eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Debrzno › Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych m. Stare Gronowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-10-30

Ogłoszenie nr 500260716-N-2018 z dnia 30-10-2018 r.

Debrzno: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych m. Stare Gronowo
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 568300-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500182588-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Debrznie, Krajowy numer identyfikacyjny 53021200000, ul. ul. Traugutta 2, 77310 Debrzno, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 335 366, e-mail urzad@debrzno.pl, faks 598 335 351.
Adres strony internetowej (url): http://bip.debrzno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych m. Stare Gronowo

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RRL.271.2.18.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odcinka drogi gminnej stanowiącej dojazd do posesji i gruntów rolnych w m. Stare Gronowo. Oś projektowanej trasy drogowej pokrywa się z istniejącą. Wszystkie elementy projektowanej drogi mieszczą się w istniejącym pasie drogowym. Szerokości projektowanej jezdni wynosi 5,0 m i posiada przekrój drogowy oraz nawierzchnię z mieszanki mineralnoasfaltowej oraz pobocza ulepszone kruszywem naturalnym o szerokości 0,75 m i grubości warstwy kruszywa 10 cm. Planuje się również przebudowę istniejących zjazdów na posesje oraz inne drogi publiczne o szerokości od 4,0 m. Nawierzchnie zjazdów zaprojektowano z betonowej kostki brukowej natomiast na drogę publiczną z MMA. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz dodatkowo Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych (dalej STWiORB), które są załącznikami do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:

45111200-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
18.07.2018 - 31.10.2018

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/10/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiana dotyczy realizacji dodatkowych robót budowlanych nie objętych zamówieniem podstawowym i w związku z tym zmiany wysokości wynagrodzenia oraz terminu realizacji umowy.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie realizacji inwestycji Miasto i Gmina Debrzno uzyskała zgodę na wejście w teren prywatny (działka nr 198; KW SL1Z/00033458/9), co umożliwiło wykonanie właściwej długości drogi oraz dodatkowego zjazdu. Ponadto w dokumentacji projektowej założono zbyt wąski zjazd do budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej oraz nie planowano, a konieczny do wykonania jest zabruk na skrzyżowaniu dróg przy kościele. Rozwiązanie powyższe jest zgodne z treścią zawartej umowy, w której w § 22 ust. 6 i 7: "6. Przewiduje się możliwość dokonania zmiany, w sytuacji konieczności realizacji dodatkowych robót budowlanych przez dotychczasowego wykonawcę, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: 1) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, 2) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, 3) łączna wartość dodatkowych robót budowlanych nie może przekroczyć 50% wartości przedmiotu Umowy określonej w § 9 ust. 1. 7. Przewiduje się możliwość dokonania zmiany Umowy, jeżeli zostaną spełnione łącznie poniższe warunki: 1) konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, 2) łączna wartość zmian nie przekracza 50% wartości przedmiotu Umowy określonej w § 9 ust. 1." Roboty dodatkowe objęte niniejszym protokołem spowodują przedłużenie umownego terminu zakończenia zamówienia do dnia 9.11.2018 r. Całkowita wartość zamówienia po wykonaniu robót dodatkowych wynosi: 771 467,94 zł

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.