eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Budowa windy w budynku A Namysłowskiego Centrum Zdrowia S.A.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-31

Ogłoszenie nr 500262325-N-2018 z dnia 31-10-2018 r.

Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu: Budowa windy w budynku A Namysłowskiego Centrum Zdrowia S.A.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 620162-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu, Krajowy numer identyfikacyjny 53142196300000, ul. Pl. Wolności , 46100 Namysłów, woj. opolskie, państwo Polska, tel. (077) 410 36 95, e-mail zamowienia@namyslow.pl, faks 774 103 922.
Adres strony internetowej (url): www.namyslow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa windy w budynku A Namysłowskiego Centrum Zdrowia S.A.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZM.I.272.1.2018.MA.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia: Budowa windy w budynku A Namysłowskiego Centrum Zdrowia S.A. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, projektem budowlanym, projektem wykonawczym, przedmiarami robót, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), decyzją nr AB.6740.158.210.2017 z dnia 05.07.2017 r. zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę, decyzją sygn. akt AB.6740.486.2017.MG z dnia 28.12.2017 r. przenoszącą pozwolenie na budowę, pozwoleniem nr 474/N/2017 z dnia 14.06.2017 r. Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia oraz, obowiązującymi przepisami i normami, sztuką bu-dowlaną, zasadami współczesnej wiedzy technicznej. 3. Budowa windy w budynku szpitala obejmuje: 1) Wykonanie robót przygotowawczych na obiekcie czynnym. 2) Wykonanie robót rozbiórkowych. 3) Wykonanie szybu windowego (monolitycznego, żelbetowego, powiązanego z istnieją-cymi ścianami) wraz z robotami towarzyszącymi, a także wykonanie zadaszenia nad wejściem do windy i usunięcie oraz przerobienie wszelkich kolizji instalacji sanitarnych oraz c.o. 4) Dostawę, montaż i uruchomienie windy szpitalnej do przewozu osób, osób niepełno-sprawnych na wózkach oraz chorych na łóżkach szpitalnych wraz z aparaturą medycz-ną i personelem, wg normy dźwigowej EN 81.20: a) montaż: wewnątrz budynku, b) udźwig min. 1250 kg lub min. 14 osób, c) szyb o min. wymiarach gł. 3030 mm x szer. 2200 mm, d) wysokość podnoszenia 16,21 m dopuszczalna tolerancja, e) nadszybie maks. 3800 mm dopuszczalna tolerancja, f) podszybie maks. 1300 mm dopuszczalna tolerancja, g) ilość przystanków 6, h) ilość dojść 6, i) prędkość 1m/s, j) kabina przelotowa 180° o min. wymiarach gł. 2400 mm x szer. 1400 mm x h min 2100 mm, k) wymiar drzwi kabinowych i przystankowych w świetle 1100 mm x 2000 mm, l) maszynownia: zespół napędowy zamocowany w górnej części nadszybia na bocznej ścianie, szafa sterowa w poszerzonym otworze drzwiowym na najwyższym przystanku, lub w jego pobliżu (wykonana ze stali nierdzewnej, m) napęd elektryczny z płynną regulacją prędkości, bezreduktorowy, WYKONANIE: - kabina przelotowa, wykonana z antyseptycznej ze stali nierdzewnej, - wyświetlacz cyfrowy LCD informujący o aktualnym kierunku jazdy, - wentylator mechaniczny załączany automatycznie, - sygnalizacja przeciążenia graficzna i dźwiękowa, - panel dyspozycji ze stali nierdzewnej, na pełną wysokość kabiny, z podświetla-nymi przyciskami z grafiką Braill´a, - listwy przypodłogowe, - odboje antyseptyczne (z tworzywa sztucznego) pochłaniające energię uderzeń´ - poręcze na bocznych ścianach, - oświetlenie stałe LED przeciwolśnieniowe w suficie podwieszanym ze stali nie-rdzewnej, załączane automatycznie po otwarciu drzwi kabiny, - oświetlenie awaryjne akumulatorowe, - podłoga - wykładzina antypoślizgowa, wytłumiona, antyseptyczna podwinięta dla łatwego utrzymania czystości, - system GSM awaryjnego dwustronnej łączności, ze służbami ratowniczymi, lub instalacja analogowa z maszynowni dźwigu do centrali telefonicznej obiektu. n) drzwi kabinowe - automatyczne, teleskopowe, panele drzwiowe wykonane ze stali nierdzewnej, wejścia zabezpieczone kurtyną świetlną , napęd silnikiem z regulacją częstotliwościową prędkości zamykania i otwierania, wyposażone w układ automatyki powodujący ponowne otwieranie drzwi po trafieniu zamykających się skrzydeł na przeszkodę, o) drzwi szybowe EI60 - automatyczne, teleskopowe, panele drzwiowe i ościeżnice wykonane ze stali nierdzewnej. p) automatyczny układ awaryjnego dojazdu na najbliższy przystanek po zaniku napięcia z funkcją automatycznego otwarcia drzwi, (system UPS). q) funkcja jazdy uprzywilejowanej (JAZDA SZPITALNA, blokada przycisków w kasecie wezwań w drzwiach szybowych, dźwig jest tylko do dyspozycji osób znajdujących się w kabinie). r) kasety wezwań w drzwiach szybowych z wyświetlaczem LCD na każdym przystanku wykonane ze stali nierdzewnej szlifowanej (np. INOX szlif 450). s) zabezpieczenie przed nadmiernym wzrostem temperatury uzwojeń silnika, t) zabezpieczenie przed zmianą kolejności faz, u) wykonanie zasilania i oświetlenia dźwigu w energię elektryczną, v) kabina wyposażona w kamerę wysokiej rozdzielczości ( ful HD min 4K ) do moni-toringu podłączona do istniejącej sieci (sprawdzenie obecnie zainstalowanej sieci). w) elektroniczna kontrola dostępu do dźwigu (klucz kodowy lub karta magnetyczna). 5) Przeprowadzenie oceny zgodności dźwigu przez jednostkę notyfikowaną UDT lub TÜF. 6) Uporządkowanie terenu budowy wraz z odtworzeniem stanu pierwotnego obiektów naruszonych. 7) Wykonanie wszelkich czynności związanych z przekazaniem do eksploatacji i dopusz-czeniem do użytkowania windy (uzyskanie odbioru UDT). 8) Dokonanie zgłoszenia i odbioru wraz z dopuszczeniem do eksploatacji dźwigu osobo-wego przez Urząd Dozoru Technicznego oraz uzyskanie na rzecz Użytkownika (Na-mysłowskiego Centrum Zdrowia S.A., ul. Oleśnicka 4, 46-100 Namysłów), pozwolenia na użytkowanie w tym także do pokrycia ewentualnych kosztów odbioru realizacji za-dania w szczególności ustalonych przez UDT. 9) Dokonywanie przeglądów okresowych i prac konserwacyjnych w trakcie trwania okre-su gwarancji zgodnie z wymogami producenta urządzenia dźwigowego oraz wymagań UDT, w tym także pokrycie tych kosztów. 10) Wykonanie dokumentów (dot; szybu windy): a) dokumentacji powykonawczej z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy, b) kompletny wniosek o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenie zakoń-czenia robót przez Zamawiającego. 11) Dokonanie zgłoszenia i odbioru wraz z dopuszczeniem do eksploatacji dźwigu osobo-wego przez Urząd Dozoru Technicznego oraz uzyskanie na rzecz Użytkownika (Na-mysłowskiego Centrum Zdrowia S.A., ul. Oleśnicka 4, 46-100 Namysłów), pozwolenia na użytkowanie w tym także do pokrycia ewentualnych kosztów odbioru realizacji za-dania w szczególności ustalonych przez UDT. 12) Dokonywanie przeglądów okresowych i prac konserwacyjnych w trakcie trwania okre-su gwarancji zgodnie z wymogami producenta urządzenia dźwigowego oraz wymagań UDT, w tym także pokrycie tych kosztów. 13) Wykonanie dokumentów porealizacyjnych: c) dokumentacji powykonawczej z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy, d) kompletny wniosek o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenie zakoń-czenia robót przez Zamawiającego. 4. Zamawiający umożliwi Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej na obiekcie i w miejscu, w których ma być zamontowana winda. Osoby przybyłe na wizję lokalną muszą posiadać ze sobą dokument tożsamości i zgłosić się w Wydziale Inwestycji, Zamówień Publicznych i Mienia Powiatu Starostwa Powiatowego w Namysłowie przy Pl. Wolności 12A w Namysłowie, pok. 210. 5. Zamawiający dopuszcza wykonanie szybu windowego w alternatywnej konstrukcji, jako murowanego z bloczków betonowych z wieńcami, zgodnie z rysunkiem o nazwie: "89 Za-łącznik Nr 19 Projekt Wykonawczy SZYB WINDY - Alternatywna konstrukcja". Wieńce należy lokalizować tak aby kotwienie konstrukcji dźwigu odbywało się w betonie wień-ców. Szpałdowanie ścinan konieczne dla zapewnienia ciągłości ścian szybu. Realizację na-leży skonsultować z projektantem konstrukcji w ramach nadzoru autorskiego. 6. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 45215140-0 (Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych). Dodatkowe kody CPV: 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne. 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu. 45111300-1 Roboty rozbiórkowe. 45113000-2 Roboty na placu budowy. 45223500-1 Konstrukcje z betonu zbrojnego. 45262100-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań. 45262300-4 Betonowanie. 45262310-7 Zbrojenie. 45262311-4 Betonowanie konstrukcji. 45262400-5 Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej. 45262500-6 Roboty murarskie i murowe. 45262522-6 Roboty murarskie. 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne. 45313100-5 Instalowanie wind. 45314200-3 Instalowanie linii telefonicznych. 45320000-6 Roboty izolacyjne. 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne. 45410000-4 Tynkowanie. 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej. 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów. 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian. 45442100-8 Roboty malarskie. 45443000-4 Roboty elewacyjne. 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe. 71250000-5 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe. 7. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć od-powiedni sprzęt i materiały do wykonywania przedmiotu zamówienia. 8. Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami pra-wa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z przetargiem i w następ-stwie podpisania umowy. 9. Wykonawcy są odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SIWZ wraz z jej dodat-kami, w tym również przedmiarami robót, dokumentacją techniczno-budowlaną, specyfi-kacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, wszelkimi zmianami do SIWZ sporzą-dzonymi w okresie przetargowym oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczą-cych poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddzia-ływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonanie robót. 10. Wymagany przez Zamawiającego min. okres gwarancji - min. 3 lata. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 3 lata, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SIWZ. 11. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisa-nych w SIWZ i ofercie. 12. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 14. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6/7 ustawy. 15. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należy-te wykonanie tego zamówienia. 16. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy żąda podania przez Wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i po-dania ich nazw (firm). Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwyko-nawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wy-branym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą). 17. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga, aby do realizacji przedmiotu zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osoby wykonujące czynności w zakresie wykonywania robót budowlanych, na podstawie umów o pracę, je-żeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108). Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłożenia przez Wykonawcę, umów o pracę z zatrudnionymi przez niego pracownikami. 18. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji za-mówienia: Wykonanie szybu windowego, dostawę, montaż i uruchomienie windy. 19. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonaw-cę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w za-kresie realizacji zamówienia. W przypadku prac wykonywanych zgodnie z art. 12 ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 z późn. zmianami), tj. tych, które może wykonywać osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne w budownictwie Zamawiają-cy nie wymaga zatrudnienia osób na wyżej wymienionych warunkach. Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy przedłożył Zamawiającemu: pisemne oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynno-ści w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wyko-nawcę lub Podwykonawcę przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności oświadczeń Wykonawcy lub Podwykonawcy (przedstawionych Zamawiającemu według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy) z osobami faktycznie wykonującymi czynności przy zamówieniu. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pisemnego oświadczenia (według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy) w terminie wskazanym jak powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wyso-kości określonej w załączonym do SIWZ projekcie umowy. 20. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale pod-wykonawców, należy wpisać w formularzu "nie dotyczy" lub inne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt formularza nie wypełniony Zamawiający uzna, iż zamó-wienie zostanie wykonane siłami własnymi, bez udziału podwykonawcy. 21. Informacja o możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia na podsta-wie art. 151a ustawy: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na po-czet wykonania zamówienia. 22. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Zamawiającego - budynek A położony na działce nr 833/4 k.m. 2 w Namysłowie przy ul. Oleśnickiej 4.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45215140-0


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45111291-4, 45111300-1, 45113000-2, 45223500-1, 45262100-2, 45262300-4, 45262310-7, 45262311-4, 45262400-5, 45262500-6, 45262522-6, 45310000-3, 45313100-5, 45314200-3, 45320000-6, 45330000-9, 45410000-4, 45421000-4, 45421100-5, 45430000-0, 45442100-8, 45443000-4, 45450000-6, 71250000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 435858.08
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany Mariusz Kłonowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Krasków 121a
Kod pocztowy: 46-200
Miejscowość: Kluczbork
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 480614.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 480614.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 512258.63
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.