eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śrem › Modernizacja dróg asfaltowych na terenie miasta i gminy Śrem.



Ogłoszenie z dnia 2018-10-24

Ogłoszenie nr 500255997-N-2018 z dnia 24-10-2018 r.

Śrem: Modernizacja dróg asfaltowych na terenie miasta i gminy Śrem.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507377-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500037526-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Śrem, Krajowy numer identyfikacyjny 631258135, ul. Pl. 20 Października 1, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. (61) 2835225 w. 133, e-mail urzad@srem.pl, faks (61) 2835337.
Adres strony internetowej (url): http://umsrem.bip.eur.pl/public/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://umsrem.bip.eur.pl/public/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja dróg asfaltowych na terenie miasta i gminy Śrem.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BP.272.5.2018.BS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje wykonanie: a) przeglądu stanu technicznego dróg o nawierzchni asfaltowej na terenie miasta i gminy Śrem ze szczególnym uwzględnieniem jezdni, studzienek, zaworów i odwodnienia, b) zgłoszenia o stanie dróg asfaltowych objętych modernizacją, po ich przeglądzie, oraz o wykonywanych na nich pracach, c) przygotowania pisemnego planu prac remontowych wraz ze wstępną kalkulacją - na żądanie Zamawiającego, d) dostarczenia pisemnego wykazu wykonanych robót przed ich odbiorem technicznym przez Zamawiającego, celem zatwierdzenia do odbioru i wystawienia faktury, e) remontów nawierzchni asfaltowych, zatwierdzonych przez Zamawiającego do wykonania, f) uzupełnień oznakowania poziomego w przypadku uszkodzeń po remontach cząstkowych nawierzchni asfaltowych na drogach, g) wszelkich dodatkowych poleceń Zamawiającego po ustaleniu zakresu prac i sposobu wykonania, h) sygnalizowania niezbędnych remontów kapitalnych dróg o nawierzchni asfaltowej wraz z określeniem ich zakresu rzeczowego.


II.4) Główny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 15 grudnia 2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Modernizacja dróg asfaltowych na terenie miasta i gminy Śrem.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 19/02/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

CYNK s.c. Edward Cynka i wspólnicy, 63-100 Śrem, , Sosnowiec ul. Nadwarciańska 8, 63-100, Śrem, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 365853.66 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
22/10/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych - zwiększenie kwoty umowy (Ze względu na brak miejsca w tej rubryce, odpowiedź zamieszczono w V.4))

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonawca realizuje na rzecz gminy Śrem prace modernizacyjne. Z uwagi na zwiększenie środków w budżecie, podjęto decyzję o rozszerzeniu zakresu prac powierzonych wykonawcy. Zmiana umowy nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
§ 1. § 5 ust. 1 otrzymuje brzmienie: "§ 5.1. Strony ustalają, że obowiązującą formą wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy, zgodnie z ogłoszeniem przetargowym i złożoną ofertą Wykonawcy wybraną w trybie przetargu - jest wynagrodzenie umowne brutto, wg cen jednostkowych, w wysokości zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej umowy łącznie z obowiązującym podatkiem VAT i obmiarami poszczególnych robót. Ceny jednostkowe w wysokości zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej umowy będą stosowane przez cały okres jej trwania. Całość zadania obejmuje kwotę do 410.000,00 zł brutto. Wartość przedmiotu umowy jest stała i nie podlega waloryzacji."

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.