Ogłoszenie z dnia 2018-10-12
Ogłoszenie nr 500246086-N-2018 z dnia 12-10-2018 r.
Ostrołęka: Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2509W Czarnia - Cupel - Surowe od km 6+650,00 do km 8+343,00 - w systemie zaprojektuj i wybuduj
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 570051-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500190203-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Ostrołęcki - Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce, Krajowy numer identyfikacyjny 55067093800000,
ul. ul. Lokalna
2,
07410
Ostrołęka, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
029 7602653 w. 39, e-mail
zdpo-ka@wp.pl, faks
297 602 621.
Adres strony internetowej (url): www.zdp.ostroleka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2509W Czarnia - Cupel - Surowe od km 6+650,00 do km 8+343,00 - w systemie zaprojektuj i wybuduj
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DT.252.I.18.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2509W Czarnia - Cupel - Surowe od km 6+650,00 do km 8+343,00 - w systemie zaprojektuj i wybuduj 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej (uzgodnionej i przyjętej przez Zamawiającego) i specyfikacji technicznych, wraz z pełną obsługą geodezyjną i inwentaryzacją powykonawczą. 2.1. Roboty przygotowawcze Do robót przygotowawczych zalicza się co najmniej: ? karczowanie drzew i krzewów w pasie drogowym - czasie opracowywania koncepcji oszacowano potrzebę wycięcia 60 drzewa o średnicy do 15 cm, 51 drzewa o średnicy 16-25 cm, 81 drzewa o średnicy 26-35 cm, 14 drzew o średnicy 36-45 cm, jedno drzewo o średnicy 50 cm, 4 drzewa o średnicy 56-65 cm, 3 drzewa o średnicy 66-75 cm i jedno drzewo o średnicy 135 cm. ? usunięcie ziemi urodzajnej na szerokość korpusu drogowego i rowów na grubość co najmniej 20 cm, ? przestawienie ogrodzeń - w czasie opracowywania koncepcji stwierdzono kolizje ogrodzeń drewnianych na długości około 50 m, z drutu kolczastego na słupkach stalowych na długości ok. 1000 m oraz z segmentów stalowych na fundamencie betonowym o długości około 25 m. 2.2. Roboty budowlane drogowe Do robót budowlanych drogowych zalicza się co najmniej: ? wykonanie robót ziemnych, ? wyprofilowanie istniejącej nawierzchni żwirowej do kształtu spodu podbudowy, ? poszerzenie nawierzchni żwirowej kruszywem łamanym 0-31,5 mm stabilizowanym mechanicznie o grubości 15 cm, ? wzmocnienie istniejącej nawierzchni żwirowej i poszerzenia geowłókniną na odcinkach drogi, gzie występuje słabe podłoże, ? wykonanie podbudowy zasadniczej na nawierzchni żwirowej i poszerzeniach z kruszywa łamanego, 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm, ? wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S o grubości 5 cm po skropieniu warstwy wiążącej emulsją asfaltową, ? ukształtowanie poboczy i rowów drogowych o szerokości dna 40 cm i pochyleniu skarp 1:1,5, ? wybudowanie skrzyżowań z drogami gminnymi i polnymi z nawierzchnia asfaltową o konstrukcji jak na drodze głównej, ? wybudowanie zjazdów w liczbie i szerokości co najmniej określonych w Koncepcji i długości do granicy pasa drogowego o nawierzchni z kruszywa naturalnego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm, ? rozebranie istniejącego przepustu pod koroną drogi z rur betonowych o średnicy 600 mm i wybudowanie nowego z rur polietylenowych HDPE lub stalowych spiralnie zwijanych o średnicy wynikającej z obliczeń przepływu wody i długości dostosowanej do korpusu drogowego, Końce rury będą ścięte ukoście w dostosowaniu do pochylenia skarp 1:1. Skarpy przy wlocie i wylocie przepustu będą umocnione narzutem kamiennym w warstwie grubości 15-+17 cm na zaprawie cementowej, ? ustawienie znaków pionowych z tarczami z blachy aluminiowej o grubości 2 mm, na słupkach stalowych o średnicy 60,3 mm z powłoką cynkową o grubości 90 µm - tarcze znaków powinny być pokryte folią odblaskową pierwszej generacji a znaki A-7 folią odblaskową drugiej generacji, ? uporządkowanie pasa drogowego po zakończeniu robót. 2.3.Dokumenty Wykonawcy W ramach zaakceptowanej kwoty umownej należy opracować niżej wymienione projekty i dokumenty: 1) Aktualne mapy sytuacyjno-wysokościowe do celów projektowych - 4 egz.;. 2) Uzupełnienie badań geotechnicznych, w miarę potrzeby; 3) Materiały projektowe do uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi 4) W razie potrzeby materiały do wniosku o zmianę decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach 5) Projekt budowlano-wykonawczy wraz ze wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi- 5 egz. 6) Dokumentację projektową instalacji i urządzeń towarzyszących (obcych) - 5 egz.; 7) Projekt stałej organizacji ruchu i urządzeń bezpieczeństwa ruchu - 4 egz. 8) Projekty podziału nieruchomości - 7 egz.; 9) Dokumentacja niezbędna do wznowienia/ustalenia pozostałych granic projektowanego pasa drogowego (poza odcinkami ustalonymi w wyniku podziałów nieruchomości) i szkic przebiegu granic całego pasa drogowego - 5 egz.; 10) Informacje i Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 5 egz.; 11) Kompletny wniosek o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej - 2 egz.; 12) Projekty organizacji ruchu na czas budowy - 3 egz.; 13) Program zapewnienia jakości - 2 egz.; 14) Uzupełniające specyfikacje techniczne - 2 egz. ; 15) Przedmiary robót- 2 egz.; 16) Dokumentacja powykonawcza - 2 egz.; 17) Mapa powykonawcza - 2 egz.; 18) Dokumentacja formalno-prawna dla nabycia praw do korzystania z nieruchomości znajdujących się poza projektowanymi liniami rozgraniczającymi drogę, a niezbędna do zrealizowania niniejszej inwestycji - 2 egz.; 19) Uzyskanie decyzji realizacji inwestycji celu publicznego; 20) Uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego imieniu Zamawiającego (w przypadku potrzeby zaprojektowania odwodnienia. 3. Mapę do celów projektowych należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami i uzyskać stosowne klauzule właściwego ośrodka geodezyjno-kartograficznego. Granice zewnętrzne pasa drogowego należy określić z dokładnością 0-0,10 m. W przypadku gdy na podstawie istniejących dokumentów operatu ewidencji gruntów, określenie granic z wymienioną dokładnością będzie niemożliwe, granice należy ustalić zgodnie z procedurą określoną w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa w sprawie ewidencji gruntów i budynków z dnia 29 marca 2001 r. (DZ. U. 2016 poz. 1034). Po ustaleniu szczegółowej zajętości terenu przez inwestycję należy opracować projekt podziału nieruchomości i uzyskać akceptację Zamawiającego. Następnie opracować mapy podziałowe i uzyskać stosowne klauzule ośrodka geodezyjno-kartograficznego. Ostateczna decyzja zatwierdzająca projekt podziału stanowi podstawę do utrwalenia przez Wykonawcę w terenie nowo wyznaczonych punktów granicznych pasa drogowego znakami granicznymi i dokonania zmian w księdze wieczystej oraz w katastrze nieruchomości. Stosowne wnioski winny zostać przygotowane i złożone przez Wykonawcę. 4. Należy współpracować z organami administracyjnymi w celu uzyskania stosownych decyzji, a w szczególności uczestniczyć w konsultacjach społecznych, udzielać wyjaśnień na żądanie organu, przedkładać wnioski i dokumenty bezzwłocznie w stosunku do obowiązujących terminów. Powyższy wykaz nie ogranicza obowiązku przygotowania innych dokumentów Wykonawcy niezbędnych dla zaprojektowania, budowy i użytkowania obiektów wchodzących w skład przedmiotu zamówienia. 5. Przystępując do opracowania wyżej wymienionych dokumentów Wykonawcy a także wszelkich innych dokumentów niezbędnych dla wykonania przedmiotu zamówienia, należy uzgodnić z Zamawiającym sposób ich akceptacji a po opracowaniu uzyskać akceptację. 6. W wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie dokumentów Wykonawcy objętych powyższym wykazem i innych dokumentów niezbędnych dla wykonania przedmiotu zamówienia, zawierające koszty uzyskania wymaganych uzgodnień oraz stanowisk, postanowień i decyzji administracyjnych związanych z opracowaniem i zatwierdzeniem dokumentacji, realizacją i przekazaniem do użytkowania jest ujęte w ramach zaakceptowanej kwoty umownej. Uwaga! Wszystkie materiały z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego. Elementy betonowe nadające się ponownego użycia należy przetransportować na bazę ODM w Myszyńcu, 07-430 Myszyniec, ul. Reymonta 48. Koszty związane ze składowaniem, załadunkiem, transportem i rozładunkiem tych materiałów obciążają Wykonawcę. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera : szacunkowy przedmiar robót oraz program funkcjonalno - użytkowy, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. (Uwaga! Szacunkowy przedmiar robót stanowi tylko podstawę informacyjną zgodnie z zapisami rozdziału XIII opis sposobu obliczenia ceny) 4. Wszystkie wskazane w dokumentacji SIWZ(Programie funkcjonalno - użytkowym) znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 5. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania. 6. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art.36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, wykonujące niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to budowa jezdni lub chodnika, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
71320000-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
31.10.2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2509W Czarnia - Cupel - Surowe od km 6+650,00 do km 8+343,00 - w systemie zaprojektuj i wybuduj | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
07/08/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych OSTRADA Sp. z o. o. ,
matketing@ostrada.pl,
Ostrołęka,
07-410,
Ostrołęka, ul Lokalna 2, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
nie dotyczy
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
08/10/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana terminu realizacji umowy do dnia 14.12.2018 r. Zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
PRDM Ostrada z siedzibą w Ostrołęce pismem z dnia 22.08.2018 r. zwrócił się do Starostwa Powiatowego w Ostrołęce o przedłużenie terminu zakończenia robót ze względu na przedłużającą się procedurę przetargową.Przetarg odbył sie w dniu 25.06.2018 r., natomiast zawarcie umowy w dniu 07.08.2018 r.Ponadto na opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami i złożeniem wniosku o decyzję ZRID potrzeba minimum 18 tygodni (opracowanie mapy do celów projektowych trwa ok. jednego miesiąca, map podziałowych ok. 3 miesiące). Realny termin uzyskania decyzji ZRID - ok. 25 tygodni (początek2019 r.). Potrzebny jest również czas na realizację robót bu8dowlanych , które powinny być wykonane w odpowiednich warunkach atmosferycznych. W związku z powyższym Wykonawca, zgodnie z umową parafraf 27 pkt 1 ppk 1 lita a)prosi o aneks do umowy, zmieniający termin wykonania zadania do dnia 30.08.2019 r. Zarząd Powiatu Ostrołęckiego na posiedzeniu w dniu 08.10.2018 r. po przeanalizowaniu terminów uzyskania pozwolenia wodnoprawnego: Termin złożenia wniosku 07.09.2018 r., Wszczęcie postępowani 20.09.2018 r.,Prawdopodobnie termin otrzymania pozwolenia wodnoprawnego 20.10.2018 r. (73 dni po podpisaniu umowy) wyraził zgodę na predłużenie terminu realizacji umowy Nr 167/2018 z dnia 07.08.2018 r. do dnia 14.12.2018 r. Zmiana umowy została dokonana na podstawie paragrafu 27 ust. 1 pkt 1 lit. a).
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 2551W Rzekuń - Zabiele - Łątczyn od km 10+700,00 do km 10+970,00
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Troszyn - 11 obrębów
- Budowa oświetlenia zewnętrznego lampami z własnym źródłem zasilania na obiektach zespołów szkół powiatowych
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu 0001 w jednostce ewidencyjnej m. Ostrołęka 146101_1
- Remont ulicy Jana Kilińskiego w Ostrołęce
- Budowa ulicy Żytniej w Ostrołęce
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont drogi gminnej nr 103010 Mały Buczek, gm. Lipka"
- Remont w internacie garnizonowym z pracami towarzyszącymi Braniewo ul. Grota Roweckiego 14-16
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstępnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
- Opracowanie dokumentacji na budowę kanalizacji sanitarnej oraz oczyszczalni ścieków w Odrowążu
- Przebudowa skrzyżowania dróg gminnych nr 107957B i nr 107923B w miejscowości Jabłonka-Świerczewo
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.