To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-16
Ogłoszenie nr 500248632-N-2018 z dnia 16-10-2018 r.
Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach: Dostawa wózków medycznych i gospodarczych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 607096-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500208310-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, Krajowy numer identyfikacyjny 28836600028,
ul. ul. Wybrzeże Armii Krajowej
15,
44101
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
032 2789171, 2789172, 2789193,, e-mail
przetargi@io.gliwice.pl, faks
032 2789197, 2789198.
Adres strony internetowej (url): www.io.gliwice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytut Badawczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wózków medycznych i gospodarczych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DO/DZ-381-1-143/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: dostawa wózków medycznych i gospodarczych dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w "Specyfikacji asortymentowo - cenowej " - załącznik od nr 2.1 do nr 2. 24 SIWZ. 3. Zamawiający wymagał zaoferowania przez Wykonawcę 24 miesięcznego okresu gwarancji - dot. sprzętu objętego zadaniami od nr 1 do nr 24. 4.Zamawiający dopuścił możliwości składania ofert częściowych, a zatem przedmiot zamówienia podzielony jest na 24 odrębne zadania, w tym: Zadanie nr 1 Wózek transportowy ze stali nierdzewnej - platformowy Zadanie nr 2 Wózek transportowy do przewożenia tac Zadanie nr 3 Wózek do przewożenia chorych Zadanie nr 4 Wózek do przewożenia sprzętu komputerowego Zadanie nr 5 Wózek ze stali nierdzewnej (2 - 3 poziomy) Zadanie nr 6 Wózek do transportu brudnej bielizny lub odpadów Zadanie nr 7 Wózek ze stali nierdzewnej Zadanie nr 8 Wózek inwalidzki Zadanie nr 9 Wózek transportowy Zadanie nr 10 Wózek do kontroli skażenia podłogi Zadanie nr 11 Wózek do transportu materiałów promieniotwórczych Zadanie nr 12 Osłonny wózek serwisowy Zadanie nr 13 Wózek transportowy platformowy Zadanie nr 14 Wózek do transportu prania lub odpadów Zadanie nr 15 Ręczny wózek paletowy Zadanie nr 16 Wózek do przewozu chorych w pozycji siedzącej Zadanie nr 17 Wózek inwalidzki ręczny Zadanie nr 18 Wózek do przewożenia chorych Zadanie nr 19 Wózek transportowy Zadanie nr 20 Taczka ustawiona w stos z kratką drucianą Zadanie nr 21 Wózek transportowy platformowy Zadanie nr 22 Wózek platformowy Zadanie nr 23 Wózek siedzący dla pacjentów bariatrycznych Zadanie nr 24 Wózek leżący do przewożenia pacjentów bariatrycznych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33193000-9
Dodatkowe kody CPV: 34900000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wózek transportowy ze stali nierdzewnej - platformowy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP do upływu wyznaczonego terminu składania ofert do Zamawiającego w zakresie w/w zadania nie wpłynęła żadna oferta |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wózek transportowy do przewożenia tac |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP do upływu wyznaczonego terminu składania ofert do Zamawiającego w zakresie w/w zadania nie wpłynęła żadna oferta |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Wózek do przewożenia chorych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP do upływu wyznaczonego terminu składania ofert do Zamawiającego w zakresie w/w zadania nie wpłynęła żadna oferta |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Wózek do przewożenia sprzętu komputerowego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP do upływu wyznaczonego terminu składania ofert do Zamawiającego w zakresie w/w zadania nie wpłynęła żadna oferta |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Wózek ze stali nierdzewnej (2 - 3 poziomy) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP do upływu wyznaczonego terminu składania ofert do Zamawiającego w zakresie w/w zadania nie wpłynęła żadna oferta |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Wózek do transportu brudnej bielizny lub odpadów |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP do upływu wyznaczonego terminu składania ofert do Zamawiającego w zakresie w/w zadania nie wpłynęła żadna oferta |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Wózek ze stali nierdzewnej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP do upływu wyznaczonego terminu składania ofert do Zamawiającego w zakresie w/w zadania nie wpłynęła żadna oferta |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Wózek inwalidzki |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP do upływu wyznaczonego terminu składania ofert do Zamawiającego w zakresie w/w zadania nie wpłynęła żadna oferta |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Wózek transportowy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP do upływu wyznaczonego terminu składania ofert do Zamawiającego w zakresie w/w zadania nie wpłynęła żadna oferta |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Wózek do kontroli skażenia podłogi |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9609.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Mediso Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12420.54
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Wózek do transportu materiałów promieniotwórczych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24156.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: Mediso Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29656.53
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Osłonny wózek serwisowy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
42213.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Mediso Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
51825.31
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Wózek transportowy platformowy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP do upływu wyznaczonego terminu składania ofert do Zamawiającego w zakresie w/w zadania nie wpłynęła żadna oferta |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Wózek do transportu prania lub odpadów |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3, jedyna oferta złożona w zakresie danego zadania została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Ręczny wózek paletowy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy PZP cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, wartość jedynej złożonej oferty w zakresie zadania nr 15 przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia o 55,90 % |
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Wózek do przewozu chorych w pozycji siedzącej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP do upływu wyznaczonego terminu składania ofert do Zamawiającego w zakresie w/w zadania nie wpłynęła żadna oferta |
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Wózek inwalidzki ręczny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
834.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa Cezal Lublin Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
999.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Wózek do przewożenia chorych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy PZP cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, wartość jedynej złożonej oferty w zakresie zadania nr 18 przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia o 34,61 % |
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Wózek transportowy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3, jedyna złożona oferta została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP |
|
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: Taczka ustawiona w stos z kratką drucianą |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP do upływu wyznaczonego terminu składania ofert do Zamawiającego w zakresie w/w zadania nie wpłynęła żadna oferta |
|
CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: Wózek transportowy platformowy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP do upływu wyznaczonego terminu składania ofert do Zamawiającego w zakresie w/w zadania nie wpłynęła żadna oferta |
|
CZĘŚĆ NR: 22 NAZWA: Wózek platformowy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP do upływu wyznaczonego terminu składania ofert do Zamawiającego w zakresie w/w zadania nie wpłynęła żadna oferta |
|
CZĘŚĆ NR: 23 NAZWA: Wózek siedzący dla pacjentów bariatrycznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP do upływu wyznaczonego terminu składania ofert do Zamawiającego w zakresie w/w zadania nie wpłynęła żadna oferta |
|
CZĘŚĆ NR: 24 NAZWA: Wózek leżący do przewożenia pacjentów bariatrycznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14800.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biameditek Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19332.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonywanie awaryjnych i bieżących remontów w budynkach gminnych (wg wykazu) w zasobach mieszkaniowych ZBMIITBS Sp. z o.o. - pełna nazwa zamówienia - w dokumentach zamówienia
- Przebudowa lokalu mieszkalnego nr 8 przy ul. Liliowej 4b w Gliwicach na potrzeby dwóch samodzielnych mieszkań pracowniczych dla osób z niepełnosprawnościami.
- Adaptacja sali 147 w budynku przy ul. Zwycięstwa 21 na salę konferencyjną (3)
- Dostawa konwekcyjnego systemu ogrzewania i pompy do iniekcji radiofarmaceutyków dla NIO - PIB Oddziału w Gliwicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną przy ul. Opolskiej w Gliwicach (działki nr 208/4, 207/1).
- Wsparcie serwisowe oraz upgrade dla oprogramowania Olea Sphere dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego: pozycjonerów, parawanów, wag medycznych, wózków, w tym transportowo-kąpielowych oraz inwalidzkich, stelaży na worki, leżanki drewnianej
- Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Psychiatrycznego
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby oddziałów szpitalnych.
więcej: Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.