Ogłoszenie nr 500263473-N-2018 z dnia 02-11-2018 r.
Zabrze: Termomodernizacja budynku Dzielnicowego Punktu Pomocy Społecznej w Zabrzu - Rokitnicy przy ul. Andersa 34
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Kompleskowa termomodernizacja budynków uzyteczności publicznej na terenie M. Zabrze w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (EFRR)
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 504487-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500059369-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Zabrze, Krajowy numer identyfikacyjny 276255520,
ul. Powstańców Śląskich
5-7,
41-800
Zabrze, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323733537, e-mail
sekretariat_bzp@um.zabrze.pl, faks
323733516.
Adres strony internetowej (url): www.zabrze.magistrat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Dzielnicowego Punktu Pomocy Społecznej w Zabrzu - Rokitnicy przy ul. Andersa 34
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP.271.1.2018.MZ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja Dzielnicowego Punktu Pomocy Społecznej w Zabrzu - Rokitnicy przy ul. Andersa 34, w zakres których wchodzą m. innymi: odocieplenie ścian zewnętrznych budynku, oizolację ścian przyziemia i suteren, owymianę stolarki okiennej, pomalowanie ścian przyokiennych po wymianie okien i grzejników, wymianę parapetów zewnętrznych i wymianę drzwi zewnętrznych, odocieplenie stropodachu wraz z wymianą pokrycia dachu i remontem kominów, wymiana obróbek blacharskich murów ogniowych, owymianę instalacji c.o, owymianę kotłów gazowych wraz z przebudową kotłowni, oremont pomieszczenia kotłowni, oprzebudowę przyłącza gazu, owykonanie instalacji wentylacji w pomieszczeniach: kuchni i jadalni, owymianę instalacji elektrycznej wraz z pomalowaniem sal po wymianie instalacji, owymianę instalacji odgromowej wraz z otokiem wokół budynku, owymianę wszystkich czyszczaków, geigerów i udrożnienie odpływów deszczowych, owymiana rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich, owymiana części nawierzchni chodników i placów obok budynku, onaprawa pochylni dla niepełnosprawnych.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45400000-1,
45111000-8,
45111100-9,
45230000-8,
45261310-0,
45262321-7,
45430000-0,
45431000-7,
45331110-0,
45333000-0,
45300000-0,
45320000-6,
45332400-7,
45331100-7,
45112100-6,
45331000-6,
45310000-3,
45312310-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Zakończenie robót i zgłoszenie gotowości do odbioru końcowego zadania nastąpi w terminie do: 31.10.2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Termomodernizacja budynku Dzielnicowego Punktu Pomocy Społecznej w Zabrzu - Rokitnicy przy ul. Andersa 34 | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
07/03/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Mariusz Dawidowski prowadzacy działalność pod nazwą: Zakład Remontowo-Budowlany PLAST-BUD,
,
ul. Wiślana 17/4,
44-119,
Gliwice, kraj/woj.
śląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
26/10/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zmiana wynagrodzenia brutto i zniana terminu
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana wynagrodzenia brutto i zniana terminu
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Po dokonaniu wizji lokalnej na obiekcie, przeanalizowaniu dokumentacji technicznej, stwierdza konieczność wykonania robót budowlanych dodatkowych nie uwzględnionych w dokumentacji projektowej i nie ujętych
w przedmiarach robót polegających na:
1. Montażu 3 klap oddymiających wraz z siłownikami.
2. Wykonaniu instalacji hydrantowej.
3. Montażu 2 sztuk okien o odporności ogniowej EI 60.
4. Wykonaniu nowej kanalizacji deszczowej zewnętrznej od strony północnej budynku.
5. Roboty wykończeniowe w pomieszczeniach kuchni w piwnicy oraz na I piętrze.
Uzasadnienie:
Ad 1,2,3: W związku z otrzymaniem postanowienia Śląskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach z dnia 10.07.2018r. w trakcie realizacji w/w zadania inwestycyjnego zasadne jest wykonanie wszystkich tych robót ujętych w postanowieniu a bezpośrednio związanych z wykonywanymi robotami termomodernizacyjnymi.
Należy wykonać następujący zakres robót:
- zamontowanie 3 sztuk klap dymowych wraz z siłownikami w połaci remontowanego dachu wraz z robotami towarzyszącymi,
- zamiana 2 sztuk okien na okna o odporności ogniowej EI 60,
- wykonanie instalacji hydrantowej w związku z dostosowaniem klatek schodowych do wymogów przepisów p.poż. Aby nie dewastować już wyremontowanych i odnowionych pomieszczeń parteru i piętra należy wykonać instalację hydrantową, której trasa przebiega zarówno przez remontowane ściany wewnętrzne jak i warstwę docieplenia stropodachu.
Ad 4: W trakcie wykonywania izolacji ścian fundamentowych stwierdzono brak możliwości prawidłowego odprowadzania wody deszczowej od strony północnej budynku. Istniejące studzienki kanalizacyjne są uszkodzone a ciągi rurarzu pozarywane. Obecnie wody deszczowe odprowadzane są w rejon budynku powodując zawilgocenie ścian. W związku z powyższym należy wykonać nową instalację kanalizacji deszczowej obejmującą 4 sztuki studni oraz ok. 100 mb rur PVC fi 200.
Ad 5: W trakcie prowadzenia instalacji c.o., wentylacji mechanicznej oraz wymiany stolarki okiennej w pomieszczeniach kuchennych, część starej okładziny z płytek uległa odspojeniu. Po uzupełnieniu ubytków komisja podjęła decyzję o ujednoliceniu powierzchni ścian przez pomalowanie farbami zmywalnymi a sufitów farbą emulsyjną. Należy obudować poziomy instalacji sanitarnych płytami G-K na odcinkach wskazanych przez Inwestora oraz pomalować. Konieczna jest również wymiana części uszkodzonego pionu kanalizacyjnego. Roboty te nie były ujęte w dokumentacji projektowej.
Z punktu widzenia sztuki budowlanej, dobrych praktyk jak również ze względów ekonomicznych i technicznych nie jest zasadne powierzanie robót innej firmie niż Wykonawca związany umową o roboty budowlane. Przeprowadzenie dodatkowego postępowania celem wybrania innego Wykonawcy w znaczny sposób wydłużyłoby czas wykonania prac. Zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność oraz mogłaby spowodować znaczny wzrost kosztów dla Zamawiającego. Roboty te nie zostały uwzględnione w dokumentacji projektowej. W związku z powyższym Wykonawca nie ujął ich w ofercie.
Zakres 4 i 5 konieczny do wykonania jest spowodowany okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć.
Roboty te są ściśle powiązane z zakresem podstawowym i ze względów technicznych
i technologicznych konieczne jest zlecenie wykonania zamówienia dodatkowego. Bez zakończenia w/w robót dodatkowych nie da się wykonać zamówienia podstawowego.
Szacunkowa wartość robót to 152 981,30 zł brutto, co stanowi 7,5 % wartości zamówienia podstawowego.
Ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych niezbędne jest wydłużenie terminu realizacji zadania do 16.11.2018 r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- "Przebudowa obiektów inżynierskich na terenie miasta Zabrze. Most w ciągu ul. Jagiellońskiej nad rzeką Bytomką."
- ZBO 2024-"Budowa oświetlenia przejść dla pieszych w formule Zaprojektuj i wybuduj" Zadanie nr 1, 2
- Zabrzańskie Innowacje Energetyczne - koncepcja rozwoju klastra energii
- DOSTAWA PRODUKTU LECZNICZEGO BENRALIZUMAB
- WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU NR 4 - 3 PIĘTRO
- Usługa polegająca na wykonaniu prac w zakresie codziennego, kompleksowego utrzymania czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Zabrzu
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Remont zewnętrznych elementów budynków 11A i B oraz wykończenie pomieszczeń na 1 i 2 piętrze budynku 11 B na potrzeby Kliniki Dermatologicznej SKDJ w Warszawie przy ul. Lindleya 4.
- Ochrona i udostępnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej- Etap II
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.