To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-15
Ogłoszenie nr 500247011-N-2018 z dnia 15-10-2018 r.
Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie: ZAKUP ZBIORCZY PULSOKSYMETRÓW
1) Pakiet nr 1 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pulsoksymetrów napalcowych w ilości 18 sztuk.,
2) Pakiet nr 2 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pulsoksymetrów transportowych w ilości 10 sztuk oraz stacji dokujących w ilości sztuk 2
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 611605-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 611605-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie, Krajowy numer identyfikacyjny 28836600000,
ul. ul. Wawelska
,
02034
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 570 94 63, e-mail
motelska@coi.waw.pl, faks
22 570 94 63.
Adres strony internetowej (url): http://przetargi.coi.pl/.
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytut badawczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP ZBIORCZY PULSOKSYMETRÓW 1) Pakiet nr 1 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pulsoksymetrów napalcowych w ilości 18 sztuk., 2) Pakiet nr 2 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pulsoksymetrów transportowych w ilości 10 sztuk oraz stacji dokujących w ilości sztuk 2
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PN-139/18/MK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZAKUP ZBIORCZY PULSOKSYMETRÓW 1)., 2) Pakiet nr 2 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pulsoksymetrów transportowych w ilości 10 sztuk oraz stacji dokujących w ilości sztuk 2
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pulsoksymetrów napalcowych w ilości 18 sztuk |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Oferta nr 3 złożona przez firmę ZAKMED SP. Z.O. O - SP .K ul. Browarna 3, 58-306 Wałbrzych, wartość oferty-9 136, 80 PLN brutto, została uznana przez zamawiającego za zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. W dniu 12.09.2018 r. Zamawiający wezwał Wykonawcę do złożenia wyjaśnień w kwestii ceny, jednak Wykonawca nie udzielił wyjaśnień do dnia wskazanego w wezwaniu. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 89 ust. 4 pkt w zawiązku z art. 90 ust 3 Prawo Zamówień Publicznych, odrzuca ofertę firmy ZAKMED SP. Z.O. O - SP .K ul. Browarna 3, 58-306 Wałbrzych. Oferta nr 2 firmy PROMED S.A. ul. Działkowa 56 02-234 Warszawa, której wartość wynosi 19 440,00 PLN brutto przekroczyła budżet Zamawiającego wynoszący 14 604,44 PLN brutto. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, unieważnia postępowanie ponieważ oferta ww. firmy przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pulsoksymetrów transportowych w ilości 10 sztuk oraz stacji dokujących w ilości sztuk 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
41900
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AKME SP. Z O.O SP.K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
45252
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Wybrana oferta uzyskała wyższą liczbę punktów od najniższej cenowo oferty. Kryterium wyboru było: Liczba pkt. w kryterium - cena = 80% Liczba pkt. w kryterium - czas gwarancji = 20% Oferta firmy Akme uzyskała 88,28 pkt ( gwarancja na 48 miesięcy) Oferta firmy Promed uzyskała 80 pkt ( gwarancja na 24 miesiące) |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 344/2024 Usługi w zakresie sprzątania terenów zielonych przy budynkach ul. Walcownicza 2, Powojowa 2,Błękitna 32 w Warszawie, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Dostęp online do systemu informacji prawnej
- Przeglądy techniczne i konserwacja sprzętu medycznego
- DZP.261.10.2024 Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.
- Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej pomieszczeń oraz ich wyposażenia w siedmiu budynkach Urzędu m.st. Warszawy (space plany)
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowych, w podziale na 5 (pięć) pakietów, w tym ustniki do spirometru, cewniki, pierścienie, papierki, strzykawki, igły, sztance, ostrza, igły medyczne
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Jednorazowa dostawa sprzętu medycznego" realizowana w ramach zadania inwestycyjnego, które jest współfinansowane z dotacji z budżetu Województwa Małopolskiego.
- Dostawa generatorów elektrochirurgicznych kompatybilnych z posiadanym przez Zamawiającego systemem zamykania naczyń dla SP ZOZ OCO w Opolu
- Dostawa urządzeń do rehabilitacji dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Zakup aparatury i sprzętu medycznego
- Dostawa drobnego asortymentu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko -Mazurskiego w Olsztynie
- Zakup łóżka bariatrycznego z podnośnikiem, wózków transportowych z funkcją stołu zabiegowego oraz wózków kąpielowych w ramach Programu inwestycyjnego modernizacji podmiotów leczniczych
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.