Ogłoszenie nr 500261924-N-2018 z dnia 31-10-2018 r.
Stalowa Wola: Wykonanie instalacji wodociągowej wody zimnej do celów przeciw pożarowych oraz sanitarno-higienicznych dla budynków MOSiR, na działce nr ewid. 26/41, ul. Hutnicza 15, 37-450 Stalowa Wola
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 606590-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500233704-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Krajowy numer identyfikacyjny 83021758200000,
ul. ul. Hutnicza
15,
37450
Stalowa Wola, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
015 8422562, 8447338, e-mail
mosir@pro.onet.pl, faks
015 8422562, 8447338.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.mosir.stalowawola.pl/
Adres profilu nabywcy: http://www.bip.mosir.stalowawola.pl/ms/zamowienia-publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: administracja samorządowa (Gminna jednostka organizacyjna)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie instalacji wodociągowej wody zimnej do celów przeciw pożarowych oraz sanitarno-higienicznych dla budynków MOSiR, na działce nr ewid. 26/41, ul. Hutnicza 15, 37-450 Stalowa Wola
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):MOSiR/ZP/02/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Prace należy wykonać wg dokumentacji dostarczonej przez Zamawiającego, wiedzy i doświadczenia Wykonawcy oraz poczynionych z Zamawiającym ustaleń, a w szczególności: a) roboty budowlano-montażowe b) roboty wykończeniowe c) próby, płukania, uruchomienie, regulacja, odbiory d) wykonanie izolacji antykorozyjnej i cieplnej instalacji. 2) Przygotowanie dokumentów do odbioru zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną dotyczącą powyższych prac oraz niniejszą umową, wykonanie dokumentacji powykonawczej, tj. z naniesionymi zmianami w stosunku do dokumentacji pierwotnej. 3) Dostarczenie instrukcji obsługi, instrukcji serwisowych, deklaracji zgodności, certyfikatów bezpieczeństwa, oświadczenia o prawidłowym wykonaniu prac oraz zastosowaniu materiałów i urządzeń zgodnych z dokumentacją i obowiązującymi przepisami prawa. 4) Wywiezienie i utylizacja materiałów i odpadów powstałych wskutek prac demontażowych i montażowych. 5) Doprowadzenie miejsca prowadzenia prac do stanu pierwotnego. 6) Pozytywny odbiór wykonanych prac i dostaw udokumentowany protokołem odbioru 7) Zamawiający wymaga aby roboty w zakresie montażu i instalacji były wykonywane przez pracowników zatrudnionych na umowę o pracę.
II.4) Główny kod CPV: 45300000-0
Dodatkowe kody CPV:
45330000-9,
45331200-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Pierwotna umowa została zawarta na okres od 28 września 2018 roku do 14 grudnia 2018 roku.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/10/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Aneks wprowadza do umowy nr 978/09/2018 następujące zmiany: 1. Określoną w § 3 ust. 1 umowy kwotę : 147 040,87 zł brutto stanowiącą wynagrodzenie wykonawcy zwiększa się wartość: 29 735,00 zł brutto, co daje łączne wynagrodzenie 176 775,87 zł brutto. 2. Zwiększa się zakres prac niezbędnych do wykonania o: 1) przebicie otworów w ścianach z cegieł i betonu, 2) demontaż starej instalacji zimnej wody z rur i kształtek stalowych,, 3) montaż instalacji wody zimnej do celów sanitarno-higienicznych z tworzyw sztucznych, 4) zamurowanie przebić i przywrócenie ich do stanu pierwotnego niepogorszonego, 5) wywiezienie materiałów z rozbiórki poza teren MOSiR i poddanie ich utylizacji na koszt i odpowiedzialność wykonawcy robót.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Po rozpoczęciu prac budowlanych i odsłonięciu części instalacji wody sanitarno-higienicznej Wykonawca powiadomił Zamawiającego , że występują liczne przecieki a instalacja jest silnie skorodowana. W wyniku powiadomienia Zamawiający dokonał oględzin instalacji, która dotychczas była niedostępna i potwierdził jej bardzo zły stan techniczny. Z uwagi na realne zagrożenie zalaniem, Zamawiający stwierdza konieczność wykonania następujących robót:
1) przebicie otworów w ścianach z cegieł i betonu,
2) demontaż starej instalacji zimnej wody z rur i kształtek stalowych,,
3) montaż instalacji wody zimnej do celów sanitarno-higienicznych z tworzyw sztucznych,
4) zamurowanie przebić i przywrócenie ich do stanu pierwotnego niepogorszonego,
5) wywiezienie materiałów z rozbiórki poza teren MOSiR i poddanie ich utylizacji na koszt
i odpowiedzialność wykonawcy robót.
Uwzględniając stan faktyczny, Zamawiający stwierdza konieczność wykonania zamówienia (zmiany zawartej umowy) o którym mowa w art. 144 ust 1 pkt 2 z uwzględnieniem liter a), b) i c). Wykonawca wykonujący aktualne zamówienie znajduje się na placu budowy, wraz ze sprzętem i zabezpieczeniem stanu faktycznego. Zmiana aktualnego wykonawcy byłaby nie tylko niekorzystna ekonomicznie ale również niebezpieczna z uwagi na realne zagrożenie spowodowane zalaniem. Zamawiający decydując się na zastosowanie powyższego artykułu ustawy Prawo Zamówień Publicznych ma więc na względzie nie tylko ekonomię poprzez zwiększenie kosztów w sytuacji wprowadzenia na plac budowy drugiej firmy ale również bezpieczeństwo oraz czas wykonania zamówienia.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Zakup, dostawa i montaż mebli oraz krzeseł i foteli obrotowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola.
- "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg powiatowych oraz remontem obiektu mostowego" - zamówienie udzielane w częściach - część I, II, III.
- "Pomiar szczegółowej osnowy geodezyjnej wysokościowej, wyrównanie wyników pomiarów sieci niwelacyjnej, aktualizacja Banku Osnów (w zakresie wykonywanej pracy) na terenie Powiatu Stalowowolskiego"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli.
- Budowa chodnika przy ulicy łączącej ul. Działkową z VIVO - I etap.
- Cykliczne dostawy środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli - powtórka
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa tężni solankowej wraz z przyłączem wodociągowym, instalacją wodociągową, elektryczną i technologiczną solanki oraz zagospodarowanie terenu przy ul. Padniewskiego w Krakowie
- Rozszczelnienie placu z wykorzystaniem wód opadowych i zielono niebieskiej infrastruktury wraz z przebudową pawilonów rozbudową zadaszeń i infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji Targowiska
- Wymiana zewnętrznej instalacji kanalizacji - COS/Osuchów, w trybie "zaprojektuj i wybuduj"
- "Rewitalizacja zespołu zabytkowego Palmiarni stanowiącego bazę edukacji przyrodniczo - historycznej" - etap III" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa budynku gospodarczego i kancelarii Długie na podwójną kancelarię"
- "Przebudowa obiektu na potrzeby PNCW i PSG w m. Słubice"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.