To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-17
Ogłoszenie nr 500249438-N-2018 z dnia 17-10-2018 r.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie: Dostawa kontenerów mieszkalnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 616684-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 43026882400000,
ul. Lipowa
1a,
20-020
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
261 183 530, e-mail
rzilublin.zampub@ron.mil.pl, faks
261 183 501.
Adres strony internetowej (url): www.rzilublin.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jedostka organizacyjna MON
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kontenerów mieszkalnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/PN/55/WGSI/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa 17 sztuk kontenerów mieszkalnych. wymagania techniczno - jakościowe: a) dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta (jeżeli dotyczy) na dany wyrób, odpowiednich norm oraz wymagania eksploatacyjno-techniczne (WET) stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ zatwierdzone przez Szefa Infrastruktury Inspektoratu Wsparcia SZ., b) W związku z koniecznością spełnienia wymagań norm wypracowanych w ramach porozumienia NATO -normy STANAG 2494, STANAG 2495, STANAG 4329, NO-02-A080-2008, WYKONAWCA zobowiązany jest do oznakowania kodem kreskowym wyrobów będących przedmiotem umowy oraz ich opakowań. Kod kreskowy powinien zawierać informacje zgodnie z § 4 ust. 1 Załącznika do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej -Dz. Urz. MON z dnia 7 stycznia 2014 r. poz.11. Przedmiot umowy zakwalifikowany jest do grupy materiałowej 5. Kod kreskowy umieszczony na opakowaniu jednostkowym wyrobu powinien mieć wymiary zgodne z globalnym międzynarodowym i międzybranżowym systemem GS1 (ang. Global System One). Specyfikacja generalna GS1 oraz dokumenty pomocnicze dla dostawcy dostępne są na stronach internetowych www.gs1.org i www.gs1pl.org. Wykonawca najpóźniej 14 dni przed dostawą towaru dostarczy Zamawiającemu na nośniku CD-DVD w wersji elektronicznej (format MS Excel) karty wszystkich dostarczanych wyrobów. Wzór karty określa załącznik nr 6 do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 roku. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem danego wyrobu, obowiązek pozyskania niezbędnych danych do wypełnienia karty wyrobu spoczywa na Wykonawcy. Wyrób oznakowany nieprawidłowo nie zostanie przyjęty do magazynu Zamawiającego. c) rodzaj dokumentu potwierdzającego parametry techniczno - jakościowe a wymaganego od Wykonawcy: dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego wraz z dostawą kontenerów mieszkalnych wykonawca przekaże zamawiającemu: - dokumentacje zgodnie z WET pkt III (inne wymagania) poz. 4, - oświadczenie gwarancyjne, - oryginał protokołu odbioru RPW, - oświadczenie producenta potwierdzające spełnienie wymagania zawarte w pkt. 17 WET Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej OPZ) określa załącznik nr 1 do SIWZ 2. Ogólne warunki dostawy: a) Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania dostawy towaru określonego w umowie transportem na własny koszt i ryzyko (pojazdami zarejestrowanymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej) wraz z rozładunkiem do magazynu RZI w Lublinie, ul. Wyścigowa 24-26, 20-425 Lublin od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00. b) O terminie dostawy Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego z 5 dniowym wyprzedzeniem, telefonicznie lub pisemnie na fax. c) Dostarczony sprzęt powinien być oznakowany kodem kreskowym wg systemu GS1 zgodnie z Decyzją Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014r w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej. Kod kreskowy (w formie trwałej naklejki) ma być umieszczony od wewnątrz w prawym górnym rogu przedniej szyby na każdym kontenerze. W razie wątpliwości przyjmuje się, że znakowaniu podlega kontener jako całość, a nie jego poszczególne elementy składowe, czy też wyposażenie dodatkowe. d) Odbiór sprzętu zostanie przeprowadzony przez wyznaczone RPW zgodnie z warunkami eksploatacyjno-technicznymi załącznik nr 1 do SIWZ. e) Zamawiający zobowiązuje się w ciągu 5 (pięciu) dni od rozstrzygnięcia przetargu wystąpić do Wojskowego Centrum Normalizacji, Jakości i Kodyfikacji o wyznaczenie Rejonowego Przedstawicielstwa Wojskowego (RPW). Zamawiający powiadomi wykonawcę o wyznaczonym RPW przesyłając informację z podaniem adresu wraz z umową. Zamawiający prześle do wyznaczonego RPW dokumentację związana z odbiorem (umowa, WET) f) Z czynności odbioru przedmiotu umowy zostanie sporządzony protokół odbioru podpisany przez komisję Zamawiającego i Wykonawcę określający przedmiot dostawy, datę dostawy oraz stwierdzenie ewentualnych wad lub braków w przedmiocie dostawy (zamawiający o stwierdzonych wadach powiadomi wykonawcę wyznaczając termin na ich usunięcie). Zamawiający dokona sprawdzenia towaru w dniu dostawy. g) w/w komisja dokona protokolarnego odbioru przedmiotu umowy (na każdy kontener oddzielnie) poprzez sprawdzenie w szczególności: - "protokołu odbioru - dokonanego przez wskazane RPW na dostarczony przedmiot umowy; - dokumentacji załączonej do kontenerów wymienionej w WT pkt. III (inne wymagania) poz. 4; - zgodności numerów identyfikujących ; - zestawów narzędzi potrzebnych do montażu i demontażu oraz konserwacji; - kart gwarancyjnych h) Protokół o którym mowa powyżej stwierdzający przyjęcie towaru bez wad i usterek lub braków w przedmiocie dostawy, zostanie sporządzony w miejscu dostawy i podpisany przez zamawiającego i wykonawcę . Podpisany przez strony protokół będzie stanowił podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT. i) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wyroby o parametrach techniczno- jakościowych nie gorszych niż wymagane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz wymagania odpowiednich norm (WET) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 44.21.11.00 - Budynki modułowe i przenośne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
510000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Modular System sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
708221.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa przełączników sieciowych
- Dostawa materiałów promocyjnych i konferencyjnych na potrzeby projektów realizowanych przez Politechnikę Lubelską
- Wykonanie przeglądów i napraw w przypadku awarii urządzeń i systemów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych oraz przeglądów agregatów chłodniczych w Centrum Spotkania Kultur w Lublinie.
- Zmiana projektowa wybranych elementów zatwierdzonego projektu budowlanego, technicznego, wykonawczego przebudowy budynku Biblioteki Głównej UMCS
- Dostosowanie budynku dla osób z niepełnosprawnościami w ramach Programu "Dostępność plus" w RDW we Włodawie
- Dostawa samochodów dostawczych z zabudową oraz windą załadowczą na potrzeby Centralnej Sterylizatorni z możliwością składania ofert częściowych.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa świetlic wiejskich w gminie Sobótka wraz z elementami infrastruktury.
- ZZ.26-24/3 Wynajem drewnianych domków handlowych na potrzeby Jarmarku Bożonarodzeniowego
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2024 roku.
więcej: Budynki modułowe i przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.