eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › Rozwój kompetencji społecznych poprzez zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów grupowych dla Uczestników/czek projektu p.n."NOWE MOŻLIWOŚCI - aktywna integracja społeczno-zawodowa niepełnosprawnych Mieszkanek i Mieszkańców Gminy Goleniów"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-10-30

Ogłoszenie nr 500260748-N-2018 z dnia 30-10-2018 r.

Gmina Goleniów: Rozwój kompetencji społecznych poprzez zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów grupowych dla Uczestników/czek projektu p.n.: "NOWE MOŻLIWOŚCI - aktywna integracja społeczno-zawodowa niepełnosprawnych Mieszkanek i Mieszkańców Gminy Goleniów"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014- 2020. Oś priorytetowa 7. Włączenie społeczne Działanie 7.1. Programy na rzecz integracji osób i rodzin zagrożonych ubóstwem i/lub wykluczeniem społecznym ukierunkowane na aktywizację społeczno-zawodową wykorzystującą instrumenty aktywizacji edukacyjnej, społecznej, zawodowej

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Goleniów, Krajowy numer identyfikacyjny 81168436700000, ul. Plac Lotników 1 , 72100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 698 200, e-mail zamowienia.publiczne@goleniow.pl, faks 914 698 298.
Adres strony internetowej (url): www.goleniow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozwój kompetencji społecznych poprzez zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów grupowych dla Uczestników/czek projektu p.n.: "NOWE MOŻLIWOŚCI - aktywna integracja społeczno-zawodowa niepełnosprawnych Mieszkanek i Mieszkańców Gminy Goleniów"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WGG.271.2.10.2018.IS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest rozwój kompetencji społecznych w obszarach komunikacji interpersonalnej, autoprezentacji, współpracy w zespołach; podniesienie umiejętności społecznych z zakresu życia codziennego oraz wzrost aktywności i uczestnictwa w życiu społecznym poprzez zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów grupowych dla Uczestników/czek projektu p.n.: "NOWE MOZLIWOŚCI - aktywna integracja społeczno- zawodowa niepełnosprawnych Mieszkanek i Mieszkańców Gminy Goleniów", współfinasowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014- 2020, oś priorytetowa 7. Włączenie społeczne, Działanie 7.1. Programy na rzecz integracji osób i rodzin zagrożonych ubóstwem i/lub wykluczeniem społecznym ukierunkowane na aktywizację społeczno-zawodową wykorzystującą instrumenty aktywizacji edukacyjnej, społecznej, zawodowej. 1.1. Pod pojęciem "Uczestnik/czka projektu" należy rozumieć osoby zamieszkujące na terenie Gminy Goleniów, z niepełnosprawnością w rozumieniu ustawy z dnia 27.08.1997 r. (Dz. U. 1997 Nr 123 poz. 776) o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, a także osoby z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19.08.1994r. (Dz. U. 199 Nr 111 poz. 535) o niepełnosprawności, osoby z niepełnosprawnościami sprzężonymi, z niepełnosprawnością intelektualną oraz zaburzeniami psychicznymi - w wieku od 18 do 64 lat. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów grupowych wraz z wystawieniem zaświadczenia potwierdzającego i opisującego zdobyte kompetencje. 3. Szczegółowy przedmiot zamówienia: 1) Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi WARSZTATY KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH, których efektem będzie zdobycie przez Uczestników/czki projektu kompetencji oraz wystawi zaświadczenia potwierdzające i opisujące zdobyte kompetencje - zgodne z obligatoryjnymi etapami: Zakres, Wzorzec, Ocena, Porównanie (indywidualnie dla każdego Uczestnika/czki projektu). 2) Warsztaty przeprowadzone zostaną przez psychologa lub/i trenera umiejętności interpersonalnych lub/i doradcę zawodowego, praktyka/ów. 3) Warsztaty realizowane będą w blokach max. 4 godzinnych, w trybie trzy razy w tygodniu, dla 10 grup warsztatowych liczących od 4 do 8 osób. Z każdą grupą należy przeprowadzić warsztaty w następujących modułach: a) MODUŁ I Komunikacja (ok. 12h) - tematyka: Komunikacja werbalna i niewerbalna, Aktywne słuchanie, Komunikat JA; b) MODUŁ II Autoprezentacja (ok. 12h) - tematyka: Obraz samego siebie, Wizytówka, Kreowanie wizerunku; c) MODUŁ III Asertywność (ok. 8h) - tematyka: Agresja, Uległość, Asertywność, Asertywne NIE; d) MODUŁ IV Praca w zespole (ok. 8h) - tematyka: Plusy i Minusy pracy w zespole, Moje miejsce w zespole; e) MODUŁ V Radzenie sobie ze stresem (ok. 8h) - tematyka: Źródła stresu, Techniki relaksacyjne, f) MODUŁ VI Życie codzienne (ok. 8h) - tematyka: Zakupy, Komunikacja miejska, Bank, Urząd; 4) Warsztaty muszą być dostosowane do poziomu umiejętności Uczestników/czek projektu. Wykonawca zbada wyjściowo poziom umiejętności Uczestników/czek, które będą rozwijane w trakcie warsztatów i dostosuje do nich program warsztatów oraz metody i narzędzia do realizacji zajęć. 5) Warsztaty zapewnić muszą Uczestnikom/czkom projektu ewaluację nabytych umiejętności poprzez badanie początkowego i końcowego poziomu umiejętności, w formie ankiet ex ante i ex post lub/i arkuszy z obserwacji, oceniających kompetencje społeczne (m.in. gotowość do pracy, pewność siebie, samodzielność). Forma i treść ankiet lub/i arkuszy z obserwacji muszą uzyskać akceptację Zamawiającego. 6) W trakcie warsztatów poruszone zostaną kwestie związane z zasadami równości szans i niedyskryminacji osób niepełnosprawnych oraz kobiet i mężczyzn (np. prezentowanie kobiet i mężczyzn oraz osób niepełnosprawnych w niestereotypowych rolach życia codziennego i zawodach). 7) Zamawiający wymaga, aby warsztaty prowadzone były metodami aktywnymi (m.in. ćwiczenia, scenki, modelowanie) wymagającymi aktywnego angażowania się Uczestników/czek projektu. 8) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia: a) dziennika zajęć edukacyjnych, zawierającego tematy i wymiary zajęć edukacyjnych (wg wzoru przedstawionego przez Zamawiającego); b) listy obecności (wg wzoru zaakceptowanego przez Zamawiającego); c) ankiety ex ante i ex post lub arkuszy obserwacji oceniających kompetencje społeczne, zestawienie porównawcze z badania poziomu umiejętności początkowej i końcowej; d) innych ustalonych z Zamawiającym dokumentów wynikających ze specyfiki warsztatów. 9) Warsztaty prowadzone będą w miejscu zapewnionym przez Zamawiającego tj. w Pracowni Wspierania Rozwoju i Aktywności Zawodowej z siedzibą w Goleniowie, przy ul. Barnima I 1/15. 10) Materiały dydaktyczne i szkoleniowe mają być opatrzone logotypami projektowymi, zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 - 2020, dostępnymi na stronach internetowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego. 11) Wykonawca w terminie do 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy, przedstawi Zamawiającemu propozycję wizualizacji materiałów warsztatowych, w szczególności ich umiejscowienie, celem zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający w terminie do 5 dni roboczych zgłosi swoje ewentualne uwagi/poprawki lub dokona akceptacji przedstawionych propozycji. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego uwag/poprawek, Wykonawca w terminie do 2 dni roboczych uwzględni je i przedstawi poprawiony materiał, celem zaakceptowania przez Zamawiającego. Wykonawca nie może umieszczać innych treści (poza treściami uzgodnionymi z Zamawiającym) w tym oznaczeń własnych, reklam własnych lub podmiotów trzecich. 12) Wykonawca zapewni prawidłowe oznakowanie budynku oraz sali szkoleniowej plakatami, zawierającymi w szczególności informację o nazwie i terminie realizacji warsztatów wraz z naniesionymi odpowiednimi logotypami (tj. zgodnymi z wytycznymi w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 - 2020, dostępnymi na stronach internetowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego). Wykonawca w terminie do 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy, przedstawi Zamawiającemu propozycję oznakowania budynku oraz sali szkoleniowej, celem zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający w terminie do 5 dni roboczych zgłosi swoje ewentualne uwagi/poprawki lub dokona akceptacji przedstawionych propozycji. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego uwag/poprawek, Wykonawca w terminie do 2 dni roboczych uwzględni je i przedstawi poprawiony materiał, celem zaakceptowania przez Zamawiającego. 13) Wykonawca w terminie do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy, opracuje i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji szczegółowy program merytoryczny warsztatów (zgodny z ich zakresem tematycznym) oraz harmonogram zajęć. Harmonogram zajęć ma uwzględniać przerwę kawową (ok. 15 - 20 min.) Zamawiający w terminie do 5 dni roboczych zgłosi swoje ewentualne uwagi/poprawki lub dokona akceptacji przedstawionych propozycji. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego uwag/poprawek, Wykonawca w terminie do 2 dni roboczych uwzględni je i przedstawi poprawiony materiał, celem zaakceptowania przez Zamawiającego. 14) Wykonawca w dniu rozpoczęcia zajęć z danego modułu przekaże każdemu Uczestnikowi/czce projektu (zaakceptowany przez Zamawiającego) program warsztatów oraz harmonogram zajęć. 15) Po stronie Wykonawcy leży prowadzenie dokumentacji audiowizualnej z realizacji warsztatów w formie zdjęć cyfrowych - min. 5 zdjęć z każdego modułu. Zdjęcia mają być opisane (data i nazwa modułu) oraz zarchiwizowane w formacie cyfrowym (nośnik DVD lub CD - w ilości 1 egz.). Wykonawca złoży przedmiotową dokumentację u Zamawiającego wraz z fakturą. Na życzenie Zamawiającego, po zakończeniu danego modułu, Wykonawca prześle zdjęcia, o których mowa powyżej na adres: zaz@goleniow.pl oraz jolanata.malecka@aktywaplus.pl 16) Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego (e-mail'em na adres: zaz@goleniów.pl oraz jolanata.malecka@aktywaplus.pl) o każdorazowej nieobecności uczestnika/uczestników warsztatów lub jego/ich rezygnacji w trakcie warsztatów oraz o wszelkich innych negatywnych czynnikach mogących mieć wpływ na prawidłową realizację przedmiotu zamówienia. 4. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 138741.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TOP-PROJEKT Krzysztof Derbiszewski
Email wykonawcy: szczecin@top-projekt.eu
Adres pocztowy: ul. ks. bp. Ignacego Krasickiego 15/2
Kod pocztowy: 71-333
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 56000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 56000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 56000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone było uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego (ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 21.09.2018 r. pod numerem 620447-N-2018). W postępowaniu nie złożono żadnej oferty, w związku z czym zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) który brzmi: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3". W niniejszym postępowaniu prowadzonym w trybie zamówienia z wolnej ręki pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione w istotny sposób.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.