eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup sprzętu specjalistycznego w zakresie utrzymania rezultatów projektów realizowanych ze środków UE dla Obiektu Hydrotechnicznego we Włocławku Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z podziałem na trzy części

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-01

Ogłoszenie nr 500262877-N-2018 z dnia 01-11-2018 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa - Zarząd Zlewni we Włocławku ul. Okrzei 74a, 87-800 Włocławek: Zakup sprzętu specjalistycznego w zakresie utrzymania rezultatów projektów realizowanych ze środków UE dla Obiektu Hydrotechnicznego we Włocławku Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z podziałem na trzy części

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500225790-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa - Zarząd Zlewni we Włocławku ul. Okrzei 74a, 87-800 Włocławek, Krajowy numer identyfikacyjny 368302575, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 (54) 23 02 037 , +48 (54) 23 02 038, e-mail agnieszka.dopierala@wody.gov.pl, anna.muszalska@wody.gov.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.wodypolskie.bip.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa osoba prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup sprzętu specjalistycznego w zakresie utrzymania rezultatów projektów realizowanych ze środków UE dla Obiektu Hydrotechnicznego we Włocławku Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z podziałem na trzy części

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZOZ.7.281.21.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia publicznego pn. "Zakup sprzętu specjalistycznego w zakresie utrzymania rezultatów projektów realizowanych ze środków UE dla Obiektu Hydrotechnicznego we Włocławku Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z podziałem na trzy części" jest dostawa 3 fabrycznie nowych sprzętów w ramach trzech części, na które podzielono zamówienie: Część 1/ Dostawa przyczepy ciągnikowej. Przyczepa winna być kompatybilna z ciągnikiem Belarus 952.5 o mocy 70 kW ( 95 KM) i przeznaczona będzie do prac transportowych na terenie stopnia i zbiornika wodnego we Włocławku (ziemi, piasku, zwożenia siana, liści, drzew, faszyny itp.). Wymagania techniczne: o przyczepa dwuosiowa, o fabrycznie nowa, o ładowność min. 8000 kg, o wywrót - trójstronny, o nadstawki burt, o wyposażona w koło zapasowe z mocowaniem, o dodatkowo wyposażona w: skrzynkę narzędziową wraz z zestawem narzędzi, klucze do kół, gaśnicę, trójkąt ostrzegawczy. Przyczepa winna spełniać wymogi określone przepisami ruchu drogowego i posiadać dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu. Minimalny okres gwarancji 24 miesiące. Serwis w okresie gwarancji. Część 2/ Dostawa kosiarki bijakowej na wysięgniku. Kosiarka stanowiąca przedmiot zamówienia winna być kompatybilna z ciągnikiem Belarus 952.5 o mocy 70 kW (95 KM). Wykorzystana będzie przy koszeniu zapór, skarp, rowów, poboczy na terenach stopnia i w zbiornika wodnego we Włocławku. Wymagania techniczne: o kosiarka bijakowa na wysięgniku typu lekkiego, o fabrycznie nowa, o długość ramienia min 4 m, o głowica kosząca o szerokość roboczej min 120 cm. Minimalny okres gwarancji 24 miesiące. Serwis w okresie gwarancji. Część 3/ Dostawa pompy zatapialnej. Pompa zatapialna przeznaczona będzie do prac odwodnieniowych m.in. komory śluzy oraz zbiorników retencyjnych przepompowni należących do OH we Włocławku. Wymagania techniczne: o pompa zatapialna, o fabrycznie nowa, o moc min 5,6 kW, o napięcie V/fazy 220-1000/3-, o minimalna wydajność nominalna Qn = 30 l/s ( przy średniej wysokości podnoszenia H=10m), o rozruch softstart, (system softstart może być umiejscowiony w pompie lub w szafie sterowniczej, zapewniającej stopień ochrony IP68), o waga pompy do 70 kg, o wraz z 50 m odcinkiem przewodu tłocznego. Minimalny okres gwarancji 24 miesiące. Serwis w okresie gwarancji. Termin wykonania zamówienia: 30 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Zastosowane w zaproszeniu określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem "lub równoważny" pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 16500000-0


Dodatkowe kody CPV: 16310000-1, 42120000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa przyczepy ciągnikowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 38543.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHP Rolserwis S.A.,
Email wykonawcy: lukasz.markuszewski@rolserwis.pl
Adres pocztowy: ul. Sierpecka 10
Kod pocztowy: 09-402
Miejscowość: Płock
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 54735.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 54735.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 54735.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa kosiarki bijakowej na wysięgniku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48971.95
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ROLMEX-MISIUDA Sp. j.
Email wykonawcy: karol.misiuda@rolmex.com.pl
Adres pocztowy: ul. Ściegiennego 264C
Kod pocztowy: 25-116
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 60500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 60500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 60500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa pompy zatapialnej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki, którego przedmiotem jest: Zakup sprzętu specjalistycznego w zakresie utrzymania rezultatów projektów realizowanych ze środków UE dla Obiektu Hydrotechnicznego we Włocławku Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z podziałem na trzy części, w części nr 3 pn. Dostawa pompy zatapialnej zostało unieważnione na postawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy, ponieważ zaproszony do udziału w negocjacjach wykonawca ze względu na zawarty w zaproszeniu opis przedmiotu zamówienia, którego nie mógł spełnić nie wziął udziału w zaproponowanych negocjacjach (zamawiający wymagał rozruchu softstart dla pompy z zastrzeżeniem, że system softstart może być umiejscowiony w pompie lub w szafie sterowniczej, zapewniającej stopień ochrony IP68, po przeprowadzonym rozeznaniu żądanego stopnia ochrony szafy nie mógł spełnić żaden kontrahent). Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.) zwanej dalej "ustawą": "Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli ... w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione". Zamawiający w dniu 09.08.2018 r. ogłoszeniem nr 601758-N-2018 wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia pn. Zakup sprzętu specjalistycznego w zakresie utrzymania rezultatów projektów realizowanych ze środków UE dla Obiektu Hydrotechnicznego we Włocławku Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z podziałem na trzy części. Część 1/ Dostawa przyczepy ciągnikowej. Część 2/ Dostawa kosiarki bijakowej na wysięgniku. Część 3/ Dostawa pompy zatapialnej., w trybie przetargu nieograniczonego prowadzonego zgodnie z przepisami ustawy stosownie dla zamówień o równowartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 tejże ustawy - Nr zamówienia: ZOZ.7.281.21.2018. W odpowiedzi na przedmiotowe ogłoszenie do upływu terminu składania ofert w postępowaniu tj. do dnia 17.08.2018 r. do godz. 10:00 nie zostały złożone żadne oferty. Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3;" w dniu 17.08.2018 r. unieważnił przedmiotowe postępowanie. Zaistniała sytuacja umożliwia Zamawiającemu skorzystanie z dyspozycji art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy. Zamawiający bez istotnych zmian pierwotnych warunków zamówienia postanowił wszcząć postępowanie w przedmiocie niniejszego zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki. W związku z powyższym Zamawiający decyduje się na rozpoczęcie negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki tylko z jednym wykonawcą zgodnie z przepisami ustawy . Zamawiający po wszczęciu postępowania zamieszcza w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy zgodnie z przepisami ustawy.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.