Ogłoszenie z dnia 2018-10-24
Ogłoszenie nr 500255998-N-2018 z dnia 24-10-2018 r.
Śrem: "Przebudowa ul. Nowowiejskiego w Śremie - etap I".
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 585175-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500194576-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Śrem, Krajowy numer identyfikacyjny 631258135,
ul. Pl. 20 Października
1,
63-100
Śrem, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
(61) 2835225 w. 133, e-mail
urzad@srem.pl, faks
(61) 2835337.
Adres strony internetowej (url): http://umsrem.bip.eur.pl/public/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://umsrem.bip.eur.pl/public/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa ul. Nowowiejskiego w Śremie - etap I".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BP.272.29.2018.BS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Przebudowa ul. Nowowiejskiego w Śremie - etap I". Opis przedmiotu zamówienia: Inwestycja polega na wykonaniu nowej nawierzchni ul. Nowowiejskiego w Śremie. W ramach inwestycji wykonuje się: rozbiórkę nawierzchni z masy bitumicznej i płyt drogowych (tylko w miejscu, gdzie jest to konieczne ze względu na projektowaną niweletę drogi), konstrukcję na poszerzeniu jezdni, wyrównanie istniejącej nawierzchni z płyt betonowych drogowych i masy bitumicznej tłuczniem kamiennym o uziarnieniu 0-31,5mm i ułożenie na tak przygotowanej podbudowie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm. W ramach zadania do wykonania są również zjazdy (skrzyżowania) i miejsca parkingowe przy jezdni z kostki brukowej betonowej na warstwach podbudowy wraz z ustawieniem krawężników betonowych najazdowych na ławie betonowej z oporem oraz niezbędne przełożenia istniejących nawierzchni z kostki betonowej w celu dostosowania poziomów do wykonywanej drogi. Należy również w kosztach zadania uwzględnić konieczne regulacje lub uzupełnienia istniejących krawężników i chodników po stronie prawej jezdni. W ramach inwestycji, w celu odwodnienia nawierzchni jezdni wykonuje się studnie wpustowe wraz w podłączeniem ich do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej. UWAGA - Należy uwzględnić ww. zamienną konstrukcję w stosunku do przewidzianej w dokumentacji projektowej. Zakres I etapu inwestycji obejmuje wykonanie odcinka ulicy Nowowiejskiego na odcinku od km 0+308 do km 0+479,50 (ca 171 mb). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodny jest z opisami zawartymi w dokumentacji projektowej (ze względu na brak formy elektronicznej dokumentacja znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego - pok. nr 32). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodny jest z opisami zawartymi w dokumentacji projektowej dla przedmiotowej drogi, stanowiącej załącznik do SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 45233252-0
Dodatkowe kody CPV:
45000000-7,
45111200-0,
45231100-6,
45233253-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 30 września 2018 r. Termin realizacji został wydłużony aneksem nr 2 do umowy do 22 października 2018 roku i aneksem nr 3 do umowy do 30 listopada 2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: "Przebudowa ul. Nowowiejskiego w Śremie - etap I". |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
09/08/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
AS Piotr Frąckowiak,
piotrfrackowiak@poczta.fm,
ul. Kręta 33/2,
63-800,
Gostyń, kraj/woj.
wielkopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/10/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
wpisany w sekcji V.4) ze względu na brak miejsca tutaj
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z protokołem konieczności nr 1 z dnia 18.10.2018 r. stanowiącym załącznik do niniejszego aneksu, strony zgodnie postanawiają na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 3 Prawa zamówień publicznych oraz powołując się na § 2 ust. 4 w związku z § 9 ust. 1 i 2 umowy wprowadzić w umowie następujące zmiany:
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
§ 1.
1) W § 1 po ust. 4 dodaje się ust. 4a w brzmieniu:
"4a. Zamawiający zleca Wykonawcy następujące roboty uzupełniające do wykonania:
Wykonanie przebudowy nawierzchni jezdni i parkingów na odcinku od km 0+230 do 0+308".
2) § 2 pkt 2 umowy otrzymuje brzmienie:
"Termin zakończenia robót ustala się do dnia 30 listopada 2018 r."
3) W § 5 po ust. 1 dodaje się ust. 1a w brzmieniu:
"1a. Strony ustalają, że wynagrodzenie za wykonanie robót uzupełniających, o których mowa w § 1 ust. 4a wynosi 247.602,51 zł brutto w formie ryczałtu".
4) § 5 ust. 3. otrzymuje brzmienie:
,,§ 5.3. Strony ustalają, że rozliczenie robót i zapłata wynagrodzenia za wykonane prace nastąpi w 3 etapach:
- etap pierwszy: po wykonaniu ½ zakresu zamówienia podstawowego określonego w § 1 ust. 4, na podstawie odbioru częściowego robót;
- etap drugi: po wykonaniu zakresu zamówienia podstawowego określonego w § 1 ust. 4 (t.j. oprócz robót uzupełniających określonych w § 1 ust. 4a), na podstawie odbioru częściowego robót;
- etap trzeci: po wykonaniu zakresu zamówienia określonego w § 1 ust. 4a, na podstawie odbioru końcowego robót.
Płatności w terminie 14 dni od złożenia faktury i protokolarnego potwierdzenia prawidłowości wykonania każdego z etapów robót".
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- Modernizacja lokali mieszkalnych" - 3 części
- Zapewnienie dostępności oraz ciągłości działania Kompleksowego Systemu Zarządzania Oświatą w gminie Śrem - II postępowanie
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót przy zadaniu ROZBUDOWA I NADBUDOWA BUDYNKU ODDZIAŁU DZIENNEGO PSYCHIATRYCZNEGO REHABILITACYJNEGO WRAZ Z DOST. BUDYNKU DO WYMOGÓW P.POŻ
- ROZBUDOWA I NADBUDOWA BUDYNKU ODDZIAŁU DZIENNEGO PSYCHIATRYCZNEGO REHABILITACYJNEGO WRAZ Z DOSTOSOWANIEM BUDYNKU DO WYMOGÓW P.POŻ.
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Nad Bobrem 9
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej Gminy Nowa Ruda
- Budowa wodociągu wiejskiego Łabętnik - Pomiany wraz z budową przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Bargłów Kościelny
- PAN Dom Seniora - Budynek Główny - Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów - Dom Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie-Jeziornie
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Zdrojowa Góra w 2024 roku
- Remont pomieszczeń budynku Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku - sala gimnastyczna
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.