eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Wydruk i dostawa materiałów promocyjnych Miasta Rybnika z podziałem na zadaniazadanie 1Wydruk i dostawa folderów promocyjnych. zadanie 2Wydruk i dostawa kalendarzy na 2019 rok. zadanie 3Wydruk i dostawa materiałów promocyjnych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-30

Ogłoszenie nr 500260998-N-2018 z dnia 30-10-2018 r.

Miasto Rybnik: Wydruk i dostawa materiałów promocyjnych Miasta Rybnika z podziałem na zadania: zadanie 1: Wydruk i dostawa folderów promocyjnych. zadanie 2: Wydruk i dostawa kalendarzy na 2019 rok. zadanie 3: Wydruk i dostawa materiałów promocyjnych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 609568-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500207997-N-2018; 500212778-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Rybnik, Krajowy numer identyfikacyjny 276255430, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48324392302, e-mail zam_pub@um.rybnik.pl, faks +48324224124.
Adres strony internetowej (url): www.rybnik.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wydruk i dostawa materiałów promocyjnych Miasta Rybnika z podziałem na zadania: zadanie 1: Wydruk i dostawa folderów promocyjnych. zadanie 2: Wydruk i dostawa kalendarzy na 2019 rok. zadanie 3: Wydruk i dostawa materiałów promocyjnych.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.121.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wydruk i dostawa materiałów promocyjnych Miasta Rybnika z podziałem na zadania: zadanie 1: Wydruk i dostawa folderów promocyjnych 1. Folder promocyjny miasta - ilość: 5.000 szt., - wymiary 15 x 15 cm, - 16 stron z okładką, - zadruk 4/4, - papier środek grubość 130 g/m2, kreda mat, - papier okładka 250 g/m2, kreda mat, - folia mat 1/1, - szycie zeszytowe (2 zszywki). Termin dostawy: 9 dni kalendarzowych od daty dostarczenia projektu graficznego. 2. Folder promocyjny miasta - ilość: 40.000 szt. - wymiary: 21 x 21 cm, - 12 stron z okładką, - zadruk 4/4, - okładka: papier grubość 200 g/m2, kreda mat, - folia mat 1/0 na okładce, - strony wewnętrzne 170g/m2, kreda mat, - szycie zeszytowe - 2 zszywki. Termin dostawy: 9 dni kalendarzowych od daty dostarczenia projektu graficznego. zadanie 2: Wydruk i dostawa kalendarzy na 2019 rok Przedmiot zamówienia obejmuje wydruk i dostawę kalendarzy na 2019 rok (trójdzielnych, planszowych, listkowych). Kalendarz listkowy - 4.000 szt.: wymiary: 85 x 55 mm (zaokrąglone narożniki), papier o gramaturze 350 g/m², druk obustronny pełny kolor, obustronna folia mat, jednostronnie lakier wybiórczy UV, pakowanie w pliki po 50 szt., Kalendarz trójdzielny - 600 szt.: kalendarz składający się z główki, plecków i kalendarza w postaci 3 kalendariów na miesiąc poprzedni, obecny i następny: - główka - wypukła, wykonana z białego kartonu o gramaturze min. 230 g/m², wymiary przybliżone (patrząc z przodu): szerokość - 310 mm, wysokość - 210 mm, z dziurką do zawieszenia na ścianie na środku szerokości główki i ok. 10 mm od jej górnej krawędzi, druk jednostronny pełny kolor + folia mat jednostronnie, lakierowana wybiórczo UV, - plecki kalendarza - wykonane z białego matowego kartonu o gramaturze min. 300 g/m², wymiary przybliżone (patrząc z przodu): szerokość - 310 mm, wysokość - 580 mm; plecki doklejone do główki kalendarza, druk jednostronny pełny kolor, folia mat jednostronnie, - kalendarz - w postaci 3 oddzielnych kalendariów (12 kart zrywanych) w układzie miesiąc poprzedni, obecny, i następny, klejonych w bloczki wzdłuż górnej krawędzi (w górnym dodatkowo z grudniem 2018 r., a w dolnym dodatkowo ze styczniem 2020 r.) doklejanych do plecków kalendarza, z możliwością odrywania kartek z danym miesiącem, wykonanych z papieru offsetowego o gramaturze min. 80 g/m², przybliżone wymiary kartek z kalendariami poszczególnych miesięcy: szerokość - 280 mm, wysokość 140 mm. Indywidualne kalendarium zgodne z przesłanym przez Zamawiającego projektem graficznym, - kalendarze będą wyposażone w przeźroczysty plastikowy pasek z czerwonym okienkiem do wskazywania aktualnej daty, mocowany na bocznych krawędziach kalendarza. Wszystkie kalendarze będą pakowane indywidualnie w pudełka z białej mikrofali z okienkiem, przez które widać główkę kalendarza oraz zbiorczo w kartony po 20 szt. Kalendarz plakatowy listwowany - 500 szt., wymiary: szerokość - 680 mm, wysokość - 980 mm, papier o gramaturze min. 170 g/m², druk jednostronny pełny kolor, papier kreda mat, folia mat, na dolnej i na górnej krawędzi czarna metalowa listwa, górna listwa z zawieszką na środku do zawieszenia na ścianie, pakowanie w rolki po 25 szt. Termin dostawy: 14 dni kalendarzowych (od daty dostarczenia projektów graficznych). zadanie 3: Wydruk i dostawa materiałów promocyjnych 1. Widokówki z Rybnika: - ilość: 10.000 sztuk, - ilość projektów: 4 (po 2.500 sztuk każdy), - format: ok. 148 x 105 mm, - kolory: 4/4, - papier: kreda mat minimum 350 g/m2, - uszlachetnienie: folia soft touch 1/0 + lakier UV wybiórczy 1/0. Termin: 14 dni kalendarzowych (od daty dostarczenia projektu graficznego) 2. Plakaty "Rybnickie Boże Narodzenie i Kolędowanie" - ilość: 500 sztuk, - format: A0, - kolory: 4/0, - papier: kreda połysk minimum 170 g/m2. Termin dostawy: 7 dni kalendarzowych (od daty dostarczenia projektu graficznego) 3. Ulotki "Rybnickie Boże Narodzenie i Kolędowanie" - ilość: 4.000 sztuk, - format: 450 mm x 150 mm, składane na 3 w C do 150 mm x 150 mm, - kolory: 4/4, - papier: kreda połysk minimum 170 g/m2 Termin dostawy: 7 dni kalendarzowych (od daty dostarczenia projektu graficznego) 4. Naklejki na samochody "Jeżech z Rybnika" - ilość: 2.000 sztuk, - format: 150 x 134 mm - gramatura: min. 90 mikronów - cięte po obrysie (trójkąt z zaokrąglonymi rogami), - pocięte na sztuki, - zadruk 4/0 (zadruk jednostronny), pełny kolor - klejone od zewnątrz m.in. na samochody, - laminowane. Termin dostawy: 14 dni kalendarzowych (od daty dostarczenia projektu graficznego) 5. Naklejki "Rybnik" - ilość: 1.000 sztuk, - format: 120 x 40 mm - gramatura: min. 90 mikronów, - folia samoprzylepna transparentna z nacinaniem po obrysie, - druk: jeden kolor - czarny, - pocięcie na sztuki, - klejenie od zewnątrz Termin dostawy: 14 dni kalendarzowych (od daty dostarczenia projektu graficznego) 6. Naklejki "Rybnik" - ilość: 1.000 sztuk, - format: 120 x 40 mm, - gramatura: min. 90 mikronów, - folia samoprzylepna transparentna z nacinaniem po obrysie, - druk: jeden kolor - biały, - pocięcie na sztuki, - klejenie od zewnątrz Termin dostawy: 14 dni kalendarzowych (od daty dostarczenia projektu graficznego) 7. Zakładki do książek - ilość: 4.000 sztuk, - ilość projektów: 4 (po 1.000 sztuk każdy), - format: 50 x 180 mm, - kolory: 4/4, - papier: kreda mat minimum 350 g/m2, - uszlachetnienie: folia soft touch 1/1 + lakier UV wybiórczy 1/1 Termin dostawy: 14 dni kalendarzowych (od daty dostarczenia projektu graficznego) 8. Karta powitalna dla rodziców w związku z narodzeniem dziecka - ilość: 5.000 sztuk, - format: 210 x 297 mm, - kolory: 4/4, - papier: kreda mat minimum 350 g/m2, - uszlachetnienie: folia soft touch 1/0 + lakier UV wybiórczy 1/0. Termin dostawy: 7 dni kalendarzowych (od daty dostarczenia projektu graficznego) 9. Dyplomy - ilość: 4.000 sztuk, - ilość projektów: 4 (po 1.000 sztuk każdy), - format: 210 x 297 mm, - kolory: 4/4, - papier: kreda mat 250 g/m2, - uszlachetnienie: folia soft touch 1/0 + lakier UV wybiórczy 1/0. Termin dostawy: 7 dni kalendarzowych (od daty dostarczenia projektu graficznego) INFORMACJE DOTYCZĄCE REALIZACJI KAŻDEGO ZADANIA Zakres zamówienia obejmuje dostarczenie w ramach wynagrodzenia, wszystkich materiałów promocyjnych Miasta Rybnika wchodzących w skład każdego z trzech zadań do siedziby Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie później niż w terminie określonym w ofercie. Materiały muszą zostać dostarczone do magazynu Wydziału Promocji mieszczącego się na piętrze: -1 z możliwością zjazdu windą. Wykonawca zapewni wyładunek materiałów promocyjnych oraz złożenie ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Dostarczenie materiałów promocyjnych Miasta Rybnika odbędzie się w dniu roboczym (od poniedziałku do piątku), w godzinach: poniedziałek - środa w godzinach 8:00-14:30 czwartek w godzinach 8:00-17:00 piątek w godzinach 8:00-12:00 Wykonawca przejmuje pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia materiałów promocyjnych powstałych podczas realizacji dostawy i rozładunku.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wydruk i dostawa folderów promocyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 31800.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 14
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 14
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Drukarnia Wydruk J. i B. Baran
Email wykonawcy: info@drukarniawydruk.pl
Adres pocztowy: ul. Boya-Żeleńskiego 108
Kod pocztowy: 40-750
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 26199.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 26199.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 98646.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wydruk i dostawa kalendarzy na 2019 rok

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10800.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 12
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 12
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Drukarnia Wydruk J. i B. Baran
Email wykonawcy: info@drukarniawydruk.pl
Adres pocztowy: ul. Boya-Żeleńskiego 108
Kod pocztowy: 40-750
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9298.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9298.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17211.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Wydruk i dostawa materiałów promocyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 10
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Drukarnia SIL-VEG-DRUK s.c. Pawelak J., Pełka D., Śmich D.
Email wykonawcy: biuro@svd.pl
Adres pocztowy: ul. Niegolewskich 12
Kod pocztowy: 42-700
Miejscowość: Lubliniec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16961.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16961.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 33886.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.