eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ŚWIADCZENIE USŁUG GASTRONOMICZNO-HOTELARSKO-KONFERENCYJNYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-15

Ogłoszenie nr 500247145-N-2018 z dnia 15-10-2018 r.

Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji: ŚWIADCZENIE USŁUG GASTRONOMICZNO-HOTELARSKO-KONFERENCYJNYCH

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 604626-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, Krajowy numer identyfikacyjny 011320130, ul. Pawińskiego 17/21, 02-106 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48(22)6028645, e-mail zamowienia@zer.mswia.gov.pl, faks +48(22)8254979.
Adres strony internetowej (url): bip.zer.mswia.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: organ podległy Ministrowi Spraw Wewnętrznych i Administracji

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ŚWIADCZENIE USŁUG GASTRONOMICZNO-HOTELARSKO-KONFERENCYJNYCH

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZER-ZP-25/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 1 - Świadczenie usług gastronomiczno-hotelarsko-konferencyjnych na spotkaniu organizacyjnym dla kadry kierowniczej w terminie 20-21 września 2018 r. (maksymalna liczba uczestników - 70). Część 2 - Świadczenie usług gastronomiczno-hotelarsko-konferencyjnych na dwóch spotkaniach szkoleniowych dla asystentek Centralnej Komisji Lekarskiej, składów orzekających Centralnej Komisji Lekarskiej i rejonowych komisji lekarskich podległych ministrowi właściwemu do spraw wewnętrznych, które odbędą się w terminach 15-16 października 2018 r. oraz 22-23 października 2018 r. (maksymalna liczba uczestników każdego spotkania - 32). Część 3 - Świadczenie usług gastronomiczno-hotelarsko-konferencyjnych na dwóch spotkaniach szkoleniowych dla lekarzy Centralnej Komisji Lekarskiej, składów orzekających Centralnej Komisji Lekarskiej i rejonowych komisji lekarskich podległych ministrowi właściwemu do spraw wewnętrznych, które odbędą się w terminach 5-7 listopada 2018 r. oraz 12-14 listopada 2018 r. (maksymalna liczba uczestników każdego spotkania - 45).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 55100000-1


Dodatkowe kody CPV: 55300000-3, 55100000-4, 79952000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2017 r. poz. 1579, z późn. zm.) - USŁUGI SPOŁECZNE.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Świadczenie usług gastronomiczno-hotelarsko-konferencyjnych na spotkaniu organizacyjnym dla kadry kierowniczej w terminie 20-21 września

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 30592.88
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Polish Travel Quo Vadis Sp. z o.o.
Email wykonawcy: mkruza@ptqv.pl
Adres pocztowy: ul. Ptasia 2
Kod pocztowy: 00-138
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18790.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18790.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29600
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Świadczenie usług gastronomiczno-hotelarsko-konferencyjnych na dwóch spotkaniach szkoleniowych dla asystentek Centralnej Komisji Lekarskiej, składów orzekających Centralnej Komisji Lekarskiej i rejonowych komisji lekarskich podległych ministrowi właściwemu do spraw wewnętrznych, które odbędą się w terminach 15-16 października 2018 r. oraz 22-23 października 2018 r. (maksymalna liczba uczestników każdego spotkania - 32)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 44310.40
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Delta Tour Sp. z o.o.
Email wykonawcy: karol@delta-tour.pl
Adres pocztowy: ul. Czerska 18
Kod pocztowy: 00-732
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25920
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25920
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 38400
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część 3 - Świadczenie usług gastronomiczno-hotelarsko-konferencyjnych na dwóch spotkaniach szkoleniowych dla lekarzy Centralnej Komisji Lekarskiej, składów orzekających Centralnej Komisji Lekarskiej i rejonowych komisji lekarskich podległych ministrowi właściwemu do spraw wewnętrznych, które odbędą się w terminach 5-7 listopada 2018 r. oraz 12-14 listopada 2018 r. (maksymalna liczba uczestników każdego spotkania - 45).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 88055.65
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: 1. Wildnord Event Glinka-Głowacka Aleksandra 2. Jarosław Grzegorz Głowacki Fordewind
Email wykonawcy: Aleksandra.glinka@wildnordevent.pl
Adres pocztowy: ul. Mazurska 6/11
Kod pocztowy: 11-520
Miejscowość: Ryn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 72000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 72000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 98521.20
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.