Ogłoszenie nr 500258093-N-2018 z dnia 26-10-2018 r.
Słupno: Kompleksowa usługa oświetlenia ulic, dróg i innych otwartych terenów publicznych na terenie Gminy Słupno
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500039016-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Słupno, Krajowy numer identyfikacyjny 61101599700000,
ul. ul. Miszewska
,
09472
Słupno, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
024 2679560, 2679584, e-mail
ug@slupno.eu, faks
242 612 977.
Adres strony internetowej (url): www.ugslupno.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa usługa oświetlenia ulic, dróg i innych otwartych terenów publicznych na terenie Gminy Słupno
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WIR.271.1.3.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi oświetlenia ulic, dróg i innych otwartych terenów publicznych na terenie Gminy. Wykonawca, w ramach wykonywania przedmiotowej usługi, zobowiązany będzie do podjęcia i wykonania wszelkich czynności niezbędnych do zapewnienia oświetlenia na obszarze, w tym do: a) wykonywania usługi kompleksowej przy wykorzystaniu posiadanej infrastruktury, b) utrzymania posiadanej infrastruktury wykorzystywanej do wykonywania usługi kompleksowej w dobrym stanie technicznym, umożliwiającym świadczenie usługi kompleksowej o należytej jakości na zasadach ciągłych, w tym przeprowadzania napraw, remontów lub wymiany awaryjnej poszczególnych urządzeń wchodzących w skład tej Infrastruktury, w zakresie, w jakim zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wedle najlepszej profesjonalnej wiedzy Wykonawcy i ustalonych zwyczajów, jest to niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania infrastruktury, c) zakupu energii elektrycznej w ilości niezbędnej dla celów oświetlenia, d) bieżącego monitorowania sprawności infrastruktury, e) prowadzenie rejestru zdarzeń, f) zapewnienia oświetlenia w obszarze funkcjonowania Infrastruktury, w porze od zmierzchu do świtu, z zastrzeżeniem, iż pora świecenia może być regulowana (zmieniana - raz w okresie obowiązywania umowy) przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego, a zmiana taka nie wymaga zmiany Umowy i jest zgodna z obowiązującymi przepisami. g) zwiększenia ilości punktów świetlnych w uzgodnionych przez strony lokalizacjach i terminach. Jednocześnie Wykonawca zobowiązany jest usunąć zagrożenia powstałe w skutek awarii, których skutki stanowią zagrożenie bezpieczeństwa osób lub mienia niezwłocznie od powiadomienia przez Zamawiającego.
II.4) Główny kod CPV: 09310000-5
Dodatkowe kody CPV:
50232100-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 31.12.2018r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
26/07/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zdemontowane zostało 16 szt. opraw oświetlenia ulicznego oraz dowieszono 1 nowy punkt świetlny. Wprowadzone zmiany spowodowały zmniejszenie wartości umowy do kwoty brutto 752760.00zł
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z wnioskami mieszkańców dotyczącymi doświetlenia drogi w Bielinie w czasie trwania umowy nr 7.2151.2018 z dnia 01.02.2018r. zachodzi konieczność zainstalowania jednej lampy oświetlenia ulicznego. Jednocześnie w związku z zakończoną przez Gminę Słupno inwestycją pt.: ,,Przebudowa drogi gminnej Nr 291204W i nr 291205W Mirosław - Stare Gulczewo wraz z infrastrukturą´´ podczas której wybudowane zostało nowe oświetlenie uliczne, zachodzi konieczność zdemontowania 16szt opraw oświetlenia ulicznego. Dowieszenie lampy w Bielinie to koszt 1 534,73zł, który zwiększa o 0,19gr wynagrodzenie wynikające z umowy nr 7.2151.2018 z dnia 01.02.2018r. Z kolei zdemontowanie 16szt opraw w Mirosławiu i Starym Gulczewie pomniejsza ilość punktów świetlnych podlegających usłudze konserwacji i oświetlenia. Demontaż opraw odbył się w ramach w/w umowy i nie wygenerował żadnych kosztów dodatkowych.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup energii elektrycznej dla Urzędu Miasta Przasnysz i placówek miejskich Gminy Miasta Przasnysz na potrzeby eksploatacji budynków lokali, obiektów użytkowych oraz do zasilania oświetlenia ulicz.
- Zakup energii elektrycznej.
- Dostawa energii elektrycznej dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi, ul. Dubois 118, 93-465 Łódź.
- "Dostawa energii elektrycznej do Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu na rok 2025"
- "ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OBIEKTÓW GMINY KOBYLANKA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH ORAZ OŚWIETLENIA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ GMINY KOBYLANKA NA 2025 ROK"
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (sprzedaż i usługa dystrybucji) na potrzeby AŁ
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.