Ogłoszenie nr 500260706-N-2018 z dnia 30-10-2018 r.
Stalowa Wola: Modernizacja kuchni i wentylacji w PSP nr 11 w Stalowej Woli
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 561509-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500156977-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 im. Szarych Szeregów, Krajowy numer identyfikacyjny 132167000000,
ul. ul. Wojska Polskiego
9,
37450
Stalowa Wola, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
15 842 49 22, e-mail
stalowawolapsp11@interia.pl, faks
15 842 49 22.
Adres strony internetowej (url): http://bip.szkola11.pl/
Adres profilu nabywcy: http://bip.szkola11.pl/index.php?id=120,0,0
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja kuchni i wentylacji w PSP nr 11 w Stalowej Woli
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PSP1/26/1/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kuchni i wentylacji w PSP nr 11 w Stalowej Woli. 2. Zamówienie podzielone jest na trzy odrębne części: - modernizacja kuchni i wentylacji - roboty budowlane - część I zamówienia - dostawa mebli - część II zamówienia - dostawa urządzeń kuchennych - część III zamówienia 3. Zasadniczy zakres robót budowlanych - część I zamówienia, obejmuje: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe: - demontaż windy gastronomicznej - rozebranie okładzin ściennych z płytek glazurowanych - rozebranie okładzin ścian z boazerii - odbicie części tynków wewnętrznych - wykucie z muru ościeżnic drzwiowych i okiennych - rozebranie niektórych ścianek i poszerzenie otworów drzwiowych - rozebranie posadzek z tworzyw sztucznych, płytek z kamieni sztucznych i lastrico - rozebranie wylewek cementowych i izolacji podposadzkowych - wywóz gruzu b) roboty wykończeniowe budowlane: - uzupełnienie ścian i zamurowania otworów - wykonanie nadproża stalowego nad otworem nad ladą w pomieszczeniu rozdzielni i - wydawania posiłków - montaż ościeżnic drzwiowych stalowych ze skrzydłami pełnymi stalowymi, skrzydło do - pomieszczenia porządkowego i WC personelu wyposażone w otwory wentylacyjne - montaż okien PCV, okna podawczego aluminiowego - montaż ścianki aluminiowej szklonej z drzwiami - wykonanie tynków wewnętrznych kat. III na ścianach i sufitach - wykonanie otworów w ścianach i stropach dla przewodów instalacji wentylacji - mechanicznej i remont przejść instalacyjnych po wykonaniu instalacji - wykonanie obudów instalacji z płyt g-k wodoodpornych - okładziny ścian z płytek glazurowanych - szpachlowanie powierzchni sufitów i ścian - malowanie lamperii olejnych na ścianach - malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną oraz farbą łatwozmywalną, odporną na uderzenia, zabrudzenia i środki czystości - malowanie grzejników i rur co, rur gazowych i kanałów wentylacji grawitacyjnej z blachy - wykonanie izolacji podposadzkowych przeciwdźwiękowej i przeciwwilgociowej - wykonanie warstw wyrównawczych z betonu i z zaprawy samopoziomującej - wykonanie posadzek i cokolików z płytek podłogowych gres - montaż balustrady okiennej ochronnej ze stali nierdzewnej - montaż rolety aluminiowej segnentowej z napędem elektrycznym - zabudowa otwierana rozdzielni elektrycznej - montaż windy gastronomicznej 4. Szczegółowy zakres robót oraz dostawa określają dokumentacja projektowa, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiary robót/dostaw stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji. 5. Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem robót/dostaw opracowanym przez Wykonawcę, który zostanie wyłoniony w niniejszym przetargu. Harmonogram będzie musiał być zatwierdzony przez Zamawiającego. 6. Materiały uzyskane w trakcie rozbiórek i ziemia z wykopów przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do ich przewiezienia w miejsce wskazane przez zamawiającego na odległość do 10 km.
II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111100-9,
45421000-4,
45410000-4,
45431000-7,
45442100-8,
45320000-6,
45262321-7,
45450000-6,
39100000-3,
39000000-2,
39160000-1,
39141000-2
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
1. Termin realizacji umowy:
- Część I zamówienia - od podpisania umowy do 31 października 2018 r.
- Część II zamówienia - od 15 października 2018 r. do 15 listopada 2018 r.
- Część III zamówienia - od 15 października 2018 r. do 15 listopada 2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Wykonanie robót budowlanych |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
04/07/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
HYDRO-MET Sp. z o.o. ,
,
Futoma 780D ,
36-030,
Błażowa, kraj/woj.
podkarpackie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: dostawa mebli biurowych |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
04/07/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Optimal Gastro ,
,
ul. Miłocińska 17 ,
35-232,
Rzeszów, kraj/woj.
podkarpackie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/10/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Wymiana instalacji C.O. (bez grzejników) w piwnicy pod pomieszczeniem kuchni - rurociągi fi 15 mm do 42 mm wraz z izolacją o długości ok 129 mb. Wymiana instalacji C.O. wraz / grzejnikami w pomieszczeniu kuchni oraz w zapleczu kuchennym rurociągi od fi 18 mm do 28 mm wraz z izolacja o długości ok 106 mb oraz 5 szt. grzejników płytowych. Wymiana instalacji gazowej w pomieszczeniu piwnicy i kuchni - rurociągi od fi 20 mm do 65 mm - ok 63 mb wraz z kurkami gazowymi Wykonanie systemu detekcji gazex (3 czujki) w pomieszczeniu kuchni - 1 kpl
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Istniejąca instalacja C.O. w pomieszczeniu piwnicy jest skorodowana i nieszczelna. Wymiana rurociągów jest konieczna z uwagi na liczne awarie i ubytki wody / instalacji. Powyższe prace nie /ostały uwzględnione w dokumentacji projektowej. Istniejąca instalacja C.O w pomieszczeniu kuchni i zapleczu kuchennym jest skorodowana i nieszczelna Wymiana rurociągów jest konieczna z uwagi na liczne awarie i ubytki wody i instalacji Obecna instalacja nie zapewnia bezpieczeństwa sanitarnego, które wy magmie jest w pomieszczeniach tego typu Powyższe prace nie zostały uwzględnione w dokumentacji projektowej. Istniejąca instalacja gazowa w pomieszczeniu piwnicy i kuchni jest bardzo mocno skorodowana Jej stan techniczny grozi awarią (wybuchem gazu). Powyższe prace nic zostały uwzględnione w dokumentacji projektowej Zastosowanie systemu detekcji gazu będzie elementem zabezpieczenia przed ewentualnym niekontrolowanym wypływem gazu z urządzeń kuchennych. Umożliwi to dostosowanie pomieszczenia kuchni do standardów bezpieczeństwa obecnie stosowanych w nowo budowanych obiektach
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Zakup, dostawa i montaż mebli oraz krzeseł i foteli obrotowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola.
- "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg powiatowych oraz remontem obiektu mostowego" - zamówienie udzielane w częściach - część I, II, III.
- "Pomiar szczegółowej osnowy geodezyjnej wysokościowej, wyrównanie wyników pomiarów sieci niwelacyjnej, aktualizacja Banku Osnów (w zakresie wykonywanej pracy) na terenie Powiatu Stalowowolskiego"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli.
- Budowa chodnika przy ulicy łączącej ul. Działkową z VIVO - I etap.
- Remont drogi powiatowej nr 1003R Zdziechowice-Potoczek w miejscowości Potoczek.
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Topoli Królewskiej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Leźnicy Małej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Wykonani robót modernizacyjnych
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania prawej części III piętra budynku internatu. Adaptacja pomieszczeń na pokoje mieszkalno-hotelowe. Etap 4. Roboty budowlane, remontowe na rok 2024.
- Modernizacja w obiekcie Pływalni Nowa Fala ul. Garbińskiego 1, Warszawa
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Powiatowym Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Kartuzach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.