To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-10-12
Ogłoszenie nr 500246638-N-2018 z dnia 12-10-2018 r.
Instytut Adama Mickiewicza: Świadczenie usług w zakresie realizacji projektów w ramach Programu
Master
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 616314-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Adama Mickiewicza, Krajowy numer identyfikacyjny 14047007100000,
ul. ul. Mokotowska
25,
00560
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
224 476 100, e-mail
iam@iam.pl, faks
224 476 152.
Adres strony internetowej (url): www.iam.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa Instytucja Kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie realizacji projektów w ramach Programu Master
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2/IAM/2018/09
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie realizacji projektów w ramach Programu Master, tj. 1) pomoc z zakresu administracji i komunikacji przy realizacji projektu, a w szczególności: a. wsparcie w działaniach komunikacyjnych i promocyjnych, b. organizacja wydarzeń kulturalnych związanych z projektem w USA oraz Polsce, c. archiwizacja materiałów informacyjnych oraz korespondencyjnych, d. wsparcie logistyczne i administracyjne projektu zgodnie z procedurami obowiązującymi w Instytucie Adama Mickiewicza, e. administracja baz danych kontaktów, podsumowań i sprawozdań projektu zgodnie z instrukcją kancelaryjno-archiwalną obowiązującą w Instytucie Adama Mickiewicza. 2) przygotowanie programu, udział, rozliczenie i ewaluacja wizyt studyjnych związanych z realizacją projektu we współpracy z koordynatorem projektu; 3) realizacja działań niezbędnych do realizacji projektu; 4) weryfikacja i nadzór nad harmonogramem prac zespołu realizującego projekt; 5) podtrzymywanie kontaktów z partnerami oraz wskazanymi przez IAM podmiotami w USA; 6) 12.09.2018 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=86c6f168-5c9a-4760-b470-07c19bd0e7b2 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=86c6f168-5c9a-4760-b470-07c19bd0e7b2 5/15 współpraca z partnerami w Polsce i USA w dziedzinie organizacji przygotowań do projektu oraz realizacji produkcji w USA; 7) realizacja zadań i celów uzgodnionych z menadżerem projektu; 8) budowanie zaplecza organizacyjnego projektu w Polsce oraz USA; 9) wsparcie menadżera projektu przed i podczas jego delegacji, tj.: przygotowanie części spotkań w USA, odbieranie meldunków z efektów i przejmowanie follow-up; 10) przygotowania opracowań i rekomendacji merytorycznych w ramach swojej specjalizacji; 11) analiza ryzyka prowadzonego projektu; 12) identyfikacja szczegółów programu w USA, procedur, narzędzi operacyjnych IAM; 13) wsparcie przy nadzorze merytorycznym w zakresie komunikacji, PR, HR projektu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
97350.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Eva Sobolevski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
94400.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 344/2024 Usługi w zakresie sprzątania terenów zielonych przy budynkach ul. Walcownicza 2, Powojowa 2,Błękitna 32 w Warszawie, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Dostęp online do systemu informacji prawnej
- Przeglądy techniczne i konserwacja sprzętu medycznego
- DZP.261.10.2024 Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.
- Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej pomieszczeń oraz ich wyposażenia w siedmiu budynkach Urzędu m.st. Warszawy (space plany)
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowych, w podziale na 5 (pięć) pakietów, w tym ustniki do spirometru, cewniki, pierścienie, papierki, strzykawki, igły, sztance, ostrza, igły medyczne
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.