Ogłoszenie nr 500246269-N-2018 z dnia 12-10-2018 r.
Zambrów: Przebudowa budynku SP5 i adaptacja do potrzeb przedszkola i żłobka miejskiego.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Poprawa dostępności do edukacji przedszkolnej poprzez adaptację istniejącego budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Zambrowie na potrzeby wychowania przedszkolnego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 513822-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500064863-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Miasta Zambrów, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Fabryczna
3,
18300
Zambrów, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
0862712210 w. 16, e-mail
burmistrz@zambrow.um.gov.pl, faks
862 712 117.
Adres strony internetowej (url): www.zambrow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku SP5 i adaptacja do potrzeb przedszkola i żłobka miejskiego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RG.271.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 5 zlokalizowanego przy ul. Obrońców Zambrowa 6 w Zambrowie w celu dostosowania do wymogów przedszkola i żłobka oraz roboty budowlane związane z zagospodarowaniem terenu. Przebudowywane przegrody oraz wyposażenie techniczne budynku podlegające przebudowie powinny być wykonane w sposób zapewniający spełnienie wymagań minimalnych na dzień 31 grudnia 2020 r. o których mowa w §328 ust. 1a Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania (Dz.U. 2015.1422 z późn. zm.). Przebudowa budynku SP5 będzie się odbywać w zakresie wykonania robót budowlanych dotyczących: - wymiany stolarki okiennej - elewacji budynku - roboty na dachu - robót ziemnych i konstrukcyjnych związanych z wykonaniem windy - robót rozbiórkowych - robót wykończeniowych budynku - robót instalacji elektrycznej - robót instalacji wodno-kanalizacyjnej - robót instalacji c.o. - instalacji wentylacji mechanicznej. Roboty związane z zagospodarowaniem terenu na dz. ewid. nr. 2800/2 będą polegały na: - wykonaniu drogi pożarowej wzdłuż południowo-zachodniej elewacji budynku - budowy nowych miejsc postojowych - przebudowy istniejącego zjazdu z ulicy Obrońców Zambrowa. Przekazanie placu budowy planowane jest dnia 03.04.2018r. Do 30.05.2018 obiekt Szkoły będzie użytkowany (lekcje będą prowadzone w godz. 8.00 - 16.00), w związku z tym roboty budowalne mogą być wykonywane poza godzinami lekcyjnymi i w dni wolne od nauki szkolnej. Wykonywanie robót na czynnym obiekcie (do czasu zakończenia nauki w Szkole) będzie wymagało szczególnego dbania o zachowanie bezpieczeństwa i porządek aby w sposób najbardziej możliwy nie zakłócać pracy w Szkole. W tym czasie Wykonawca może prowadzić roboty polegające na wymianie zewnętrznej stolarki okiennej , wykonaniu elewacji budynku oraz roboty na dachu budynku. Po 01.06.2018r. nie będzie ograniczeń występujących z prowadzeniem robót na czynnym obiekcie oświaty - obiekt będzie nieczynny. Elementy betonowe z rozbiórki, Wykonawca może wbudować w podbudowy utwardzeń jeśli będą spełniały wymagania określone w SST.
II.4) Główny kod CPV: 45214200-2
Dodatkowe kody CPV:
45110000-1,
45262310-7,
45262300-4,
45223210-1,
45262520-2,
45410000-4,
45432200-6,
45430000-0,
45421100-5,
45442100-8,
45313100-5,
45310000-3,
45332200-5,
45332300-6,
45331000-6,
45112000-5,
45111200-0,
45233000-9,
45320000-6,
45261000-4,
45443000-4,
45421000-4
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin wykonania przedmiotu umowy: 15.08.2018r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Przebudowa budynku SP5 i adaptacja do potrzeb przedszkola i żłobka miejskiego. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
23/03/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Krzysztof Rokicki EUROMAX,
euromaxrokicki@wp.pl,
Szumowo ul. 1-go Maja 12,
18-305,
Szumowo, kraj/woj.
podlaskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, o zasadach przetwarzania
Państwa danych osobowych oraz o przysługujących prawach w związku z tym: 1. Administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Burmistrz Miasta Zambrów, ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów. 2. Kontakt z inspektorem ochrony danych
możliwy jest pod mailem: inspektorochronydanych@kowalczyk.pro. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu
realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie
Ustawy z dnia 28 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą
wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. 5. Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą przez okres długości trwania projektu, tj. 5 lat zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt. 6. Posiada
Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych oraz prawo ich sprostowania, w uzasadnionych przypadkach usunięcia, ograniczenia
przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu. W celu wykonania swoich praw należy skierować żądanie pod adres e-mail:
inspektorochronydanych@kowalczyk.pro. 7. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obligatoryjne i wynika z
przepisów prawa, w pozostałych przypadkach jest dobrowolne. 8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Organu Nadzorczego
gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o
ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/08/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
§3 pkt 5 otrzymuje brzmienie: Wynagrodzenie ryczałtowe z tytułu realizacji przedmiotu umowy wynosi brutto: 6 389 259,79 zł + 1 171 748,68 zł = 7 561 008,47 zł brutto /słownie: siedem milionów pięćset sześćdziesiąt jeden tysięcy osiem zł 47/100 złotych/. §2 pkt 1 otrzymuje brzmienie: Termin wykonania przedmiotu umowy w zakresie możliwości funkcjonowania oddziałów żłobkowych i przedszkolnych: do 31.08.2018r. Termin wykonania pozostałych robót przedmiotu umowy związanych z przebudową budynku SP5: do 28.09.2018r. §4 pkt 2 lit.b otrzymuje brzmienie: Zamawiający w terminie 21dni od daty otrzymania faktury końcowej dokona zapłaty części wynagrodzenia końcowego Wykonawcy, w wysokości różnicy pomiędzy uznanym wynagrodzeniem końcowym Wykonawcy, a nieopłaconym wynagrodzeniem należnym podwykonawcom, przy czym kwotę wynagrodzenia końcowego pozostała i uznaną do zapłaty w wysokości 500 000 tyś.zł Zamawiający zapłaci Wykonawcy w terminie do 15 lutego 2019r.-odroczenie płatności na roboty dodatkowe
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie prowadzenia robót budowlanych związanych z przebudową budynku SP5 i adaptacji do potrzeb przedszkola i żłobka miejskiego, stwierdzono konieczność wykonania robót nie ujętych w projekcie budowlanym i nie ujętych w umowie podstawowej.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ZAMBROWA
- "Budowa dróg i sieci kanalizacji sanitarnych na terenie gminy Zambrów"
- Rozbudowa Szpitala Powiatowego w Zambrowie: Blok Operacyjny, Centralna Sterylizacja, Zagospodarowanie terenu
- Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Grabówka, gmina Zambrów.
więcej: przetargi w Zambrowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą istniejących opraw oświetleniowych na oprawy typu LED na terenie gminy Dubienka- postępowanie powtórzone
- Dostawa betonu wraz z usługami dodatkowymi na terenie KSOP w Różanie w latach 2024-2026
- Wykonanie zakątka pod mądrą sową - budowa strefy wyciszenia i odpoczynku dla uczniów oraz mieszkańców (numer postępowania UD-IX-ZP-13-2024)
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Budowa budynku mieszkalnego przy ul. Kasprowicza w Zakopanem
- Dostosowanie obiektu Starostwa Powiatowego w Ożarowie Mazowieckim do przepisów przeciwpożarowych - budowa sieci wodociągowej do celów ppoż.
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.