To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-29
Ogłoszenie nr 500258904-N-2018 z dnia 29-10-2018 r.
Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie: Dostawa i montaż mebli biurowych do Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie i podległych jednostek.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 609159-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie, Krajowy numer identyfikacyjny 001022914,
ul. al. Marszałka Józefa Piłsudskiego
59 A,
10-950
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
89 52 54 100, e-mail
ias.olsztyn@mf.gov.pl, tomasz.anszczak@mf.gov.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli biurowych do Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie i podległych jednostek.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2801-ILZ.260.29.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych dla Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie, oraz podległych jednostek, wyszczególnionych Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz ich transport, montaż i ustawienie w pomieszczeniach wskazanych przez pracowników Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części, oznaczone cyframi rzymskimi: CZĘŚĆ I - Dostawa krzeseł biurowych obrotowych oraz krzeseł konferencyjnych do budynków wymienionych w TABELI I będącej załącznikiem nr 1 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia 1/I. CZĘŚĆ II - Dostawa i montaż mebli biurowych do budynków wymienionych w TABELI II będącej załącznikiem nr 1 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia 1/II. CZĘŚĆ III - Dostawa szaf metalowych do budynków wymienionych w TABELI III będącej załącznikiem nr 1 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia 1/III. Każda z części zamówienia będzie rozpatrywana oddzielnie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39130000-2
Dodatkowe kody CPV: 39132100-7, 39121100-7, 44421000-7, 39113000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa krzeseł biurowych obrotowych oraz krzeseł konferencyjnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
66666.67
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Mega System Zbigniew Dębski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
85754.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa i montaż mebli biurowych. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
115121.95
Liczba otrzymanych ofert:
9
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Produkcji Mebli Meblex Grzegorz Obuchowicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
144795.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa szaf metalowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21463.41
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Konsmetal-Sejf B.Gerek, M.Gerek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20691.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Remont drogi powiatowej Nr 1434N relacji Derc- Jeziorany, od 0+560 do km 0+660
- Regulacja poboczy w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Nidzicy z podziałem na części (3).
- SZP.221-4.2024 Sukcesywne dostawy akcesoriów do defibrylatorów
- Dostawa hybrydowej łodzi motorowej kategorii R-2 z przyczepą transportową i wyposażeniem prewencyjno-ratowniczym II postępowanie
- Wykonanie wiaty śmietnikowej przy budynku CKS Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- 26/2025 Usługa polegająca na wykonaniu pogwarancyjnych przeglądów okresowych urządzeń i aparatury medycznej (powtórzenie unieważnionych części zamówienia w postępowaniu nr sprawy 12/2024)
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowych krzeseł obrotowych do Oddziału ZUS w Chrzanowie i Inspektoratów ZUS w Olkuszu, Oświęcimiu, Wadowicach i Suchej Beskidzkiej
- Dostawa mebli dla pracowników w podziale na dwa zadania tj. Zadanie 1 - dostawa 11 zestawów mebli biurowych i/lub Zadanie 2 - dostawa 11 szt. krzeseł biurowych.
- Dostawa mebli wraz z montażem dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do szkół podstawowych z terenu gminy Kłoczew
- Dostawa i uruchomienie depozytorów kluczy w budynku siedziby II Oddziału ZUS w Warszawie oraz w Inspektoracie ZUS Warszawa Praga-Północ
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy oraz montażu wyposażenia meblowego dla Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
więcej: Różne siedziska i krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.