ramach umowy RPPM.04.01.00-22-0014/16-00, współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 04.01. Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Dobra szkoła. Dobry zawód. Dobra przyszłość. Modernizacja infrastruktury i wyposażenia szkół zawodowych powiatu puckiego" w ramach umowy RPPM.04.01.00-22-0014/16-00, współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 04.01. Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 633264-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Puck, Krajowy numer identyfikacyjny 19168639000000,
ul. ul. Orzeszkowej
5,
84100
Puck, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
586 734 202, e-mail
org@starostwo.puck.pl, faks
586 734 191.
Adres strony internetowej (url): http://bip.starostwo.puck.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup oraz wykonanie i montaż mebli oraz urządzeń/materiałów pod zabudowę: dla zadania Przebudowa 10 sal dydaktycznych w budynku Internatu ZSP Kłanino w ramach projektu "Dobra szkoła. Dobry zawód. Dobra przyszłość. Modernizacja infrastruktury i wyposażenia szkół zawodowych powiatu puckiego" w ramach umowy RPPM.04.01.00-22-0014/16-00, współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 04.01. Infrastruktura ponadgimnazjalnych szkół zawodowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WZ.272.2.14.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ I Zakup oraz wykonanie i montaż mebli oraz materiałów pod zabudowę dla Sali dydaktycznej -Recepcji hotelowej, obejmujący: 1. lada recepcyjna wym. 248x77x115h 2. szafka niska za ladą z półką wym. 100x45x90h - 2 szt 3. płyta na ścianę z szafkami wym. 248x200 4. wieszak jednostronny na ścianę wym. 130x200h 5. biurko wym. 100x60x76h 6. krzesła obrotowe tapicerowane z podłokietnikiem, na kółkach gumowanych - 2 szt. Zakup oraz wykonanie i montaż mebli oraz materiałów pod zabudowę dla Sali dydaktycznej - 3 pokoi hotelowych obejmujący: Pokój 1) 1. Łóżko wym. 94x204x70 szt. 3 2. stoliki nocne wym. 40x40x45h szt.2 3. wieszak na ścianę z zawieszkami na płycie wym. 70x200h 4. płyta z lustrem wym. 60x200h, lustro wym. 50x120 5. szafa ubraniowa z półkami i drążkiem ubraniowym wym. 100x55x200h 6. toaletka z szafką wym. 100x45x76h 7. Stół na konstrukcji płytowej wym. 70x70x76h 8. krzesło tapicerowane szt. 3 Pokój 2) 1. Łóżko wym. 94x204x70 szt. 1 2. stoliki nocne wym. 40x40x45h szt.1 3. wieszak na ścianę z zawieszkami na płycie wym. 70x200h 4. płyta z lustrem wym. 60x200h, lustro wym. 50x120 5. szafa ubraniowa z półkami i drążkiem ubraniowym wym. 100x55x200h 6. toaletka z szafką wym. 100x45x76h 7. Stół na konstrukcji płytowej wym. 70x70x76h 8. krzesło tapicerowane szt. 2 Pokój 3) 1. Łóżko wym. 94x204x70 szt. 3 2. stoliki nocne wym. 40x40x45h szt.2 3. wieszak na ścianę z zawieszkami na płycie wym. 70x200h 4. płyta z lustrem wym. 60x200h, lustro wym. 50x120 5. szafa ubraniowa z półkami i drążkiem ubraniowym wym. 100x55x200h 6. toaletka z szafką wym. 100x45x76h 7. Stół na konstrukcji płytowej wym. 70x70x76h 8. krzesło tapicerowane szt. 3 Zakup oraz wykonanie i montaż mebli oraz materiałów pod zabudowę dla Pomieszczenia magazynowego - do części hotelowej obejmujący: 1. drzwi suwane podwieszone na górnej prowadnicy, zamykane na zamek meblowy wym. 229,5x244h 2. regały z półkami oraz wnęką na wózek do sprzątania i obudową rur kanalizacyjnych wym. 229x65x245 Zakup oraz wykonanie i montaż mebli oraz materiałów pod zabudowę dla Sali dydaktycznej - Pracowni obsługi konsumenta (część restauracyjna z barem) obejmujący: 1. Lada barowa z szafkami dolnymi wym. 480x230x114h 2. szafki wiszące nad ladą wym. 465x32x117h (zestaw) 3. stoły z blatem kwadratowym wym. 90x90x76h - 15 szt 4. stoły z blatem prostokątnym wym. 180x90x76h - 6 szt 5. krzesła o konstrukcji metalowej, częściowo tapicerowane, bez podłokietników - 100 szt 6. hoker barowy - 6 szt. 7. wieszak na kółkach dwustronny wym. 200x60x192h 8. wieszak jednostronny na ścianę wym. 130x190h Zakup oraz wykonanie i montaż mebli oraz materiałów pod zabudowę dla Sali dydaktycznej - Pracowni obsługi konsumenta (część restauracyjna obsługa gości) obejmujący: 1. Stoły wym. 90x90x75h - szt. 6 2. Stoły konferencyjne składane wym. 70x140x75h - szt. 9 3. Krzesła tapicerowane typu ISO - szt. 64 Część II Zakup i montaż urządzeń pod zabudowę dla Sali dydaktycznej - Pracowni obsługi konsumenta (część restauracyjna z barem) obejmujący: 1. zlew pod zabudowę, jednokomorowy, stal nierdzewna, kolor srebrny szer. 70 cm, 2. Zmywarka z funkcją wyparzania pod blatowa - wykonanie- stal nierdzewna elektromechaniczne sterowanie ze wskaźnikiem temperatury zbiornika myjącego i płuczącego zużycie wody max: od 2,4l./cykl do 3,0 l/cykl co najmniej 2 programy mycia/płukania: 60°/90° wydajność; min. 40 koszy/ godzinę wysokość załadunku 380mm-możliwość mycia tac o wymiarze poj. GN, kosz - kwadrat 500 mm x 500 mm x 110 mm (uniwersalny CT-10), kosz na naczynia-talerze 16/18 (uniwersalny CP -16/18), 4x pojemnik na sztućce, wymiary zmywarki: wysokość: dostoswana do wysokości mebli - max 820 - 830 mm, długość 600mm, głębokość 600mm, napięcie 400 V.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39121200-8
Dodatkowe kody CPV: 39141300-5, 39112000-0, 39113000-7, 39143110-0, 39143120-3, 39713100-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup oraz wykonanie i montaż mebli oraz materiałów pod zabudowę dla Sali dydaktycznej -Recepcji hotelowej, Sali dydaktycznej - 3 pokoi hotelowych, Pomieszczenia magazynowego - do części hotelowej, Sali dydaktycznej - Pracowni obsługi konsumenta (część restauracyjna z barem), Sali dydaktycznej - Pracowni obsługi konsumenta (część restauracyjna obsługa gości) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
96910.57
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "REST" Andrzej Winnicki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
88400.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup i montaż urządzeń pod zabudowę dla Sali dydaktycznej - Pracowni obsługi konsumenta (część restauracyjna z barem) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie postępowania w zakresie Części II zamówienia Zamawiający, Powiat Pucki - Starostwo Powiatowe w Pucku, działając na mocy art. 92 ust. 1, w nawiązaniu do art. 93 ust.2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), zawiadamia, że: Działając na mocy art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp unieważnia część II postępowania. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia części II postępowania. Cena najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia części II 13.500,00 zł. Cena najkorzystniejszej oferty wyniosła 16.350,00 zł. Odrzucenie oferty na część II zamówienia Przedsiębiorstwa Wielobranżowego "REST" Andrzej Winnicki, ul. Młyńska 55A, 76-251 Kobylnica Zamawiający, Powiat Pucki - Starostwo Powiatowe w Pucku, działając na mocy art. 89 ust. 2, ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), zawiadamia, że: dokonuje odrzucenia oferty dot. II części zamówienia Przedsiębiorstwa Wielobranżowego "REST", Andrzej Winnicki, ul. Młyńska 55 A, 76-251 Kobylnica. Treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zaoferował zmywarkę z funkcją wyparzania: Stalgast 801505. Zmywarka nie spełnia parametrów dot. wysokości, głębokości i szerokości. Zamawiający określił: wysokość na max 830 mm, długość 600 mm, głębokość 600 mm. Parametry zaoferowane przez Wykonawcę to odpowiednio: 835, 665, 565 mm. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Realizacje zadania pn. Remont budynku dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek -obecnie budynku Szpitala Puckiego wpisanego do gminnej ewidencji zabytków
- Modernizacja budynku szkoły Powiatowego Zespołu Szkół w Kłaninie
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" -zajęcia rehabilitacyjne, z podziałem na 10 części z opcją
- Remont nawierzchni dróg gruntowych na terenie Gminy Puck w podziale na 3 części.
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wraz z montażem mebli na potrzeby wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43 - 55."
- Dostawa i montaż, wykonanie mebli na potrzeby Gminnej Biblioteki Publicznej w Charłupi Małej, Gmina Sieradz
- Dostawa krzeseł drewnianych składanych dla Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej
- Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Dostawa mebli biurowych dla Krajowego Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego
- DOSTAWA MEBLI
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.