eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja Alei Głównej w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym



Ogłoszenie z dnia 2018-10-31

Ogłoszenie nr 500261805-N-2018 z dnia 31-10-2018 r.

Warszawa: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja Alei Głównej w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 25648-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 33680-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 56301-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 16266500000, ul. ul. Senatorska , 00099 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 223 124 400, e-mail jpolak@szrm.pl, faks 223 124 490.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja Alei Głównej w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot Umowy obejmuje w szczególności: Roboty rozbiórkowe na całej długości alei około 1000 m: - rozbiórka jezdni i chodników, - wyburzenie drewnianego przystanku kolejki, - demontaż wszystkich ogrodzeń wygradzających pas zieleni, - demontaże związane z przebudową sieci elektroenergetycznej i urządzeń elektrycznych, - demontaż sieci wod-kan.; 2)Budowa jezdni i chodnika; 3)Usunięcie karp i krzewów, przesadzenie drzew i krzewów, nasadzenia drzew i krzewów oraz założenie trawników; 4)Wymiana wszystkich elementów małej architektury wzdłuż Alei Głównej: ławek parkowych,śmietników, ogrodzeń, tablic informacyjnych, wykonanie oświetlenia lampami dekoracyjnymi; 5)Wykonanie sieci wodociągowej wraz z przełączeniem istniejących przyłączy; 6)Wykonanie sieci kanalizacji: deszczowej, ogólnospławnej i sanitarnej; 7)Budowa instalacji elektroenergetycznych, w tym usunięcie kolizji; 8)Budowa instalacji teletechnicznych; 9) Roboty dodatkowe, określone Protokołem konieczności Nr 1 z dnia 07.08.2017 r.; 10) Roboty dodatkowe, określone Protokołem konieczności Nr 3 z dnia 03.11.2017 r.; 11) Roboty dodatkowe, określone Protokołem konieczności Nr 3 z dnia 03.11.2017 r.w zakresie wykonania odwodnienia liniowego na odcinkach od 0+5 metra do 0+100 metra oraz 0+420 metra do 0+810 metra, 12) Roboty dodatkowe, określone Protokołem konieczności Nr 5 z dnia 03.01.2018 r.; 13) Roboty dodatkowe, określone Protokołem konieczności Nr 7 z dnia 27.03.2018 r.; 14) Roboty dodatkowe, określone Protokołem konieczności Nr 8 z dnia 27.03.2018 r.; 15) Roboty dodatkowe, określone Protokołem konieczności Nr 9 z dnia 19.06.2018 r.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45111000-8,

45330000-9,

45231000-5,

45111291-4,

45111200-0,

45233330-1,

45233252-0,

45213310-9,

45220000-5,

45233220-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 31.03.2017 r. do 30.06.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
18/10/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zakończenie robót Fazy II - do dnia 20 listopada 2018 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Mając na uwadze fakt, iż szkółki ogrodnicze nie rozpoczęły wykopywania i sprzedaży drzew - z uwagi na nietypowe warunki pogodowe - Wykonawca nie ma możliwości pozyskania materiału na nasadzenia o parametrach zgodnych z dokumentacją projektową. W związku z powyższym, zachodzi konieczność wprowadzenia zmian do umowy w ww. zakresie.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.