To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-17
Ogłoszenie nr 500249481-N-2018 z dnia 17-10-2018 r.
Gmina Myszków: OCZYSZCZANIE TERENÓW W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH GMINY MYSZKÓW
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 619547-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Myszków, Krajowy numer identyfikacyjny 151398497,
ul. Kościuszki
26,
42-300
Myszków, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
(34)3132682, e-mail
zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl, faks
(34)3135029.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miastomyszkow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
OCZYSZCZANIE TERENÓW W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH GMINY MYSZKÓW
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.57.2018.PZ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na całorocznym oczyszczaniu (utrzymaniu) dróg, parkingów, chodników, przystanków komunikacji miejskiej i nieutwardzonych terenów osiedlowych w granicach administracyjnych Gminy Myszków, w obszarach określonych w: 1) Wykazie nr 1 - Wykaz chodników w granicach administracyjnych Gminy Myszków przewidzianych do całorocznego oczyszczania - załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Wykazie nr 2 - Wykaz parkingów w granicach administracyjnych Gminy Myszków przewidzianych do całorocznego oczyszczania - załącznik nr 3 do SIWZ; 3) Wykazie nr 3 - Wykaz przystanków komunikacji miejskiej w granicach administracyjnych Gminy Myszków przewidzianych do całorocznego oczyszczania - załącznik nr 4 do SIWZ; 4) Wykazie nr 4 - Wykaz nieutwardzonych terenów na osiedlach w granicach administracyjnych Gminy Myszków przewidzianych do całorocznego oczyszczania - załącznik nr 5 do SIWZ; 5) Wykazie nr 5 - Wykaz dróg o nawierzchniach utwardzonych w granicach administracyjnych Gminy Myszków przewidzianych do całorocznego oczyszczania - załącznik nr 6 do SIWZ; 6) Wykazie nr 6 - Wykaz dróg o nawierzchniach gruntowych w granicach administracyjnych Gminy Myszków przewidzianych do oczyszczania - załącznik nr 7 do SIWZ; 7) Wykazie nr 7 - Wykaz terenów osiedlowych utwardzonych w granicach administracyjnych Gminy Myszków przewidzianych do całorocznego oczyszczania - załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Zakres wykonywania usługi obejmuje: 1) utrzymanie nawierzchni chodników o powierzchni: 51 867 m2; 2) utrzymanie nawierzchni parkingów, w tym osiedlowych o powierzchni: 24 290 m2; 3) utrzymanie nawierzchni przystanków komunikacji miejskiej o powierzchni: 2 480 m2; 4) utrzymanie terenów nieutwardzonych na osiedlach mieszkaniowych o powierzchni: 29 156 m2; 5) utrzymanie dróg utwardzonych o długości: 77,56 km; 6) utrzymanie dróg gruntowych o długości: 66,17 km; 7) utrzymanie nawierzchni utwardzonych terenów osiedlowych o powierzchni: 20 182 m2. 3. Przedmiot zamówienia winien być realizowany zgodnie z Zasadami wykonywania i odbioru usługi w zakresie oczyszczania terenów w granicach administracyjnych Gminy Myszków oraz wymaganymi przez Zamawiającego standardami jakościowymi całorocznego utrzymania chodników, parkingów, przystanków komunikacji miejskiej, nieutwardzonych terenów na osiedlach oraz dróg w granicach administracyjnych Gminy Myszków stanowiącymi załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Rodzaj zamówienia: usługa. 5. Kody CPV: 1) Główny przedmiot: - 90611000-3: Usługi sprzątania ulic; 2) Dodatkowe przedmioty: - 90612000-0 Usługi zamiatania ulic, - 90620000-9 Usługi odśnieżania, - 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń. 6. Celem niniejszego postępowania jest wykonanie przedmiotu zamówienia, o wymaganej jakości i zakresie, określonych w załącznikach do SIWZ o nr 1 - 8. Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, to nie należy ich traktować jako odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla Wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom, nie będzie uznana za niezgodną z treścią SIWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona. 7. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące nw. czynności, były w okresie realizacji przedmiotu umowy zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.): 1) kierowanie wykonywaniem usługi i kontrola jej jakości; 2) obsługiwanie mechanicznej zamiatarki samochodowej; 3) obsługiwanie pojazdów do odśnieżania. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 9. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 10. Zamawiający nie dopuszcza: 1) składania ofert wariantowych; 2) składania ofert częściowych. 11. Zamawiający nie przewiduje: 1) zawarcia umowy ramowej; 2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 4) rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90611000-3
Dodatkowe kody CPV: 90612000-0, 90620000-9, 90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: OCZYSZCZANIE TERENÓW W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH GMINY MYSZKÓW |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
513333.34
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych SANIKO Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
554400.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- POWIERZCHNIOWE UTRWALENIE NAWIERZCHNI W RAMACH ZADANIA PN. "BIEŻĄCA KONSERWACJA DRÓG O NAWIERZCHNIACH GRUNTOWYCH W MIEJSCACH WYMAGAJĄCYCH NAPRAWY"
- Dostawy materiałów opatrunkowych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie.
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY GMINY MYSZKÓW - Z WYŁĄCZENIEM JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY
- Usługa odbioru i dalszego postępowania z odpadami komunalnymi segregowanymi, kuchennymi ulegającymi biodegradacji oraz wielkogabarytowymi z placówek podległych SPZOZ w Myszkowie.
- PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W UL. WYSZYŃSKIEGO, UL. 11 LISTOPADA W MYSZKOWIE
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości w zasobach Zakładu Budynków Komunalnych w Oleśnicy przez okres 12 miesięcy.
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku i wykonania prac konserwacyjnych i naprawczych w US w Działdowie
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) należących do zasobów Kaliskiego TBS Spółka z o.o., w podziale na 3 części.
- "Usługa sprzątania i utrzymania porządku na Stadionie Miejskim "Stal" w Rzeszowie".
- Wykonanie kompleksowych usług sprzątania, w budynkach i na terenie zewnętrznym, odśnieżania przy budynkach mieszkalnych wielorodzinnych TBS w Chrzanowie Sp. z o.o. w okresie: 24 miesięcy.
- Usługi kompleksowego utrzymania czystości w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny Zielona Góra oraz podległych mu Placówkach Terenowych w Nowej Soli i Świebodzinie.
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.