eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Urzędu Miasta Leszna

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-24

Ogłoszenie nr 500255125-N-2018 z dnia 24-10-2018 r.

Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Urzędu Miasta Leszna

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przebudowa drogi krajowej nr 12 w granicach miasta Leszna

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 571580-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500149123-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, Krajowy numer identyfikacyjny 000660995, ul. ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 65 5298100, e-mail dpolaszek@leszno.pl, odurczok-gosiewska@leszno.pl, faks 65 5298131.
Adres strony internetowej (url): www.bip.leszno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Urzędu Miasta Leszna

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BPW.271.07.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Urzędu Miasta Leszna przy ul. Kazimierza Karasia 15, 64 - 100 Leszno. Przedmiot zamówienia jest jednym z działań realizowanych w ramach Projektu pn.: "Przebudowa drogi krajowej nr 12 w granicach miasta Leszna", dla którego otrzymano dofinansowanie z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w ramach działania 4.2 Zwiększenie dostępności transportowej ośrodków miejskich leżących poza siecią drogową TEN-T i odciążenie miast od nadmiernego ruchu drogowego, oś priorytetowa IV Infrastruktura drogowa dla miast. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części tj.: Część I - zakup, dostawa i instalacja nowego, nieużytkowanego i nieregenerowanego uprzednio sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem. Część II - dostawa i instalacja nowej, nieużytkowanej i nieregenerowanej uprzednio kserokopiarki. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej z wyżej wymienionych części. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia znajduje się odpowiednio w Załącznikach nr 8a i nr 8b do SIWZ. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie sprzętu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany sprzęt lub oprogramowanie będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowany sprzęt lub oprogramowanie jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do sprzętu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania przez Wykonawcę oprogramowania równoważnego dla nw. pozycji: Punkt 1. Laptop - 3 sztuki: Dla pozycji 14. System Operacyjny: Windows 10 Professional PL Wyjaśnienie: W Urzędzie Miasta Leszna funkcjonuje środowisko Active Directory dla systemów Windows. Wszystkie stacje robocze podłączone są do domeny Windows i korzystają z usług udostępnionych poprzez Active Directory. W związku z tym, aby zachować pełną funkcjonalność systemu operacyjnego, koniecznym jest, aby był to produkt firmy Microsoft - Windows 10 w wersji Professional. Dla pozycji 15. Oprogramowanie biurowe: Ms Office 2016 Home and Business, licencja bezterminowa. Wyjaśnienie: Ze względu na rozwiązania sprzętowo-programowe zastosowane w Urzędzie Miasta Leszna wymagane jest dostarczenie pakietu biurowego MS Office w wersji 2016 w wersji zawierającej programy Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint. Spowodowane jest to tym, iż część funkcjonalności oferowana jest tylko przez pakiet firmy Microsoft:- Pakiet MS Office wyposażony jest w mechanizm automatycznej aktualizacji produktu. W Urzędzie Miasta Leszna funkcjonuje serwer aktualizacji oprogramowania (WSUS), który pozwala na centralne dystrybuowanie aktualizacji do programów firmy Microsoft (w tym również dla pakietu Ms Office). Niemożliwym jest aktualizowanie oprogramowania biurowego innych firm za pośrednictwem WSUS, - Laptopy, które zostaną zakupione w niniejszym przetargu, przeznaczone są dla pracowników, którzy obecnie pracują na oprogramowaniu biurowym firmy Microsoft, posiadają zasoby plikowe utworzone w powyższym pakiecie i korzystają ze specyficznych funkcji tego oprogramowania, m.in.:- tworzenie i wymiana szablonów w ramach MS Word i MS Excel, - praca na dokumentach zawierających makra Microsoft, - pracownicy korzystają z określonych i ustalonych standardów takich jak czcionki, kliparty, format dokumentów. - Utworzone we wcześniejszym okresie, przez pracowników Urzędu, prezentacje multimedialne w oparciu o Microsoft Power Point zawierają znaczne ilości rozwiązań (animacje, kliparty, muzyka) występujących tylko w tym programie. Powyższe funkcjonalności wymagają zastosowanie pakietu Microsoft Office. 7. Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami minimalnymi, sprzęt o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 8. Wszystkie urządzenia powinny spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. Każde urządzenie musi posiadać wszystkie niezbędne dokumenty takie jak instrukcja obsługi, gwarancja, oświadczenie zgodności z wszystkimi niezbędnymi normami(np. CE) oraz wszystkie nośniki danych z oprogramowaniem, sterownikami dodawanymi do sprzętu. 9. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wskazanie równoważności oferowanego przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych dla urządzeń wymienionych w Załączniku nr 8a oraz 8b do SIWZ, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, kompatybilne (współpracujące) z posiadaną przez Zamawiającego infrastrukturą sieciowo-systemowo sprzętową w tym samym zakresie, co produkty określone w opisie przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi przedłożyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. 11. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony wraz z instrukcjami obsługi, sterownikami oraz towarzyszącym oprogramowaniem niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania (uzyskania pełnej funkcjonalności wskazanej w specyfikacji technicznej). 12. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń wynikających z udzielonej gwarancji. 13. Wykonawca będzie zobowiązany do udzielenia gwarancji jakości: Dla Części I przedmiotu zamówienia: Wykonawca określi gwarancję jakości dla urządzeń wymienionych w Załączniku nr 8a do SIWZ w złożonej ofercie stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ. Dla części II przedmiotu zamówienia: Wykonawca określi gwarancję jakości dla urządzeń wymienionych w Załączniku nr 8b do SIWZ w złożonej ofercie stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ. 14. Pozostałe wymagania dotyczące gwarancji jakości zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ 15. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wolny od wad, fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy. 16. Oferowany przedmiot zamówienia w dniu sporządzenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. 17. Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. 18. Dostarczony przedmiot zamówienia przeznaczony do zasilania z sieci energetycznej powinien być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych używanych na terytorium RP gniazdek zasilających chyba, że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej. 19. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także transport do siedziby Zamawiającego, rozładunek sprzętu komputerowego oraz zainstalowanie oprogramowania systemowego. Odpowiedzialność za szkody powstałe podczas transportu i rozładunku przedmiotu dostawy ponosi Wykonawca. 20. Wymagania dotyczące odbioru przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1


Dodatkowe kody CPV: 30230000-0, 30213000-5, 30232110-8, 48000000-8, 30121100-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część I - zakup, dostawa i instalacja nowego, nieużytkowanego i nieregenerowanego uprzednio sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na część I wpłynęła jedna oferta, która została odrzucona pod względem formalnym.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Częśd II - zakup, dostawa i instalacja nowej, nieużytkowanej i nieregenerowanej uprzednio kserokopiarki.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 53000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: XLINE sp. z o.o.
Email wykonawcy: morzel@xline.pl
Adres pocztowy: ul. Michalczyka 14
Kod pocztowy: 53-633
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 65190.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 65190.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 65190.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.