eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kosakowo › "Budowa budynku bosmanatu oraz przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku istniejącego wraz z infrastrukturą" - 3 edycja

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-25

Ogłoszenie nr 500256766-N-2018 z dnia 25-10-2018 r.

Urząd Gminy: "Budowa budynku bosmanatu oraz przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku istniejącego wraz z infrastrukturą" - 3 edycja

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Niniejsze zamówienie jest współfinansowane, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 8 Konwersja, Działanie 8.4 Wsparcie atrakcyjności walorów dziedzictwa przyrodniczego, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Projekt: "Rozwój oferty turystyki wodnej w obszarze Pętli Żuławskiej i Zatoki Gdańskiej w miejscowości Rewa, Gmina Kosakowo - przedłużenie pomostu i budowa bosmanatu".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 594693-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500204557-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Żeromskiego 69, 81198 Kosakowo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. , e-mail kosakowo@zgwrp.org.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.bip.kosakowo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa budynku bosmanatu oraz przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku istniejącego wraz z infrastrukturą" - 3 edycja

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271..2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: "Budowa budynku bosmanatu oraz przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku istniejącego wraz z infrastrukturą", w ramach Projektu pn. "Rozwój oferty turystyki wodnej w obszarze Pętli Żuławskiej i Zatoki Gdańskiej w miejscowości Rewa, Gmina Kosakowo - przedłużenie pomostu i budowa bosmanatu". 2. Niniejsze zamówienie jest współfinansowane, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 8 Konwersja, Działanie 8.4 Wsparcie atrakcyjności walorów dziedzictwa przyrodniczego, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Projekt: "Rozwój oferty turystyki wodnej w obszarze Pętli Żuławskiej i Zatoki Gdańskiej w miejscowości Rewa, Gmina Kosakowo - przedłużenie pomostu i budowa bosmanatu". 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 1) Opisie Przedmiotu Zamówienia - stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ, 2) Dokumentacji projektowej opracowanej w listopadzie 2016 r. przez R3D3 Pracownia Architektoniczna Grzegorz Ziętek, Gdynia (81-392) ul. Żwirki Wigury 3/5, składającej się z: a) Projektu Budowlanego - Załącznik nr 11.1 do SIWZ; b) Projektu Wykonawczego - Załącznik nr 11.2 do SIWZ; c) Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Załącznik nr 12 do SIWZ 3) Przedmiarach Robót stanowiących Załącznik nr 13 do SIWZ od nr 13.1 do nr 13.3 Uwaga: Przedmiary robót pełnią rolę wyłącznie pomocniczą przy obliczeniu ceny ofertowej przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakieś prace nie zostały ujęte w przedmiarze, a są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia Wykonawca winien je wycenić i uwzględnić w cenie ofertowej. 4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest obowiązany uzyskać w imieniu Zamawiającego pozwolenie na użytkowanie. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownych pełnomocnictw w tym zakresie. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. 6. Minimalny okres gwarancji jakości dla przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót. Oferowany okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert zgodnie z rozdziałem 12 ust. 1 pkt 3 SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do pielęgnacji zieleni, w tym drzew, krzewów i trawników - w okresie pierwszych 12 miesięcy obowiązywania gwarancji jakości.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45212000-6, 45300000-0, 45400000-8, 45210000-2, 45242200-7, 45242000-5, 45111200-0, 45112100-6, 45112730-1, 45232452-5, 45233140-2, 45233220-7, 45233222-1, 45236000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 888261.90
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma budowlana mgr inż. Ireneusz Gajewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Świerkowa 5,
Kod pocztowy: 81-198
Miejscowość: Mosty
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1466160.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1466160.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1996191.60
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.