eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębice › Remont chodników na ul. 1 Maja w Poddębicach - Etap II



Ogłoszenie z dnia 2018-10-19

Ogłoszenie nr 500252216-N-2018 z dnia 19-10-2018 r.

Poddębice: Remont chodników na ul. 1 Maja w Poddębicach - Etap II
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 577253-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500173938-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Poddębicki w imieniu którego działa Zarząd Powiatu w Poddębicach, Krajowy numer identyfikacyjny 73093482600000, ul. ul. Łęczycka 16, 99200 Poddębice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 43 678 78 00, e-mail zamowienia_publiczne@poddebicki.pl, faks 436 782 701.
Adres strony internetowej (url): www.poddebicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont chodników na ul. 1 Maja w Poddębicach - Etap II

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BI.272.16.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia: Remont chodników na ul. 1 Maja w Poddębicach - Etap II. 2. Charakterystyka i zakres prac: Roboty drogowe: roboty rozbiórkowe, wykonanie nawierzchni chodników i zjazdów, wykonanie zieleńców, wykonanie badań i pomiarów, tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna. 3. Szczegółowy opis robót zawierają: opis przedmiotu zamówienia, pomocniczy przedmiar robót, dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załącznik do SIWZ. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej terenu budowy w ramach przeprowadzanego postępowania. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane określone w pomocniczym przedmiarze robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. między innymi wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy przyłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, a także wykonanie prac porządkowych terenu w rejonie realizacji robót. 4. Informacje dotyczące umowy o podwykonawstwo zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 5. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust.3a - obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały opisane w uszczegółowionym opisie przedmiotu zamówienia. Na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/ Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 6. Wymagania jakościowe i materiałowe. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z użyciem materiałów i urządzeń własnych. Do wykonania Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów fabrycznie nowych, gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych określonych w dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia atestów i certyfikatów na każde żądanie Zamawiającego. Zamawiający informuje jednocześnie, że wskazane w dokumentacji przetargowej nazwy materiałów i producentów mają charakter przykładowy. Zostały one bowiem przywołane jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Przywołane pozycje katalogów, nakładów rzeczowych w przedmiarach stanowią jedynie podstawę - wskazówki do ustalenia szczegółowego opisu i zakresu robót. Natomiast nie stanowią podstawy dla Wykonawcy do ustalenia nakładów rzeczowych i cen w jego ofercie. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego i pod warunkiem, że zagwarantują one wykonanie przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach.


II.4) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:

45233222-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
31.10.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Remont chodników na ul. 1 Maja w Poddębicach - Etap II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 24/07/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

PROKSYMA Mariusz Gapiński, biuro@proksyma.pl, ul. Łęczycka 52, 99-200, Poddębice, kraj/woj. łódzkie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 200988.05 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/10/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana terminu wykonania zamówienia z daty 31.10.2018 r. na 30.11.2018 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W dniu 25 września 2018 r. wpłynął do Zamawiającego wniosek wykonawcy robót na ww. zadaniu o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu wykonania robót. Wykonawca: firma PROKSYMA Mariusz Gapiński zgodnie z § 17 ust. 3 pkt 1 lit. c umowy, wniosła prośbę o wydłużenie czasu wykonania umowy o czas niezbędny do ukończenia robót, tj. do dnia 30 listopada 2018r. Zmiana umowy w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.