To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-15
Ogłoszenie nr 500247145-N-2018 z dnia 15-10-2018 r.
Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji: ŚWIADCZENIE USŁUG GASTRONOMICZNO-HOTELARSKO-KONFERENCYJNYCH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 604626-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, Krajowy numer identyfikacyjny 011320130,
ul. Pawińskiego
17/21,
02-106
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48(22)6028645, e-mail
zamowienia@zer.mswia.gov.pl, faks
+48(22)8254979.
Adres strony internetowej (url): bip.zer.mswia.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: organ podległy Ministrowi Spraw Wewnętrznych i Administracji
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE USŁUG GASTRONOMICZNO-HOTELARSKO-KONFERENCYJNYCH
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZER-ZP-25/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 - Świadczenie usług gastronomiczno-hotelarsko-konferencyjnych na spotkaniu organizacyjnym dla kadry kierowniczej w terminie 20-21 września 2018 r. (maksymalna liczba uczestników - 70). Część 2 - Świadczenie usług gastronomiczno-hotelarsko-konferencyjnych na dwóch spotkaniach szkoleniowych dla asystentek Centralnej Komisji Lekarskiej, składów orzekających Centralnej Komisji Lekarskiej i rejonowych komisji lekarskich podległych ministrowi właściwemu do spraw wewnętrznych, które odbędą się w terminach 15-16 października 2018 r. oraz 22-23 października 2018 r. (maksymalna liczba uczestników każdego spotkania - 32). Część 3 - Świadczenie usług gastronomiczno-hotelarsko-konferencyjnych na dwóch spotkaniach szkoleniowych dla lekarzy Centralnej Komisji Lekarskiej, składów orzekających Centralnej Komisji Lekarskiej i rejonowych komisji lekarskich podległych ministrowi właściwemu do spraw wewnętrznych, które odbędą się w terminach 5-7 listopada 2018 r. oraz 12-14 listopada 2018 r. (maksymalna liczba uczestników każdego spotkania - 45).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 55100000-1
Dodatkowe kody CPV: 55300000-3, 55100000-4, 79952000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2017 r. poz. 1579, z późn. zm.) - USŁUGI SPOŁECZNE.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Świadczenie usług gastronomiczno-hotelarsko-konferencyjnych na spotkaniu organizacyjnym dla kadry kierowniczej w terminie 20-21 września |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/09/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30592.88
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Polish Travel Quo Vadis Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18790.12
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Świadczenie usług gastronomiczno-hotelarsko-konferencyjnych na dwóch spotkaniach szkoleniowych dla asystentek Centralnej Komisji Lekarskiej, składów orzekających Centralnej Komisji Lekarskiej i rejonowych komisji lekarskich podległych ministrowi właściwemu do spraw wewnętrznych, które odbędą się w terminach 15-16 października 2018 r. oraz 22-23 października 2018 r. (maksymalna liczba uczestników każdego spotkania - 32) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
44310.40
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Delta Tour Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25920
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część 3 - Świadczenie usług gastronomiczno-hotelarsko-konferencyjnych na dwóch spotkaniach szkoleniowych dla lekarzy Centralnej Komisji Lekarskiej, składów orzekających Centralnej Komisji Lekarskiej i rejonowych komisji lekarskich podległych ministrowi właściwemu do spraw wewnętrznych, które odbędą się w terminach 5-7 listopada 2018 r. oraz 12-14 listopada 2018 r. (maksymalna liczba uczestników każdego spotkania - 45). |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
88055.65
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Nazwa wykonawcy: 1. Wildnord Event Glinka-Głowacka Aleksandra 2. Jarosław Grzegorz Głowacki Fordewind
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
72000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są sukcesywne dostawy oprogramowania producenta Autodesk, w ramach Zamówienia Podstawowego oraz w ramach Zamówień Dodatkowych wraz ze wsparciem producenta
- 344/2024 Usługi w zakresie sprzątania terenów zielonych przy budynkach ul. Walcownicza 2, Powojowa 2,Błękitna 32 w Warszawie, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Dostęp online do systemu informacji prawnej
- Przeglądy techniczne i konserwacja sprzętu medycznego
- DZP.261.10.2024 Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.
- Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej pomieszczeń oraz ich wyposażenia w siedmiu budynkach Urzędu m.st. Warszawy (space plany)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyty studyjnej do organizatorów rodzinnej pieczy zastępczej
- Organizacja cateringu podczas spotkania networkingowego po konferencji SCR2024 w dn. 23/05/2024 dla CTK -DE-dzp.272-175/24
- Usługi kompleksowej organizacji imprez plenerowych
- Usługa kompleksowego przygotowania oraz obsługi pikniku na rzecz rodziny i rodzicielstwa zastępczego.
- DZP.261.10.2024 Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.
- Organizacja Międzynarodowego Pikniku Rodzinnego Opolskie Gościnne III
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.