eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › BUDOWA MIESZKAŃ SOCJALNYCH NA TERENIE MIASTA MYSZKOWA

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-11-02

Ogłoszenie nr 500263026-N-2018 z dnia 02-11-2018 r.

Myszków: BUDOWA MIESZKAŃ SOCJALNYCH NA TERENIE MIASTA MYSZKOWA
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 22704-20177

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 26487 - 2017 i 30928 - 2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 58220 - 2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków, Krajowy numer identyfikacyjny 151398497, ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, woj. śląskie, państwo Polska, tel. (34)3132682, e-mail zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl, faks (34)3135029.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miastomyszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

BUDOWA MIESZKAŃ SOCJALNYCH NA TERENIE MIASTA MYSZKOWA

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.3.2017.PZ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. Budowa mieszkań socjalnych na terenie miasta Myszkowa, polegającego na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego (socjalnego) z instalacjami wewnętrznymi oraz zagospodarowaniem terenu obejmującym: drogę dojazdową, miejsca postojowe, dojścia, miejsce gromadzenia odpadów stałych, wewnętrzną linię zasilającą, instalację oświetlenia zewnętrznego oraz przyłącze wody i kanalizacji sanitarnej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) przygotowanie terenu pod inwestycję: a) uporządkowanie terenu, b) rozbiórka istniejących fundamentów kolidujących z projektowanym budynkiem, c) likwidacja trzech nieczynnych zbiorników na nieczystości ciekłe, d) wycinka drzew, e) niwelacja terenu wraz z rozbiórką istniejących nawierzchni utwardzonych; 2) budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z instalacjami wewnętrznymi - budynek mieszkalny wielorodzinny (socjalny), niepodpiwniczony, dwukondygnacyjny, na rzucie w kształcie litery "L", o ogólnych gabarytach 30,56x25,82 m, 3) budowę drogi dojazdowej wraz z miejscami postojowymi, 4) utwardzenie terenu pod miejsce gromadzenia odpadów stałych wraz z budową wiaty śmietnikowej, 5) utwardzenie terenu pod dojścia do budynku, 6) budowę wewnętrznej linii zasilającej obiekt (wlz), 7) budowę oświetlenia zewnętrznego, 8) budowę przyłączy wody i kanalizacji sanitarnej, 9) remont nawierzchni istniejącego zjazdu z drogi gminnej, 10) urządzenie ternu przyległego wraz z elementami małej architektury. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ o tej samej nazwie. 4. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie zgodnie: 1) ze złożona ofertą; 2) z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ; 3) z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ; 4) z uwarunkowaniami zawartymi w decyzji pozwolenie na budowę, która zostanie zamieszczona wraz ze SIWZ w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Myszków w zakładce PRZETARGI/Ogłoszenia o przetargach. 5. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 6. Kody CPV: 1) Główny przedmiot: 45211200-1 Roboty budowlane w zakresie domów dla osób wymagających wsparcia; 2) Dodatkowe przedmioty: 45211340-4 Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego, 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45113000-2 Roboty na placu budowy, 45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby, 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, 45111300-1 Roboty rozbiórkowe, 45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu, 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 45261100-5 Wykonywanie konstrukcji dachowych, 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych, 45112700-2 Roboty końcowe, 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu, 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne, 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne, 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg. 7. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, oraz systemy odniesienia norm, europejskich ocen technicznych , aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych - oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy lub równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Rozwiązania równoważne zastosowane przez Wykonawcę nie powinny posiadać cech (parametrów) techniczno-użytkowych gorszych od podanych przez Zamawiającego w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 9. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 10. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące pod kierownictwem kierownika budowy roboty budowlane, były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666) . 11. Zamawiający nie dopuszcza: 1) składania ofert częściowych; 2) składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej; 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 4) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN)


II.4) Główny kod CPV: 45211200-1
Dodatkowe kody CPV:

45211340-4,

45100000-8,

45113000-2,

45112210-0,

45200000-9,

45111300-1,

45111220-6,

45111200-0,

45400000-1,

45261100-5,

45261100-5,

45112700-2,

45111291-4,

45231000-5,

45310000-3,

45310000-3,

45331000-6,

45261210-9,

45112700-2,

45112700-2,

45231000-5,

45310000-3,

45330000-9,

45331000-6,

45233000-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
04.04.2017r. - 30.08.2018r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: BUDOWA MIESZKAŃ SOCJALNYCH NA TERENIE MIASTA MYSZKOWA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 04/04/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane STEBUD Stefan Pustelnik, biuro@stebud.pl, Lusławice 70, 42-253, Janów, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1448606.63 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/08/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Rodzaj zmiany: zmiana terminu zakończenia wykonywania przedmiotu umowy. Zakres zmiany: termin umowny wydłużony do 14.09.2018r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wg umowy wykonawca zobowiązany był do uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Do wniosku o powyższą decyzję należy dołączyć, między innymi, umowę z dystrybutorem energii lub potwierdzenie wykonania przyłącza. Mimo umowy gminy z Tauronem o przyłączenie do sieci, Tauron nie był w stanie w terminie wykonać przyłączenia, gdyż z powodu przebudowy DW 793 nie uzyskał uzgodnienia umieszczenia urządzenia w pasie drogi wojewódzkiej. Wykonawca więc nie ze swojej winy nie mógł w terminie uzyskać ww. decyzji

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.