Ogłoszenie z dnia 2018-10-15
Ogłoszenie nr 500246800-N-2018 z dnia 15-10-2018 r.
Zawiercie: Dostawy grysu bazaltowego oraz emulsji asfaltowej dla Powiatowego Zarządu Dróg w Zawierciu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 515013-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500061381-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu, Krajowy numer identyfikacyjny 27628582700000,
ul. Sienkiewicza
34,
42-400
Zawiercie, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
326 710 765, e-mail
sekretariat@pzd.zawiercie.powiat.pl, faks
326 710 773.
Adres strony internetowej (url): http://bip.pzd.zawiercie.powiat.finn.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy grysu bazaltowego oraz emulsji asfaltowej dla Powiatowego Zarządu Dróg w Zawierciu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PZD.DZ3.MP-3423-0001/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZęść II - Zad. nr 2: Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania Nr 2 są sukcesywne dostawy emulsji asfaltowej szybkorozpadowej, niemodyfikowanej o zawartości asfaltu 65% w ilości do 130 Mg. Minimalna szacunkowa wielkość jednorazowych dostaw emulsji wynosi 15 Mg, z przeznaczeniem: Obwód Drogowy w Zawierciu-Kądzielowie - 5 Mg, Obwód Drogowy w Pilicy - 5 Mg i Obwód Drogowy w Szczekocinach - 5 Mg.
II.4) Główny kod CPV: 44113700-2
Dodatkowe kody CPV:
44113600-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 31.12.2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawy emulsji asfaltowej |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
12/03/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
NRR Grupa POLDIM Sp. z o.o. ,
piotr.piotrowski@emulsjetarnow.pl ,
Sieradza 190,
33-240,
Żabno, kraj/woj.
małopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
Wartość umowy zawartej w dniu 12.03.2018 r. wynosi 170 133, 60 zł brutto
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
03/09/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zwiększenie zakresu zamówienia i zwiększenie wartości umowy
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność zmiany umowy spowodowana jest stale rosnącymi potrzebami wynikającymi ze statutowej działalności Zamawiającego, których Zamawiający działając z należytą starannością na etapie ustalania wartości szacunkowej zamówienia, nie mógł przewidzieć. Wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia, określonej pierwotnie w umowie - stanowi ok. 7% kwoty umownej.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Remont szatni w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Zawierciu - Etap I. (postępowanie powtórzone)
- Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVC dla 4 zadań w ramach zadania "Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej (...)."
- Przebudowa obiektu mostowego - kładki dla pieszych przy ul. Robotniczej
- Dostawa opatrunków i zestawów do terapii podciśnieniowej
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz przeprowadzeniem prac remontowo-budowlanych w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- "Zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 03 07"
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej KR 1-2
- Dostawa emulsji asfaltowej K1-70 dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim w 2024r.
- Zakup i dostawa materiałów budowlanych w 2024 roku do realizacji zadań Zarządu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nasielsku
- Dostawa kationowej emulsji asfaltowej C65 B3 RC do remontów cząstkowych nawierzchni dróg
- Zakup emulsji asfaltowej.
- Zakup materiałów drogowych wraz z dostawą i wbudowaniem w drogi w ramach Funduszu Sołeckiego i na potrzeby urzędu gminy
więcej: Bitum i asfalt »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.