eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Remont budynku nr 1- remont budynku nr 2- w KNW przy ul.Wojska Polskiego w Braniewie - zamówienie z wolnej ręki.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-10-23

Ogłoszenie nr 500254554-N-2018 z dnia 23-10-2018 r.

21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu: Remont budynku nr 1- remont budynku nr 2- w KNW przy ul.Wojska Polskiego w Braniewie - zamówienie z wolnej ręki.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, Krajowy numer identyfikacyjny 28138539600000, ul. ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 261 313 015, e-mail 21wog@ron.mil.pl, faks 261 313 304.
Adres strony internetowej (url): www.21wog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynku nr 1- remont budynku nr 2- w KNW przy ul.Wojska Polskiego w Braniewie - zamówienie z wolnej ręki.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

36/SZP/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Remont budynku nr 1- remont budynku nr 2- w KNW przy ul.Wojska Polskiego w Braniewie - zamówienie z wolnej ręki.Charakterystyka obiektu: Budynek biurowo-sztabowy położony na terenie zamkniętym kompleksu wojskowego, którego układ urbanistyczny jest wpisany do gminnej ewidencji zabytków. Usytuowany jest wzdłuż wewnętrznej drogi komunikacji samochodowej. Budynek nr 2 został wybudowany w 1935 roku, od tego czasu część jego elementów poddawana była remontom i konserwacji. Jest to obiekt wolnostojący, murowany, trzy-kondygnacyjny, podpiwniczony z poddaszem użytkowym, dwu-klatkowy z dodatkowym wejściem od szczytu budynku do piwnic. Dach czterospadowy o konstrukcji płatwiowo-kleszczowej ze słupami i murłatami opartymi na monolitycznej żelbetowej ramie nad poddaszem użytkowym, pokryty dachówką ceramiczną, karpiówką ułożoną podwójnie w koronkę. Elewacja tynk gładki, malowany w kolorze piaskowo-żółtym, dołem cokół do wysokości 1,30m z cegły ceramicznej licowanej.Budynek wyposażony w instalację wod-kan, c.w.u., z.w.u., c.o., elektryczną i odgromową.Budynek podczas wykonywania robót będzie użytkowany.Dane liczbowe budynku:-Długość budynku:-57,70 m; - Szerokość budynku:- 16,70 m;- Wysokość budynku:- 17,25 m; -Powierzchnia zabudowy: - 963,59 m²; - Kubatura zewnętrzna: - 15 380 m³; - Kąt nachylenia połaci dachu:- 38º.Zakres robót:1.Roboty budowlane:-Wymiana pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej z kompletem obróbek blacharskich z blachy powlekanej i naprawą elementów więźby dachowej. Impregnacja więźby dachowej środkami przeciw korozji biologicznej, owadobójczym i ogniochronnym; - Wymiana instalacji odprowadzającej wody opadowe z dachu z blachy ocynkowanej na system z blachy tytanowo-cynkowej z zastosowaniem żeliwnych rewizji. Sprawdzenie drożności i ewentualne udrożnienie instalacji podziemnej do zbiorczej sieci kanalizacji deszczowej; - Skucie i wykonanie nowych tynków zewnętrznych, oczyszczenie i renowacja cokołu i portali z cegły ceramicznej licowanej, malowanie elewacji farbami hydrofobowymi w istniejącym kolorze piaskowo-żółtym;- Wymiana pozostałej do wymiany stolarki okiennej znajdującej się na poddaszu, piwnicy i klatce schodowej; - Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej prowadzącej na strych jako drzwi ppoż (EI-30);- Przełożenie nawierzchni z kamienia brukowego o wys. do 20cm przy budynku;- Wywiezienie i utylizacja gruzu. 2.Roboty elektryczne:- Odtworzenie instalacji piorunochronnej z dostosowaniem do obowiązujących norm; - Badania odbiorcze instalacji piorunochronnej oraz sporządzenie rysunków powykonawczych (metryki) wykonanych robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Remont budynku nr 1- remont budynku nr 2- w KNW przy ul. Wojska Polskiego w Braniewie - zamówienie z wolnej ręki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 647027.43
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GONTARZ JACEK FIRMA JAK-BUD
Email wykonawcy: gontarz.jacek@wp.pl
Adres pocztowy: ul.Wiejska nr 34
Kod pocztowy: 14-500
Miejscowość: Braniewo
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 950000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 950000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 950000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie dla trybów innych niż podstawowe: 1)zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 22.08.2018 r. (umowa nr 148/2018) - wobec powyższego spełniony jest warunek dotyczący udzielenia przedmiotowego zamówienia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego; 2)zamówienie podstawowe zostało udzielone Wykonawcy: GONTARZ JACEK FIRMA JAK-BUD, ul. Wiejska 34, 14-500 Braniewo - wobec powyższego spełniony jest warunek dotyczący udzielenia przedmiotowego zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy;3)przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku w zakresie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia w postępowaniu 22/SZP/2018 - wobec powyższego spełniony jest warunek dotyczący udzielenia przedmiotowego zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych z zakresu objętego przedmiarem robót zamówienia podstawowego wykonanych na warunkach wynikających z przeprowadzenia negocjacji w celu ustalenia istotnych postanowień dotyczących realizacji zamówienia;4)wielkość (zakres) dla przewidywanego zamówienia udzielanego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp określono na poziomie do 50% wartości zamówienia podstawowego; 5)udzielenie zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego - ogłoszenie nr 593487-N- 2018 z 25.07.2018 r., Sekcja II.7);6)przedmiotowe zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego - zamówienie podstawowe zostało udzielone po przeprowadzeniu postępowania nr 22/SZP/2018;7)całkowita wartość przedmiotowego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości całego zamówienia, tj. wartość całego zamówienia dla postępowania nr 22/SZP/2018 oszacowano na kwotę 3 713 481,79 zł netto, co stanowi 861 257,00 euro (w tym dla zamówienia podstawowego na kwotę 2 475 654.53 zł netto, co stanowi 574 171,33 euro);natomiast szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia wynosi: 647 027,43 zł netto, co stanowi 150 063,18 euro;8)przedmiotowe zamówienie jest pierwszym zamówieniem udzielanym na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w zakresie przewidzianym w postępowaniu nr 22/SZP/2018. W związku z powyższym spełnione zostały przesłanki udzielenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.