eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Realizacja robót budowlanych w ramach zadania"Modernizacja pomieszczeń poradni przyszpitalnych w Pawilonie nr V szpitala na terenie ZSM w Chorzowie przy ul. Strzelców Bytomskich 11", które stanowi część prowadzonej przez Zamawiającego INWESTYCJI pod nazwą"Modernizacja pomieszczeń poradni przyszpitalnych wraz z zakupem wyposażenia"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-10-17

Ogłoszenie nr 500250047-N-2018 z dnia 17-10-2018 r.

Chorzów: Realizacja robót budowlanych w ramach zadania: "Modernizacja pomieszczeń poradni przyszpitalnych w Pawilonie nr V szpitala na terenie ZSM w Chorzowie przy ul. Strzelców Bytomskich 11", które stanowi część prowadzonej przez Zamawiającego INWESTYCJI pod nazwą: "Modernizacja pomieszczeń poradni przyszpitalnych wraz z zakupem wyposażenia"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 566190-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500123729-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500155854-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie, Krajowy numer identyfikacyjny 27150341000000, ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 499 115, e-mail zp@zsm.com.pl, faks 322 413 952.
Adres strony internetowej (url): www.zsm.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Realizacja robót budowlanych w ramach zadania: "Modernizacja pomieszczeń poradni przyszpitalnych w Pawilonie nr V szpitala na terenie ZSM w Chorzowie przy ul. Strzelców Bytomskich 11", które stanowi część prowadzonej przez Zamawiającego INWESTYCJI pod nazwą: "Modernizacja pomieszczeń poradni przyszpitalnych wraz z zakupem wyposażenia"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SPZOZZSM/ZP/32/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania: "Modernizacja pomieszczeń poradni przyszpitalnych w Pawilonie nr V szpitala na terenie ZSM w Chorzowie przy ul. Strzelców Bytomskich 11", które stanowi część prowadzonej przez Zamawiającego INWESTYCJI pod nazwą: "Modernizacja pomieszczeń poradni przyszpitalnych wraz z zakupem wyposażenia". Zamawiający oświadcza, że posiada prawo do dysponowania przedmiotową nieruchomością na cele budowlane. Zakres zamówienia. 1. Zamówienie obejmuje wykonanie prac (elektrycznych, instalacyjnych, budowlanych, wraz z pracami wykończeniowymi) remontowo-budowlanych w pawilonie V - Poradnie SP ZOZ ZSM w Chorzowie, który zlokalizowany jest na terenie Zespołu Szpitali Miejskich przy ul. Strzelców Bytomskich 11. a) Prace budowlane obejmują: - remont posadzek i ścian korytarza i gabinetów oraz pomieszczeń towarzyszących, - wymianę stropu, - wymianę drzwi wewnętrznych, - wzmocnienie stropów ceglanych, b) Prace instalacyjne obejmują: - wymianę podejść instalacji wod-kan, - wymianę przyborów i białego montażu, c) Prace elektryczne: - wymiana głównej rozdzielni elektrycznej, - wymiana WLZ, - wykonanie instalacji elektrycznych oświetleniowej i gniazdkowej, 2. Ze względu na konieczność użytkowania budynku roboty zostały podzielone na etapy realizacyjne. Etap 1 - obejmuje remont rejestracji, pokoju socjalnego, kartoteki, wymiany stropu w pomieszczeniu 0.08; Etap 2 - remont korytarza i gabinetów lekarskich, roboty w zakresie sufitów podwieszanych w wyremontowanej części korytarza; Etap 3 - fragment korytarza; Etap 4 - remont pomieszczeń piwnicznych. Równolegle do robót budowlanych winny być prowadzone prace związane z robotami instalacyjnymi i elektrycznymi. Uwaga: między etapami Zamawiający przewiduje maksymalnie 7 dniową przerwę w realizacji prac. Poszczególne etapy musza być realizowane w taki sposób, żeby możliwe było korzystanie z obiektu na innych kondygnacjach budynku, które w danym okresie nie będą objęte modernizacją. Wszystkie elementy winny spełniać parametry techniczne uwzględnione w dokumentacji projektowej i powinny być zgodne z doborem lub stanowić ich równoważny odpowiednik. Roboty budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie szpitalnym. W trakcie prowadzenia robót budowlanych, remontowych lub montażowych SP ZOZ ZSM w Chorzowie prowadzić będzie działalność leczniczą. Z uwagi na mogący wystąpić znaczny wzrost poziomu hałasu Zamawiający może nakazać zaprzestanie robót na określony czas jak i nakazać prowadzenie robót w godzinach nocnych (bez dodatkowego wynagrodzenia). 3. Opisane w dokumentacji przetargowej (SIWZ i jej załącznikach) materiały i urządzenia są standardem oczekiwanym przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych (równoważnych) niż przyjęte w SIWZ i jej załącznikach (w przypadku podania znaku towarowego i producenta), jednak o parametrach nie gorszych od posiadanych przez materiały i urządzenia zaproponowane przez Zamawiającego oraz po uprzednim uzyskaniu zgody na zaoferowanie rozwiązań równoważnych. Zamawiający zwraca uwagę, że część korytarza została wyremontowana wcześniej. Dlatego też w przedmiarach wskazano materiały z nazwy, które zostały wykorzystane podczas poprzedniego remontu (tj. płytki podłogowe, tynk strukturalny, wykładziny). Wszystkie wbudowane materiały i urządzenia instalowane w trakcie wykonania robót muszą być fabrycznie nowe, zgodne z wymaganiami określonymi w poszczególnych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz spełniać polskie oraz europejskie wymogi bezpieczeństwa i obowiązujące normy. Wszystkie wskazane w dokumentacji projektowej materiały i urządzenia należy traktować, jako elementy wzorcowe, których parametry techniczne, wizualne, parametry pracy, jak też parametry szczególne wynikające z założeń i wymagań Zamawiającego, nie mogą podlegać zmianie. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych dla określonych w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że parametry techniczne, cechy funkcjonalno-użytkowe, walory wizualne, itd. zaproponowanego materiału/urządzenia jako równoważnego, będą lepsze lub co najmniej równe istotnym parametrom technicznym, cechom funkcjonalno-użytkowym, walorom wizualnym itd. określonym w dokumentacji projektowej. 4. Umowa realizowana będzie zgodnie z zapisami projektu stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie: - materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy muszą być fabrycznie nowe, w I gatunku, odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, - Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie - wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). - W trakcie prowadzenia robót budowlanych należy w uzgodnieniu z Zamawiającym dokonać demontażu zbędnych instalacji technicznych np. nieczynnych sieci wodno-kanalizacyjnych, zbędnych kabli energetycznych itp. (jeżeli zaistnieje taka konieczność). UWAGA na etapie realizacji robót budowlanych: Wykonawca jest zobowiązany do uzgadniania z przedstawicielem Zamawiającego wyposażenia obiektu w elementy końcowe instalacji - np. gniazda, wyłączniki, a także wykładzinę obiektową oraz uzyskania zgody na ich zastosowanie. Elementy wyposażenia muszą odpowiadać materiałom uzgodnionym w projekcie i zgodnym z odpowiednimi kartami katalogowymi. UWAGA do robót budowlanych i wykończeniowych: Zamawiający wymaga, aby zastosowane wykładziny obiektowe posiadały atest do stosowania w jednostkach służby zdrowia. Wykonane wykładziny we wszystkich pomieszczeniach były wywinięte na ściany do wysokości co najmniej 10 cm. 6. Po zakończeniu robót Wykonawca doprowadzi teren robót do stanu pierwotnego, dokona demontażu obiektów tymczasowych oraz uporządkuje teren. 7. Odbioru robót (w imieniu) Zamawiającego dokonują upoważnieni przedstawiciele Zamawiającego. Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone z chwilą potwierdzenia przez Zamawiającego lub upoważnionego(-ych) przedstawiciela(-i) Zamawiającego. 8. Wykonawca zabezpieczy i ubezpieczy składowane tymczasowo na terenie robót materiały, maszyny budowlane i urządzenia do czasu ich wbudowania przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli Zamawiającemu lub upoważnionemu(-ym) przedstawicielowi(-m) Zamawiającego. 9. Odpady i gruz składowane będą wyłącznie w odpowiednich, zakrytych pojemnikach na odpady budowlane nie powodujących zanieczyszczenia terenu. Inwestor wskazuje miejsca gromadzenia gruzu na swoim terenie przed lub w trakcie przekazania terenu robót. 10. Do obowiązku wykonawcy należy: a) zastosowanie surowców i materiałów użytych do wykonywania robót budowlanych oraz instalacyjnych możliwie jak najtańszych z zachowaniem odpowiedniej jakości. b) zorganizowanie placu budowy z ogrodzeniem i jego oznakowaniem i ewentualnym oświetleniem, całodobowym stróżowaniem (Zamawiający nie odpowiada za dozór i stróżowanie terenu budowy) oraz przywrócenia go do stanu pierwotnego po zakończeniu inwestycji, c) zorganizowanie zaplecza technicznego i socjalnego budowy (uzgodnione z Zamawiającym) d) wykonanie przyłączy i zabezpieczenie mediów na czas budowy (en., elektr., woda) e) prowadzenie robót zgodnie z dokumentacją, przepisami BHP i p.poż, sztuką budowlaną, f) prowadzenie robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, g) prowadzenie robót zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, h) prowadzenie robót na czynnym obiekcie szpitalnym; Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia terenu prac remontowo - budowlanych w sposób zapewniający nieprzerwaną pracę innych jednostek - zlokalizowanych w Pawilonie V. i) Zamawiający nie dopuszcza, by do przewozu materiałów budowlanych korzystać z dźwigów szpitalnych. j) do celów transportu materiałów budowlanych i gruzu rekomenduje się ewakuacyjną klatkę schodową. 11. Wykonawca wykona roboty budowlane zgodnie z projektem wykonawczym oraz wytycznymi określonymi w SIWZ oraz obowiązującymi normami i przepisami prawnymi dotyczącymi obiektów służby zdrowia i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. A) Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane zgodnie z okresem zadeklarowanym w formularzem ofertowym, przy czym Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania gwarantuje minimalny 36 miesięczny okres gwarancji na wykonane prace budowlane, remontowe, dostarczone materiały. B) Wykonawca zobowiązany jest wycenić wszystkie pozycje przedmiarowe wskazane w załączniku nr 8 do SIWZ obejmujące: 1) Roboty budowlane i instalacyjne - przedmiar, 2) Roboty elektryczne - przedmiar. C) Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. D) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. E) Zamawiający przewiduje zastosowania prawa opcji do rezygnacji z części wycenionych przez Wykonawcę prac w zakresie uzgodnionym z Inspektorem Nadzoru Budowlanego reprezentującym Zamawiającego w toku realizacji umowy. Zamawiający przewiduje powyższą możliwość na okoliczność wystąpienia sytuacji, w której wybrana w toku postępowania przetargowego oferta przewyższać będzie wartość środków finansowych posiadanych przez Zamawiającego (wraz ze środkami pochodzącymi z dotacji). Zamawiający na podstawie umowy poprzetargowej gwarantuje realizację zamówienia w zakresie dotyczącym remontu pomieszczeń - korytarz gabinety. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji robót zamiennych i robót nie przewidzianych, których wykonanie stanie się niezbędne w toku realizacji prac stanowiących przedmiot zamówienia.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45400000-1,

45300000-0,

45215140-0,

45232460-4

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa zawarta dnia 04.07.2018r na okres do dnia 09.10.2018r. (zgodnie z treścią SIWZ i pkt. II.8 Ogłoszenia o zamówieniu)

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Realizacja robót budowlanych w ramach zadania: "Modernizacja pomieszczeń poradni przyszpitalnych w Pawilonie nr V szpitala na terenie ZSM w Chorzowie przy ul. Strzelców Bytomskich 11", które stanowi część prowadzonej przez Zamawiającego INWESTYCJI pod nazwą: "Modernizacja pomieszczeń poradni przyszpitalnych wraz z zakupem wyposażenia"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 04/07/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

MARBUD 04 inż. Marcin Wylężek , marcin@marbud04.pl , ul. Karola Goduli 30 , 41-712, Ruda Śl. , kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1195011.18 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ oraz umowie zawartej z Wykonawcą przewidział możliwość zmiany umowy w przypadku wystąpienia robót zamiennych, nieprzewidzianych, dodatkowych.



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
11/09/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania roboty budowlane i instalacyjne w ramach zadania pod nazwą "Budowa sieci logicznej", które polegają na demontażu poprzednich instalacji oraz budowie sieci logicznej wraz z dostawą i montażem komponentów technicznych niezbędnych do realizacji zamówienia oraz wykonaniem pomiarów dla budowanej sieci logicznej

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W toku realizacji robót budowlanych stwierdzono konieczność rozszerzenia zakresu robót o częściowy demontaż i ponowny montaż sieci logicznej. Dodatkowe roboty wynikają ze zmian po stronie Zamawiającego (potrzeby zgłoszone przez personel medyczny poradni) na etapie prowadzenia robót i po etapie projektowania.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wartość zleceniowych robót: 25 880,43 zł

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.