eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zambrów › Przebudowa budynku SP5 i adaptacja do potrzeb przedszkola i żłobka miejskiego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-10-12

Ogłoszenie nr 500246269-N-2018 z dnia 12-10-2018 r.

Zambrów: Przebudowa budynku SP5 i adaptacja do potrzeb przedszkola i żłobka miejskiego.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Poprawa dostępności do edukacji przedszkolnej poprzez adaptację istniejącego budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Zambrowie na potrzeby wychowania przedszkolnego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513822-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500064863-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Zambrów, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Fabryczna 3, 18300 Zambrów, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 0862712210 w. 16, e-mail burmistrz@zambrow.um.gov.pl, faks 862 712 117.
Adres strony internetowej (url): www.zambrow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa budynku SP5 i adaptacja do potrzeb przedszkola i żłobka miejskiego.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RG.271.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 5 zlokalizowanego przy ul. Obrońców Zambrowa 6 w Zambrowie w celu dostosowania do wymogów przedszkola i żłobka oraz roboty budowlane związane z zagospodarowaniem terenu. Przebudowywane przegrody oraz wyposażenie techniczne budynku podlegające przebudowie powinny być wykonane w sposób zapewniający spełnienie wymagań minimalnych na dzień 31 grudnia 2020 r. o których mowa w §328 ust. 1a Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania (Dz.U. 2015.1422 z późn. zm.). Przebudowa budynku SP5 będzie się odbywać w zakresie wykonania robót budowlanych dotyczących: - wymiany stolarki okiennej - elewacji budynku - roboty na dachu - robót ziemnych i konstrukcyjnych związanych z wykonaniem windy - robót rozbiórkowych - robót wykończeniowych budynku - robót instalacji elektrycznej - robót instalacji wodno-kanalizacyjnej - robót instalacji c.o. - instalacji wentylacji mechanicznej. Roboty związane z zagospodarowaniem terenu na dz. ewid. nr. 2800/2 będą polegały na: - wykonaniu drogi pożarowej wzdłuż południowo-zachodniej elewacji budynku - budowy nowych miejsc postojowych - przebudowy istniejącego zjazdu z ulicy Obrońców Zambrowa. Przekazanie placu budowy planowane jest dnia 03.04.2018r. Do 30.05.2018 obiekt Szkoły będzie użytkowany (lekcje będą prowadzone w godz. 8.00 - 16.00), w związku z tym roboty budowalne mogą być wykonywane poza godzinami lekcyjnymi i w dni wolne od nauki szkolnej. Wykonywanie robót na czynnym obiekcie (do czasu zakończenia nauki w Szkole) będzie wymagało szczególnego dbania o zachowanie bezpieczeństwa i porządek aby w sposób najbardziej możliwy nie zakłócać pracy w Szkole. W tym czasie Wykonawca może prowadzić roboty polegające na wymianie zewnętrznej stolarki okiennej , wykonaniu elewacji budynku oraz roboty na dachu budynku. Po 01.06.2018r. nie będzie ograniczeń występujących z prowadzeniem robót na czynnym obiekcie oświaty - obiekt będzie nieczynny. Elementy betonowe z rozbiórki, Wykonawca może wbudować w podbudowy utwardzeń jeśli będą spełniały wymagania określone w SST.


II.4) Główny kod CPV: 45214200-2
Dodatkowe kody CPV:

45110000-1,

45262310-7,

45262300-4,

45223210-1,

45262520-2,

45410000-4,

45432200-6,

45430000-0,

45421100-5,

45442100-8,

45313100-5,

45310000-3,

45332200-5,

45332300-6,

45331000-6,

45112000-5,

45111200-0,

45233000-9,

45320000-6,

45261000-4,

45443000-4,

45421000-4

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin wykonania przedmiotu umowy: 15.08.2018r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Przebudowa budynku SP5 i adaptacja do potrzeb przedszkola i żłobka miejskiego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 23/03/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Krzysztof Rokicki EUROMAX, euromaxrokicki@wp.pl, Szumowo ul. 1-go Maja 12, 18-305, Szumowo, kraj/woj. podlaskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 5194520.15 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących prawach w związku z tym: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Zambrów, ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów. 2. Kontakt z inspektorem ochrony danych możliwy jest pod mailem: inspektorochronydanych@kowalczyk.pro. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie Ustawy z dnia 28 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. 5. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez okres długości trwania projektu, tj. 5 lat zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt. 6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych oraz prawo ich sprostowania, w uzasadnionych przypadkach usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu. W celu wykonania swoich praw należy skierować żądanie pod adres e-mail: inspektorochronydanych@kowalczyk.pro. 7. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obligatoryjne i wynika z przepisów prawa, w pozostałych przypadkach jest dobrowolne. 8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Organu Nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/08/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
§3 pkt 5 otrzymuje brzmienie: Wynagrodzenie ryczałtowe z tytułu realizacji przedmiotu umowy wynosi brutto: 6 389 259,79 zł + 1 171 748,68 zł = 7 561 008,47 zł brutto /słownie: siedem milionów pięćset sześćdziesiąt jeden tysięcy osiem zł 47/100 złotych/. §2 pkt 1 otrzymuje brzmienie: Termin wykonania przedmiotu umowy w zakresie możliwości funkcjonowania oddziałów żłobkowych i przedszkolnych: do 31.08.2018r. Termin wykonania pozostałych robót przedmiotu umowy związanych z przebudową budynku SP5: do 28.09.2018r. §4 pkt 2 lit.b otrzymuje brzmienie: Zamawiający w terminie 21dni od daty otrzymania faktury końcowej dokona zapłaty części wynagrodzenia końcowego Wykonawcy, w wysokości różnicy pomiędzy uznanym wynagrodzeniem końcowym Wykonawcy, a nieopłaconym wynagrodzeniem należnym podwykonawcom, przy czym kwotę wynagrodzenia końcowego pozostała i uznaną do zapłaty w wysokości 500 000 tyś.zł Zamawiający zapłaci Wykonawcy w terminie do 15 lutego 2019r.-odroczenie płatności na roboty dodatkowe

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie prowadzenia robót budowlanych związanych z przebudową budynku SP5 i adaptacji do potrzeb przedszkola i żłobka miejskiego, stwierdzono konieczność wykonania robót nie ujętych w projekcie budowlanym i nie ujętych w umowie podstawowej.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.