Ogłoszenie nr 500258398-N-2018 z dnia 26-10-2018 r.
Urząd Gminy Oświęcim: Nowa przestrzeń dla podnoszenia kapitału społecznościowego i aktywności społecznej dla mieszkańców - modernizacja Szkoły Podstawowej w Babicach wraz z salą gimnastyczną i boiskiem sportowym oraz zagospodarowaniem terenów przyległych - ETAP I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Oświęcim, Krajowy numer identyfikacyjny 54046900000,
ul. Zamkowa
12,
32-600
Oświęcim, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
33 844 95 00, e-mail
gmina@gminaoswiecim.pl, faks
33 844 95 10.
Adres strony internetowej (url): www.gminaoswiecim.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nowa przestrzeń dla podnoszenia kapitału społecznościowego i aktywności społecznej dla mieszkańców - modernizacja Szkoły Podstawowej w Babicach wraz z salą gimnastyczną i boiskiem sportowym oraz zagospodarowaniem terenów przyległych - ETAP I
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WI.2712.16.2018.GA
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie wieloletnie realizowane w latach 2018 - 2020 Zakres rzeczowy robót etapu I obejmuje : 1. rozbiórkę istniejącego parterowego budynku oraz istniejących nawierzchni utwardzonych 2. wykonanie placu zabaw (1) - wykonanie nawierzchni bezpiecznej wraz wyposażeniem w elementy małej architektury oraz budowa budynku gospodarczego 3. wykonanie boiska wielofunkcyjnego (2) - rozbiórka istniejących nawierzchni , wykonanie drenażu, wykonanie nawierzchni oraz wyposażenie 4. wykonanie boiska do piłki nożnej (3) - rozbiórka istniejących nawierzchni, wykonanie drenażu i wykonanie nawierzchni ze sztucznej trawy oraz wyposażenie 5. przeniesienie fragmentów istniejącego ogrodzenia oraz wykonanie nowych ogrodzeń i piłkochwytów, 6. montaż obiektów małej architektury 7. wykonanie drenażu 8. wykonanie wymiany nawierzchni utwardzonej - chodniki i droga p.poż. 9. wycinkę drzew oraz nasadzenia zgodnie z decyzją Starosty Oświęcimskiego z dnia 2 maja 2018 r. znak WOŚ.613.1.50.2018 Uwaga: Zakres prac nie obejmuje wymiany nawierzchni na placu przyszkolnym - zgodnie z załącznikiem graficznym Szczegółowy zakres robót obejmuje opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa wraz z uzgodnieniami, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz istotne postanowienia umowy. Nadrzędnym dokumentem są projekty. Oferent po zapoznaniu się z dokumentacją oraz placem budowy dokona wyceny wykonania całości zadania. Po złożeniu oferty przyjmuje się, że oferent uzyskała wszelkie konieczne informację do prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia. Uwagi dodatkowe: 1) Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres prowadzenia prac zapewnić dojazd p.poż do budynku szkoły i sali gimnastycznej 2) Podstawą dla Wykonawcy winna być jego kalkulacja własna wynikająca z rachunku ekonomicznego, wykonanego w oparciu o wiedzę techniczną, projekt budowlany, specyfikację techniczna wykonania i odbioru robót i dokonaną wizje lokalną. 3) Wykonawca winien przedstawić atesty i aprobaty na materiały użyte w budowie. 4) Wykonawca winien zapewnić pełną obsługę geodezyjną inwestycji wraz z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej po zakończeniu robót, 5) Wykonawca winien opracować kompletną dokumentację powykonawczą, obejmującą całość robót budowlanych, w wersji papierowej i elektronicznej (po 2 egzemplarze) oraz przekazać ją Zamawiającemu przed terminem odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 6) Wykonawca zobowiązany jest wobec Zamawiającego do nieodpłatnego serwisowania i przeglądu technicznego zamontowanych urządzeń w okresie gwarancji i rękojmi 7) Wynagrodzenie(rozliczenie) ryczałtowe zgodnie z warunkami określonymi w istotnych postanowieniach umowy. 8) Zamawiający dopuszcza możliwość częściowego fakturowania robót do wysokości 90% wartości przedmiotu zamówienia na podstawie protokołów częściowych wykonania robót, potwierdzonych przez Inspektora Nadzoru. Częstotliwość faktur częściowych - jeden raz w miesiącu. Zamawiający będzie rozliczał Wykonawcę za wykonane roboty następująco: a) roboty budowlane w roku 2018 muszą zostać wykonane i rozliczone przez Wykonawcę do b) kwoty nieprzekraczającej 437 000,00 zł brutto do dnia 14.12.2018 r. na podstawie protokołów częściowych wykonanych robót. c) roboty budowlane w roku 2019 muszą zostać wykonane i rozliczone przez Wykonawcę do kwoty nieprzekraczającej 562 000,00 zł brutto do dnia 12.12.2019 r. na podstawie protokołów częściowych wykonanych robót. d) rozliczenie pozostałych robót przez Wykonawcę zgodnie z zawartą umową do dnia 31 marca 2020 r. 9) Faktura końcowa (min. 10 % całkowitej wartości zamówienia) wystawiona na podstawie bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót. 10) Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu zaproponowany w ofercie harmonogram rzeczowo-finansowy (z podziałem na lata, zakres i wartość robót w danym roku) oraz kosztorys ofertowy na wykonanie przedmiotu umowy, który będzie dokumentem poglądowym i pomocniczym przy realizacji inwestycji. Harmonogram i kosztorys ofertowy wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego. 11) Okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie nie może być krótszy niż 5 lat i nie dłuższy niż 8 lat. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy pisemnej gwarancji jakości. 12) Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia. Rękojmia na warunkach określonych przepisami Kodeksu Cywilnego z zastrzeżeniem zapisów SIWZ rozszerzających odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi. Rękojmia dotyczy wszystkich usterek i wad nieprawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia oraz powstałych w okresie użytkowania. Okres rękojmi za wady przedmiotu zamówienia jest tożsamy z okresem gwarancji o którym mowa w pkt. 11. 13) Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się licząc od dnia odbioru końcowego robót budowlanych lub potwierdzenia usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze końcowym robót budowlanych, a dla wymienionych materiałów z dniem ich wymiany 14) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U.2013.poz. 907 z póź. zm.). Użyte SIWZ oraz w dokumentacji projektowej nazwy własne, znaki towarowe, firmy producenta, patenty lub wskazania pochodzenia są przykładowe i towarzyszy im sformułowanie: "lub równoważne". Mają one na celu tylko i wyłącznie określenie standardów i parametrów jakościowych, użytkowych oraz funkcjonalnych materiałów, urządzeń lub innych rozwiązań w sytuacji, gdy Zamawiający nie może ich opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego rozwiązania (materiały, urządzenia, itp.) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują zastosowanie rozwiązań lepszych od wymaganych. 15) Teren budowy należy zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych a przede wszystkim przed uczniami przebywającymi na terenie szkoły. 16) Na mocy art. 29.3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia opisanego powyżej. Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy o których mowa wyżej będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późń. Zm.) zgodnie z oświadczeniem złożonym w ofercie. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli tzw. Pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp 17) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia robót lub wprowadzenia robót zamiennych na zasadach określonych w istotnych postanowieniach umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111100-9, 45212200-8, 45342000-6, 37535200-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1126153.88
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRO-MB Michał Bil
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1285350.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: ok. 50% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
W poprzednim postępowaniu nie prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nie wpłynęły żadne oferty.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Rozszczelnienie placu z wykorzystaniem wód opadowych i zielono niebieskiej infrastruktury wraz z przebudową pawilonów rozbudową zadaszeń i infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji Targowiska
- DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI NA ROK 2024
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1895K ul. Nadwiślańska w Oświęcimiu oraz ul. Oświęcimska w Dworach Drugich".
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych - ul. Bukowa w Włosienicy w km. od 0+857 do 1+285 (dz. nr 776/126; 728/3; 729/3; 730/7; 776/124; 776/122; 730/5; 925/2; 732/22; 732/28; 925/4)
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY REMONTU ELEWACJI Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI W BUDYNKU O FUNKCJI EDUKACYJNEJ NA TERENIE LOTNICZYCH ZAKŁADÓW NAUKOWYCH WE WROCŁAWIU
- Modernizacja - przebudowa ul. Kaliskiej w Sulmierzycach - Przetarg II
- "Rozwój gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Komarówka Podlaska"
- Budowa garaży na potrzeby Urzędu Gminy Wąsosz i jednostek OSP z terenu gminy Wąsosz
- Wykonanie odwodnienia fosy Fortu IXa w Poznaniu
- Budowa tężni solankowej wraz z przyłączem wodociągowym, instalacją wodociągową, elektryczną i technologiczną solanki oraz zagospodarowanie terenu przy ul. Padniewskiego w Krakowie
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.