eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › ROZBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 419 W M. BRANICE OD KM 16+143,8 DO KM 13+270



Ogłoszenie z dnia 2018-10-23

Ogłoszenie nr 500254795-N-2018 z dnia 23-10-2018 r.

Opole: ROZBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 419 W M. BRANICE OD KM 16+143,8 DO KM 13+270
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: zamówienie jest dofinansowane z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiegona lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519289-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500036006-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, Krajowy numer identyfikacyjny 12652800000, ul. ul. Oleska 127, 45231 Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 591 800, e-mail przetargi@zdw.opole.pl, faks 774 581 352.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zdw.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ROZBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 419 W M. BRANICE OD KM 16+143,8 DO KM 13+270

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WP.6021.07.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 419 w m. Branice od km 16+143,8 do km 13+270" zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 2. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Zakres zamówienia w szczególności obejmuje: o Rozbudowę drogi na długości ok. 2,88 km - zgodnie z załącznikiem mapowym w kilometrażu od km 13+270 do km 16+143,8, nośność nawierzchni - 115 kN/oś, o Budowę ciągu pieszo - rowerowego na odcinkach wymagających zabezpieczenia ruchu pieszych i rowerzystów oraz zgodnie z planem Gminy Branice: "Wielofunkcyjna Trasa Rowerowa szlakiem Doliny Opawy", o Budowę chodników, o Budowę poboczy gruntowych o szerokości 1,00m, o Przebudowę skrzyżowań z drogami podporządkowanymi, o Przebudowę obiektów inżynierskich do klasy A , o Przebudowę i budowę zjazdów publicznych i indywidualnych, o Budowę miejsc postojowych, o Odwodnienie drogi poprzez: kompleksową budowę i przebudowę kanalizacji deszczowej - w miejscach tego wymagających, renowację i odbudowę rowów przydrożnych oraz zapewnienie odwodnienia terenów przyległych, o Przebudowę ewentualnych urządzeń nie związanych z gospodarką drogową ( np. sieć gazowa, telekomunikacyjna, elektroenergetyczna itp.), o Urządzenie zieleni w tym ewentualna wycinka drzew i krzewów znajdujących się w pasie drogi, o Budowę elementów bezpieczeństwa ruchu 2.Rozbiórkę obiektów budowlanych i elementów kolidujących z inwestycją. 3.Likwidację istniejących urządzeń infrastruktury technicznej przewidzianej do rozbiórki. 4.Wykonanie i wprowadzenie organizacji ruchu na czas wykonywanych robót, w tym: wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas wykonywanych robót a także innych wymaganych prawem dokumentów związanych z wprowadzeniem organizacji ruchu zastępczego, (należy rozważyć wykonanie tymczasowych dróg objazdowych wraz z przepustami tymczasowymi w rejonie połączeń nowego i starych odcinków przebudowanej drogi) ; W przypadku konieczności wykonania tymczasowych obiektów mostowych, tj. mostów , przepustów przeprowadzających ruch drogowy przez cieki wodne należy w cenę oferty wliczyć koszt uzyskania pozwolenia wodnoprawnego oraz wykonania operatu wodnoprawnego. 5.W przypadku konieczności czasowego zajęcia działek nie stanowiących pasa drogowego a koniecznych do realizacji zadania (np. w celu wprowadzenia organizacji ruchu na czas wykonywanych robót) wykonawca poniesie koszt dzierżawy oraz rekultywacji działek niezbędnych do zajęcia na czas wprowadzonej organizacji ruchu . 7.Zapewnienie dojazdu do wszystkich działek sąsiadujących z projektowanym pasem drogowym przez cały czas trwania budowy. 6. Likwidację organizacji ruchu na czas wykonywanych robót 7.Przywrócenie dróg publicznych użytkowanych przez wykonawcę w czasie budowy, w standardzie sprzed rozpoczęcia budowy, zgodnie z ustaleniami poczynionymi z Zarządcami Dróg. 8.Wykonanie pełnej rekultywacji terenów zajętych pod zaplecza techniczne, socjalne, place budowy, drogi na czas budowy i wszelkie inne tereny przekształcone przez Wykonawcę w czasie robót i okresie usuwania wad w tym także wszystkie opłaty, np. opłaty za dzierżawę zajmowanych działek. 9.Badania i pomiary wymagane przepisami oraz STWiORB. 10.Urządzenie placu budowy umożliwiającego prowadzenie robót wszystkich branż objętych niniejszym zadaniem. 11.Aktualizację projektu docelowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem zatwierdzenia oraz jej wprowadzenie. 12.Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z uzyskaniem wykazu zmian gruntowych 13.Ustawienie tablic informacyjnych i promocyjnych zgodnie ze STWiORB. 14.Opracowanie dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji. Wykonawca powinien dokonać wyceny wszystkich robót objętych zadaniem w oparciu o pozycje kosztorysowe podane w przedmiarze robót


II.4) Główny kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV:

45111000-8,

45112000-5,

45231000-5,

45232000-2

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia 26.09.2017 r. do dnia 28.09.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 26/09/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Drog-Bud Sp. z o.o., drog-bud@drog-bud.com.pl, ul. Prosta 88/90, Lubojenka, 42-209, Częstochowa, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 9667329.27 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
27/09/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana zapisu umowy dotyczącego podstawy wykonania przedmiotu zamówienia, wartości umowy o kwotę 38.157,75 PLN netto i terminu wykonania zamówienia na dzień 15.11.2018 r. w związku z wystąpieniem konieczności wykonania robót zamiennych

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zmiana zapisu umowy dotyczącego podstawy wykonania przedmiotu zamówienia, wartości umowy o kwotę 223.456,99 PLN netto i terminu wykonania zamówienia na dzień 15.11.2018 r. w związku z wystąpieniem konieczności wykonania robót dodatkowych

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1.1. Proj. obejm. zabezpiecz. istn. rur gaz. w postaci ochr. rur stal. W trakcie prowadz. rob. bud. zarządca sieci zażądał zabezp. gazociągu w postaci rur typu składanych. W związku z tym podjęto dec. o zm. spos. zabezp. rur gaz. 1.2. Proj. zakład. bud. ciągu pieszo-rower. z kostki bet. W trakcie prowadz. rob. bud. gmina zaprop. zmianę naw. na bitum. W związku z tym podjęto dec. o zm. typu naw. ciągu pieszo-rower. 2.1. Proj. obejm. wyk. nowych odc. kanal. deszcz. z uwzględ. niektórych starych, istn. odc. Podczas łączenia nowych odc. kanal. deszcz. ze starymi, stwierdz., że wiele starych odc. jest w znacznej części zamulonych. Natomiast odcinki kanal. deszcz. niepodl. przebud. ale przyleg. do nowych kanałów są zupełnie niedrożne. W celu zapew. spraw. całego systemu kanal. deszcz. podjęto dec. o wyk. insp. i czyszcz. startych odc. kanal. deszcz. 2.2. Przed rozp. robót bud. przez wyk., gmina rozpocz. roboty dot. kanal. sanit. zlokal. w pasie drog. Naetapie powstaw. dok. proj. nie uwzględ. regul. włazów gdyż proj. kanal. sanit. jeszcze nie istniał. W celu uzysk. właściwych rzędnych studni podjęto dec. o ich regul. 2.3. Proj. zakład. bud. dla każdego przejścia dla piesz. jednego punktu świetln. W okresie pomiędzy zakończ. prac. proj. a rozp. bud. GDDKiA opublik. nowe wytyczne dla przejść dla piesz. W związku z tym podjęto decyzję o bud. dwóch punktów świetln. dla każdego przejścia

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.