eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Wykonanie instalacji wodociągowej wody zimnej do celów przeciw pożarowych oraz sanitarno-higienicznych dla budynków MOSiR, na działce nr ewid. 26/41, ul. Hutnicza 15, 37-450 Stalowa Wola

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-10-31

Ogłoszenie nr 500261924-N-2018 z dnia 31-10-2018 r.

Stalowa Wola: Wykonanie instalacji wodociągowej wody zimnej do celów przeciw pożarowych oraz sanitarno-higienicznych dla budynków MOSiR, na działce nr ewid. 26/41, ul. Hutnicza 15, 37-450 Stalowa Wola
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 606590-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500233704-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Krajowy numer identyfikacyjny 83021758200000, ul. ul. Hutnicza 15, 37450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 015 8422562, 8447338, e-mail mosir@pro.onet.pl, faks 015 8422562, 8447338.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.mosir.stalowawola.pl/
Adres profilu nabywcy: http://www.bip.mosir.stalowawola.pl/ms/zamowienia-publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: administracja samorządowa (Gminna jednostka organizacyjna)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie instalacji wodociągowej wody zimnej do celów przeciw pożarowych oraz sanitarno-higienicznych dla budynków MOSiR, na działce nr ewid. 26/41, ul. Hutnicza 15, 37-450 Stalowa Wola

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

MOSiR/ZP/02/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Prace należy wykonać wg dokumentacji dostarczonej przez Zamawiającego, wiedzy i doświadczenia Wykonawcy oraz poczynionych z Zamawiającym ustaleń, a w szczególności: a) roboty budowlano-montażowe b) roboty wykończeniowe c) próby, płukania, uruchomienie, regulacja, odbiory d) wykonanie izolacji antykorozyjnej i cieplnej instalacji. 2) Przygotowanie dokumentów do odbioru zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną dotyczącą powyższych prac oraz niniejszą umową, wykonanie dokumentacji powykonawczej, tj. z naniesionymi zmianami w stosunku do dokumentacji pierwotnej. 3) Dostarczenie instrukcji obsługi, instrukcji serwisowych, deklaracji zgodności, certyfikatów bezpieczeństwa, oświadczenia o prawidłowym wykonaniu prac oraz zastosowaniu materiałów i urządzeń zgodnych z dokumentacją i obowiązującymi przepisami prawa. 4) Wywiezienie i utylizacja materiałów i odpadów powstałych wskutek prac demontażowych i montażowych. 5) Doprowadzenie miejsca prowadzenia prac do stanu pierwotnego. 6) Pozytywny odbiór wykonanych prac i dostaw udokumentowany protokołem odbioru 7) Zamawiający wymaga aby roboty w zakresie montażu i instalacji były wykonywane przez pracowników zatrudnionych na umowę o pracę.


II.4) Główny kod CPV: 45300000-0
Dodatkowe kody CPV:

45330000-9,

45331200-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Pierwotna umowa została zawarta na okres od 28 września 2018 roku do 14 grudnia 2018 roku.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/10/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Aneks wprowadza do umowy nr 978/09/2018 następujące zmiany: 1. Określoną w § 3 ust. 1 umowy kwotę : 147 040,87 zł brutto stanowiącą wynagrodzenie wykonawcy zwiększa się wartość: 29 735,00 zł brutto, co daje łączne wynagrodzenie 176 775,87 zł brutto. 2. Zwiększa się zakres prac niezbędnych do wykonania o: 1) przebicie otworów w ścianach z cegieł i betonu, 2) demontaż starej instalacji zimnej wody z rur i kształtek stalowych,, 3) montaż instalacji wody zimnej do celów sanitarno-higienicznych z tworzyw sztucznych, 4) zamurowanie przebić i przywrócenie ich do stanu pierwotnego niepogorszonego, 5) wywiezienie materiałów z rozbiórki poza teren MOSiR i poddanie ich utylizacji na koszt i odpowiedzialność wykonawcy robót.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Po rozpoczęciu prac budowlanych i odsłonięciu części instalacji wody sanitarno-higienicznej Wykonawca powiadomił Zamawiającego , że występują liczne przecieki a instalacja jest silnie skorodowana. W wyniku powiadomienia Zamawiający dokonał oględzin instalacji, która dotychczas była niedostępna i potwierdził jej bardzo zły stan techniczny. Z uwagi na realne zagrożenie zalaniem, Zamawiający stwierdza konieczność wykonania następujących robót: 1) przebicie otworów w ścianach z cegieł i betonu, 2) demontaż starej instalacji zimnej wody z rur i kształtek stalowych,, 3) montaż instalacji wody zimnej do celów sanitarno-higienicznych z tworzyw sztucznych, 4) zamurowanie przebić i przywrócenie ich do stanu pierwotnego niepogorszonego, 5) wywiezienie materiałów z rozbiórki poza teren MOSiR i poddanie ich utylizacji na koszt i odpowiedzialność wykonawcy robót. Uwzględniając stan faktyczny, Zamawiający stwierdza konieczność wykonania zamówienia (zmiany zawartej umowy) o którym mowa w art. 144 ust 1 pkt 2 z uwzględnieniem liter a), b) i c). Wykonawca wykonujący aktualne zamówienie znajduje się na placu budowy, wraz ze sprzętem i zabezpieczeniem stanu faktycznego. Zmiana aktualnego wykonawcy byłaby nie tylko niekorzystna ekonomicznie ale również niebezpieczna z uwagi na realne zagrożenie spowodowane zalaniem. Zamawiający decydując się na zastosowanie powyższego artykułu ustawy Prawo Zamówień Publicznych ma więc na względzie nie tylko ekonomię poprzez zwiększenie kosztów w sytuacji wprowadzenia na plac budowy drugiej firmy ale również bezpieczeństwo oraz czas wykonania zamówienia.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.