To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-30
Ogłoszenie nr 500260998-N-2018 z dnia 30-10-2018 r.
Miasto Rybnik: Wydruk i dostawa materiałów promocyjnych Miasta Rybnika
z podziałem na zadania:
zadanie 1: Wydruk i dostawa folderów promocyjnych.
zadanie 2: Wydruk i dostawa kalendarzy na 2019 rok.
zadanie 3: Wydruk i dostawa materiałów promocyjnych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 609568-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500207997-N-2018; 500212778-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Rybnik, Krajowy numer identyfikacyjny 276255430,
ul. Bolesława Chrobrego
2,
44-200
Rybnik, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48324392302, e-mail
zam_pub@um.rybnik.pl, faks
+48324224124.
Adres strony internetowej (url): www.rybnik.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wydruk i dostawa materiałów promocyjnych Miasta Rybnika z podziałem na zadania: zadanie 1: Wydruk i dostawa folderów promocyjnych. zadanie 2: Wydruk i dostawa kalendarzy na 2019 rok. zadanie 3: Wydruk i dostawa materiałów promocyjnych.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.121.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wydruk i dostawa materiałów promocyjnych Miasta Rybnika z podziałem na zadania: zadanie 1: Wydruk i dostawa folderów promocyjnych 1. Folder promocyjny miasta - ilość: 5.000 szt., - wymiary 15 x 15 cm, - 16 stron z okładką, - zadruk 4/4, - papier środek grubość 130 g/m2, kreda mat, - papier okładka 250 g/m2, kreda mat, - folia mat 1/1, - szycie zeszytowe (2 zszywki). Termin dostawy: 9 dni kalendarzowych od daty dostarczenia projektu graficznego. 2. Folder promocyjny miasta - ilość: 40.000 szt. - wymiary: 21 x 21 cm, - 12 stron z okładką, - zadruk 4/4, - okładka: papier grubość 200 g/m2, kreda mat, - folia mat 1/0 na okładce, - strony wewnętrzne 170g/m2, kreda mat, - szycie zeszytowe - 2 zszywki. Termin dostawy: 9 dni kalendarzowych od daty dostarczenia projektu graficznego. zadanie 2: Wydruk i dostawa kalendarzy na 2019 rok Przedmiot zamówienia obejmuje wydruk i dostawę kalendarzy na 2019 rok (trójdzielnych, planszowych, listkowych). Kalendarz listkowy - 4.000 szt.: wymiary: 85 x 55 mm (zaokrąglone narożniki), papier o gramaturze 350 g/m², druk obustronny pełny kolor, obustronna folia mat, jednostronnie lakier wybiórczy UV, pakowanie w pliki po 50 szt., Kalendarz trójdzielny - 600 szt.: kalendarz składający się z główki, plecków i kalendarza w postaci 3 kalendariów na miesiąc poprzedni, obecny i następny: - główka - wypukła, wykonana z białego kartonu o gramaturze min. 230 g/m², wymiary przybliżone (patrząc z przodu): szerokość - 310 mm, wysokość - 210 mm, z dziurką do zawieszenia na ścianie na środku szerokości główki i ok. 10 mm od jej górnej krawędzi, druk jednostronny pełny kolor + folia mat jednostronnie, lakierowana wybiórczo UV, - plecki kalendarza - wykonane z białego matowego kartonu o gramaturze min. 300 g/m², wymiary przybliżone (patrząc z przodu): szerokość - 310 mm, wysokość - 580 mm; plecki doklejone do główki kalendarza, druk jednostronny pełny kolor, folia mat jednostronnie, - kalendarz - w postaci 3 oddzielnych kalendariów (12 kart zrywanych) w układzie miesiąc poprzedni, obecny, i następny, klejonych w bloczki wzdłuż górnej krawędzi (w górnym dodatkowo z grudniem 2018 r., a w dolnym dodatkowo ze styczniem 2020 r.) doklejanych do plecków kalendarza, z możliwością odrywania kartek z danym miesiącem, wykonanych z papieru offsetowego o gramaturze min. 80 g/m², przybliżone wymiary kartek z kalendariami poszczególnych miesięcy: szerokość - 280 mm, wysokość 140 mm. Indywidualne kalendarium zgodne z przesłanym przez Zamawiającego projektem graficznym, - kalendarze będą wyposażone w przeźroczysty plastikowy pasek z czerwonym okienkiem do wskazywania aktualnej daty, mocowany na bocznych krawędziach kalendarza. Wszystkie kalendarze będą pakowane indywidualnie w pudełka z białej mikrofali z okienkiem, przez które widać główkę kalendarza oraz zbiorczo w kartony po 20 szt. Kalendarz plakatowy listwowany - 500 szt., wymiary: szerokość - 680 mm, wysokość - 980 mm, papier o gramaturze min. 170 g/m², druk jednostronny pełny kolor, papier kreda mat, folia mat, na dolnej i na górnej krawędzi czarna metalowa listwa, górna listwa z zawieszką na środku do zawieszenia na ścianie, pakowanie w rolki po 25 szt. Termin dostawy: 14 dni kalendarzowych (od daty dostarczenia projektów graficznych). zadanie 3: Wydruk i dostawa materiałów promocyjnych 1. Widokówki z Rybnika: - ilość: 10.000 sztuk, - ilość projektów: 4 (po 2.500 sztuk każdy), - format: ok. 148 x 105 mm, - kolory: 4/4, - papier: kreda mat minimum 350 g/m2, - uszlachetnienie: folia soft touch 1/0 + lakier UV wybiórczy 1/0. Termin: 14 dni kalendarzowych (od daty dostarczenia projektu graficznego) 2. Plakaty "Rybnickie Boże Narodzenie i Kolędowanie" - ilość: 500 sztuk, - format: A0, - kolory: 4/0, - papier: kreda połysk minimum 170 g/m2. Termin dostawy: 7 dni kalendarzowych (od daty dostarczenia projektu graficznego) 3. Ulotki "Rybnickie Boże Narodzenie i Kolędowanie" - ilość: 4.000 sztuk, - format: 450 mm x 150 mm, składane na 3 w C do 150 mm x 150 mm, - kolory: 4/4, - papier: kreda połysk minimum 170 g/m2 Termin dostawy: 7 dni kalendarzowych (od daty dostarczenia projektu graficznego) 4. Naklejki na samochody "Jeżech z Rybnika" - ilość: 2.000 sztuk, - format: 150 x 134 mm - gramatura: min. 90 mikronów - cięte po obrysie (trójkąt z zaokrąglonymi rogami), - pocięte na sztuki, - zadruk 4/0 (zadruk jednostronny), pełny kolor - klejone od zewnątrz m.in. na samochody, - laminowane. Termin dostawy: 14 dni kalendarzowych (od daty dostarczenia projektu graficznego) 5. Naklejki "Rybnik" - ilość: 1.000 sztuk, - format: 120 x 40 mm - gramatura: min. 90 mikronów, - folia samoprzylepna transparentna z nacinaniem po obrysie, - druk: jeden kolor - czarny, - pocięcie na sztuki, - klejenie od zewnątrz Termin dostawy: 14 dni kalendarzowych (od daty dostarczenia projektu graficznego) 6. Naklejki "Rybnik" - ilość: 1.000 sztuk, - format: 120 x 40 mm, - gramatura: min. 90 mikronów, - folia samoprzylepna transparentna z nacinaniem po obrysie, - druk: jeden kolor - biały, - pocięcie na sztuki, - klejenie od zewnątrz Termin dostawy: 14 dni kalendarzowych (od daty dostarczenia projektu graficznego) 7. Zakładki do książek - ilość: 4.000 sztuk, - ilość projektów: 4 (po 1.000 sztuk każdy), - format: 50 x 180 mm, - kolory: 4/4, - papier: kreda mat minimum 350 g/m2, - uszlachetnienie: folia soft touch 1/1 + lakier UV wybiórczy 1/1 Termin dostawy: 14 dni kalendarzowych (od daty dostarczenia projektu graficznego) 8. Karta powitalna dla rodziców w związku z narodzeniem dziecka - ilość: 5.000 sztuk, - format: 210 x 297 mm, - kolory: 4/4, - papier: kreda mat minimum 350 g/m2, - uszlachetnienie: folia soft touch 1/0 + lakier UV wybiórczy 1/0. Termin dostawy: 7 dni kalendarzowych (od daty dostarczenia projektu graficznego) 9. Dyplomy - ilość: 4.000 sztuk, - ilość projektów: 4 (po 1.000 sztuk każdy), - format: 210 x 297 mm, - kolory: 4/4, - papier: kreda mat 250 g/m2, - uszlachetnienie: folia soft touch 1/0 + lakier UV wybiórczy 1/0. Termin dostawy: 7 dni kalendarzowych (od daty dostarczenia projektu graficznego) INFORMACJE DOTYCZĄCE REALIZACJI KAŻDEGO ZADANIA Zakres zamówienia obejmuje dostarczenie w ramach wynagrodzenia, wszystkich materiałów promocyjnych Miasta Rybnika wchodzących w skład każdego z trzech zadań do siedziby Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie później niż w terminie określonym w ofercie. Materiały muszą zostać dostarczone do magazynu Wydziału Promocji mieszczącego się na piętrze: -1 z możliwością zjazdu windą. Wykonawca zapewni wyładunek materiałów promocyjnych oraz złożenie ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Dostarczenie materiałów promocyjnych Miasta Rybnika odbędzie się w dniu roboczym (od poniedziałku do piątku), w godzinach: poniedziałek - środa w godzinach 8:00-14:30 czwartek w godzinach 8:00-17:00 piątek w godzinach 8:00-12:00 Wykonawca przejmuje pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia materiałów promocyjnych powstałych podczas realizacji dostawy i rozładunku.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wydruk i dostawa folderów promocyjnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31800.00
Liczba otrzymanych ofert:
14
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Drukarnia Wydruk J. i B. Baran
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
26199.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wydruk i dostawa kalendarzy na 2019 rok |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10800.00
Liczba otrzymanych ofert:
12
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Drukarnia Wydruk J. i B. Baran
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9298.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Wydruk i dostawa materiałów promocyjnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15600.00
Liczba otrzymanych ofert:
10
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Drukarnia SIL-VEG-DRUK s.c. Pawelak J., Pełka D., Śmich D.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16961.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Poprawa błędnej geometrii działek ewidencyjnych składających się z rozłącznych wielokątów, poprzez nadanie im indywidualnych oznaczeń, obliczenie ich powierzchni i sporządzenie map do celów prawnych
- SP 21 dz. Niedobczyce - modernizacja sanitariatów realizowana na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego w systemie "zaprojektuj i wybuduj".
- Osuszenie piwnic budynku Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej Regionalnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli i Informacji Pedagogicznej "WOM" w Rybniku.
- Dostawa kruszarki szczękowej do gruzu betonowego
- Kierowca samochodu uprzywilejowanego
- Termomodernizacja budynku wraz ze zmianą sposobu ogrzewania przy ul. Plac Pokoju 3 w Rybniku
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne świadczenie usług poligraficznych wraz z dystrybucją niektórych pozycji asortymentowych oraz montażem banerów na potrzeby "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
- Wydanie monografii naukowych
- Druk i dostawa materiałów drukowanych dla Dolnośląskiego Centrum Medycznego Dolmed S.A.
- Świadczenie usług fotokopiowania na potrzeby Instytutu Badań Edukacyjnych.
- Usługi wydawnicze i drukarskie dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (publikacje książkowe)
- Druk i montaż billboardów, banerów oraz plakatów, promocyjnych do wiat przystankowych Miasta Zabrze
więcej: Usługi związane z drukowaniem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.