eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › TERMOMODERNIZACJA, WYMIANA OŚWIETLENIA W BUDYNKACH UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ - BUDYNEK SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 W MYSZKOWIE PRZY UL. JEDWABNEJ 93

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2018-10-18

Ogłoszenie nr 500251401-N-2018 z dnia 18-10-2018 r.

Myszków: TERMOMODERNIZACJA, WYMIANA OŚWIETLENIA W BUDYNKACH UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ - BUDYNEK SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 W MYSZKOWIE PRZY UL. JEDWABNEJ 93
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 515159 - N - 2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 94169-2017, 500000391-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500026594-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków, Krajowy numer identyfikacyjny 151398497, ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, woj. śląskie, państwo Polska, tel. (34)3132682, e-mail zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl, faks (34)3135029.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miastomyszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

TERMOMODERNIZACJA, WYMIANA OŚWIETLENIA W BUDYNKACH UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ - BUDYNEK SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 W MYSZKOWIE PRZY UL. JEDWABNEJ 93

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.17.2017.JG

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 4 zlokalizowanej w Myszkowie przy ul. Jedwabnej 93 wraz z jego remontem i rozbudową, oraz dostosowaniem do obowiązujących wymagań p.poż oraz dostępności obiektu dla osób niepełnosprawnych. 2. Termomodernizacja budynku będzie polegała na ociepleniu ścian zewnętrznych i cokołu płytami styropianowymi oraz ociepleniu stropodachu styropapą wraz z wymianą pokrycia dachowego. Zakłada się także wymianę stolarki okiennej i drzwiowej (zewnętrznej). 3. Prace remontowe będą polegały na wymianie instalacji: c.o., ciepłej i zimnej wody, kanalizacji sanitarnej, odgromowej, elektrycznej z wymianą okablowania i opraw oświetleniowych (oprawy typu LED), wymianie orynnowania i przebudowy kominów ponad stropodachami, wykonaniu nowego zagospodarowania terenu wokół budynku szkoły, naprawie schodów zewnętrznych i budowie pochylni przy wejściu głównym do budynku szkoły. 4. Rozbudowa budynku polegać będzie na wykonaniu osobnego wejścia do części przedszkolnej budynku i dobudowie przedsionka, a także budowie systemu ogniw fotowoltaicznych zasilających instalację oświetleniową budynku. 5. W ramach termomodernizacji budynek został dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewniono dostępność obiektu dla osób niepełnosprawnych (budowa pochylni przy wejściu głównym do budynku przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych). W ramach nowego zagospodarowania terenu wokół budynku szkoły nie wystąpią bariery architektoniczne uniemożliwiające poruszanie się po terenie osobom niepełnosprawnym. Na nowobudowanym parkingu dwa miejsca postojowe zostały przewidziane dla osób korzystających z wózka dla niepełnosprawnych. 6. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 7. Dokładny opis wraz z zakresem przedmiotu zamówienia został zawarty w: 1) szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dokumentacji do realizacji zamówienia, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. 8. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666) osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) ocieplenie przegród budowlanych; 2) montaż stolarki okiennej i drzwiowej; 3) montaż instalacji c.o. wraz z urządzeniami c.o.; 4) montaż kompletnych instalacji elektrycznych (zasilającej, oświetleniowej, odgromowej). 9. Kody CPV dotyczące zamówienia: 1) Główny przedmiot: - 45321000-3 Izolacja cieplna. 2) Dodatkowe przedmioty: - 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania, - 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne, - 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne, - 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne, - 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne, - 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni, - 45223000-6 Roboty budowlane w zakresie konstrukcji, - 45261000-4 Wykonywanie pokryć dachowych oraz podobne roboty, - 45261200-6 Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów, - 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie, - 45410000-4 Tynkowanie, - 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne, - 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne. 10. Celem niniejszego postępowania jest wykonanie kompleksowej termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 4 zlokalizowanej w Myszkowie przy ul. Jedwabnej 93, o określonych w załącznikach nr 1 do SIWZ zakresie i jakości. Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, to nie należy ich traktować jako odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z ww. względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom Zamawiającego, nie będzie uznana za niezgodną z treścią SIWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona. 11. Zgodnie z przepisami ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne dla podanych w załączniku nr 2 do SIWZ Polskich Normom przenoszącym normy europejskie i oznakowaniach, a wskazaniom tym towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Rozwiązania równoważne zastosowane przez Wykonawcę nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w składanej ofercie, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania, o których mowa powyżej. 12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 13. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 15. Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej; 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 4) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty(PLN)


II.4) Główny kod CPV: 45321000-3
Dodatkowe kody CPV:

45331100-7,

45310000-3,

45330000-9,

45332000-3,

45110000-1,

45233200-1,

45223000-6,

45261000-4,

45261200-6,

45420000-7,

45410000-4,

45453000-7,

45310000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia 11.09.2017r. do dnia 13.08.2018r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
25/07/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
mianie ulega termin zakończenia wykonania przedmitu umowy z dnia 13.08.2018r. na dzień 27.08.2018r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy nastąpiła w wyniku sytuacji, na którą Wykonawca nie miał wpływu.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.