eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › Przebudowa ulicy Ogrodowej w Biskupcu wraz z przebudową istniejącej infrastruktury

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2018-10-25

Ogłoszenie nr 500257424-N-2018 z dnia 25-10-2018 r.

Biskupiec: Przebudowa ulicy Ogrodowej w Biskupcu wraz z przebudową istniejącej infrastruktury
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: zamówienie dofinansowane z projektu "Poprawa oferty kulturalnej i rekreacyjnej na terenie rewitalizowanym miasta Biskupiec" w ramach Osi Priorytetowej 8 - "Obszary wymagające rewitalizacji" Działania 8.1. - "Rewitalizacja obszarów miejskich" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 515193-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 00030438-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500072512-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biskupiec, Krajowy numer identyfikacyjny 68779300000, ul. al. Niepodległości 2, 11300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 897 150 110, e-mail zamowienia.publiczne@biskupiec.pl, faks 897 152 437.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.biskupiec.pl/17026/17026/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ulicy Ogrodowej w Biskupcu wraz z przebudową istniejącej infrastruktury

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BMA-ZP.271.07.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W ramach przebudowy ul. Ogrodowej do wykonania: - nawierzchnia jezdni z kostki kamiennej granitowej szarej 15/17 cm o pow. 1592,0 m2 - chodniki o nawierzchni z: - kostki kamiennej granitowej szarej 8/11 cm - 390,00 m2 - płyt kamiennych jasnoszarych płomieniowanych 40x60x5 cm - 180,00 m2 - zjazdy z kostki kamiennej granitowej szarej 8/11 cm - 30,00 m2 - pobocza ziemne z trawnikami - 328,00 m2 Infrastruktura wod-kan: - w tym: przewody sieci wodociągowej w ilości - 253,5 mb - przewody przyłączy wodociągowych w ilości - 72,5 mb - ilość przyłączy do budynków - 14 szt. - ilość podejść pod hydrant - 2 szt. - kanały sieci kanalizacji deszczowej w ilości 209,5 mb - w tym: kanały grawitacyjne sieci - 177,50 mb - kanały grawitacyjne przykanalików - 32,00 mb - ilość przykanalików - 13 szt. - sieć kanalizacji sanitarnej długości 327,00 mb - w tym: kanały grawitacyjne sieci - 267,50 mb - przyłącza grawitacyjne 59,50 mb - ilość przykanalików - 12 szt. - przebudowa istniejącej sieci oświetleniowej zgodnie z załączonymi do SIWZ specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją projektową.


II.4) Główny kod CPV: 45233252-0
Dodatkowe kody CPV:

45233253-7,

45100000-8,

45231300-8,

45232410-9,

45316110-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 31.08.2018r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/08/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie wykonywania robót odkryto stary niezaewidencjonowany wodociąg, który należało w terminie pilnym przebudować, co spowodowało wykonanie dodatkowych robót ziemnych w korpusie drogi (wykopy, umocnienia wykopów), ułożenie rur polietylenowych, zasypanie rurociągu, zagęszczenie itp. Ponadto zgodnie z umową z dnia 22.05.2017r., nr R/17/012486 o wykonanie przebudowy sieci zawartej pomiędzy Gminą Biskupiec a Energa Operator konieczne jest wykonanie przebudowy urządzeń elektroenergetycznych znajdujących się pod drogą ulicy Ogrodowej. ENERGA Operator robót tych nie wykonała w terminie, a wymuszonym aneksem z dnia 22.08.2018r. przedłużyła wykonanie tych prac o kolejnych 10 tygodni. Związane jest to z uzyskaniem przez Energa Operator uzgodnienia z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków. Wykonanie powyższych prac jest niezbędne w celu prawidłowego zakończenia zadania, ale skutkuje opóźnieniem w wykonaniu robót drogowych przy przebudowie ulicy Ogrodowej. W związku z powyższym konieczne jest aneksowanie umowy w zakresie przedłużenia terminu wykonania umowy na przebudowę ulicy Ogrodowej do dnia 31.12.2018r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.