To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-29
Ogłoszenie nr 500258903-N-2018 z dnia 29-10-2018 r.
Gmina Biskupiec: Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.:"TIK na TAK - kompleksowe wsparcie szkół podstawowych z Gminy Biskupiec - II edycja"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
ROP Województwa Warminkso Mazurksiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 619623-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500228401-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Biskupiec, Krajowy numer identyfikacyjny 53281400000,
ul. ul. Rynek
1,
13-340
Biskupiec, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
56 4745057 do 59, e-mail
ugb@gminabiskupiec.pl, faks
564 747 952.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.:"TIK na TAK - kompleksowe wsparcie szkół podstawowych z Gminy Biskupiec - II edycja"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP 271.24.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest "Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "TIK na TAK - kompleksowe wsparcie szkół podstawowych z Gminy Biskupiec - II edycja" Projekt "Przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "TIK na TAK - kompleksowe wsparcie szkół podstawowych z Gminy Biskupiec - II edycja" realizowany jest ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020 Nr umowy o dofinansowanie: RPWM.02.02.01-28-0006/17-00 W ramach realizacji zamówienia należy przeprowadzić następujące szkolenia - moduły szkoleniowe: a. Moduł I - obsługa nowoczesnego sprzętu informatycznego b. Moduł II- obsługa pakietu biurowego i internet Moduł I Szkolenie z obsługi nowoczesnego sprzętu dla nauczycieli Liczba godzin: łącznie 192 godziny Szkolenie należy przeprowadzić dla 4 grup szkoleniowych, po 48h dla każdej grupy Liczba uczestników szkolenia łącznie: 41 nauczycieli Miejsce szkolenia szkoły objęte projektem: 1. Szkoła Podstawowa w Biskupcu 2. Szkoła podstawowa w Lipinkach 3. Szkoła Podstawowa w Ostrowitem 4. Szkoła Podstawowa w Krotoszynach Okres realizacji październik 2018 - listopad 2018r. Moduł II Obsługa pakietu biurowego i internetu Liczba godzin: łącznie 32 godziny Szkolenie należy przeprowadzić dla 1 grupy szkoleniowej w Szkole Podstawowej w Krotoszynach Liczba uczestników szkolenia: 4 osoby Termin realizacji październik 2018-styczeń 2019 Szczegółowy opis zamówienia/szkoleń został podany w załączniku Nr 7 do SIWZ. Na cenę całkowitą za realizację usługi składa się: koszt przeprowadzenia poszczególnych szkoleń (modułów szkoleniowych), koszt dojazdu na miejsce szkolenia oraz koszt prowadzenia dokumentacji szkoleniowej, przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego, przeprowadzenie ewaluacji szkoleń, wydanie zaświadczeń o ukończeniu szkoleń, zapewnienie pomocy dydaktycznych, niezbędnych do prowadzenia zajęć - w skład zestawu wchodzić będzie: teczka, długopis, notatnik ,pendrive z materiałami szkoleniowymi +wydruki notatek bądź podręcznik rekomendowany przez danego trenera 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części Zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 3. Miejsce realizacji szkoleń: 1) Szkoła Podstawowa im. Juliana Tuwima w Lipinkach, Lipinki 7, 13-334 Łąkorz 2) Zespól Szkół w Bielicach , Bielice 120, 13-330 Krotoszyny 3) Szkoła Podstawowa w Ostrowitem, Ostrowite 34, 13-334 Łąkorz 4) Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Biskupcu, ul. Grudziądzka 28, 13-340 Biskupiec Zamawiający informuje, iż Wykonawca nie ponosi kosztu związanego z udostępnieniem pomieszczeń i wyposażenia niezbędnego do przeprowadzenia szkolenia. Wykonawca ze swojej strony zapewnia sprzęt i urządzenia niezbędne do prowadzenia szkolenia np. komputer, rzutnik, ekran, w zależności od sposobu prowadzenia szkolenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
29696
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BPR Consulting Paulina Zastróżna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29696
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BISKUPCA
więcej: przetargi w Biskupcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z egzaminem UDT
- Wyk. usł. poleg. na usł. szkol.-szkol. cert. "Belbin Cert. Coach Młodz. (BCCM)" wraz z zakup. licen. narzędzi diagn. dla naucz./specj. ds. doradz. zawod. w szk. prac. z młodz. i doros. (rodz./ opiek)
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń kursowych dla osadzonych przebywających w Areszcie Śledczym w Lublinie
- Przeprowadzenie szkolenia pn.: "Podwyższenie kompetencji cyfrowych"
- Usługa przeprowadzenia szkolenia pn.: "Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach - kurs podstawowy".
- MODERNIZACJA OPROGRAMOWANIA KLASY HIS WAZ Z ROZBUDOWĄ O EDM
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.