eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryglice › Rozbudowa Zespołu Szkół w Lubczy o salę sportową wykonaną w technologii pasywnej wraz z zagospodarowaniem terenu, wewnętrzną komunikacją pieszą, małą architekturą i infrastrukturą techniczną - ETAP I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-10-19

Ogłoszenie nr 500252474-N-2018 z dnia 19-10-2018 r.

Ryglice: Rozbudowa Zespołu Szkół w Lubczy o salę sportową wykonaną w technologii pasywnej wraz z zagospodarowaniem terenu, wewnętrzną komunikacją pieszą, małą architekturą i infrastrukturą techniczną - ETAP I
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 590517-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500031047,500037228,500040712,500042394,500046694,500050226

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500069930-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Ryglic, Krajowy numer identyfikacyjny 54758900000, ul. ul. Rynek 9, 33160 Ryglice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 146 541 035, e-mail inwest_ryglice@poczta.onet.pl, faks 146 541 054.
Adres strony internetowej (url): www.ryglice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa Zespołu Szkół w Lubczy o salę sportową wykonaną w technologii pasywnej wraz z zagospodarowaniem terenu, wewnętrzną komunikacją pieszą, małą architekturą i infrastrukturą techniczną - ETAP I

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.14.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

"Rozbudowa Zespołu Szkół w Lubczy o salę sportową wykonaną w technologii pasywnej wraz z zagospodarowaniem terenu, wewnętrzną komunikacją pieszą, małą architekturą i infrastrukturą techniczną - ETAP I" Adres inwestycji: Lubcza, dz. ewid. nr 1663, 1664, 1665, obręb Lubcza, Gmina Ryglice. Etap I - przedmiotem zamówienia są wszystkie roboty objęte dokumentacją projektową z wyłączeniem dostawy i montażu wyposażenia sportowego (patrz: dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót na rozbudowę Zespołu Szkół w Lubczy o salę sportową - roboty budowlane, opracowany przez Architektura Pasywna Pyszczek i Stelmach sp. j., ul. Szlak 65, 31-153 Kraków, 31.07.2017 r. - pozycja nr 27). Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane oraz wszelkie inne roboty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego wraz z uzyskaniem na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) realizacja przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, złożoną ofertą, dokumentacją budowlano-techniczną, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót oraz aktualnie obowiązującymi normami, polskim prawem budowlanym i innymi obowiązującymi przepisami, 2) wykonanie przedmiotu umowy z materiałów Wykonawcy dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującym prawem. 3) przedkładanie Inspektorowi Nadzoru Koordynatorowi do akceptacji przed wbudowaniem, a następnie dołączenie do operatu powykonawczego certyfikatów zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną, atesty, deklaracje zgodności lub świadectwa jakościowe każdego używanego na budowie wyrobu lub elementów konstrukcyjnych, 4) zorganizowanie placu budowy, w tym wykonanie ogrodzeń, zabudowań prowizorycznych, niezbędnych zabezpieczeń i wszystkich innych czynności koniecznych do zrealizowania robót. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji przedmiotu umowy, 5) zapewnienie we własnym zakresie korzystania z energii elektrycznej, wody i odprowadzenia ścieków oraz ponoszenie kosztów z tym związanych, 6) współpraca z pracownikami Zamawiającego, w szczególności uczestniczenie w spotkaniach i naradach koordynacyjnych zwoływanych przez Zamawiającego, 7) zawiadomienie Zamawiającego i Inspektora Nadzoru Koordynatora o wadach lub brakach w dokumentacji uniemożliwiających prowadzenie robót lub stwierdzenia w zastosowanej technologii nieadekwatnych rozwiązań mogących mieć wpływ na przyszłe funkcjonowanie obiektu, w terminie do 3 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania, 8) niezwłoczne pisemne informowanie Zamawiającego o zaistniałych przeszkodach i trudnościach mogących wpłynąć na jakość wykonywanych robót albo opóźnienie terminu zakończenia wykonania przedmiotu niniejszej umowy, 9) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody powstałe na terenie przekazanego placu budowy na zasadach ogólnych, od chwili przekazania placu budowy do czasu przekazania Zamawiającemu pozwolenia na użytkowanie, 10) posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na cały okres realizacji zamówienia na kwotę min. 2.000.000,00 zł. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest obowiązany okazać dokument, o którym mowa powyżej, potwierdzający posiadanie aktualnego ubezpieczenia, 11) zapewnienie ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, 12) przeprowadzenie wszelkich badań, sprawdzeń i prób związanych z oceną jakości materiałów oraz robót, 13) zapewnienie obsługi geodezyjnej tj. uzyskanie aktualnego posadowienia infrastruktury technicznej, geodezyjne wyznaczenia, geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza oraz pomiary realizacyjne w trakcie realizacji robót, 14) wykonanie wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy i innych niezbędnych do wykonania zadania, 15) oznakowanie urządzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, 16) ręczne wykonanie robót ziemnych w rejonie istniejących urządzeń podziemnych, 17) realizacja robót z uwzględnieniem wymagań, uwag i zaleceń wynikających z: a) opinii Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej, b) uzgodnień dokumentacji budowlano-technicznej, 18) szczelne szalowanie wykopów w pobliżu elementów istniejącej infrastruktury, 19) bieżące prowadzenia dziennika budowy oraz dokumentacji budowy w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami oraz stanem rzeczywistym, 20) zgłoszenie Inspektorowi Nadzoru Koordynatorowi na piśmie do sprawdzenia i odbioru wykonane roboty ulegające zakryciu bądź zanikające, 21) poinformowanie na piśmie Zamawiającego na bieżąco o problemach i okolicznościach, które mogą wpłynąć na wykonanie przedmiotu umowy, w szczególności na jakość robót lub opóźnienie terminu wykonania robót, 22) zlecenia na koszt własny niezbędnych nadzorów specjalistycznych wynikających z zaleceń dysponentów mediów(energetyka, telekomunikacja, itp.), 23) przygotowania dokumentacji powykonawczej w pełnym zakresie technicznym i kosztorysowym (wymagane przepisami prawa oświadczenia, atesty, certyfikaty materiałów, deklaracje zgodności oraz instrukcji BHP, DTR, instrukcji obsługi i eksploatacji obiektu, instalacji i urządzeń itp., rozliczenie powykonawcze z podziałem na branże i elementy zastosowane w ofercie), 24) przygotowanie szczegółowej instrukcji eksploatacji obiektu, 25) uzyskanie na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. 11. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa (warunków p-poż., BHP), zapewnienie bezpieczeństwa osób postronnych przebywających na terenie wykonywanych robót, wykonanie i utrzymanie na swój koszt wszystkich osłon, ogrodzeń na terenie robót i w jego otoczeniu, oznakowanie terenu robót oraz jest zobowiązany do naprawienia powstałych szkód i strat. 12. Wykonawca powinien chronić przed uszkodzeniem wykonane przez siebie roboty. 13. Wszelkie straty lub uszkodzenia w robotach i materiałach powstałe w okresie, w którym Wykonawca jest za nie odpowiedzialny, powinien on, niezależnie od tego z jakich przyczyn powstały (włącznie z działaniem siły wyższej) naprawić na własny koszt w taki sposób aby roboty i materiały odpowiadały pod każdym względem wymogom specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, zasadom wiedzy technicznej i normom. 14. Wykonawca ponosi odpowiedzialność również za szkody i straty w robotach spowodowane przez siebie podczas usuwania wad w okresie gwarancji i rękojmi. 15. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w dokumentach kontraktowych, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Inspektora Nadzoru Koordynatora i autora projektu, który dokona odpowiednich zmian, modyfikacji i poprawek. 16. Całość badań wymaganych przez normy i przepisy techniczne Wykonawca wykona na własny koszt. 17. Jeżeli Zamawiający zażąda badań, które nie były przewidziane niniejszą umową, to Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić te badania. Jeżeli w rezultacie przeprowadzenia tych badań okaże się, że zastosowane materiały bądź wykonanie robót jest niezgodne z umową lub normami, to koszty badań dodatkowych obciążą Wykonawcę, zaś, gdy wyniki badań wykażą, że materiały bądź wykonane roboty są zgodne z normami i umową, to koszty tych badań obciążą Zamawiającego. 18. Niezbędne dokumenty odbiorowe do dostarczenia przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: a) Oświadczenie Kierownika budowy - o zgodności i kompletności wykonania robót budowlanych z projektem budowlanym i oraz obowiązującymi przepisami, - o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu robót i terenu sąsiadującego. b) Oświadczenie Wykonawcy lub Kierownika budowy o dostarczeniu wszystkich wymaganych SIWZ dokumentów odbiorowych. c) Oświadczenie Dyrektora Zespołu Szkół w Lubczy o doprowadzeniu terenu prowadzonych robót (obiektu) do stanu poprzedniego (poprzedzającego rozpoczęcie robót) - 1 oryginał. d) Protokół odbioru końcowego wykonanych robót. Do odbiorów częściowych robót zanikających lub ulegających zakryciu zastosowanie będą mieć protokoły odbioru częściowego. e) Dokumentacją fotograficzną z przebiegu prowadzonych robót i terenu objętego zakresem robót budowlanych przed rozpoczęciem robót (stanu istniejącego), w trakcie robót oraz stanu po zakończeniu robót - w wersji elektronicznej w formacie JPG (kolor, rozdzielczość min. 3,0 Mpix) z nazwą pliku zawierającą datę w formacie rok_miesiąc_dzień oraz informację z jakiego etapu robót zdjęcie pochodzi. f) Dokumenty poświadczające jakości wbudowanych materiałów (świadectwa jakości: deklaracje zgodności, Aprobaty Techniczne, świadectwa dopuszczenia do stosowania w obrocie, certyfikaty, atesty, wyniki prób i badan materiałów). g) Instrukcje obsługi i eksploatacji, karty gwarancyjne, dokumentacje techniczno-ruchowe. h) Protokoły prób i badań wykonanych robót. i) Komplet dokumentów i wniosek niezbędny do zgłoszenia wykonanych w ramach przedmiotu zamówienia urządzeń do Urzędu Dozoru Technicznego j) Dokumentację powykonawczą zgodną z przepisami Prawa budowlanego i geodezyjną dokumentację powykonawczą wraz z informacją geodety o zgodności wykonania robót z projektem budowlanym w zakresie przedmiotu zamówienia, zgodną z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w Polsce i wymogami Wydziału Geodezji, Katastru i Nieruchomości Starostwa Powiatowego w Tarnowie, k) Wszystkie przekazane/wypożyczone przez Zamawiającego na czas realizacji robót dokumenty. l) Ostateczna decyzja udzielająca pozwolenia na użytkowanie. 19. HARMONOGRAM ROBÓT: Rok 2017: o Roboty budowlane: rozbiórki i wykucia; podbicie fundamentów; roboty remontowe w budynku istniejącym; roboty ziemne; ławy fundamentowe; izolacja fundamentów. Rok 2018: o Roboty budowlane: stropy; wieńce, belki, nadproża; słupy żelbetowe; dach - konstrukcja; ściany i ścianki działowe; dach nad areną - pokrycie; dach nad zapleczem- pokrycie; dach nad salą lekcyjną - pokrycie; posadzki areny; posadzki parter zaplecze; posadzki piętro nad zapleczem; posadzki parter z salą lekcyjną; stolarka drzwiowa drewniana; ślusarka okienna; ślusarka; tynki wewnętrzne, oblicowania, malowanie - arena; tynki wewnętrzne, oblicowania, malowanie - parter zaplecze; tynki wewnętrzne, malowanie - poddasze zaplecze; żuraw wieżowy. o Zagospodarowanie terenu: rozbiórki i demontaże; chodniki i ciągi piesze; nawierzchnia rekreacyjna; nawierzchnie betonowe; opaski żwirowe. o Kanalizacja deszczowa, sanitarna, przyłącz wodociągowy. o Instalacje elektryczne. o Instalacja wentylacji mechanicznej. o Instalacja centralnego ogrzewania i kotłownia gazowa. Rok 2019: o Roboty budowlane: wyposażenie łazienek i szatni; ocieplenie elewacji. o Zagospodarowanie terenu: wyposażenie placu rekreacyjnego, zieleń, mała architektura, ogrodzenie. o Wewnętrzna instalacja gazu. 20. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do SIWZ, tj.: projektach budowlanych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ oraz pomocniczo w przedmiarach robót


II.4) Główny kod CPV: 45212200-8
Dodatkowe kody CPV:

45212225-9,

45111200-0,

45111240-2,

45111250-5,

45111291-4,

45112210-0,

45112700-2,

45212225-9,

45262210-6,

45223500-1,

45262500-6,

45261000-4,

45262650-2,

45233222-1,

45233140-2,

45310000-3,

45315600-4,

45330000-9,

45331100-7,

45331220-4,

45331210-1,

45333000-0,

45410000-4,

45421000-4,

45431200-9,

45431100-8,

45432100-5,

45421146-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Data zawarcia umowy: 01.12.2017 r. Termin wykonania przedmiotu umowy: do 31.05.2019 r. - wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji na użytkowanie.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Rozbudowa Zespołu Szkół w Lubczy o salę sportową wykonaną w technologii pasywnej wraz z zagospodarowaniem terenu, wewnętrzną komunikacją pieszą, małą architekturą i infrastrukturą techniczną - ETAP I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 01/12/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

TOMAX Sp. z o.o., biuro@tomaxtarnow.pl, Tarnów, ul. Bernardyńska 15/9, 33-100, Tarnów, kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 2345103.63 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Całkowita wartość zamówienia udzielanego w częściach (szacunkowa) bez VAT:2 697 181,36 zł, w tym wartość aktualnie udzielonej części zamówienia (postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.1.14.2017) 2 642 648,99 zł netto. Cena wybranej oferty/wartość umowy 2884477,47 zł brutto, bez VAT: 2345103.63 zł.



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/10/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
W powołaniu na art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z protokołem konieczności / z ustaleń z dnia 04.10.2018 r. zawarto Aneks nr 4 do Umowy nr ZP.272.33.2017 zmieniający przedmiotową umowę w zakresie wykonania robót poprzez wykonanie słupów żelbetowych stanowiących dodatkowe wzmocnienie wieńca dachowego, nadproży pod istniejącym stropem, izolacji ścian w piwnicy oraz przebudowy instalacji wodociągowej w budynku Zespołu Szkół, co wpłynie na wzrost wynagrodzenia ryczałtowego wykonawcy o 54 487,20 zł brutto. Wartość umowy po zawarciu aneksu nr 4: 2 993 398,60 zł brutto.Termin wykonania przedmiotu zamówienia nie uległ zmianie.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zgodnie z protokołem konieczności / z ustaleń z dnia 04.10.2018 r. ustalono następujące fakty: 1) Konstrukcja dachowa wymaga wzmocnienia. Należy zastosować dodatkowe wzmocnienie wieńca dachowego poprzez wykonanie dodatkowych trzpieni. 2) Należy wykonać dodatkowe nadproża pod istniejącym stropem w celu wzmocnienia konstrukcji, co nie zostało przewidziane w projekcie budowlanym, a jest konieczne ze względu na bezpieczeństwo użytkowania. 3) W przejściu z części nowej do istniejącej na istniejących fundamentach zewnętrznych należy wykonać pionową izolację metodą iniekcji ciśnieniowej, co nie zostało przewidziane w projekcie budowlanym, a jest konieczne ze względu na występujące duże zawilgocenie. 4) W celu połączenia instalacji wodociągowej w budynku sali pasywnej oraz budynku Zespołu Szkół należy przebudować instalację wodociągową w istniejącym budynku Zespołu Szkół, co nie zostało przewidziane w projekcie budowlanym, a jest konieczne do wykonania. Powyższe roboty należy wykonać jako roboty dodatkowe wg kosztorysu na roboty dodatkowe załączonego do protokołu konieczności / z ustaleń z dnia 04.10.2018 r.. Biorąc pod uwagę powyższe zawarto aneks nr 4 z Wykonawcą zmieniający przedmiotową umowę w zakresie wykonania robót poprzez wykonanie słupów żelbetowych stanowiących dodatkowe wzmocnienie wieńca dachowego, nadproży pod istniejącym stropem, izolacji ścian w piwnicy oraz przebudowy instalacji wodociągowej w budynku Zespołu Szkół, co wpłynie na wzrost wynagrodzenia ryczałtowego wykonawcy o 54 487,20 zł brutto. Wartość umowy po zawarciu aneksu nr 4: 2 993 398,60 zł brutto. Termin wykonania przedmiotu zamówienia nie uległ zmianie.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
ANEKS nr 4 zawarto w dniu 12.10.2018 r.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.