To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-31
Ogłoszenie nr 500261454-N-2018 z dnia 31-10-2018 r.
Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych: Remont pomnika na placu Pamięci Rodła wraz z ułożeniem kostki brukowej przy pomniku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 632022-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 52450700000,
ul. ul. Piramowicza
32,
47200
Kędzierzyn-Koźle, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 40 34 451, e-mail
zp@kedzierzynkozle.pl, faks
77 40 34 451.
Adres strony internetowej (url): http//przetargi.kedzierzynkozle.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pomnika na placu Pamięci Rodła wraz z ułożeniem kostki brukowej przy pomniku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.1.113.2018.AW
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Czyszczenie, przygotowanie podłoża oraz malowanie pomnika pow. ok. 5m2. 2. Czyszczenie tablicy pamiątkowej, metalowego orła i wykonanie dwóch brakujących liter. 3. Czyszczenie i malowanie instalacji masztów rurowych szt. 3. 4. Czyszczenie i malowanie metalowej misy szt.1. 5. Mycie górnej powierzchni murków 22,5 m2. 6. Naprawy tynkarsko - murarskie murków o pow. ok. 6 m2. 7. Przygotowanie, czyszczenie mechaniczne i zmycie starego podłoża pow. ok. 30 m2. 8. Malowanie przygotowanego podłoża z pkt. 7. 9. Ręczne wykonanie koryta pod kostkę brukową o pow. ok. 250 m2. 10. Zakup, podbudowa oraz ułożenie kostki brukowej o grubości 6 cm na powierzchni z pkt. 9. 11. Mycie okładziny granitowej schodów o pow. 67 m2. 12. Zakup i wymiana trzech uszkodzonych płyt granitowych o szer. 50 cm długości 130 cm grubości ok. 5 cm. 13. Zagospodarowanie powstałego gruzu zgodnie z ustawą o odpadach. II. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: 1. Poniesienie kosztów magazynowania materiałów. 2. Poniesienie kosztów transportu sprzętu i materiału z bazy na miejsce prowadzenia prac. 3. Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach oraz wymianę zniszczonej zieleni w związku z prowadzonymi pracami. 4. Narzędzia i urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca na własny koszt. III. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: prace brukarskie, malarsko - tynkarskie. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. ww. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ- Istotne postanowienia umowy. IV. Zamawiający umożliwia i zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej. V. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: przedmiar, cz. II Istotne postanowienia umowy wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
75508.42
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Michał Dołbik EMDE Transport & Inżynieria SJ-E
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
89753.15
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego typu Van H1 docelowo przeznaczonego do zabudowy funeralnej - bezkolizyjny transport do 4 szt. trumien
- Dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą butli i stacji zgazowania tlenu medycznego
- Wymiana okien, drzwi balkonowych i drzwi ewakuacyjnych w budynku C oraz okien w zapleczu świetlicy w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Kędzierzynie- Koźlu - Etap I
- Rozbudowa oświetlenia ul. Sadowej w Kędzierzynie-Koźlu
- Dostawa prasy do bibliotek publicznych na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla w roku 2007.
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku i wykonania prac konserwacyjnych i naprawczych w US w Działdowie
- PRACE NAPRAWCZE OBIEKTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY ORAZ PRACE PRZYGOTOWAWCZE I KONSERWATORSKIE NA PLACACH ZABAW DLA DZIECI NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA
- Bieżące utrzymanie remonty kanalizacji deszczowej wraz z infrastrukturą techniczną jej towarzyszącą związaną z retencjonowaniem i odprowadzaniem wód opadowych funkcjonujących na terenie miasta Mielca
- Sprzątanie budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa oraz kompleksowe utrzymanie czystości i pielęgnacja zieleni wokół siedziby Nadleśnictwa w latach 2024-2025
- Usługa w zakresie remontu łóżek polowych WP5-2, taboretu polowego WP 5-7, stołu polowego WP 5-8 w 32 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Zamościu - Grupa Zabezpieczenia Jawidz.
- USŁUGA CZYSZCZENIA SIECI KANALIZACYJNEJ W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 2.WOG
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.