eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › "Restauracja elewacji budynku Dziennego Domu Pomocy w Brzegu, ul. Piastowska 29".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-10-16

Ogłoszenie nr 500248588-N-2018 z dnia 16-10-2018 r.

Brzeg: "Restauracja elewacji budynku Dziennego Domu Pomocy w Brzegu, ul. Piastowska 29".
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 566827-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500158611-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu, Krajowy numer identyfikacyjny 53051784000000, ul. ul. Robotnicza 12, 49300 Brzeg, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 169 950, e-mail bzp@brzeg.pl, faks 774 169 952.
Adres strony internetowej (url): www.bip.brzeg.pl
Adres profilu nabywcy: NIE DOTYCZY
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
NIE DOTYCZY

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Restauracja elewacji budynku Dziennego Domu Pomocy w Brzegu, ul. Piastowska 29".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OR.IV.271.1.8.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i kolorystyki elewacji budynku Dziennego Domu Pomocy przy ul. Piastowskiej 29. Budynek wpisany do rejestru zabytków pod nr 2101/84 w dniu 20.11.1984r. i podlega ochronie konserwatorskiej zgodnie z wytycznymi w załączonym pozwoleniu Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Opolu z dnia 21.07.2016r. Budynek wolnostojący, o trzech kondygnacjach naziemnych, całkowicie podpiwniczony z poddaszem częściowo użytkowym. Wszystkie prace konserwatorskie przy remoncie elewacji budynku należy wykonać zgodnie z załączonym w dokumentacji projektowej programem prac konserwatorskich. Budynek Dziennego Domu Pomocy został poddany termomodernizacji, w ramach termomodernizacji wykonano między innymi: - renowację istniejącej stolarki okiennej, -wymianę stolarki okiennej, - renowację stolarki okiennej i ślusarki okiennej i drzwiowej werandy, - renowację drewnianych drzwi zewnętrznych, - wymianę drzwi stalowych do pom. w piwnicy robót budowlanych w zakresie dachu: - ocieplenie dachu od wewnątrz, - wykonanie wymiany pokrycia dachu wielospadowego z blachy stalowej tytan-cynk, - wykonanie nowego pokrycia dachu płaskiego z papy termozgrzewalnej w części środkowej budynku i oranżerii, - wymiana wyłazów dachowych , - wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - wymiana zwodów poziomych i pionowych instalacji odgromowej, Przedmiotowy zakres robót budowlanych do wykonania przy remoncie elewacji budynku wyszczególniony poniżej. Zakres robót budowlanych: rodzaj robót: - izolacja ścian piwnic, - remont elewacji wraz z kolorystyką, - renowacja i naprawa elementów drewnianych, - renowacja, odtworzenie i naprawa detali architektonicznych, - renowacja i naprawa elementów kamiennych granitowych i piaskowca, - naprawa i uszczelnienie balkonu i tarasu - wywozu i utylizację odpadów budowlanych, wraz z wszelkimi robotami towarzyszącymi związanymi z wykonaniem robót określonych powyżej. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa wykonana przez: ARCHWIZ-STUDIO Pracownia Architektoniczna Przemysław Mosoń z siedzibą w Brzegu przy ul. Piastowskiej 3/3, zawierająca dokumentację techniczną, opis robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, stanowiącą integralną część umowy. Zamawiający posiada wszelkie decyzje i zezwolenia niezbędne do prawidłowej realizacji robót. Wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane z realizacją zadania tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, przedmiarów robót jak również inne koszty, w tym koszt zakupu niezbędnych materiałów i narzędzi, koszty utrzymania zaplecza budowy wraz z ich późniejszą likwidacją, koszty doprowadzenia i zużycia mediów na czas budowy (woda, energia elektryczna), koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, oznakowania, ogrodzenia i zabezpieczenia budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, koszty wywozu i składowania odpadów pochodzących z rozbiórki i demontażu, koszty utylizacji materiałów niebezpiecznych, itp. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia placu budowy w sposób uniemożliwiający dostęp osobom postronnym. Prace prowadzić zgodnie z Decyzją pozwolenia na budowę nr 398/16 z dnia 29.07.2016r., pozwoleniem OWKZ z dnia 21.07.2016r. nr 540/N/2016 na wykonanie prac budowlanych i konserwatorskich. Za wszelkie uszkodzenia wyrządzone podczas realizacji zadania odpowiada Wykonawca. Wykonawca będzie zobowiązany do ich naprawienia, w przypadku odmowy Zamawiający zleci wykonanie napraw na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót bez wyłączenia obiektu z użytkowania, do zabezpieczenia budynku przed uszkodzeniami i zapewnienia bezpiecznego dojścia do obiektu i bezpieczne użytkowanie tego obiektu podczas prowadzenia robót. Wykonawca zobowiązuje się przed podpisaniem umowy a najpóźniej w dniu podpisania umowy do dostarczenia Zamawiającemu kompletu dokumentów niezbędnych do zgłoszenia rozpoczęcia robót w Nadzorze budowlanym, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz dostarczenia szczegółowego kosztorysu ofertowego. Po zakończeniu budowy Wykonawca jest zobowiązany do opracowania dokumentacji powykonawczej w skład, której wejdą dokumenty szczegółowo opisane w warunkach umowy. Przy realizacji przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania wyłącznie takich wyrobów budowlanych, które zapewnią realizowanemu obiektowi budowlanemu spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ust.1 pkt.1) ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2017 poz.1332 z późn.zm.) i które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2016 poz.1570) i rozporządzeń wykonawczych oraz odpowiadają wymogom dokumentacji projektowej oraz szczegółowym specyfikacjom technicznym wykonania i odbioru robót. Cechy materiałów muszą być jednorodne i wykazywać zgodność z określonymi wymaganiami, a rozrzuty tych cech nie mogą przekraczać dopuszczalnego przedziału tolerancji. Jeżeli w SIWZ, dokumentacji projektowej, przedmiarach robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty "równoważne", a obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. Wykonawca udziela Zamawiającemu 60 miesięcznej gwarancji jakości i 60 miesięcznej rękojmi za wady na roboty objęte niniejszą umową. Bieg terminu gwarancji i rękojmi za wady rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu udzielonej gwarancji i rękojmi za wady obejmuje wady wykonanych robót jak i wady materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy. Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego na skutek wad przedmiotu umowy Zamawiający nie mógł z niego skorzystać. Jeżeli Wykonawca z racji swoich zobowiązań wymieni w okresie gwarancji jakości części rzeczy objętych przedmiotem umowy, to termin gwarancji jakości w stosunku do tych części rozpoczyna swój bieg z dniem przekazania ich Zamawiającemu. Wykonawca w dniu podpisania protokółu odbioru zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny, który stanowi załącznik nr 1 do umowy.


II.4) Główny kod CPV: 45111300-1
Dodatkowe kody CPV:

45111200-0,

45320000-6,

45262100-2,

45262110-5,

45262500-6,

45421160-3,

45452000-0,

45453100-8,

45453000-7,

45443000-4,

45410000-4,

45442110-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 30 listopada 2018 roku.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: NIE DOTYCZY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 09/07/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "DOMUS" Kazimierz Sewioło, , ul. Traugutta 17, 49-200, Grodków, kraj/woj. opolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 422470.16 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
11/10/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 i - w przypadku zamówień na roboty budowlane- jest mniejsza od 15 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiany umowy dotyczą wykonania robót: - rozebranie i ponowne przemurowanie cegłą części tarasu, - zdemontowanie i ponowny montaż stopni schodowych tarasu z uwzględnieniem prawidłowych spadków, - demontaż i ponowny montaż bazy kamiennej balustrady tarasu po wykonaniu jej czyszczenia i naprawy, - bruzdy na elewacji budynku i umieszczenia w nich przewodów elektrycznych i telefonicznych, - wymianę istniejącej lampy oświetleniowej- sztuk 1, - wymianę uziomu poziomego instalacji odgromowej wokół budynku, - wymiana istniejącego przyłącza elektrycznego pomiędzy budynkiem 29 i 29a o dł. 34,5 mb. Wartość robót(Aneks nr 1)- 15.395,41 zł netto.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.