Ogłoszenie nr 500255768-N-2018 z dnia 24-10-2018 r.
Warszawa: Wykonanie robót budowlanych wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych urządzeń dla zadania: Przebudowa budynku nr 36 z dostosowaniem do obowiązujących przepisów ppoż. w kompleksie wojskowym przy ul. Żwirki i Wigury 9/13 w Warszawie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 509821-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500060040-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Stołeczny Zarząd Infrastruktury, Krajowy numer identyfikacyjny 013058050,
ul. Al. Jerozolimskie
97,
00-909
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48261846770, e-mail
szp.szi@ron.mil.pl, faks
+48261846704.
Adres strony internetowej (url): www.szi.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Organiazacyjna MON
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych urządzeń dla zadania: Przebudowa budynku nr 36 z dostosowaniem do obowiązujących przepisów ppoż. w kompleksie wojskowym przy ul. Żwirki i Wigury 9/13 w Warszawie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):3/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia publicznego jest przebudowa wraz z konserwacją i serwisowaniem zainstalowanych urządzeń budynku nr 36 wraz z dostosowaniem do obowiązujących przepisów ppoż. w kompleksie wojskowym przy ul. Żwirki i Wigury 9/13 w Warszawie. Ogólne dane techniczne obiektu : o powierzchnia użytkowa 2.624,62 m2 o kubatura 14.012,57 m3 o budynek dwukondygnacyjny, piętrowy, częściowo podpiwniczony, wykonany w technologii murowanej, ze stropodachem niewentylowanym w formie stropów DMS ze ściankami ażurowymi i płytami prefabrykowanymi, ocieplony żużlem, dach budynku płaski ze spadkiem w dwóch kierunkach. 1. Charakterystyka robót stanowiących przedmiot zamówienia: Zakres robót obejmuje: o Przebudowę budynku biurowo-koszarowego, bez zmiany sposobu użytkowania obiektu wraz z elementami infrastruktury technicznej, o Roboty ogólnobudowlane zewnętrzne i wewnętrzne budynku, o Demontaż istniejącego poszycia dachowego i wykonanie nowego poszycia dachu wraz z termomodernizacją, o Przebudowę instalacji elektrycznej wraz z osprzętem i oświetleniem, o Wykonanie instalacji sygnalizacji pożarowej, o Wykonanie instalacji odgromowej, o Wykonanie instalacji ppoż., instalacji hydrantowej wewnętrznej, o Montaż instalacji centralnego ogrzewania, o Montaż wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej, o Montaż instalacji wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, o Wykonanie instalacji systemu alarmowego SSWIN i SKD w magazynach broni i serwerowni, o Wykonanie instalacji systemu alarmowego SAP, o Wykonanie instalacji telewizji przemysłowej CCTV dla potrzeb magazynów broni i serwerowni, o Wykonanie nowego przyłącza telekomunikacyjnego oraz tras kablowych z uwzględnieniem udrożnienia istniejącej kanalizacji teletechnicznej i jej rozbudowy.
II.4) Główny kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
45110000-1,
45400000-1,
45200000-9,
45232410-9,
45453000-7,
45232411-6,
45332400-7,
45332200-5,
45000000-7,
45321000-3,
45331221-1,
45331200-8,
45332300-6,
45331220-4,
45216200-6,
45300000-0,
45310000-3,
45311000-0,
45317000-2,
45314300-4,
45312200-9,
45312100-8,
45232300-5,
45232000-2,
39100000-3,
39711000-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin wykonania robót budowalnych do dnia 05.09.2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
16/10/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
W trakcie realizacji robot budowlanych zgodnie z Protokołem konieczności nr 1 zatwierdzonym w dniu 01.08.2018 r. oraz Protokołem konieczności nr 3 zatwierdzonym w dniu 29.08.2018 r. nastąpiła konieczność wykonania robót dodatkowych na zadaniu.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie realizacji robot budowlanych zgodnie z Protokołem konieczności nr 1 zatwierdzonym w dniu 01.08.2018 r. oraz Protokołem konieczności nr 3 zatwierdzonym w dniu 29.08.2018 r. nastąpiła konieczność wykonania robót dodatkowych na zadaniu. Roboty dodatkowe dotyczą: ścianek ażurowych i kominów - po rozebraniu płytek dachowych stwierdzono, iż ścianki ażurowe będące podporą płyt dachowych są w złym stanie technicznym (liczne ubytki i niestabilność) istniejące kominy wentylacyjne zostały wymurowane na płytkach dachowych i przed ich demontażem muszą być rozebrane. Konieczne jest przemurowanie wszystkich ścianek ażurowych i wykonanie ich z cegły pełnej. Wykonanie odcinka rurociągów w kanale technologicznym, zasilającego pomieszczenie rozdzielni ciepła dla budynku - podczas robót rozbiórkowych ustalono, iż rurociągi pierwotnie planowane do pozostawienia są w bardzo złym stanie technicznym i przebiegają w dużej części już ponad kanałem technologicznym. W związku z powyższym konieczna jest wymiana ww. rurociągów po trasie pierwotnie założonej w projekcie.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewidział w SIWZ możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy dotyczącej zmiany wysokości wynagrodzenia wynikającej z realizacji dodatkowych robót budowlanych. W/w roboty stanowiące przedmiot zamówienia dodatkowego nie są objęte zamówieniem podstawowym tj. zakres nowego zamówienia nie jest objęty żadną dokumentacją projektową opisującą przedmiot zamówienia podstawowego. Wykonanie w/w robót dodatkowych jest konieczne do wykonania zadania podstawowego, ich wykonania warunkuje uzyskanie pełnego efektu rzeczowego związanego z jego realizacją. Wartość zamówienia dodatkowego nie przekracza 50% zamówienia podstawowego określonego pierwotnie w umowie. Zamówienie dodatkowe stanowi 2,27% zamówienia podstawowego.
Wartość zamówienia dodatkowego wynosi 171 767,16 zł brutto
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 1. Dostawa Serwerów i Urządzeń KVM wraz z Oprogramowaniem, niezbędnymi licencjami i gwarancją producenta w ilości: a) Serwer (wariant A) - 6 szt. b) Serwer (wariant B) - 1 szt. c) Serwer (wariant C) - 1 szt. d) Serwer (wariant D) - 2 szt. e) KVM (wariant A) - 1 szt. f) KVM (wariant B) - 2 szt. 2. Przeprowadzenie szkolenia w zakresie wskazanym w pkt. 4 Złącznika nr 1 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia, 3. Wsparcie inżynierskie w zakresie konfiguracji i utrzymania Urządzeń KVM oraz Serwerów zgodnie z wymaganiami określonymi w Złączniku nr 1 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
- Kontrola zawartości tetrahydrokannabinolu (THC) w konopiach włóknistych
- Świadczenie usługi transportu medycznego do realizacji badania klinicznego. TP-20/24/MSZ
- Obsługa statku
- Rozbiórka dwóch budynków zlokalizowanych przy ulicy Wojska Polskiego w Mrzeżynie
- Dostawa sprzętu medycznego do operacji endoskopowych zatok wraz z akcesoriami na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa istniejącej infrastruktury sportowej (bieżnia okólna, skocznia oraz rzutnia) przy szkole Podstawowej w Szczytnikach Duchownych - etap II
- WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŁASKU PRZY UL. KOLEJOWEJ 12
- Remont części ogrodzenia na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- Poprawa efektywności energetycznej Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku.
- Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku Sieci Badawczej Łukasiewicz - Poznańskiego Instytutu Technologicznego
- Budowa drogi gminnej w Kadynach na działkach nr 330, 323, 325
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.