eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grębów › Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Grębów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-10-12

Ogłoszenie nr 500246089-N-2018 z dnia 12-10-2018 r.

Gmina Grębów: Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Grębów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Grębów" jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej IV Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego, działanie 4.3 Gospodarka ściekowa poddziałanie 4.3.1 Gospodarka ściekowa RPO WP 2014-2020 na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 610676-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Grębów, Krajowy numer identyfikacyjny 83040917500000, ul. Rynek 1, 39-410 Grębów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 15 8513764, 8112715, e-mail ug@grebow.com.pl, faks 158 112 805.
Adres strony internetowej (url): www.grebow.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Grębów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.18.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających budowie sieci kanalizacji sanitarnej w ramach projektu "Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Grębów" . 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Budowę kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Nowy Grębów i Zapolednik, gmina Grębów tj. - kolektor grawitacyjny fi 160 Nowy Grębów i Zapolednik - 1 125,30 m - kolektor grawitacyjny fi 200 Nowy Grębów i Zapolednik - 6 315,00 m - kolektor tłoczny fi 90 Nowy Grębów i Zapolednik - 1 849,50 m - kolektor tłoczny fi 110 Nowy Grębów i Zapolednik - 258,20 m - przepompownia ścieków Nowy Grębów i Zapolednik - 7 sztuk. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa składająca się z : 1) Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Nowy Grębów i Zapolednik, gmina Grębów a) Projekt zagospodarowania terenu b) Projekt architektoniczno-budowlany - branża sanitarna c) Projekt architektoniczno-budowlany - zasilanie energetyczne na przepompowni d) Dokumentacja geologiczna e) Informacja BIOZ f) Projekt wykonawczy g) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 2) Pomocniczo załączono przedmiary robót, które stanowią jedynie element uzupełniający i informacyjny. 4. Zakres rzeczowy prac do wykonania obejmuje także wykonanie wszystkich prac naprawczych związanych z odtworzeniem terenu sprzed wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, w tym także roboty związane z odtworzeniem różnych rodzajów nawierzchni istniejących. Przywrócenie terenu do stanu pierwotnego oznacza również konieczność odbudowy lub odtworzenia ogrodzeń. Na terenach zielonych i w ogrodach Wykonawca zobowiązany jest wykopy zasypać gruntem rodzimym z odtworzeniem warstwy humusu lub ziemi urodzajnej. Wszystkie te czynności Wykonawca wykona z materiałów powstałych z rozbiórki, a gdy materiały podczas rozbiórki zostaną uszkodzony, wówczas z nowych materiałów. 5. Zawarte w opisie zamówienia długości sieci są długościami projektowymi. W przypadku zaistnienia niezidentyfikowanych kolizji terenowych, braku możliwości wykonania zadania w przyjętej technologii robót lub innych zdarzeń uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia według rozwiązań przyjętych w dokumentacjach projektowych, koszty ewentualnych rozwiązań zamiennych leżą po stronie Wykonawcy. Zamawiający rozumie wykonanie przedmiotu zamówienia, jako uzbrojenie w sieć kanalizacji sanitarnej działek oraz przebudowę sieci objętych dokumentacją projektową. 6. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpieczne dojście i dojazd do posesji, nieruchomości w trakcie prowadzenia robót. Ewentualne niezbędne przerwy w dostępie do poszczególnych działek, podmiotów gospodarczych i instytucji muszą być każdorazowo uzgodnione przez Wykonawcę z właścicielem lub użytkownikiem nieruchomości, w celu zapewnienia jak najmniejszej uciążliwości prowadzonych robót dla okolicznych mieszkańców. 7. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej przedmiotu zamówienia, zapoznał się z warunkami lokalnymi w jakich będą wykonywane roboty, w sposób szczegółowy zapoznał się z dokumentacjami projektowymi, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, sprawdził zakres i rodzaj z projektami, dokonał własnej weryfikacji przedmiarów robót w stosunku do przekazanego oraz proponowanej technologii robót i uwzględnił wszystkie powyższe elementy w oferowanej cenie. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia robót lub wprowadzenia robót zamiennych na zasadach określonych we wzorze umowy. 9. Zmiany w trakcie robót mogą być przez Wykonawcę wykonywane wyłącznie za zgodą Zamawiającego i Projektanta. Fakt taki odnotowuje się w dzienniku budowy odpowiednim wspólnym wpisem kierownika budowy i inspektora nadzoru. Wszelkie zmiany w trakcie robót mogą być dokonywane przez Wykonawcę wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego. 10. Wykonawca zapewni sprawowanie kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do prowadzenia prac w poszczególnych specjalnościach. Za koordynacje robót branżowych i prowadzenie dokumentacji budowy odpowiadać będzie kierownik budowy. 11. Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą w wersji papierowej (po 2 egzemplarze) z naniesionymi poprawkami w trakcie wykonawstwa. W przypadku konieczności wykonania robót zamiennych, Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania dokumentacji projektowej i uzyskania stosownych uzgodnień i zezwoleń na własny koszt (zmiany nieistotne). Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Wykonawcy, Zamawiający nie przewiduje zmiany wynagrodzenia na skutek konieczności wykonania robót zamiennych. 12. Zamawiający nie zapewnia punktu poboru energii elektrycznej i wody oraz innych mediów potrzebnych do realizacji zamówienia. 13. Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody powstałe w trakcie realizacji robót wobec właścicieli posesji i nieruchomości, a także wobec innych osób trzecich oraz ponosi konsekwencje powstałe w wyniku nieterminowego ich usuwania - zaleca się aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie w tym zakresie. 14. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 15. Równoważność materiałów i urządzeń. W sytuacji jakiegokolwiek wskazania w treści dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkt dostarczany przez konkretnego Wykonawcę należy odczytywać jako "lub równoważny". Zamawiający dopuszcza zaoferowanie w ofercie równoważnych zamienników w odniesieniu do urządzeń, materiałów i technologii wskazanych w dokumentacji, jeżeli oferowane elementy posiadają istotne parametry (cechy) jakościowo-użytkowe nie gorsze (tzn. takie same lub wyższe) od elementów wskazanych jako wzorcowe. Podane w dokumentacji technicznej parametry stanowią warunki brzegowe, których spełnienie jest niezbędne dla pozytywnej oceny równoważności. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego. 15.1 Zamawiający za równoważne uznaje następujące materiały: Rury kanalizacyjne PVC-U bezkielichowe: o DN 200x min. 6,2mm , DN 160x min. 5,0 mm, o sztywność obwodowa SN 12 kN/m2, o rury wykonane z litego materiału, o łączenie na złączki dwukielichowe o sztywności SN12kN/m2 wykonane metodą wtrysku z uszczelką wargową zintegrowaną w kielichu z pierścieniem z PP, olejoodporną, o szczelność systemu min. 2,5 bara; oraz Rury kanalizacyjne PVC-U kielichowe: o DN 200x min. 6,2 mm, DN 160x min.5,0 mm o sztywność obwodowa SN 12kN/m2 o rury wykonane z litego materiału, o rury z wydłużonym kielichem formowanym na gorąco wokół konturów uszczelki olejoodpornej z pierścieniem wzmacniającym z PP z włóknem szklanym, o szczelność systemu min. 2,5 bara, o kształtki produkowane metodą wtrysku SN12 kN/m2; Ze względu na szczelność połączeń należy zastosować system (rury i studzienki) jednego producenta. Studnie kanalizacyjne muszą spełniać następujące parametry: o podstawa studzienki z polipropylenu (PP-B) lub PVC o średnicy 400 mm przelotowe i zbiorcze o rura trzonowa z PVC o średnicy DN/OD 400 mm i sztywności obwodowej SN 12 kN/m2 o rura teleskopowa gładkościenna z PVC-U o zwieńczenie teleskopowe z pokrywą lub kratką ściekową wykonaną z żeliwa w klasie A15-D400 wg PN-EN 124 oraz tworzywa z PP-B w klasie A15 wg PN-EN 124; Ze względu na szczelność połączeń należy zastosować system (rury i studzienki) jednego producenta.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45232410-9


Dodatkowe kody CPV: 45255600-5, 45232440-8, 45232423-3, 45111200-0, 45232410-9, 45200000-9, 45233142-6, 45233200-1, 45232400-6, 45315300-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3326291.02
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane "Budomont" Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przy Torze 1
Kod pocztowy: 35-205
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5930600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5930600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8364000.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.