eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Termomodernizacja budynku Dzielnicowego Punktu Pomocy Społecznej w Zabrzu - Rokitnicy przy ul. Andersa 34

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-11-02

Ogłoszenie nr 500263473-N-2018 z dnia 02-11-2018 r.

Zabrze: Termomodernizacja budynku Dzielnicowego Punktu Pomocy Społecznej w Zabrzu - Rokitnicy przy ul. Andersa 34
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Kompleskowa termomodernizacja budynków uzyteczności publicznej na terenie M. Zabrze w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (EFRR)

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 504487-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500059369-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zabrze, Krajowy numer identyfikacyjny 276255520, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323733537, e-mail sekretariat_bzp@um.zabrze.pl, faks 323733516.
Adres strony internetowej (url): www.zabrze.magistrat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku Dzielnicowego Punktu Pomocy Społecznej w Zabrzu - Rokitnicy przy ul. Andersa 34

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP.271.1.2018.MZ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja Dzielnicowego Punktu Pomocy Społecznej w Zabrzu - Rokitnicy przy ul. Andersa 34, w zakres których wchodzą m. innymi: odocieplenie ścian zewnętrznych budynku, oizolację ścian przyziemia i suteren, owymianę stolarki okiennej, pomalowanie ścian przyokiennych po wymianie okien i grzejników, wymianę parapetów zewnętrznych i wymianę drzwi zewnętrznych, odocieplenie stropodachu wraz z wymianą pokrycia dachu i remontem kominów, wymiana obróbek blacharskich murów ogniowych, owymianę instalacji c.o, owymianę kotłów gazowych wraz z przebudową kotłowni, oremont pomieszczenia kotłowni, oprzebudowę przyłącza gazu, owykonanie instalacji wentylacji w pomieszczeniach: kuchni i jadalni, owymianę instalacji elektrycznej wraz z pomalowaniem sal po wymianie instalacji, owymianę instalacji odgromowej wraz z otokiem wokół budynku, owymianę wszystkich czyszczaków, geigerów i udrożnienie odpływów deszczowych, owymiana rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich, owymiana części nawierzchni chodników i placów obok budynku, onaprawa pochylni dla niepełnosprawnych.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45400000-1,

45111000-8,

45111100-9,

45230000-8,

45261310-0,

45262321-7,

45430000-0,

45431000-7,

45331110-0,

45333000-0,

45300000-0,

45320000-6,

45332400-7,

45331100-7,

45112100-6,

45331000-6,

45310000-3,

45312310-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Zakończenie robót i zgłoszenie gotowości do odbioru końcowego zadania nastąpi w terminie do: 31.10.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Termomodernizacja budynku Dzielnicowego Punktu Pomocy Społecznej w Zabrzu - Rokitnicy przy ul. Andersa 34
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 07/03/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Mariusz Dawidowski prowadzacy działalność pod nazwą: Zakład Remontowo-Budowlany PLAST-BUD, , ul. Wiślana 17/4, 44-119, Gliwice, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1649060.29 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
26/10/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zmiana wynagrodzenia brutto i zniana terminu

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana wynagrodzenia brutto i zniana terminu

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Po dokonaniu wizji lokalnej na obiekcie, przeanalizowaniu dokumentacji technicznej, stwierdza konieczność wykonania robót budowlanych dodatkowych nie uwzględnionych w dokumentacji projektowej i nie ujętych w przedmiarach robót polegających na: 1. Montażu 3 klap oddymiających wraz z siłownikami. 2. Wykonaniu instalacji hydrantowej. 3. Montażu 2 sztuk okien o odporności ogniowej EI 60. 4. Wykonaniu nowej kanalizacji deszczowej zewnętrznej od strony północnej budynku. 5. Roboty wykończeniowe w pomieszczeniach kuchni w piwnicy oraz na I piętrze. Uzasadnienie: Ad 1,2,3: W związku z otrzymaniem postanowienia Śląskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach z dnia 10.07.2018r. w trakcie realizacji w/w zadania inwestycyjnego zasadne jest wykonanie wszystkich tych robót ujętych w postanowieniu a bezpośrednio związanych z wykonywanymi robotami termomodernizacyjnymi. Należy wykonać następujący zakres robót: - zamontowanie 3 sztuk klap dymowych wraz z siłownikami w połaci remontowanego dachu wraz z robotami towarzyszącymi, - zamiana 2 sztuk okien na okna o odporności ogniowej EI 60, - wykonanie instalacji hydrantowej w związku z dostosowaniem klatek schodowych do wymogów przepisów p.poż. Aby nie dewastować już wyremontowanych i odnowionych pomieszczeń parteru i piętra należy wykonać instalację hydrantową, której trasa przebiega zarówno przez remontowane ściany wewnętrzne jak i warstwę docieplenia stropodachu. Ad 4: W trakcie wykonywania izolacji ścian fundamentowych stwierdzono brak możliwości prawidłowego odprowadzania wody deszczowej od strony północnej budynku. Istniejące studzienki kanalizacyjne są uszkodzone a ciągi rurarzu pozarywane. Obecnie wody deszczowe odprowadzane są w rejon budynku powodując zawilgocenie ścian. W związku z powyższym należy wykonać nową instalację kanalizacji deszczowej obejmującą 4 sztuki studni oraz ok. 100 mb rur PVC fi 200. Ad 5: W trakcie prowadzenia instalacji c.o., wentylacji mechanicznej oraz wymiany stolarki okiennej w pomieszczeniach kuchennych, część starej okładziny z płytek uległa odspojeniu. Po uzupełnieniu ubytków komisja podjęła decyzję o ujednoliceniu powierzchni ścian przez pomalowanie farbami zmywalnymi a sufitów farbą emulsyjną. Należy obudować poziomy instalacji sanitarnych płytami G-K na odcinkach wskazanych przez Inwestora oraz pomalować. Konieczna jest również wymiana części uszkodzonego pionu kanalizacyjnego. Roboty te nie były ujęte w dokumentacji projektowej. Z punktu widzenia sztuki budowlanej, dobrych praktyk jak również ze względów ekonomicznych i technicznych nie jest zasadne powierzanie robót innej firmie niż Wykonawca związany umową o roboty budowlane. Przeprowadzenie dodatkowego postępowania celem wybrania innego Wykonawcy w znaczny sposób wydłużyłoby czas wykonania prac. Zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność oraz mogłaby spowodować znaczny wzrost kosztów dla Zamawiającego. Roboty te nie zostały uwzględnione w dokumentacji projektowej. W związku z powyższym Wykonawca nie ujął ich w ofercie. Zakres 4 i 5 konieczny do wykonania jest spowodowany okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć. Roboty te są ściśle powiązane z zakresem podstawowym i ze względów technicznych i technologicznych konieczne jest zlecenie wykonania zamówienia dodatkowego. Bez zakończenia w/w robót dodatkowych nie da się wykonać zamówienia podstawowego. Szacunkowa wartość robót to 152 981,30 zł brutto, co stanowi 7,5 % wartości zamówienia podstawowego. Ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych niezbędne jest wydłużenie terminu realizacji zadania do 16.11.2018 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.