eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Dostawa wózków medycznych i gospodarczych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-16

Ogłoszenie nr 500248632-N-2018 z dnia 16-10-2018 r.

Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach: Dostawa wózków medycznych i gospodarczych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 607096-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500208310-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, Krajowy numer identyfikacyjny 28836600028, ul. ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44101 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, e-mail przetargi@io.gliwice.pl, faks 032 2789197, 2789198.
Adres strony internetowej (url): www.io.gliwice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytut Badawczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wózków medycznych i gospodarczych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DO/DZ-381-1-143/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: dostawa wózków medycznych i gospodarczych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w "Specyfikacji asortymentowo - cenowej " - załącznik od nr 2.1 do nr 2. 24 SIWZ. 3. Zamawiający wymagał zaoferowania przez Wykonawcę 24 miesięcznego okresu gwarancji - dot. sprzętu objętego zadaniami od nr 1 do nr 24. 4.Zamawiający dopuścił możliwości składania ofert częściowych, a zatem przedmiot zamówienia podzielony jest na 24 odrębne zadania, w tym: Zadanie nr 1 Wózek transportowy ze stali nierdzewnej - platformowy Zadanie nr 2 Wózek transportowy do przewożenia tac Zadanie nr 3 Wózek do przewożenia chorych Zadanie nr 4 Wózek do przewożenia sprzętu komputerowego Zadanie nr 5 Wózek ze stali nierdzewnej (2 - 3 poziomy) Zadanie nr 6 Wózek do transportu brudnej bielizny lub odpadów Zadanie nr 7 Wózek ze stali nierdzewnej Zadanie nr 8 Wózek inwalidzki Zadanie nr 9 Wózek transportowy Zadanie nr 10 Wózek do kontroli skażenia podłogi Zadanie nr 11 Wózek do transportu materiałów promieniotwórczych Zadanie nr 12 Osłonny wózek serwisowy Zadanie nr 13 Wózek transportowy platformowy Zadanie nr 14 Wózek do transportu prania lub odpadów Zadanie nr 15 Ręczny wózek paletowy Zadanie nr 16 Wózek do przewozu chorych w pozycji siedzącej Zadanie nr 17 Wózek inwalidzki ręczny Zadanie nr 18 Wózek do przewożenia chorych Zadanie nr 19 Wózek transportowy Zadanie nr 20 Taczka ustawiona w stos z kratką drucianą Zadanie nr 21 Wózek transportowy platformowy Zadanie nr 22 Wózek platformowy Zadanie nr 23 Wózek siedzący dla pacjentów bariatrycznych Zadanie nr 24 Wózek leżący do przewożenia pacjentów bariatrycznych

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33193000-9


Dodatkowe kody CPV: 34900000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wózek transportowy ze stali nierdzewnej - platformowy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP do upływu wyznaczonego terminu składania ofert do Zamawiającego w zakresie w/w zadania nie wpłynęła żadna oferta

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wózek transportowy do przewożenia tac

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP do upływu wyznaczonego terminu składania ofert do Zamawiającego w zakresie w/w zadania nie wpłynęła żadna oferta

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Wózek do przewożenia chorych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP do upływu wyznaczonego terminu składania ofert do Zamawiającego w zakresie w/w zadania nie wpłynęła żadna oferta

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Wózek do przewożenia sprzętu komputerowego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP do upływu wyznaczonego terminu składania ofert do Zamawiającego w zakresie w/w zadania nie wpłynęła żadna oferta

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Wózek ze stali nierdzewnej (2 - 3 poziomy)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP do upływu wyznaczonego terminu składania ofert do Zamawiającego w zakresie w/w zadania nie wpłynęła żadna oferta

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Wózek do transportu brudnej bielizny lub odpadów

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP do upływu wyznaczonego terminu składania ofert do Zamawiającego w zakresie w/w zadania nie wpłynęła żadna oferta

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Wózek ze stali nierdzewnej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP do upływu wyznaczonego terminu składania ofert do Zamawiającego w zakresie w/w zadania nie wpłynęła żadna oferta

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Wózek inwalidzki

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP do upływu wyznaczonego terminu składania ofert do Zamawiającego w zakresie w/w zadania nie wpłynęła żadna oferta

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Wózek transportowy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP do upływu wyznaczonego terminu składania ofert do Zamawiającego w zakresie w/w zadania nie wpłynęła żadna oferta

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Wózek do kontroli skażenia podłogi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9609.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mediso Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Piłsudskiego 113D
Kod pocztowy: 92-318
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12420.54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12420.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12420.54
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Wózek do transportu materiałów promieniotwórczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24156.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: Mediso Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Piłsudskiego 113D
Kod pocztowy: 92-318
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29656.53
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29656.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29656.53
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Osłonny wózek serwisowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 42213.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mediso Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Piłsudskiego 113D
Kod pocztowy: 92-318
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 51825.31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 51825.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 51825.31
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Wózek transportowy platformowy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP do upływu wyznaczonego terminu składania ofert do Zamawiającego w zakresie w/w zadania nie wpłynęła żadna oferta

CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Wózek do transportu prania lub odpadów

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3, jedyna oferta złożona w zakresie danego zadania została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.

CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: Ręczny wózek paletowy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy PZP cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, wartość jedynej złożonej oferty w zakresie zadania nr 15 przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia o 55,90 %

CZĘŚĆ NR: 16

NAZWA: Wózek do przewozu chorych w pozycji siedzącej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP do upływu wyznaczonego terminu składania ofert do Zamawiającego w zakresie w/w zadania nie wpłynęła żadna oferta

CZĘŚĆ NR: 17

NAZWA: Wózek inwalidzki ręczny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 834.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa Cezal Lublin Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Spółdzielczości Pracy 38
Kod pocztowy: 20-147
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 999.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 999.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 999.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 18

NAZWA: Wózek do przewożenia chorych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy PZP cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, wartość jedynej złożonej oferty w zakresie zadania nr 18 przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia o 34,61 %

CZĘŚĆ NR: 19

NAZWA: Wózek transportowy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3, jedyna złożona oferta została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP

CZĘŚĆ NR: 20

NAZWA: Taczka ustawiona w stos z kratką drucianą

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP do upływu wyznaczonego terminu składania ofert do Zamawiającego w zakresie w/w zadania nie wpłynęła żadna oferta

CZĘŚĆ NR: 21

NAZWA: Wózek transportowy platformowy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP do upływu wyznaczonego terminu składania ofert do Zamawiającego w zakresie w/w zadania nie wpłynęła żadna oferta

CZĘŚĆ NR: 22

NAZWA: Wózek platformowy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP do upływu wyznaczonego terminu składania ofert do Zamawiającego w zakresie w/w zadania nie wpłynęła żadna oferta

CZĘŚĆ NR: 23

NAZWA: Wózek siedzący dla pacjentów bariatrycznych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP do upływu wyznaczonego terminu składania ofert do Zamawiającego w zakresie w/w zadania nie wpłynęła żadna oferta

CZĘŚĆ NR: 24

NAZWA: Wózek leżący do przewożenia pacjentów bariatrycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14800.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biameditek Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Elewatorska 58
Kod pocztowy: 15-620
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19332.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19332.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19332.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.