Ogłoszenie nr 500248588-N-2018 z dnia 16-10-2018 r.
Brzeg: "Restauracja elewacji budynku Dziennego Domu Pomocy w Brzegu, ul. Piastowska 29".
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 566827-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500158611-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu, Krajowy numer identyfikacyjny 53051784000000,
ul. ul. Robotnicza
12,
49300
Brzeg, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
774 169 950, e-mail
bzp@brzeg.pl, faks
774 169 952.
Adres strony internetowej (url): www.bip.brzeg.pl
Adres profilu nabywcy: NIE DOTYCZY
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
NIE DOTYCZY
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Restauracja elewacji budynku Dziennego Domu Pomocy w Brzegu, ul. Piastowska 29".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OR.IV.271.1.8.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i kolorystyki elewacji budynku Dziennego Domu Pomocy przy ul. Piastowskiej 29. Budynek wpisany do rejestru zabytków pod nr 2101/84 w dniu 20.11.1984r. i podlega ochronie konserwatorskiej zgodnie z wytycznymi w załączonym pozwoleniu Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Opolu z dnia 21.07.2016r. Budynek wolnostojący, o trzech kondygnacjach naziemnych, całkowicie podpiwniczony z poddaszem częściowo użytkowym. Wszystkie prace konserwatorskie przy remoncie elewacji budynku należy wykonać zgodnie z załączonym w dokumentacji projektowej programem prac konserwatorskich. Budynek Dziennego Domu Pomocy został poddany termomodernizacji, w ramach termomodernizacji wykonano między innymi: - renowację istniejącej stolarki okiennej, -wymianę stolarki okiennej, - renowację stolarki okiennej i ślusarki okiennej i drzwiowej werandy, - renowację drewnianych drzwi zewnętrznych, - wymianę drzwi stalowych do pom. w piwnicy robót budowlanych w zakresie dachu: - ocieplenie dachu od wewnątrz, - wykonanie wymiany pokrycia dachu wielospadowego z blachy stalowej tytan-cynk, - wykonanie nowego pokrycia dachu płaskiego z papy termozgrzewalnej w części środkowej budynku i oranżerii, - wymiana wyłazów dachowych , - wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - wymiana zwodów poziomych i pionowych instalacji odgromowej, Przedmiotowy zakres robót budowlanych do wykonania przy remoncie elewacji budynku wyszczególniony poniżej. Zakres robót budowlanych: rodzaj robót: - izolacja ścian piwnic, - remont elewacji wraz z kolorystyką, - renowacja i naprawa elementów drewnianych, - renowacja, odtworzenie i naprawa detali architektonicznych, - renowacja i naprawa elementów kamiennych granitowych i piaskowca, - naprawa i uszczelnienie balkonu i tarasu - wywozu i utylizację odpadów budowlanych, wraz z wszelkimi robotami towarzyszącymi związanymi z wykonaniem robót określonych powyżej. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa wykonana przez: ARCHWIZ-STUDIO Pracownia Architektoniczna Przemysław Mosoń z siedzibą w Brzegu przy ul. Piastowskiej 3/3, zawierająca dokumentację techniczną, opis robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, stanowiącą integralną część umowy. Zamawiający posiada wszelkie decyzje i zezwolenia niezbędne do prawidłowej realizacji robót. Wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane z realizacją zadania tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, przedmiarów robót jak również inne koszty, w tym koszt zakupu niezbędnych materiałów i narzędzi, koszty utrzymania zaplecza budowy wraz z ich późniejszą likwidacją, koszty doprowadzenia i zużycia mediów na czas budowy (woda, energia elektryczna), koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, oznakowania, ogrodzenia i zabezpieczenia budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, koszty wywozu i składowania odpadów pochodzących z rozbiórki i demontażu, koszty utylizacji materiałów niebezpiecznych, itp. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia placu budowy w sposób uniemożliwiający dostęp osobom postronnym. Prace prowadzić zgodnie z Decyzją pozwolenia na budowę nr 398/16 z dnia 29.07.2016r., pozwoleniem OWKZ z dnia 21.07.2016r. nr 540/N/2016 na wykonanie prac budowlanych i konserwatorskich. Za wszelkie uszkodzenia wyrządzone podczas realizacji zadania odpowiada Wykonawca. Wykonawca będzie zobowiązany do ich naprawienia, w przypadku odmowy Zamawiający zleci wykonanie napraw na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót bez wyłączenia obiektu z użytkowania, do zabezpieczenia budynku przed uszkodzeniami i zapewnienia bezpiecznego dojścia do obiektu i bezpieczne użytkowanie tego obiektu podczas prowadzenia robót. Wykonawca zobowiązuje się przed podpisaniem umowy a najpóźniej w dniu podpisania umowy do dostarczenia Zamawiającemu kompletu dokumentów niezbędnych do zgłoszenia rozpoczęcia robót w Nadzorze budowlanym, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz dostarczenia szczegółowego kosztorysu ofertowego. Po zakończeniu budowy Wykonawca jest zobowiązany do opracowania dokumentacji powykonawczej w skład, której wejdą dokumenty szczegółowo opisane w warunkach umowy. Przy realizacji przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania wyłącznie takich wyrobów budowlanych, które zapewnią realizowanemu obiektowi budowlanemu spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ust.1 pkt.1) ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2017 poz.1332 z późn.zm.) i które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2016 poz.1570) i rozporządzeń wykonawczych oraz odpowiadają wymogom dokumentacji projektowej oraz szczegółowym specyfikacjom technicznym wykonania i odbioru robót. Cechy materiałów muszą być jednorodne i wykazywać zgodność z określonymi wymaganiami, a rozrzuty tych cech nie mogą przekraczać dopuszczalnego przedziału tolerancji. Jeżeli w SIWZ, dokumentacji projektowej, przedmiarach robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty "równoważne", a obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. Wykonawca udziela Zamawiającemu 60 miesięcznej gwarancji jakości i 60 miesięcznej rękojmi za wady na roboty objęte niniejszą umową. Bieg terminu gwarancji i rękojmi za wady rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu udzielonej gwarancji i rękojmi za wady obejmuje wady wykonanych robót jak i wady materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy. Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego na skutek wad przedmiotu umowy Zamawiający nie mógł z niego skorzystać. Jeżeli Wykonawca z racji swoich zobowiązań wymieni w okresie gwarancji jakości części rzeczy objętych przedmiotem umowy, to termin gwarancji jakości w stosunku do tych części rozpoczyna swój bieg z dniem przekazania ich Zamawiającemu. Wykonawca w dniu podpisania protokółu odbioru zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny, który stanowi załącznik nr 1 do umowy.
II.4) Główny kod CPV: 45111300-1
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45320000-6,
45262100-2,
45262110-5,
45262500-6,
45421160-3,
45452000-0,
45453100-8,
45453000-7,
45443000-4,
45410000-4,
45442110-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 30 listopada 2018 roku.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: NIE DOTYCZY |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
09/07/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "DOMUS" Kazimierz Sewioło,
,
ul. Traugutta 17,
49-200,
Grodków, kraj/woj.
opolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
11/10/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 i - w przypadku zamówień na roboty budowlane- jest mniejsza od 15 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiany umowy dotyczą wykonania robót:
- rozebranie i ponowne przemurowanie cegłą części tarasu,
- zdemontowanie i ponowny montaż stopni schodowych tarasu z uwzględnieniem prawidłowych spadków,
- demontaż i ponowny montaż bazy kamiennej balustrady tarasu po wykonaniu jej czyszczenia i naprawy,
- bruzdy na elewacji budynku i umieszczenia w nich przewodów elektrycznych i telefonicznych,
- wymianę istniejącej lampy oświetleniowej- sztuk 1,
- wymianę uziomu poziomego instalacji odgromowej wokół budynku,
- wymiana istniejącego przyłącza elektrycznego pomiędzy budynkiem 29 i 29a o dł. 34,5 mb.
Wartość robót(Aneks nr 1)- 15.395,41 zł netto.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Modernizacja układu komunikacyjnego w obszarze zabytkowego centrum Brzegu - 3 części
- Dostawa produktów drobiowych do Zakładu Karnego w Brzegu
- Koszenie terenów zielonych i cięcia żywopłotów na terenie m. Brzeg i Lewin Brzeski w ramach bieżącego utrzymania i pielęgnacji terenów zielonych w ciągu dróg powiatowych na terenie pow. brze. w 2024r.
- Dostawa jednorazowego sprzętu laboratoryjnego wraz z zamkniętym prózniowym systemem do pobierania krwi na potrzeby Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Budowa wiatrołapu przy budynku B3 Brzeskiego Centrum Medycznego przy ul. Mossora 1 w Brzegu
- "Wzmocnienie mostu kratownicowego wraz z remontem ulicy Kępa Młyńska"
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Remont zabytkowego cmentarza z okresu I Wojny Światowej w Pęcicach II
- Rozbiórka napowietrznych sieci elektroenergetycznych wraz z oświetleniem ulicznym w Łękińsku
- Remont zewnętrznych elementów budynków 11A i B oraz wykończenie pomieszczeń na 1 i 2 piętrze budynku 11 B na potrzeby Kliniki Dermatologicznej SKDJ w Warszawie przy ul. Lindleya 4.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.