eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont 9 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 9 części.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-10-12

Ogłoszenie nr 500246146-N-2018 z dnia 12-10-2018 r.

Kraków: Remont 9 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 9 części.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 580231-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500209217-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 35076836500000, ul. Bolesława Czerwieńskiego 16, 31-319 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 126 166 222, e-mail barbara.batko@zbk.krakow.pl, faks 12 616 61 29.
Adres strony internetowej (url): www.zbk.krakow.[pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont 9 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 9 części.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

96/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest standardowy remont lokali mieszkalnych (pustostanów) w zakresie prac budowlanych, elektrycznych i instalacji wodno-kanalizacyjnych i gazowych wg specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, z podziałem na 9 części. Główny kod CPV: 45.45.30.00-7 - roboty remontowe i renowacyjne Dodatkowy kod CPV: 45.33.00.00-9 - roboty instalacyjne wod.- kan. i kanalizacyjne 45.31.00.00-3 - roboty instalacyjne elektryczne 45.33.30.00-0 - roboty instalacyjne gazowe 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Opis poszczególnych części zamówienia: Część 1: ul. Karłowicza 1/6 wg Załącznika nr 11 do SIWZ, Część 2: ul. Krzywy Zaułek 3/34 wg Załącznika nr 12 do SIWZ, Część 3: ul. Krowoderskich Zuchów 7/77 wg Załącznika nr 13 do SIWZ, Część 4: ul. Krowoderskich Zuchów 7/22 wg Załącznika nr 14 do SIWZ, Część 5: os. Wandy 18/10B wg Załącznika nr 15 do SIWZ, Część 6: os. Szkolne 35/47 wg Załącznika nr 16 do SIWZ, Część 7: os. Zgody 7/29 wg Załącznika nr 17 do SIWZ, Część 8: os. Spółdzielcze 11/26 wg Załącznika nr 18 do SIWZ, Część 9: os. Kolorowe 13/5 wg Załącznika nr 19 do SIWZ. UWAGA! Ilość pustostanów może ulec zmniejszeniu w związku z możliwością decyzji właściciela (Gminy Miejskiej Kraków) przenoszącej warunek remontu lokalu na przyszłego najemcę.


II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:

45330000-9,

45310000-3,

45333000-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od daty zawarcia umowy do dnia 05.10.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
02/10/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Po demontażu drzwi oraz wykuciu bruzd dla instalacji wodnej wykonana z płyt GK na konstrukcji z łaty drewnianej ścianka działowa pomieszczenia łazienki utraciła sztywność i stabilność. Z uwagi na brak izolacji akustycznej nie jest również odporna na przenikanie dźwięków, w związku z czym wymaga przebudowy.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana zakresu umowy wynika z konieczności wykonania przez dotychczasowego Wykonawcę robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, opisanych w "Protokole konieczności" z dnia 17.09.2018 r. , które stały się niezbędne do realizacji zamówienia i spełnione zostały łącznie następujące warunki: - zmiana Wykonawcy nie może być dokonana z powodów ekonomicznych ze względu na zbyt duże koszty przeprowadzenia nowego postępowania udzielenia zamówienia w stosunku do zakresu (wartości) koniecznych do zlecenia robót, - zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność dla Zamawiającego np. w przypadku konieczności egzekwowania praw wynikających z gwarancji i rękojmi w szczególności okolicznościach np. przy remoncie podłóg i instalacji sanitarnych przez dwóch wykonawców mogłyby zaistnieć problemy z ustaleniem odpowiedzialności konkretnego Wykonawcy. Wartość brutto wynagrodzenia określona w umowie podstawowej: 19.308,40 zł Wartość zwiększenia: 4.410,69 zł Wartość brutto wynagrodzenia po zwiększeniu: 23.719,09 zł Wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, gdyż stanowi 22,84 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.