eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa samochodu osobowo-dostawczego typu VAN.



Ogłoszenie z dnia 2018-10-19

Ogłoszenie nr 500252370-N-2018 z dnia 19-10-2018 r.

Zakład Zieleni Miejskiej: Dostawa samochodu osobowo-dostawczego typu VAN.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Zieleni Miejskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 3545711101122, ul. ul. Tadeusza Kościuszki 138, 40523 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 515 186, e-mail zzm_katowice@pro.onet.pl, faks 322 515 081.
Adres strony internetowej (url): bip.katowice.eu/jednostki/zzm

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa samochodu osobowo-dostawczego typu VAN.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NZI.261.37.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Pojazd 1. fabrycznie nowy, rok produkcji 2017 lub 2018 2. przystosowany do poruszania się prawą stroną jezdni (kierownica po lewej stronie) 3. przewóz 5-osób 4. maksymalna masa ciągniętej przyczepy co najmniej 1,0 t 5. rozstaw osi od 3000mm do 3110 mm 6. długość od 4700mm do 4760 mm 7. szerokość od 1800mm do 1850 mm 8. wysokość od 1880mm do 1930 mm 9. ładowność co najmniej 400 kg 10. pojemność bagażnika co najmniej 1000 l 11. centralny zamek zdalnie sterowany 12. co najmniej 2 komplety kluczyków 13. pełnowymiarowe koło zapasowe 14. hak holowniczy z gniazdem elektrycznym Silnik, napęd 15. benzynowy 16. moc co najmniej 95 KM 17. pojemność skokowa od 1.300 cm3 do 1.600 cm3 18. norma emisji spalin Euro 6 19. napęd przedni 20. . manualna skrzynia biegów 21. 5 biegów + wsteczny 22. zbiornik paliwa co najmniej 60 l 23. wzmocnione zawieszenie Nadwozie 24. klimatyzacja manualna 25. fabryczny radioodbiornik 26. ochronne listwy boczne 27. tylne drzwi dwuskrzydłowe przeszklone 28. 2-para drzwi bocznych przesuwna 29. elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne 30. fotel kierowcy regulowany z podłokietnikiem 31. fotel pasażera z regulowanym oparciem 32. tylna kanapa dzielona 33. kolumna kierownicza regulowana w 2-płaszczyznach 34. elektrycznie sterowane przednie i tylne szyby 35. 2-gniazda 12V (na desce rozdzielczej oraz w bagażniku) 36. półka pod sufitem Bezpieczeństwo 37. wspomaganie kierownicy 38. korekcja ustawienia świateł 39. system stabilizacji toru jazdy 40. system przeciwpożarowy 41. poduszka powietrzna kierowcy 42. poduszka powietrzna pasażera 43. halogenowe światła do jazdy dziennej 44. trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, apteczka, lewarek, klucz do kół 45. belka świetlna LED (światła błyskowe koloru pomarańczowego lewe + prawe, środek z czarnym napisem "ZZM Katowice") 46. komplet opon zimowych Dodatkowe wymagania 47. gwarancja: co najmniej 24 miesiące bez limitu kilometrów 48. czas reakcji serwisowej nie dłuższy niż 48 godzin liczonych od zawiadomienia Wykonawcy (Dostawcy) o usterce podczas trwania gwarancji

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 55000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GANINEX Barbara Gazda
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pszczyńska
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 67650.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 67650.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 67650.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W związku z koniecznością realizacji zakupu (dostawy) samochodu osobowo-dostawczego typu VAN (środki transportowe oraz urządzenia zaplecza technicznego) realizowanego przez Zakład Zielni Miejskiej w Katowicach, ujętym w Planie Finansowym Zakładu oraz w Planie postępowań o udzielenie zamówień przewidzianych do przeprowadzenia w tym roku, uprzejmie informuję, co następuje: o Zamawiający przeprowadził postępowanie przetargowe w trybie przetargu nieograniczonego, które zostało ogłoszone w dniu 23 lipca 2018 roku. o w postępowaniu tym nie wpłynęła żadna oferta. Postepowanie powyższe zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. z 2017r. poz. 1579 z późn. zm.), tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W związku z brakiem rozstrzygnięcia postępowania i wyłonienia wykonawcy na realizację przedmiotowego zadania, proponuje się udzielenie zamówienia z wolnej ręki po przeprowadzeniu negocjacji tylko z jednym wykonawcą (art. 66 ust. 1 ustawy PZP), z uwagi na spełnienie warunku wskazanego w artykule 67 ust. 1 pkt 4) ustawy PZP.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.