eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słońsk › Doposażenie Przedszkola Samorządowego w Słońsku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-31

Ogłoszenie nr 500262187-N-2018 z dnia 31-10-2018 r.

Gmina Słońsk: Doposażenie Przedszkola Samorządowego w Słońsku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny - Lubuskie 2020, Osi Priorytetowej 8. Nowoczesna edukacja, Działanie 8.1. Poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej, Poddziałanie 8.1.1. Poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej - projekty realizowane poza formułą ZIT

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 593956-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Słońsk, Krajowy numer identyfikacyjny 21096671100000, ul. ul. Sikorskiego 15, 66436 Słońsk, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. (095) 7572274, e-mail pakosmaria@poczta.fm; budownictwo@slonsk.pl, faks (095) 7572268.
Adres strony internetowej (url): www.slonsk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Doposażenie Przedszkola Samorządowego w Słońsku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.11.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń oraz wyposażenia oddziałów przedszkolnych w ramach projektu "DOBRE PRZEDSZKOLE", który jest dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, Osi Priorytetowej 8. Nowoczesna edukacja, Działanie 8.1. Poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej, Poddziałanie 8.1.1. Poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej - projekty realizowane poza formułą ZIT. 2. Miejscem realizacji zamówienia są oddziały przedszkolne w Przedszkolu Samorządowym w Słońsku, ul. Lipowa 15. 3. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na cztery części: CZĘŚĆ I - Wyposażenie meblowe, w tym dostawa i montaż: - mebli do sal: szafy i szafki do przechowywania zabawek i pomocy dydaktycznych, - stoliki, - krzesełka, - obudowy kaloryferów, - szafki i półki łazienkowe, - zestawy szatniowe, - zestaw mebli dla nauczycieli (biurko i krzesło obrotowe), - akcesoria łazienkowe: podajniki do mydła, podajniki do papieru i ręczników, CZĘŚĆ II - Wyposażenie kuchenne, w tym dostawa i montaż: - zmywarki do kuchni przedszkolnej, - urządzenia i akcesoria do kuchni, - naczynia i sztućce dla dzieci. CZĘŚĆ III - Wyposażenie IT i RTV, w tym dostawa i montaż: - tablic interaktywnych z projektorem krótkoogniskowym i oprogramowaniem, - laptopy z oprogramowaniem, - telewizor, - radio z odtwartzaczem CD, - siedziska miękkie i maty do gimantyki korekcyjnej dla 40 dzieci´ CZĘŚĆ IV - Pomoce dydaktyczne i zabawki, w tym: - leżaczki i maty do gimnastyki, - siedziska miękkie, - pomoce do zajęć logopedycznych, - zabawki, - klocki, - gry, - programy edukacyjne na komputer. Szczegółowy opis i wymagania, w tym parametry techniczne i jakościowe, dotyczące poszczególnych części zamówienia określono w Załączniku Nr 2 do SIWZ- Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia / Formularz cenowy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39161000-8


Dodatkowe kody CPV: 32322000-6, 39162100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wyposażenie meblowe

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Do zawarcia umowy na realizację części I zamówienia asygnowano Wykonawcę jednak Zamawiający otrzymał pismo Wykonawcy, informujące o uchyleniu się od podpisania umowy. Postepowanie unieważniono gdyż cena najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert złożonych w postępowaniu przekraczała kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania - art. 93 ust. 1 pkt 4 PZP.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wyposażenie kuchenne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postepowanie unieważniono gdyż cena najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych w postępowaniu przekraczała kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania - art. 93 ust. 1 pkt 4 PZP.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Wyposażenie IT i RTV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 17723.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TRONUS POLSKA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ordona 2A
Kod pocztowy: 01-237
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy: CENTRUM SEDNO Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Niepodległości 44-48
Kod pocztowy: 75-252
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy: A&E Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@audiotech.biz.pl
Adres pocztowy: ul. Gwiaździsta 10/10
Kod pocztowy: 53-413
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17293.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17293.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30590.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Pomoce dydaktyczne i zabawki

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W związku z faktem, że cena najkorzystniejszej oferty, złożonej w postepowaniu dla części IV w/w zamówienia, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, zamawiający unieważnia postepowanie dla części IV na podstawie art.93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.