Ogłoszenie nr 500254554-N-2018 z dnia 23-10-2018 r.
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu: Remont budynku nr 1- remont budynku nr 2- w KNW przy ul.Wojska Polskiego w Braniewie - zamówienie z wolnej ręki.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, Krajowy numer identyfikacyjny 28138539600000,
ul. ul. Kwiatkowskiego
15,
82-300
Elbląg, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
261 313 015, e-mail
21wog@ron.mil.pl, faks
261 313 304.
Adres strony internetowej (url): www.21wog.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku nr 1- remont budynku nr 2- w KNW przy ul.Wojska Polskiego w Braniewie - zamówienie z wolnej ręki.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):36/SZP/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont budynku nr 1- remont budynku nr 2- w KNW przy ul.Wojska Polskiego w Braniewie - zamówienie z wolnej ręki.Charakterystyka obiektu: Budynek biurowo-sztabowy położony na terenie zamkniętym kompleksu wojskowego, którego układ urbanistyczny jest wpisany do gminnej ewidencji zabytków. Usytuowany jest wzdłuż wewnętrznej drogi komunikacji samochodowej. Budynek nr 2 został wybudowany w 1935 roku, od tego czasu część jego elementów poddawana była remontom i konserwacji. Jest to obiekt wolnostojący, murowany, trzy-kondygnacyjny, podpiwniczony z poddaszem użytkowym, dwu-klatkowy z dodatkowym wejściem od szczytu budynku do piwnic. Dach czterospadowy o konstrukcji płatwiowo-kleszczowej ze słupami i murłatami opartymi na monolitycznej żelbetowej ramie nad poddaszem użytkowym, pokryty dachówką ceramiczną, karpiówką ułożoną podwójnie w koronkę. Elewacja tynk gładki, malowany w kolorze piaskowo-żółtym, dołem cokół do wysokości 1,30m z cegły ceramicznej licowanej.Budynek wyposażony w instalację wod-kan, c.w.u., z.w.u., c.o., elektryczną i odgromową.Budynek podczas wykonywania robót będzie użytkowany.Dane liczbowe budynku:-Długość budynku:-57,70 m; - Szerokość budynku:- 16,70 m;- Wysokość budynku:- 17,25 m; -Powierzchnia zabudowy: - 963,59 m²; - Kubatura zewnętrzna: - 15 380 m³; - Kąt nachylenia połaci dachu:- 38º.Zakres robót:1.Roboty budowlane:-Wymiana pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej z kompletem obróbek blacharskich z blachy powlekanej i naprawą elementów więźby dachowej. Impregnacja więźby dachowej środkami przeciw korozji biologicznej, owadobójczym i ogniochronnym; - Wymiana instalacji odprowadzającej wody opadowe z dachu z blachy ocynkowanej na system z blachy tytanowo-cynkowej z zastosowaniem żeliwnych rewizji. Sprawdzenie drożności i ewentualne udrożnienie instalacji podziemnej do zbiorczej sieci kanalizacji deszczowej; - Skucie i wykonanie nowych tynków zewnętrznych, oczyszczenie i renowacja cokołu i portali z cegły ceramicznej licowanej, malowanie elewacji farbami hydrofobowymi w istniejącym kolorze piaskowo-żółtym;- Wymiana pozostałej do wymiany stolarki okiennej znajdującej się na poddaszu, piwnicy i klatce schodowej; - Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej prowadzącej na strych jako drzwi ppoż (EI-30);- Przełożenie nawierzchni z kamienia brukowego o wys. do 20cm przy budynku;- Wywiezienie i utylizacja gruzu. 2.Roboty elektryczne:- Odtworzenie instalacji piorunochronnej z dostosowaniem do obowiązujących norm; - Badania odbiorcze instalacji piorunochronnej oraz sporządzenie rysunków powykonawczych (metryki) wykonanych robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Remont budynku nr 1- remont budynku nr 2- w KNW przy ul. Wojska Polskiego w Braniewie - zamówienie z wolnej ręki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
647027.43
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GONTARZ JACEK FIRMA JAK-BUD
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
950000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie dla trybów innych niż podstawowe: 1)zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 22.08.2018 r. (umowa nr 148/2018) - wobec powyższego spełniony jest warunek dotyczący udzielenia przedmiotowego zamówienia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego; 2)zamówienie podstawowe zostało udzielone Wykonawcy: GONTARZ JACEK FIRMA JAK-BUD, ul. Wiejska 34, 14-500 Braniewo - wobec powyższego spełniony jest warunek dotyczący udzielenia przedmiotowego zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy;3)przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku w zakresie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia w postępowaniu 22/SZP/2018 - wobec powyższego spełniony jest warunek dotyczący udzielenia przedmiotowego zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych z zakresu objętego przedmiarem robót zamówienia podstawowego wykonanych na warunkach wynikających z przeprowadzenia negocjacji w celu ustalenia istotnych postanowień dotyczących realizacji zamówienia;4)wielkość (zakres) dla przewidywanego zamówienia udzielanego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp określono na poziomie do 50% wartości zamówienia podstawowego;
5)udzielenie zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego - ogłoszenie nr 593487-N- 2018 z 25.07.2018 r., Sekcja II.7);6)przedmiotowe zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego - zamówienie podstawowe zostało udzielone po przeprowadzeniu postępowania nr 22/SZP/2018;7)całkowita wartość przedmiotowego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości całego zamówienia, tj. wartość całego zamówienia dla postępowania nr 22/SZP/2018 oszacowano na kwotę 3 713 481,79 zł netto, co stanowi 861 257,00 euro (w tym dla zamówienia podstawowego na kwotę 2 475 654.53 zł netto, co stanowi 574 171,33 euro);natomiast szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia wynosi: 647 027,43 zł netto, co stanowi 150 063,18 euro;8)przedmiotowe zamówienie jest pierwszym zamówieniem udzielanym na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w zakresie przewidzianym w postępowaniu nr 22/SZP/2018. W związku z powyższym spełnione zostały przesłanki udzielenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Zakup foteli obrotowych
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU ORAZ ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W BRANIEWIE ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU
- Modernizacja placu manewrowego z przeznaczeniem do przeprowadzania egzaminów państwowych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami w WORD w Elblągu
- Modernizacja systemu KD - O/Elbląg, ul. Teatralna 4
- Zakup i dostawy pieczywa i wyrobów ciastkarskich w 2024 r.
- Budowa ścieżki rowerowej wraz z przebudową chodnika w ul. Grunwaldzkiej na odcinku od wjazdu na parking hali widowiskowo-sportowej do skrzyżowania z ul. Grottgera
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŁASKU PRZY UL. KOLEJOWEJ 12
- Poprawa efektywności energetycznej Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku.
- Częściowy remont dachu kościoła filialnego p.w. Świętej Trójcy w Jasnej
- Wykonanie prac remontowych budowlanych w pomieszczeniach budynku głównego Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie
- Remont pomieszczeń w żłobku Stokrotka placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. w Warszawie przy ul. Chrościckiego 16/18.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.