eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › "Wyposażenie pracowni przyrodniczych, pracowni zawodowych i pracowni elektrotechniki i elektroniki w Zespole Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach Zadanie 2Dostosowanie wybranych pracowni Zespołu Szkół w Polkowicach do wymogów nowoczesnej edukacji zawodowej - zakup sprzętu komputerowego w ramach Działania 2, Działania 3 i Działania 4",, w ramach realizacji projektu pn."Wzmocnienie potencjału kształcenia zawodowego Zespołu Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach poprzez wsparcie nauki zawodu w warunkach zbliżonych do rzeczywistego środowiska pracy zawodowej" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-10-15

Ogłoszenie nr 500247277-N-2018 z dnia 15-10-2018 r.

Polkowice: "Wyposażenie pracowni przyrodniczych, pracowni zawodowych i pracowni elektrotechniki i elektroniki w Zespole Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach Zadanie 2: Dostosowanie wybranych pracowni Zespołu Szkół w Polkowicach do wymogów nowoczesnej edukacji zawodowej - zakup sprzętu komputerowego w ramach Działania 2, Działania 3 i Działania 4",, w ramach realizacji projektu pn.: "Wzmocnienie potencjału kształcenia zawodowego Zespołu Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach poprzez wsparcie nauki zawodu w warunkach zbliżonych do rzeczywistego środowiska pracy zawodowej" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: "Wzmocnienie potencjału kształcenia zawodowego Zespołu Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach poprzez wsparcie nauki zawodu w warunkach zbliżonych do rzeczywistego środowiska pracy zawodowej" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 588922-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500172822-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500219726-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 39055799600000, ul. ul. Skalników 6, 59101 Polkowice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 76 74 65 101, e-mail a.gurdak@zs.polkowice.pl, faks 76 74 65 180.
Adres strony internetowej (url): http://www.zs.polkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Szkoła publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Wyposażenie pracowni przyrodniczych, pracowni zawodowych i pracowni elektrotechniki i elektroniki w Zespole Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach Zadanie 2: Dostosowanie wybranych pracowni Zespołu Szkół w Polkowicach do wymogów nowoczesnej edukacji zawodowej - zakup sprzętu komputerowego w ramach Działania 2, Działania 3 i Działania 4",, w ramach realizacji projektu pn.: "Wzmocnienie potencjału kształcenia zawodowego Zespołu Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach poprzez wsparcie nauki zawodu w warunkach zbliżonych do rzeczywistego środowiska pracy zawodowej" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZS.II.251.11.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni przyrodniczych, pracowni zawodowych i pracowni elektrotechniki i elektroniki w Zespole Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach, w ramach realizacji projektu pn.: "Wzmocnienie potencjału kształcenia zawodowego Zespołu Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach poprzez wsparcie nauki zawodu w warunkach zbliżonych do rzeczywistego środowiska pracy zawodowej", w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach którego realizowane będzie następujące zadanie: Zadanie 2: Dostosowanie wybranych pracowni Zespołu Szkół w Polkowicach do wymogów nowoczesnej edukacji zawodowej - zakup sprzętu komputerowego w ramach Działania 2, Działania 3 i Działania 4: 1) Cześć 1: Zakup mebli na doposażenie stanowiska dla osób niepełnosprawnych; 2) Część 2: Zakup urządzeń elektronicznych, zestawów i oprogramowania specjalistycznego; 3) Część 3: Zakup sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV:

39134000-0,

30191000-0,

32550000-3,

32320000-2,

30195000-2,

30213200-7,

30213300-8,

30237000-9,

48000000-8,

38652100-1,

30216100-7,

30232100-5,

48820000-2

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin realizacji przedmiotu umowy - do 15 dni od dnia zawarcia umowy.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
26/09/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
zmiana sprzętu komputerowego na modele o parametrach równoważnych lub lepszych, w związku przyczynami określonymi we wniosku Wykonawcy z dnia 24.09.2018 r.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zmiana wartości umowy, w związku ze zmianą oferowanej drukarki na tańszy model. Wartość umowy po podpisaniu Aneksu wynosi 477.243,97 zł. brutto.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana umowy nastąpiła w związku ze złożonym wnioskiem Wykonawcy z dnia 24.09.2018 r. Zmiana dotyczy zmiany urządzeń zaoferowanych w ofercie z dnia 20.07.2018 r. z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w zakresie: 1. Pozycja 12. Drukarka kodów kreskowych i etykiet logistycznych 1 szt.: Zaoferowana przy składaniu ofert: Zebra ZT230; Proponowany model: Zebra ZD42042-T0EE00EZ. 2. Pozycja 13. Zestaw interaktywny: Zaoferowany przy składaniu ofert: uchwyt UP 22-113; Proponowany model: uchwyt Avtek WallMount 1200. 3. Pozycja 27. Serwer stelażowy: Zaoferowany przy składaniu ofert: Intel 210RA0; Proponowany model: Serwer Dell R430 E5-2620v4. 4. Pozycja 29. Stelażowy zasilacz awaryjny: Zaoferowany przy składaniu ofert stelażowy zasilacz awaryjny: Infoces E3 LCD RT 1500; Proponowany model: UPS PowerWalker VI 1500 RT LCD. 5. Pozycja 35. Urządzenie wielofunkcyjne: Zaoferowane przy składaniu ofert urządzenie wielofunkcyjne: OKI MC352dn; Proponowany model: OKI MC562dw. 6. Pozycja 37. Ploter: Zaoferowany przy składaniu ofert: Ploter HP Desing Jet Z2600; Proponowany model: Ploter HP DesignJet Z6 24". 7. Pozycja 40. Czytnik kart podpisu elektronicznego: Zaoferowany przy składaniu ofert czytnik kart podpisu elektronicznego: Certum ACR38U-I1; Proponowany model: Certum ACR39U-U1. 8. Pozycja 48. Oprogramowanie do tworzenie i edycji filmów video: Zaoferowane przy składaniu ofert oprogramowanie do tworzenia i edycji filmów video: SONY Vegas Pro 15; Proponowany model: SONY Vegas Pro 16. Kwota zmienianej drukarki kodów kreskowych i etykiet logicznych Zebra ZD42042-T0EE00EZ jest niższa od zaoferowanej w ofercie i wyceniona przez Wykonawcę, w związku z czym zmianie uległa wartość umowy. W zakresie zamiany ww. pozycji w umowie, zastosowano: 1) art. 144 ust. 1 pkt 5 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zmianami), zgodnie z którym zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 1e 2) art. 144 ust. 1 pkt 6 ww. ustawy, który nie zobowiązuje zamawiającego do przewidywania w treści umowy jakiejkolwiek klauzuli odnośnie możliwości skorzystania z art. 144 ust. 1 pkt 6 ZamPublU (np. zwiększania wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie). Możliwość taka wynika wprost z ZamPubl. Podkreśla to też UZP na swojej stronie internetowej w odpowiedzi na pytanie: "brzmienie ww. przepisu nie wskazuje na dodatkowe obowiązki związane z zamieszczeniem w SIWZ lub ogłoszeniu o zamówieniu klauzul dotyczących możliwości wprowadzenia ww. zmian w umowie. W związku z powyższym, w przypadku określonym w art. 144 ust. 1 pkt 6 ZamPublU nie ma obowiązku przewidywania w SIWZ lub w ogłoszeniu o zamówieniu możliwości dokonania zmian w umowie. Przyjmuje się ponadto, że zmiana umowy na wskazanej podstawie prawnej może dotyczyć zakresu ilościowego, przy czym zmianom takim mogą towarzyszyć także zmiany jakościowe i przedmiotowe. Praktycznie każda zmiana ograniczona wskazanymi progami procentowymi jest dopuszczalna niezależnie od tego, czego dotyczy, o ile nie zmienia ogólnego charakteru umowy (np. nie dochodzi do całkowitej zmiany rodzaju zamówienia). Jeżeli chodzi o zastosowanie art. 144 ust. 1 pkt 6 ZamPublU, to jeżeli łączna wartość wszystkich dokonanym na mocy powyższego przepisu zmian umowy nie przekracza kwoty progów unijnych ani 10% pierwotnej wartości zamówienia, a w jej wyniku następuje rozszerzenie zakresu prac o czynności tego samego rodzaju, modyfikacja umowy jest zawsze możliwa i nie ma potrzeby udzielania wykonawcy odrębnego zamówienia. Dokonanie zmiany, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 6 ZamPublU, w przypadku umowy na dostawy jest możliwe, jeżeli łącznie spełnione zostaną następujące warunki: 1) łączna wartość zmian nie może przekroczyć kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ZamPublU, czyli tzw. "progów unijnych", 2) łączna wartość zmian musi być mniejsza niż 10% pierwotnej wartości zamówienia. Dodatkowy warunek wynika z dyspozycji ust. 1b wskazanego przepisu, zgodnie z którym wprowadzone zmiany nie mogą prowadzić do modyfikacji pierwotnego charakteru umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.