eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Dostawa licencji z podziałem na zadaniazad. 1Odnowienie wsparcia systemu MQ. zad. 2Dostawa i odnowienie licencji oprogramowania. zad. 3Dostawa oprogramowania do ochrony serwera pocztowego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-17

Ogłoszenie nr 500250329-N-2018 z dnia 17-10-2018 r.

Miasto Rybnik: Dostawa licencji z podziałem na zadania: zad. 1: Odnowienie wsparcia systemu MQ. zad. 2: Dostawa i odnowienie licencji oprogramowania. zad. 3: Dostawa oprogramowania do ochrony serwera pocztowego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 613738-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500220923-N-2018, 500222737-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Rybnik, Krajowy numer identyfikacyjny 276255430, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48324392302, e-mail zam_pub@um.rybnik.pl, faks +48324224124.
Adres strony internetowej (url): www.rybnik.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa licencji z podziałem na zadania: zad. 1: Odnowienie wsparcia systemu MQ. zad. 2: Dostawa i odnowienie licencji oprogramowania. zad. 3: Dostawa oprogramowania do ochrony serwera pocztowego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.124.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie 1 - Odnowienie wsparcia systemu MyQ Zamawiający posiada system MyQ z poniższymi licencjami wymagającymi odnowienia wsparcia na kolejny 1 rok. Lp. Posiadane licencje w systemie MyQ Data zakończenia wsparcia Ilość urządzeń objętych licencją Wsparcie A B C D E 1 Embedded terminals: 1 (cloud enabled) 15.06.2018 1 MyQ-40-EP001S 2 Embedded terminals: 4 (cloud enabled) 15.06.2018 4 MyQ-40-EP004S 3 Embedded terminals: 1 (cloud enabled) 13.12.2018 1 MyQ-40-EP001S 4 Embedded terminals: 1 (cloud enabled) 13.12.2018 1 MyQ-40-EP001S 5 Edition: Business Pro 01.09.2018 40 MyQ-40-LP040S 6 Embedded terminals: 1 (cloud enabled) 01.09.2018 1 MyQ-40-EP001S 7 Embedded terminals: 1 (cloud enabled) 01.09.2018 1 MyQ-40-EP001S 8 Embedded terminals: 1 (cloud enabled) 01.09.2018 1 MyQ-40-EP001S 9 Embedded terminals: 1 (cloud enabled) 01.09.2018 1 MyQ-40-EP001S 10 Embedded terminals: 1 (cloud enabled) 01.09.2018 1 MyQ-40-EP001S 11 Embedded terminals: 1 (cloud enabled) 01.09.2018 1 MyQ-40-EP001S 12 Embedded terminals: 1 (cloud enabled) 01.09.2018 1 MyQ-40-EP001S 13 Embedded terminals: 1 (cloud enabled) 01.09.2018 1 MyQ-40-EP001S 14 Embedded terminals: 1 (cloud enabled) 01.09.2018 1 MyQ-40-EP001S 15 Embedded terminals: 1 (cloud enabled) 01.09.2018 1 MyQ-40-EP001S 16 Embedded terminals: 1 (cloud enabled) 01.09.2018 1 MyQ-40-EP001S 17 Embedded terminals: 1 (cloud enabled) 01.09.2018 1 MyQ-40-EP001S 18 Embedded terminals: 1 (cloud enabled) 01.09.2018 1 MyQ-40-EP001S 19 Embedded terminals: 1 (cloud enabled) 01.09.2018 1 MyQ-40-EP001S Zadanie 2 - Dostawa i odnowienie licencji oprogramowania Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa licencji oprogramowania: Lp. Nazwa oprogramowania Ilość 1. 1 Adobe Creative Cloud for Teams Complete - odnowienie na 12 miesięcy 1 2. 2 Adobe Photoshop CC for Teams- odnowienie na 12 miesięcy 2 3. 3 Adobe Photoshop CC for Teams- dodatkowa licencja na 12 miesięcy 1 4. 5 Adobe Illustrator CC - dodatkowa licencja na 12 miesięcy 1 5. 8 SketchUp Pro + silnik renderujący V-Ray 1 6. 9 Rhinoceros 5 + silnik renderujący V-Ray 1 7. 1 SmartLine Device Lock - aktualizacja posiadanych - obecne wsparcie do 2019-01-13 200 8. SmartLine Device Lock - dodatkowe licencje z rocznym wsparciem i aktualizacją 300 9. Merak Mail Server + WebMail + Anti-Spam + Anti-Virus, 2000 Accounts - roczna aktualizacja posiadanej licencji 1 10. ARCserve Backup Client Agent for Windows - 1 Year Maintenance Renewal - dla 7 licencji Obecne licencje ważne do 2019.01.21 7 11. ARCserve Backup for Windows (serwer) - 1 Year Maintenance Renewal - dla 2 licencji Obecne licencje ważne do 2019.01.21 2 12. Arcserve Backup for Windows File Server Module - 1 Year Maintenance Renewal - dla 1 licencji Obecna licencja ważna do 2018.12.19 1 13. AdRem NetCrunch PremiumXE PL - roczna aktualizacja posiadanej licencji Obecna licencja ważna do 2018.11.24 1 14. WinMagic SecureDoc Disk Encryption Client - aktualizacja dla 10 licencji + WinMagic SES SecureDoc - konsola zarządzająca (1 szt.) Obecne licencje ważne do 2018.12.30 10 15. 1 Microsoft Windows Server Standard 2016 2 Core OPEN GOV + SA - dodatkowa licencja 8 16. Microsoft Windows Server Standard Core SA OPEN GOV (samo SA) - aktualizacja 112 posiadanych licencji 112 17. Microsoft Windows Device CAL SA (samo SA) - aktualizacja 216 posiadanych licencji 216 18. Microsoft SQL Server Standard SA (samo SA) - aktualizacja posiadanej licencji 1 19. Vmware vSphere Standard dla 15 procesorów- 1 rok wsparcia i aktualizacji na poziomie produkcyjnym Contract Number: 420113016, 48431655 15 20. Vmware vCenter Server Standard - 1 rok wsparcia i aktualizacji na poziomie produkcyjnym dla 1 licencji Contract Number: 420113016 1 21. VMware Horizon View - roczna aktualizacja i wsparcie dla 10 posiadanych licencji Contract Number : 42210238 10 22. VEEAM Availability Suite Standard dla 2 procesorów - dodatkowe licencje z rocznym wsparciem 2 23. VEEAM Availability Suite Standard Basic Maintenance Renewal - roczne wsparcie i aktualizacja dla posiadanej licencji dla 13 procesorów Obecne wsparcie ważne do 2018.12.11 13 24. ArCADia Intellicad - 2 dodatkowe licencje z roczną aktualizacją 2 25. ArCADia Intellicad - roczna aktualizacja 8 posiadanych licencji 8 26. BuildDesk - konto PRO AUDYT - roczny dostęp do programów Energy Certificate Professional i Energy Audit 1 27. SAP Crystal Reports 2016 - aktualizacja 2 posiadanych licencji Crystal Reports XI R2 Developer 2 28. Microsoft Office Standard Open GOV - 30 dodatkowych licencji 30 29. Microsoft Project 2016 OLP NL Gov 3 30. Microsoft Project Pro 2016 OLP NL Gov 1 Powyższy zakup to odnowienie posiadanych licencji albo zakup dodatkowych do posiadanego już oprogramowania (konieczność kompatybilności z używanym oprogramowaniem i innymi systemami UM). Subskrypcja dla obecnie posiadanych licencji Adobe trwa do 24 września 2018. Termin nowych subskrypcji powinien rozpocząć się po zakończeniu terminu obecnie posiadanych. Zadanie 3 - Dostawa oprogramowania do ochrony serwera pocztowego Przedmiotem zamówieni jest dostawa kompleksowego rozwiązania do ochrony serwera pocztowego o funkcjonalności opisanej poniżej. Lp. Parametr Charakterystyka (wymagania minimalne) 1 Parametry techniczne Dostarczone rozwiązanie musi: o być dostępne jako maszyna wirtualna uruchomiona w ramach środowiska VMware vCenter z możliwością migracji maszyny pomiędzy serwerami ESXi. o pozwalać na skonfigurowanie co najmniej 2 rdzeni procesorów na maszynę wirtualną o nie posiadać ograniczeń związanych z fizyczną architekturą hostów ESXi (np. ilością fizycznych procesorów) 2 Ochrona przed spamem o Rozwiązanie musi obsługiwać minimum 1000 aktywnych kont pocztowych użytkowników w dowolnych domenach obsługiwanych przez serwer pocztowy Zamawiającego o Rozwiązanie ma: o zapewniać ochronę zarówno poczty przychodzącej jak i wychodzącej, o zapobiegać próbom spoofingu, phisingu i spyware, o zabezpieczać przed atakami typu DoS (Denial of Service), o zabezpieczać pocztę wychodzącą, w skład której wchodzi ochrona antywirusowa, kontrola ilości wysłanych wiadomości przez użytkownika, o zapewniać ochronę przed atakami typu DHA (Directory Harvest Attack) o Możliwość ustawiania progów na podstawie punktacji przypisanej przez algorytmy modułu antyspamowego dla wiadomości przychodzących, wg której wiadomości mogą być blokowane, przesyłane do kwarantanny lub oznaczane jako spam. o Możliwość ustawiania progów na podstawie punktacji przypisanej przez algorytmy modułu antyspamowego dla wiadomości wychodzących, wg której wiadomości mogą być blokowane lub przesyłane do kwarantanny. o Analiza odcisku palca wiadomości (fingerprint), pozwalająca na zweryfikowanie wiadomości przychodzącej z bazą odcisków wiadomości zawierających spam, stworzoną przez producenta. o Analiza obrazów dołączonych do wiadomości przy pomocy skanera OCR (Optical Character Recognition). o Weryfikacja adresów URL zawartych w wiadomości z bazą danych znanych adresów URL zawierających spam. Możliwość blokowania, oznaczania, przenoszenia do kwarantanny takich wiadomości spamowych. o Rozwiązanie ma mieć możliwość korzystania z filtrów Bayesa. o Możliwość określania maksymalnej ilości połączeń z danego adresu IP do urządzenia, w zdefiniowanym przez administratora przedziale czasu. Ustawienie dotyczy zarówno poczty wychodzącej jak i przychodzącej. o Możliwość określania maksymalnej ilości wysłanych wiadomości od danego nadawcy w zdefiniowanym przez administratora przedziale czasu. Ustawienie dotyczy poczty wychodzącej. o Możliwość zdefiniowania adresów email wyłączonych ze sprawdzania maksymalnej ilości wysyłanych wiadomości w zdefiniowanym przez administratora przedziale czasu. o Możliwość ustawienia kwarantanny dla każdego użytkownika lub globalnej dla całego urządzenia. o Możliwość ustawienia częstotliwości wysyłania powiadomienia do użytkownika o nowych wiadomościach przychodzących przeniesionych do kwarantanny: codziennie, raz w tygodniu lub nigdy. o Możliwość ustawienia częstotliwości wysyłania powiadomienia do użytkownika o nowych wiadomościach wychodzących od tego użytkownika przeniesionych do kwarantanny: codziennie, co tydzień, natychmiast lub nigdy. o Możliwość ustawienia ilości miejsca na dysku przeznaczonej na kwarantannę dla poczty wychodzącej. o Możliwość zdefiniowania w przypadku poczty wychodzącej jak długo wiadomości będą przechowywane w kwarantannie. o Uwierzytelnianie nadawcy wiadomości na podstawie SPF (Sender Policy Framework). o Uwierzytelnianie nadawcy wiadomości na podstawie mechanizmu DKIM (Domain Keys). o Zapobieganie niepożądanym wiadomościom bounce z wykorzystaniem metody oznaczania nagłówków wiadomości wysyłanych przez rozwiązanie. o Możliwość korzystania z dowolnych zewnętrznych baz RBL. o Rozwiązanie ma zapewniać dostęp do baz reputacyjnych producenta, które zawierają listę znanych spamerów. o Możliwość zdefiniowania wykluczeń ze skanowania antyspamowego dla wiadomości wychodzących/przychodzących ze określonego adresu IP lub zakresu adresów IP. o Możliwość zdefiniowania akcji dla wiadomości przychodzących w przypadku gdy wiadomości zostały wysłane z określonego adresu IP lub określonej podsieci. Dostępne akcje w tym przypadku to: blokowanie, poddanie kwarantannie lub oznaczenie wiadomości jako spam. o Możliwość zdefiniowania białej listy domen, subdomen. o Możliwość zdefiniowania czarnej listy domen, subdomen. Wiadomości przychodzące z tych domen/subdomen mogą być blokowane, oznaczone jako spam lub przenoszone do kwarantanny. o Możliwość określenia dla jakich domen chronionych przez rozwiązanie poczta wychodząca będzie szyfrowana przy pomocy protokołu TLS. o Możliwość określenia domen chronionych przez rozwiązanie, dla których poczta wychodząca będzie przekierowana na inny serwer pocztowy. o Możliwość określenia dla jakich adresów email poczta wychodząca będzie szyfrowana przy pomocy protokołu TLS. o Możliwość określenia adresów email, dla których poczta wychodząca będzie przekierowana na inny serwer pocztowy. o Możliwość blokowania wiadomości pochodzących z konkretnego kraju, do wyboru ma być minimum 9 krajów takich jak: Argentyna, Brazylia, Chile, Chiny, Kolumbia, Niemcy, Włochy, Rosja, Turcja. o Możliwość tworzenia reguł pozwalających na blokowanie, przesyłanie do kwarantanny lub oznaczenia wiadomości jako spam wiadomości pochodzących z danego hosta. o Produkt ma rozróżniać co najmniej 11 różnych zestawów znaków, różnych narodowości używanych do kodowania wiadomości mailowych. Wiadomości posiadające takie znaki mogą być blokowane, przesłane do kwarantanny lub oznaczone jako spam. o Możliwość konfiguracji ilości miejsca na dysku urządzenia przeznaczonego na kwarantannę każdego użytkownika. Niezależnie od tego ustawienia rozwiązanie nie może usuwać wiadomości młodszych niż 3 dni. o Możliwość konfiguracji ilości dni przechowywania wiadomości w kwarantannie użytkownika. o Możliwość uruchomienia SMTP over TLS zarówno dla połączeń wychodzących jak i przychodzących. o Możliwość wymuszenia zgodności protokołu SMTP z RFC 821. o Możliwość blokowania wiadomości które nie używają FQDN (fully-qualified domain name) w polu `From´ adresu. 3 Kontrola treści o Kontrola zawartości załączników po: o typie pliku, co najmniej następujące typy: MS Access, MS Excel, MS Word, Adobe PDF, MS PowerPoint, Windows exe, Windows Script. Skaner sprawdza również archiwa pod kątem obecności zdefiniowanych typów pliku, o nazwie pliku lub rozszerzenia pliku, definiowane przez administratora, o typie MIME pliku, definiowane przez administratora zgodnie ze standardem RFC. o Dostępne akcje w przypadku kontroli załączników wiadomości mają być rozdzielone ze względu na pocztę przychodzącą i wychodzącą: o poczta przychodząca: blokowanie, przeniesienie do kwarantanny, o poczta wychodząca: blokowanie, przeniesienie do kwarantanny, zaszyfrowanie, przekierowanie na inny serwer. o Dostępne akcje w przypadku spakowanych, zabezpieczonych hasłem załączników wiadomości mają być rozdzielone ze względu na pocztę przychodzącą i wychodzącą: o poczta przychodząca: blokowanie, przeniesienie do kwarantanny, o poczta wychodząca: blokowanie, przeniesienie do kwarantanny, zaszyfrowanie, przekierowanie na inny serwer. o Możliwość tworzenia reguł, przy pomocy wyrażeń regularnych filtrujących wiadomości po temacie, nagłówku i treści wiadomości. Możliwość tworzenia takich reguł zarówno dla wiadomości przychodzącej jak i wychodzącej. Dostępne akcje mają być rozdzielone ze względu na pocztę przychodzącą i wychodzącą: o poczta przychodząca: blokowanie, przeniesienie do kwarantanny, oznaczenie wiadomości, dodanie do białej listy, o poczta wychodząca: blokowanie, przeniesienie do kwarantanny, zaszyfrowanie wiadomości, dodanie do białej listy, przekierowanie na inny serwer. 4 Ochrona antywirusowa o Rozwiązanie ma zapewniać skanowanie antywirusowe poczty przychodzącej przy pomocy minimum 3 różnych silników antywirusowych działających jednocześnie. o Weryfikacja odcisku wiadomości lub wirusa z bazą danych producenta, jeżeli informacje na temat tej wiadomości lub wirusa nie zostały odnalezione w lokalnej bazie na urządzeniu. 5 Administracja o Rozwiązanie ma być konfigurowane za pomocą graficznego interfejsu dostępnego przez przeglądarkę internetową. o Interfejs administratora ma być dostępny w polskiej i angielskiej wersji językowej. o Możliwość określenia czy administratorzy mają dostęp do interfejsu dostępnego przez przeglądarkę tylko poprzez protokół https. o Rozwiązanie ma posiadać możliwość przywrócenia poprzednich zainstalowanych wersji firmware: ma być możliwość przywrócenia do wcześniej zainstalowanej wersji firmware lub do wersji, która została zainstalowana fabrycznie. o Rozwiązanie ma mieć możliwość przywrócenia poprzednio zainstalowanej bazy sygnatur wirusów. o Rozwiązanie ma mieć możliwość przywrócenia poprzednio zainstalowanej bazy sygnatur antyspamowych. o Rozwiązanie ma mieć możliwość integracji z usługami katalogowymi LDAP oraz Active Directory przynajmniej do weryfikacji docelowych odbiorców przychodzących przesyłek pocztowych. o Rozwiązanie ma mieć możliwość przeprowadzenia diagnostyki poprzez interfejs graficzny przy użyciu narzędzi takich jak: ping, telnet, dig, tcpdump, traceroute. o Rozwiązanie ma mieć możliwość uruchomienia bezpiecznego, szyfrowanego połączenia z działem wsparcia technicznego producenta na życzenie administratora. o Rozwiązanie ma mieć możliwość tworzenia kopii zapasowej konfiguracji urządzenia, ustawień wszystkich lub wybranych użytkowników. o Kopie zapasowe mają być tworzone na żądanie lub eksportowane zgodnie z harmonogramem na zdefiniowany serwer ftp i smb. o Możliwość określenia maksymalnej liczby plików kopii zapasowej przechowywanej na serwerze ftp i smb. o Możliwość tworzenia kopii zapasowej baz danych filtrów Bayesa, dla całego systemu lub dla poszczególnych użytkowników. o Możliwość skonfigurowania adresu email, na który będą przesyłane kopie każdej wiadomości przychodzącej lub wychodzącej z urządzenia. o Urządzenie ma mieć możliwość przesyłania logów na zewnętrzny serwer (syslog). 6 Serwis o Oferowane rozwiązanie musi posiadać licencję na minimum 3 lata obejmującą aktualizacje mechanizmów bezpieczeństwa m.in.: o sygnatur antyspamu, o sygnatur wirusów, o bazy danych reputacji, o analizy fingerprint, o analizy intencji, o reguł spamu obrazkowego, o reguł spamu tradycyjnego. o W czasie obowiązywania licencji Zamawiający ma prawo do dowolnych zmian kont i domen obsługiwanych przez chroniony serwer pocztowy o W czasie obowiązywania licencji Zamawiający ma prawo do wykonywania aktualizacji oprogramowania (ang. firmware upgrade) na posiadanej przez siebie platformie. o W czasie obowiązywania licencji Zamawiający ma dostęp do wsparcia technicznego świadczonego przez Dystrybutora zdalnie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00. Wsparcie techniczne Dystrybutora świadczone jest przez co najmniej 5 certyfikowanych przez producenta inżynierów wsparcia technicznego. Wsparcie techniczne Dystrybutora świadczone jest w języku polskim. o Dystrybutor świadczący wsparcie techniczne musi posiadać autoryzowany ośrodek szkoleniowy prowadzący autoryzowane szkolenia z zakresu oferowanych produktów w języku polskim. Szkolenia muszą być realizowane przez inżynierów posiadających co najmniej poziom autoryzacji trenerskiej przyznany przez producenta. Szkolenia mogą być organizowane w jednym z co najmniej 6 ośrodków szkoleniowych w Polsce. o Zamawiający może zgłaszać sprawy z zakresu pomocy technicznej Dystrybutorowi kontaktując się poprzez dedykowany adres email lub dedykowany numer infolinii. o W czasie obowiązywania licencji Zamawiający ma dostęp do wsparcia technicznego producenta, świadczonego w języku angielskim w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00. Wsparcie techniczne producenta świadczone jest przez inżynierów wsparcia technicznego zatrudnionych w oddziałach producenta w Europie. o Zamawiający może zgłaszać sprawy z zakresu pomocy technicznej Producentowi kontaktując się poprzez dedykowany adres email lub dedykowany numer infolinii.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 48700000-5


Dodatkowe kody CPV: 48773000-7, 48730000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Odnowienie wsparcia systemu MQ

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie przetargowe na zadanie 1 zostało unieważnione ponieważ cena oferty najkorzystniejszej - 114 5537,60 zł, przekracza kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tego zadania w wysokości 6 836,34 zł. Podstawa prawna unieważnienia: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa i odnowienie licencji oprogramowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 195952.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LOGIN Sp. z o.o.
Email wykonawcy: dh@login.katowice.pl
Adres pocztowy: ul. Chromika 5a
Kod pocztowy: 40-238
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 215252.46
Oferta z najniższą ceną/kosztem 212252.46
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 238631.35
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa oprogramowania do ochrony serwera pocztowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18490.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Salutaris Sp. z o.o.
Email wykonawcy: krzysztof.marczak@salutaris.com.pl
Adres pocztowy: ul. Dulęby 5
Kod pocztowy: 40-833
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22730.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22730.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23376.62
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.