To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-22
Ogłoszenie nr 500253426-N-2018 z dnia 22-10-2018 r.
Miasto Zamość: Budowa parkingu i ciągu pieszo-rowerowego przy Zalewie Miejskim w Zamościu - Etap I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 613676-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Zamość, Krajowy numer identyfikacyjny 950368747,
ul. Rynek Wielki
13,
22-400
Zamość, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
84 677 23 37, e-mail
zamowienia@zamosc.pl, faks
846 393 054.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zamosc.um.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa parkingu i ciągu pieszo-rowerowego przy Zalewie Miejskim w Zamościu - Etap I
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IM-ZP.272.55.2018.MT
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu i ciągu pieszo-rowerowego przy Zalewie Miejskim w Zamościu - Etap I, w ramach zadania inwestycyjnego o nazwie "Budowa parkingu i ścieżki pieszo-rowerowej wraz z oświetleniem przy Zalewie Miejskim w Zamościu". 2. Przedmiot zamówienia udzielany jest w podziale na dwie części: 2.1. Część I zamówienia - Budowa parkingu P1 przy Zalewie Miejskim w Zamościu. 2.2. Część II zamówienia - Budowa ciągu pieszo-rowerowego przy Zalewie Miejskim w Zamościu. 3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia. 3.1. Część I zamówienia - Budowa parkingu P1 przy Zalewie Miejskim w Zamościu Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie: 1) parkingu P1 (154 miejsca postojowe, w tym 8 miejsc dla pojazdów osób niepełnosprawnych), 2) zjazdów Z1 i Z2 z dróg na parking P1, 3) wewnętrznych, dwukierunkowych dróg manewrowych, 4) odwodnienia parkingu P1, 5) oświetlenia parkingu P1. 3.2. Część II zamówienia - Budowa ciągu pieszo-rowerowego przy Zalewie Miejskim w Zamościu Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie: 1) ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni bitumicznej: a) w km 0+950 - 1+368,75 oraz (cz. 007), b) w km 0+000,00 - 0+118,19 (cz. 008), c) w km 0+000,00 - 0+071,20 (cz. 009), 2) oświetlenia ciągu pieszo-rowerowego. UWAGA: 1) Zamawiający zmienił rodzaj nawierzchni na ciągu pieszo-rowerowym. W związku z powyższym nawierzchnię ciągu pieszo-rowerowego należy wykonać jako nawierzchnię bitumiczną według rysunków zamiennych stanowiących załączniki do SIWZ. 2) Wbudowane oprawy oświetlenia ze źródłem światła w technologii LED powinny posiadać certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność. 4. Ponadto, przedmiot zamówienia dla Części I i Części II zamówienia obejmuje: 1) udzielenie gwarancji na całość przedmiotu zamówienia, świadczenie serwisu gwarancyjnego oraz zapewnienie serwisu technicznego, 2) zorganizowanie na własny koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz p.poż., 3) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne na czas prowadzenia robót oraz pomiar geodezyjny powykonawczy, 4) oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg, 5) oznakowanie drogi na czas wykonywania prac i zabezpieczenia robót w obrębie pasa drogowego, 6) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, 7) wykonanie pomiarów izolacji kabli i przewodów oraz skuteczności przed porażeniem prądem elektrycznym, 8) wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą (2 egz.), 9) naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, 10) przywrócenie terenu budowy do stanu pierwotnego, po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, 11) pokrycie kosztów związanych z: a) zamknięciem pasa drogowego, b) wykonania i zabezpieczenia osnowy geodezyjnej przed zniszczeniem i jej naprawy w przypadku uszkodzenia c) ewentualnymi włączeniami i wyłączeniami energii elektrycznej, d) usunięciem niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót, e) naprawą zniszczeń i uszkodzeń powstałych na skutek prowadzonych robót, np.: montażem ogrodzeń posesji, naprawą innych uszkodzeń obiektów istniejących i zagospodarowaniem terenu oraz usunięciem ewentualnych szkód wyrządzonych na działkach osób trzecich, f) odtworzeniem dróg i terenów zielonych, g) uporządkowaniem terenu budowy, wywozem odpadów, śmieci i niebezpiecznych odpadów z placu budowy na wysypisko z poniesieniem opłat za ich składowanie i utylizację. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót do wykonania zawarty jest w projektach budowlanych, projektach wykonawczych, projektach budowlano-wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do SIWZ oraz Polskich Normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót. 6. Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącymi załącznik nr 8a do SIWZ dla Części I zamówienia oraz załącznik nr 8b do SIWZ dla Części II zamówienia. 7. Zamawiający informuje, że wskazane w SIWZ i w załącznikach do SIWZ w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, który charakteryzują produkt lub usługę dostarczaną przez konkretnego Wykonawcę, nie mają na celu uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne pod warunkiem, że będą one posiadały nie gorszą właściwość i jakość w stosunku do opisywanej. Zamawiający informuje, że w przypadkach, w których wskazał w SIWZ i w załącznikach do SIWZ, w opisie przedmiotu zamówienia odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. 8. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zawarł w pkt 26 SIWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8a i nr 8b do SIWZ. 9. Zamawiający informuje na podstawie art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, że rozwiązania projektowe zawarte w dokumentacji projektowej, stanowiącej załączniki do SIWZ, uwzględniają określone w przepisach prawa wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 10. Lokalizacja robót budowlanych: Część I i Część II zamówienia: województwo lubelskie, miasto Zamość, teren przy Zalewie Miejskim.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45223300-9
Dodatkowe kody CPV: 45233225-2, 45233260-9, 45231400-9, 45316100-6, 45223300-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Budowa parkingu P1 przy Zalewie Miejskim w Zamościu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
366423.55
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Marcin Trepko
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
683013.55
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Budowa ciągu pieszo-rowerowego przy Zalewie Miejskim w Zamościu |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie na Część 2 zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 w zw. z art. 93 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie unieważnienia W dniu 7 września 2018 r. Zamawiający wszczął ww. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego poprzez opublikowanie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 613676-N-2018, umieszczeniu go na stronie internetowej pod adresem www.bip.zamosc.um.gov.pl oraz wywieszeniu go na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Zamość. W wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 25 września 2018 r. do godz. 10:00 została złożona na Część 2 zamówienia jedna oferta Wykonawcy: Zakład Budowlano-Transportowy DROGMOST, Mokre 24D, 22-400 Zamość. Zgodnie z art. 86 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. łącznie kwotę 1.720.049,13 zł brutto, w tym na Część 2 zamówienia kwotę: 1.269.348,17 zł brutto. Cena złożonej oferty przewyższa znacznie kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający ustalił, że w chwili obecnej nie posiada wystarczających środków finansowych pozwalających zwiększyć kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia do ceny najniższej oferty. Wobec powyższego uzasadnione jest unieważnienie postępowania na Część 2 zamówienia na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający odstąpił od wzywania Wykonawcy do złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień w stosunku do oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ mimo ich złożenia konieczne byłoby unieważnienie postępowania na Część 2 zamówienia. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej przebudowy ulicy Akacjowej i Lazurowej w Zamościu
- DOSTAWA UŻYWANEGO SAMOCHODU ZASILANEGO CNG DO ZBIERANIA ODPADÓW
- Kontynuacja przebudowy nawierzchni ulicy Macieja Topornickiego i Piaskowej w Zamościu, etap III
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Przedszkoli Miejskich w Zamościu
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej przebudowy ul. Peowiaków (od Ronda im. Róży i Jana Zamoyskich do Ronda Rady Europy) w Zamościu
- Dostawa sceny estradowej plenerowej na dziedziniec Akademii Zamojskiej w Zamościu
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odnowa przestrzeni publicznej w celu stworzenia miejsc do wypoczynku i rekreacji na terenie gminy Kąty Wrocławskie w tym poprzez rewitalizację parku gminnego w Smolcu
- Zaprojektowanie i wykonanie zjazdu z ul. P. Borowego na posesję IMGW-PIB w Krakowie
- "Zabezpieczenie, konserwacja, restauracja i remont Fortu Gwiaździstego i jego otoczenia- Twierdza Głogów"
- Budowa chodnika przy ulicy Porannej Rosy w miejscowości Kamionki
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1515G (ul. Dworcowa) w Mrzezinie
- "Modernizacja punktowej i liniowej infrastruktury drogowej w Gminie Trzebinia"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.