Ogłoszenie nr 500247277-N-2018 z dnia 15-10-2018 r.
Polkowice: "Wyposażenie pracowni przyrodniczych, pracowni zawodowych i pracowni elektrotechniki i elektroniki w Zespole Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach Zadanie 2: Dostosowanie wybranych pracowni Zespołu Szkół w Polkowicach do wymogów nowoczesnej edukacji zawodowej - zakup sprzętu komputerowego w ramach Działania 2, Działania 3 i Działania 4",, w ramach realizacji projektu pn.: "Wzmocnienie potencjału kształcenia zawodowego Zespołu Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach poprzez wsparcie nauki zawodu w warunkach zbliżonych do rzeczywistego środowiska pracy zawodowej" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: "Wzmocnienie potencjału kształcenia zawodowego Zespołu Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach poprzez wsparcie nauki zawodu w warunkach zbliżonych do rzeczywistego środowiska pracy zawodowej" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 588922-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500172822-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500219726-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 39055799600000,
ul. ul. Skalników
6,
59101
Polkowice, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
76 74 65 101, e-mail
a.gurdak@zs.polkowice.pl, faks
76 74 65 180.
Adres strony internetowej (url): http://www.zs.polkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Szkoła publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wyposażenie pracowni przyrodniczych, pracowni zawodowych i pracowni elektrotechniki i elektroniki w Zespole Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach Zadanie 2: Dostosowanie wybranych pracowni Zespołu Szkół w Polkowicach do wymogów nowoczesnej edukacji zawodowej - zakup sprzętu komputerowego w ramach Działania 2, Działania 3 i Działania 4",, w ramach realizacji projektu pn.: "Wzmocnienie potencjału kształcenia zawodowego Zespołu Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach poprzez wsparcie nauki zawodu w warunkach zbliżonych do rzeczywistego środowiska pracy zawodowej" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZS.II.251.11.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni przyrodniczych, pracowni zawodowych i pracowni elektrotechniki i elektroniki w Zespole Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach, w ramach realizacji projektu pn.: "Wzmocnienie potencjału kształcenia zawodowego Zespołu Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach poprzez wsparcie nauki zawodu w warunkach zbliżonych do rzeczywistego środowiska pracy zawodowej", w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach którego realizowane będzie następujące zadanie: Zadanie 2: Dostosowanie wybranych pracowni Zespołu Szkół w Polkowicach do wymogów nowoczesnej edukacji zawodowej - zakup sprzętu komputerowego w ramach Działania 2, Działania 3 i Działania 4: 1) Cześć 1: Zakup mebli na doposażenie stanowiska dla osób niepełnosprawnych; 2) Część 2: Zakup urządzeń elektronicznych, zestawów i oprogramowania specjalistycznego; 3) Część 3: Zakup sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
39134000-0,
30191000-0,
32550000-3,
32320000-2,
30195000-2,
30213200-7,
30213300-8,
30237000-9,
48000000-8,
38652100-1,
30216100-7,
30232100-5,
48820000-2
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin realizacji przedmiotu umowy - do 15 dni od dnia zawarcia umowy.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
26/09/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
zmiana sprzętu komputerowego na modele o parametrach równoważnych lub lepszych, w związku przyczynami określonymi we wniosku Wykonawcy z dnia 24.09.2018 r.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zmiana wartości umowy, w związku ze zmianą oferowanej drukarki na tańszy model. Wartość umowy po podpisaniu Aneksu wynosi 477.243,97 zł. brutto.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana umowy nastąpiła w związku ze złożonym wnioskiem Wykonawcy z dnia 24.09.2018 r. Zmiana dotyczy zmiany urządzeń zaoferowanych w ofercie z dnia 20.07.2018 r. z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w zakresie: 1. Pozycja 12. Drukarka kodów kreskowych i etykiet logistycznych 1 szt.: Zaoferowana przy składaniu ofert: Zebra ZT230; Proponowany model: Zebra ZD42042-T0EE00EZ. 2. Pozycja 13. Zestaw interaktywny: Zaoferowany przy składaniu ofert: uchwyt UP 22-113; Proponowany model: uchwyt Avtek WallMount 1200. 3. Pozycja 27. Serwer stelażowy: Zaoferowany przy składaniu ofert: Intel 210RA0; Proponowany model: Serwer Dell R430 E5-2620v4. 4. Pozycja 29. Stelażowy zasilacz awaryjny: Zaoferowany przy składaniu ofert stelażowy zasilacz awaryjny: Infoces E3 LCD RT 1500; Proponowany model: UPS PowerWalker VI 1500 RT LCD. 5. Pozycja 35. Urządzenie wielofunkcyjne: Zaoferowane przy składaniu ofert urządzenie wielofunkcyjne: OKI MC352dn; Proponowany model: OKI MC562dw. 6. Pozycja 37. Ploter: Zaoferowany przy składaniu ofert: Ploter HP Desing Jet Z2600; Proponowany model: Ploter HP DesignJet Z6 24". 7. Pozycja 40. Czytnik kart podpisu elektronicznego: Zaoferowany przy składaniu ofert czytnik kart podpisu elektronicznego: Certum ACR38U-I1; Proponowany model: Certum ACR39U-U1. 8. Pozycja 48. Oprogramowanie do tworzenie i edycji filmów video: Zaoferowane przy składaniu ofert oprogramowanie do tworzenia i edycji filmów video: SONY Vegas Pro 15; Proponowany model: SONY Vegas Pro 16. Kwota zmienianej drukarki kodów kreskowych i etykiet logicznych Zebra ZD42042-T0EE00EZ jest niższa od zaoferowanej w ofercie i wyceniona przez Wykonawcę, w związku z czym zmianie uległa wartość umowy.
W zakresie zamiany ww. pozycji w umowie, zastosowano:
1) art. 144 ust. 1 pkt 5 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zmianami), zgodnie z którym zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 1e
2) art. 144 ust. 1 pkt 6 ww. ustawy, który nie zobowiązuje zamawiającego do przewidywania w treści umowy jakiejkolwiek klauzuli odnośnie możliwości skorzystania z art. 144 ust. 1 pkt 6 ZamPublU (np. zwiększania wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie). Możliwość taka wynika wprost z ZamPubl. Podkreśla to też UZP na swojej stronie internetowej w odpowiedzi na pytanie: "brzmienie ww. przepisu nie wskazuje na dodatkowe obowiązki związane z zamieszczeniem w SIWZ lub ogłoszeniu o zamówieniu klauzul dotyczących możliwości wprowadzenia ww. zmian w umowie. W związku z powyższym, w przypadku określonym w art. 144 ust. 1 pkt 6 ZamPublU nie ma obowiązku przewidywania w SIWZ lub w ogłoszeniu o zamówieniu możliwości dokonania zmian w umowie. Przyjmuje się ponadto, że zmiana umowy na wskazanej podstawie prawnej może dotyczyć zakresu ilościowego, przy czym zmianom takim mogą towarzyszyć także zmiany jakościowe i przedmiotowe. Praktycznie każda zmiana ograniczona wskazanymi progami procentowymi jest dopuszczalna niezależnie od tego, czego dotyczy, o ile nie zmienia ogólnego charakteru umowy (np. nie dochodzi do całkowitej zmiany rodzaju zamówienia). Jeżeli chodzi o zastosowanie art. 144 ust. 1 pkt 6 ZamPublU, to jeżeli łączna wartość wszystkich dokonanym na mocy powyższego przepisu zmian umowy nie przekracza kwoty progów unijnych ani 10% pierwotnej wartości zamówienia, a w jej wyniku następuje rozszerzenie zakresu prac o czynności tego samego rodzaju, modyfikacja umowy jest zawsze możliwa i nie ma potrzeby udzielania wykonawcy odrębnego zamówienia. Dokonanie zmiany, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 6 ZamPublU, w przypadku umowy na dostawy jest możliwe, jeżeli łącznie spełnione zostaną następujące warunki: 1) łączna wartość zmian nie może przekroczyć kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ZamPublU, czyli tzw. "progów unijnych", 2) łączna wartość zmian musi być mniejsza niż 10% pierwotnej wartości zamówienia. Dodatkowy warunek wynika z dyspozycji ust. 1b wskazanego przepisu, zgodnie z którym wprowadzone zmiany nie mogą prowadzić do modyfikacji pierwotnego charakteru umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Obsługa, konserwacja i usuwanie awarii w ramach Pogotowia Technicznego"
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Ratowników 4-6 w Polkowicach
- "Dostawa samochodu z napędem elektrycznym i zabudową typu furgon"
- Kompleksowa usługa sprzątania budynku "B" od poniedziałku do piątku oraz usługa sprzątania wybranych powierzchni budynku "A" w soboty, niedziele i święta w PCUZ - ZOZ S.A. w Polkowicach
- Wywóz odpadów z terenu cmentarza komunalnego przy ul. Spokojnej oraz ścieżki zdrowia w Polkowicach
- " Bezwykopowa renowacja sieci kanalizacji sanitarnej wraz ze studniami w ul. Kolejowej w Polkowicach."
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie rutera brzegowego wraz z niezbędnym oprogramowaniem
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, biurowego, RTV i AGD na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.
- ZAKUP SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup z dostawą nowych licencji na oprogramowanie Microsoft Windows Server 2022
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.